Honda NC 700 S & kawasaki er6 n
Reklamlar
-
Bu 2 motor arasında Aynı Km hızda max 1 litre benzin oynar Nc 120km İle 3.7 yakarsa kawada max 4.5 yakar belki okadar bile değildir
Aralarında 1 litre bile benzin oynamayan motor zevke ve kullanım amacına bağlı olarak Seçilir
Yani NC nin az yakması onu daha iyi kılmaz Tr şartlarına göre , Gerek son hızı olsun,kalkış olsun,çekici tasarımı olsun,Kawa her türlü önde,he Trde yedek parça sıkıntısı var diyorlar o ayrı ama Zaten seni üzecek bir arızası olacağını hiç sanmıyorum
Vergiside daha az Yakıt tasarrrufunu düşünüyorsan senede 10.000 den fazla yapmıyorsan Kawa tercihin olsun
İnsanın dibi düşüyor Şu motoru görünce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01792111/detay
Reklamlar
-
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Dedim ya bu kawasakinin değil türkiye ayağının ayıbıdır.. Çünkü tüm dünyada yüzbinler satan markalar bunlar ve çoğu ülkede kendileri varlar.. (Honda Türkiye, Yamaha Türkiye gibi) Lakin bazı ülkelerde piyasayı Distribütörlere bıraktıklarından dolayı boyle problemlerle karsılasabiliyorlar..
Kawa sadece daha yakısıklı değil daha teknolojik, daha güclü ve daha karakterli makinalar üretiyor.. Şahsi fikrim Honda nın NC serisinin bir karakteri olmadığını düşünmekteyim. Yani söylermisiniz bana, CBF 600 ve Transalp gibi iki canavar dururken NC700 ün esprisi nedir? Ayrıca hemen hemen yakın güç aralıklarında 500 serisini duyurmuşken NC serisine ne gerek vardı.. Ben Hondanın kimlik bunalımı yaşadığını düşünüyorum açıkcası.. Bakalım zaman bize ne gösterecek..
Bir honda kullanıcısı ve seveni olarak maziyi mumla arıyorum. Maziden kastım tasarımlar. Seninde dediğin gibi Trasnalpin, CBF600'ün bende de yeri ayrı. Hatta ve hatta naked sever biri olarak cbf 500'ün memlekete gelmiş en iyi nakedlardan biri olduğu su götürmez bir gerçek.. Geçen Maltepede honda bayisindeyim duvara dayamışlar bi tane NC şöyle göz ucuyla baktım sadece "hımm NC'de buymuş demekki" dedim içimden sonrası ise çok sallamadım unuttum bile... Etkilenmedim yani. Elbet güzel tarafları ve bazı arkadaşların ilgisini ve beğenisi kazanacağı yönleri vardır. Ama Sarmadı aga.. Olmayınca olmuyor Bir önceki sebeplerden ötürü ise yine Honda demek ZORUNDA kalıyor insan.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
651 -1200 CC aralığındaki 1-3 yaş arasındaki motosikletlerin yıllık MTV vergisi 517 TL tutar..1. taksit ocakta 258,50 tl....2.taksit haziranda 258,50 tl...
er6 nin vergisi ise yıllık 200 tl..
buradan hesaplayabilirsiniz.https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...ge=IVD_HSP_MTV
Honda kullanıyorum..ama fiyat performans,vergi avantajı her türlü konuda er6 derdim...toplam maliyetleri kıyas yaparsanız nc700x 20 bin tllik fiyatıyla,yıllık 517 tl vergisiyle er6 dan daha fazla masraflı ve pahalı olacaktır..yakıt sarfiyatı az diyerek tercih edilebilir ama,fiyatı çok yüksek...13-15 bin aralığında cok temiz er6 lar var.
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
-
İLYAS41 adlı üyeden alıntı
651 -1200 CC aralığındaki 1-3 yaş arasındaki motosikletlerin yıllık MTV vergisi 517 TL tutar..1. taksit ocakta 258,50 tl....2.taksit haziranda 258,50 tl...
er6 nin vergisi ise yıllık 200 tl..
buradan hesaplayabilirsiniz.
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...ge=IVD_HSP_MTV
Honda kullanıyorum..ama fiyat performans,vergi avantajı her türlü konuda er6 derdim...toplam maliyetleri kıyas yaparsanız nc700x 20 bin tllik fiyatıyla,yıllık 517 tl vergisiyle er6 dan daha fazla masraflı ve pahalı olacaktır..yakıt sarfiyatı az diyerek tercih edilebilir ama,fiyatı çok yüksek...13-15 bin aralığında cok temiz er6 lar var.
