Lifan Tay 100 mü ? Yoksa Mondial Mg 100 Prince mi ? Lütfen Yorumlarınızı Yazın
Reklamlar
-
17 Ağustos 2012, 20:38
#21
Şu motorun tipini ne kadar değiştirseler de, ön takımı değiştirmediklerce benim gözümde köylü tarzı motordur
Reklamlar
-
17 Ağustos 2012, 20:59
#22
saykem adlı üyeden alıntı
Motorun hayırlı olsun .Kazasız zevkli sürüşler dilerim. lifan cup alsaydın hiçbir sorun yaşamazdın.Çok sağlam ve emsallerine göre daha güçlü bir motor.
arkadaş japon alsan bile sorun yaşama olasılığın var nasıl bu kadar kesin konuşursun Allah aşkına ?lifan çin mondial çin ,ayrıca bi cubla prince i aynı kefeye koyana şaşarım .bi defa motorun adam gibi debriyajı var ,sürüş zevki 10 numara sadece bu bile yeter.cub kullanıyorum bu motor ben aldığımda olsaydı bi dakka düşünmezdim bunu alırdım...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
-
18 Ağustos 2012, 10:54
#23
O dedıgın ses subaplardan gelıyor olmasın? sıkırtı seklınde. motor daha yenı, ılerde gecer sanırım. Marka fanatıgı degılım ve olanlara da cok kızıyorum. Bu motoru almadan once cbf de ybr de alabılırdım, alabılecek param vardı. Arada 2 kat fıyat farkı var, tamam kalıte farkı da var ama artık butun fırmalar kalıtelerını yukseltıyor, yukseltmek zorundalar ayakta kalmak ıcın. Bu arada arkadasım 3000 kılometre ybr ıle yolda kaldı gecen gun. En pahalı marka bıle olsa yolda kalma ıhtımalınız her zaman var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
Motorun dengesı, frenlemesı, konforu guzel. Yakıt ve cekısı cok guzel. Yedek parcaları kolay bulunuyor ve cok hesaplı. Valla arkadaslar parasının kıymetını bılen bu motorlardan alır. zengın olan, parası cok olan da gıder japon alır.
-
18 Ağustos 2012, 20:48
#24
gökay06 adlı üyeden alıntı
O dedıgın ses subaplardan gelıyor olmasın? sıkırtı seklınde. motor daha yenı, ılerde gecer sanırım. Marka fanatıgı degılım ve olanlara da cok kızıyorum. Bu motoru almadan once cbf de ybr de alabılırdım, alabılecek param vardı. Arada 2 kat fıyat farkı var, tamam kalıte farkı da var ama artık butun fırmalar kalıtelerını yukseltıyor, yukseltmek zorundalar ayakta kalmak ıcın. Bu arada arkadasım 3000 kılometre ybr ıle yolda kaldı gecen gun. En pahalı marka bıle olsa yolda kalma ıhtımalınız her zaman var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
Motorun dengesı, frenlemesı, konforu guzel. Yakıt ve cekısı cok guzel. Yedek parcaları kolay bulunuyor ve cok hesaplı. Valla arkadaslar parasının kıymetını bılen bu motorlardan alır. zengın olan, parası cok olan da gıder japon alır.
Bugün servise gittim usta içinde in yağ olduğu için yaptığını söyledi 500 bakımından sonra düzelir dedi zaten seste azaldı motor çok güzel memnunum çekişi felan gayet iyi
-
23 Ağustos 2012, 17:38
#25
Bende cok arastırmalar yaptım ve bu iki model arasında kararsız kalmıstım. Konuyu acan arkadasa tesekkurler. http://www.motosiklet.net/forum/moto...-prince-4.html adresinde kullananların ızlenımleri var Cup motorla aynı yakıt tuketimine sahip Prince. Hem tuketim, hem goruntu hem de performans acısından Prince tercih edecegim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
gökay06 adlı üyeden alıntı
O dedıgın ses subaplardan gelıyor olmasın? sıkırtı seklınde. motor daha yenı, ılerde gecer sanırım. Marka fanatıgı degılım ve olanlara da cok kızıyorum. Bu motoru almadan once cbf de ybr de alabılırdım, alabılecek param vardı. Arada 2 kat fıyat farkı var, tamam kalıte farkı da var ama artık butun fırmalar kalıtelerını yukseltıyor, yukseltmek zorundalar ayakta kalmak ıcın. Bu arada arkadasım 3000 kılometre ybr ıle yolda kaldı gecen gun. En pahalı marka bıle olsa yolda kalma ıhtımalınız her zaman var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
Motorun dengesı, frenlemesı, konforu guzel. Yakıt ve cekısı cok guzel. Yedek parcaları kolay bulunuyor ve cok hesaplı. Valla arkadaslar parasının kıymetını bılen bu motorlardan alır. zengın olan, parası cok olan da gıder japon alır.
Dediklerinize katılmıyorum malesef. Ben 2006'da çin malı cup tarzı motor aldım ilk dusmeden sonra motorun tum duzenı bozuldu ve hevesim kactı. Keşke o zamanlar 1300 TL olan motorum yerine 2000 TL verip Honda alsaydım. En azından dussemde motor tas gibi kalırdı hevesim kırılmazdı. Ayrıca ybr 'de kullandım titreşimden eser yok. Kesinlikle parası olanlar Japon malından sasmasınlar. Şu an mondial olarak alınabilecek en iyi tercih 100 mg prince modeli gozukuyor. Ama gercekten 1500 TL daha koyup alabiliyorsanız Honda CG 125 modeli alın derim. 3500'e alır omur boyu binersiniz. Tatilde Bodrum'daydım heryer 90 lı yıllardan kalma honda kinetic motor kaynıyordu. Takır takır super calısıyordu motorlar. Tek basısta calısıyor canavar gibi gidiyorlar. Helal olsun Japonlara. Bi arkadasım için Prince'de karar kıldık cunku tecrubeli bir surucu. Motoru dikkatli kullanır ve hor kullanmaz. 5 yıl kullanıp satacak. Ama yeni başlayan acemiler için ozellikle Honda CG 125 modeli uygun. Cok horda kullansanız masraf cıkartmaz tas gibi bir alet. Özellikle de motora olan hevesiniz kursagınızda kalmaz. Japondan şaşmayın
-
24 Ağustos 2012, 00:05
#26
plectrum adlı üyeden alıntı
Bende cok arastırmalar yaptım ve bu iki model arasında kararsız kalmıstım. Konuyu acan arkadasa tesekkurler.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-prince-4.html adresinde kullananların ızlenımleri var Cup motorla aynı yakıt tuketimine sahip Prince. Hem tuketim, hem goruntu hem de performans acısından Prince
tercih edecegim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
Dediklerinize katılmıyorum malesef. Ben 2006'da çin malı cup tarzı motor aldım ilk dusmeden sonra motorun tum duzenı bozuldu ve hevesim kactı. Keşke o zamanlar 1300 TL olan motorum yerine 2000 TL verip Honda alsaydım. En azından dussemde motor tas gibi kalırdı hevesim kırılmazdı. Ayrıca ybr 'de kullandım titreşimden eser yok. Kesinlikle parası olanlar Japon malından sasmasınlar. Şu an mondial olarak alınabilecek en iyi tercih 100 mg prince modeli gozukuyor. Ama gercekten 1500 TL daha koyup alabiliyorsanız Honda CG 125 modeli alın derim. 3500'e alır omur boyu binersiniz. Tatilde Bodrum'daydım heryer 90 lı yıllardan kalma honda kinetic motor kaynıyordu. Takır takır super calısıyordu motorlar. Tek basısta calısıyor canavar gibi gidiyorlar. Helal olsun Japonlara. Bi arkadasım için Prince'de karar kıldık cunku tecrubeli bir surucu. Motoru dikkatli kullanır ve hor kullanmaz. 5 yıl kullanıp satacak. Ama yeni başlayan acemiler için ozellikle Honda CG 125 modeli uygun. Cok horda kullansanız masraf cıkartmaz tas gibi bir alet. Özellikle de motora olan hevesiniz kursagınızda kalmaz. Japondan şaşmayın
Birdaha motoru değiştirirsem öyle olcak
-
29 Ağustos 2012, 17:49
#27
kaaan39 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motoru bugün aldım 2.030 TL ye fakat plakayla yaklaşık 2.300 liraya yaklaşıcak motor güzel titreme sürücünün ayak koyma yerlerinde yok arkadada hafif var yüksek devire gelince oluyo gaz vermessen arkadada yok gibi bişey ama arkaya oturunca koltuk demirin altında kalıyo demir üste çıkıyo ona bi çare bulucam koltuğun altına bişey koyup beslesem mi acaba daha farklı bi fikri olan varsa söylesin arkadaşlar birde motor sıcakken debriyajı birden salınca istop etmesine az kala motordan ses geliyo takır takır diye ama istop etmiyo acaba dedim grank mı vuruyo ama daha sormadım onuda sorucam debriyajı normal salıp gaz verince olmuyo bence bi sorun olmaz çünkü daha yeni makina 38 km felan yani bi sorun olmaz bence dediğim gibi motor güzel tavsiye ederim başka bi sorun şimdilik yok inşallah olmaz
Hayırlı olsun motorunuz. Kaç km'ye geldiniz? Herhangi bir masraf cıkardı mı? Benim bi arkadaşıma da almak uzereyiz şu an tavsiyeleriniz var mı?
-
29 Ağustos 2012, 21:29
#28
plectrum adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun motorunuz. Kaç km'ye geldiniz? Herhangi bir masraf cıkardı mı? Benim bi arkadaşıma da almak uzereyiz şu an tavsiyeleriniz var mı?