NC X ile karşılaştırılacak motor er6 f dir. Onun da ABS li modeli 22,552.05 TL. NC 700X Euro Spec 20.500. Kafadan 2000 lira fazla ödüyorsun. Yıllık 300 lira vergisi fazla evet, ama 7 yıl binersen o fark kapanıyor. Er6 yakıt konusunda hiç bir şekilde önde değil. NC'de bagaj var. Ayrıca fren sistemi kombine ve er6 dan daha güvenli duruyor. Buradan çıkarılacak sonuç er6 daha mantıklı
-
KASA: er6n nin kasası görüntü olarak bence nc700s e kıyasla cok daha mükemmel.Agrasif,sert seksi ve güçlü duruyor. bu konuda er6n tercih sebebim
GÜÇ: bunun ayrıntısına girmiyorum bariz bir şkilde er6n
YAKIT: Bu konuda nc700s in eline su dökemez kimse ancak 100km de ortalama 1 litre için çoğu özellikten vazgeçemem...
DİĞER:nc700s te kombine fren sistemi ve bagaj olması cok buyuk artı.Er6 n nin ise teknolojisi daha üstün.Aradaki fiyat farkı sorun olmazsa er6n nin abs li modeli kesinlikle ilk tercih olmalı.
SONUÇ:Önümüdeki yaz almayı planladığım yeni motosiklet hayalim malesef maddi imkanlardan dolayı(çıtır üniversite mezunu olmamdan ) istediğim motorları tercih edemiycem.Bunun dışında eski model bir motorada binmek içimden gelmiyor.Sonuç olarak naked tarzı motorlara yöneleceğim(Pek tarzlarına ısınamasamda ) seçenek olarak 2 silindirli ern ile nc700s vardı kafamda ama gerek sizlerin yorumları gerek yaptığım araştırmalar er6n bence daha mantıklı bir seçim olduğunu gösteriyor.
-
-
Viper17 resimlere değil sana gülüyorum
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Forum kalitesi iyice düştü, yeniden çekilme zamanı mı geldi yoksa sabırla bir kişiye de olsa doğru yolu göstermek için çabalamaya devam mı
-
Arkadaş son mesajı ile "Bu iki motor arasında kalınmaz" demek istemiş. İyide yapmış ellerine sağlık.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Viper17 resimlere değil sana gülüyorum
İyi gülmeler
Reşit adlı üyeden alıntı
Forum kalitesi iyice düştü, yeniden çekilme zamanı mı geldi yoksa sabırla bir kişiye de olsa doğru yolu göstermek için çabalamaya devam mı
Çabalamaya devam
htmetin adlı üyeden alıntı
Arkadaş son mesajı ile "Bu iki motor arasında kalınmaz" demek istemiş. İyide yapmış ellerine sağlık.
Anlayan da konuşuyor anlamayan da hocam, boşverin.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Yahu neyin kavgası bunlar Bu iş zevk, renk ve birazda para işidir. Kimin gönlüne hangi motor yatıyorsa imkanları el verdiğince onu alsın. Şimdi ben Z750R aldım. Z750R mü NC700 mü diye sorsam ne diyeceksiniz?
-
blamir adlı üyeden alıntı
Yahu neyin kavgası bunlar
Bu iş zevk, renk ve birazda para işidir. Kimin gönlüne hangi motor yatıyorsa imkanları el verdiğince onu alsın. Şimdi ben Z750R aldım. Z750R mü NC700 mü diye sorsam ne diyeceksiniz?
tabiki nc700. :D
-
NC 700 20 beygir daha az, torku daha az (4 nm), 11 kg daha ağır (güç/ağırlık olarak çok daha kötü yani), önde tek disk var, yüksek devir çeviremiyor.
Jazz'ın motorunu dikine ikiye kesip motosiklete takmışlar. Yani açıkçası bir heyecan yok makinada. 1 lt civarı benzinden avantası var ama bizim vergi sistemine göre üst dilime girdiği için o avantaj da vergiye gidiyor. Sonuç olarak burada (motosiklet.net) devrim olarak lanse edilen bu motorun bence Türkiye şartlarında hiç tutulmaması lazım.
-
rıfkı kardeşim konu başlığıyla alakası yok ama son zamanlarda xj6n de dikkatimi cekmeye başladı er6n ye göre kıyaslama yaparmısın?4 silindir gerçi ama er6n den daha agır basmaya başladı benım için
-
Ben Nc nin hastasıyım ama senede 15 bin km yol yaparsan mantıklı. Hem kawasaki er6 hem yamaha xj6 var.
-
rıfkı adlı üyeden alıntı
NC 700 20 beygir daha az, torku daha az (4 nm), 11 kg daha ağır (güç/ağırlık olarak çok daha kötü yani), önde tek disk var, yüksek devir çeviremiyor.
Jazz'ın motorunu dikine ikiye kesip motosiklete takmışlar. Yani açıkçası bir heyecan yok makinada. 1 lt civarı benzinden avantası var ama bizim vergi sistemine göre üst dilime girdiği için o avantaj da vergiye gidiyor. Sonuç olarak burada (motosiklet.net) devrim olarak lanse edilen bu motorun bence Türkiye şartlarında hiç tutulmaması lazım.
Nc700 başlığını okumuşsundur. Gücü az torku az diyorsun da bu torku ve gücü iki motosiklet de hangi devirlerde veriyor onu yazmamışsın. Onu da yazıver de öğrenelim hepberaber.
NC700
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
ER6N
Maximum power 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm
Maximum tork 64 N.m {6.5 kgf.m} / 7,000 rpm
bu durumda Nc700 maksimum ivmesini daha düşük devirde veriyor.
-
NC700 çok abartıldı, ER6N kadar sıradan bir motor işte. Bu noktada hangisi daha ucuzsa onu alırım.
-
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Nc700 başlığını okumuşsundur. Gücü az torku az diyorsun da bu torku ve gücü iki motosiklet de hangi devirlerde veriyor onu yazmamışsın. Onu da yazıver de öğrenelim hepberaber.
NC700
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
ER6N
Maximum power 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm
Maximum tork 64 N.m {6.5 kgf.m} / 7,000 rpm
bu durumda Nc700 maksimum ivmesini daha düşük devirde veriyor.
Peki Paşa şunu hesaba katıyormusun Nc Max Güçü alıdıkdan max Bin devir sonra kesiciye giriyordur kesicisi kaç bilmiyom ama 7.400 gibi bişeydir
E peki Er6 13bin devir çeviriyor Muhtemelen kesici 12.500 civarı dır Yani bu demek Oluyor ki
Er 6 ile Nc nin Kaç bin devir de kaç hp güç ürettiği konusunda Er6 daha üstün neden
Nc ile sen bi araç sollamaya kalkdın Üst vitese geçmedin Sollarken devirde geldi 6.250 den 7.500 e Sollayamadan kaldın ne edecen ve kesici devreye girdi
Ama er6 da ,Daha çevirecek 4 bin devir var Ne Kadar üst devir okadar benzin demek ama ,Şu şu kadar devirde şu kadar güç üretiyor demek yanlış Bir yerde doğru ama nerede doğru aynı deviri çevirip daha alt devirde güç üretmesi doğru ama
Birisi 8 bin birisi 13vin çevirriken Bu karşılaştırma Çok yanlış .
NC 15.bin devir çeviriyorda 6 bindemi max güçüne ulaşıyor sani yoo. Şu Linki inecelemende fayda var
http://www.cbfturkiye.org/forum/view...12776&start=30
-
eren özer adlı üyeden alıntı
Peki Paşa şunu hesaba katıyormusun Nc Max Güçü alıdıkdan max Bin devir sonra kesiciye giriyordur kesicisi kaç bilmiyom ama 7.400 gibi bişeydir
E peki Er6 13bind evir çeviriyor Muhtemelen kesivi 12.500 civarı dır Yani bu demek Oluyor ki
Er 6 ile Nc nin Kaç bin devir de kaç hp güç ürettiği konusunda Er6 daha üstün neden
Sen bi araç sollamaya kalkdın Üst vitese geçmedin Sollarken devirde geldi 6.250 den 7.500 e Sollayamadan kaldın ne edecen ve kesici devreye girdi
Ama er6 da Daha Daha çevirecek 4 bin devir var Şu Linki inecelemende fayda var
http://www.cbfturkiye.org/forum/view...12776&start=30
Haklısın belki ama 180 ile giderken araç sollarsan geçerli olur bu durum. Bahsettiğin linkten bir yazı alıntılıyorum.
Soru: Devir ne icin lazim? Cevap: yeterli çekisi sagliycak araliktaki tork'a ulasmak icin.
Peki bu aralik zaten 3000 devirlerden baslayip 6000'e kadar uzuyorsa daha yukarlarinda ne aramak lazim: hiçbisey! :lol:
Sadece kaliplasmis teorilerle bu motora bakmamak lazim, Honda bu seriyle yeni bir bakis acisi getirdi (hos bu bakis acisi da uzun arastirmalara dayali kullanicilar arasinda). Yani aslinda yeni de degil, malumun tescili gibi bisey! Herkesin en cok kullandigi (konforlu) devir araligi 4000-6000 arasidir. Iste burda bu modelin cekiciligi yatiyor; konforlu turing!
Zaten en son güç 6000'de mevcut ise yukarlarda bisey aramak manasiz! CBF veya öbür tür motor karsilastirmalari elma-armut hikayesi gibi oluyor. :wink:
Belki aradaki 50-70hp son hızda farkediyordur. Yani o güçte daha az devir çevirmesi bir avantaj.
Atıyorum sen 6000e 10sn de geliyorsan ve gücünün yarısını kullanabiliyorsan ben 6000 devirde gücümün tamamını kullanabiliyorum.
şöyle düşün abartarak 2000 devirde max gücünü ve torkunu veren bir motosikletin var. diğer tarafta da 20.000 devirde max gücü ve torku veren bir motosiklet. biri gaza dokunduğu gibi gücünün tamamını kullanabiliyor diğeri gücünü kullanabilmesi için ibreyi 20.000 e getirebilmeniz gerekiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)