Sağol 720 km ye geldik herhangi bi masrafı olmadı sadece yağını değiştirdim 30 TL bide benzin koyuyorum başka masrafı yok çok ısınınca motordan ses geliyor o kadar o takır takır diye yaptığı seste yağı değiştirmeden önce gitmişti 500 km de yağını değiştirdim castrol 10-50 racing yağ koyduk şuana kadar bir şikayetim yok titremesi felan da cublara göre çok az hatta arkada yok diyebilirim yüksek devirlere geldiğim zaman oluyo ön tarafta var biraz o kadar da olur zaten şuan motor iyi ilerleyen zamanlardada olmaz umarım
-
29 Ağustos 2012, 23:07
#29
-
29 Ağustos 2012, 23:21
#30
Emodog adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun
Sağolasın teşekkür ederim
-
30 Ağustos 2012, 12:35
#31
kaaan39 adlı üyeden alıntı
Sağol 720 km ye geldik herhangi bi masrafı olmadı sadece yağını değiştirdim 30 TL bide benzin koyuyorum başka masrafı yok çok ısınınca motordan ses geliyor o kadar o takır takır diye yaptığı seste yağı değiştirmeden önce gitmişti 500 km de yağını değiştirdim castrol 10-50 racing yağ koyduk şuana kadar bir şikayetim yok titremesi felan da cublara göre çok az hatta arkada yok diyebilirim yüksek devirlere geldiğim zaman oluyo ön tarafta var biraz o kadar da olur zaten şuan motor iyi ilerleyen zamanlardada olmaz umarım
Bizde 1 tane 125 ZN var yakıtı PO'dan ve shell'den alınca rolantıde titriyo cok. Ancak BP Ultimate alınca titreme gozle gorulur derecede azalıyor. BP Ultimate alıp denemeni tavsiye ederim, tamamen kesmese bile azaltacaktır titreşimi.
-
30 Ağustos 2012, 21:34
#32
plectrum adlı üyeden alıntı
Bizde 1 tane 125 ZN var yakıtı PO'dan ve shell'den alınca rolantıde titriyo cok. Ancak BP Ultimate alınca titreme gozle gorulur derecede azalıyor. BP Ultimate alıp denemeni tavsiye ederim, tamamen kesmese bile azaltacaktır titreşimi.
Söylediğin iyi oldu bir ara bp den benzin alıp bakıcam
-
30 Ağustos 2012, 22:40
#33
tayın yakıt tankı cuptan bile az ve 4 vites mondial 5 vites tartışmasız mondial
Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !
-
31 Ağustos 2012, 01:03
#34
yasin.33 adlı üyeden alıntı
tayın yakıt tankı cuptan bile az ve 4 vites mondial 5 vites tartışmasız mondial
bende mondial aldım daha motor açılmadan diğer 4 vites 100 lükleri çok rahat geçiyorum önde başlasalar bile
-
31 Ağustos 2012, 11:15
#35
Son nokta benden. 8000 km prınce kullanmıs bırı olarak kesınlıkle prınce.
Prınce artıları:
- on dısk fren
- 5 vıtes
- daha yuksek guc ve tork
- 10 lıtre yakıt deposu
- Daha konforlu koltuk ve suspansıyon
- Plastık aksamının az olusu
- Cupların her yerı plastık bakımlrını yaparken yan kapakları sokmek zorundasınız ve bır sure sonra kapak tırnakları kırılıyor ve grenajları pahalı.
Artık dıyecek bır sey kalmadı sanırım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Tabi benım ıcın en onemlı konu bır de manuel vıteslı olusu...
-
31 Ağustos 2012, 11:33
#36
kaaan39 adlı üyeden alıntı
bende mondial aldım daha motor açılmadan diğer 4 vites 100 lükleri çok rahat geçiyorum önde başlasalar bile
babamın motoru 3500 kmde bs100 4 vits 95i anca görüyor bnmki çelik 5 vits 105i zorluyor 750 kmde benimki de
Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !
-
31 Ağustos 2012, 11:53
#37
cubla prince kıyas bile kabul etmez her zaman dedim.prince baya baya bi motor debriyajıyla duruşuyla bakarsan da senelerce biniliecek bi makina...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
-
31 Ağustos 2012, 12:50
#38
gökay06 adlı üyeden alıntı
Son nokta benden. 8000 km prınce kullanmıs bırı olarak kesınlıkle prınce.
Prınce artıları:
- on dısk fren
- 5 vıtes
- daha yuksek guc ve tork
- 10 lıtre yakıt deposu
- Daha konforlu koltuk ve suspansıyon
- Plastık aksamının az olusu
- Cupların her yerı plastık bakımlrını yaparken yan kapakları sokmek zorundasınız ve bır sure sonra kapak tırnakları kırılıyor ve grenajları pahalı.
Artık dıyecek bır sey kalmadı sanırım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Tabi benım ıcın en onemlı konu bır de manuel vıteslı olusu...
gösterge renkleride canlı gece açınca renkli duruyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
yasin.33 adlı üyeden alıntı
babamın motoru 3500 kmde bs100 4 vits 95i anca görüyor bnmki çelik 5 vits 105i zorluyor 750 kmde benimki de
benimki de öyle 105-110 felan daha tam basmak istemiyorum biraz kilometre yapalım ikinci bakıma gideyim ondan sonra bi denicem
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
kaan898 adlı üyeden alıntı
cubla prince kıyas bile kabul etmez her zaman dedim.prince baya baya bi motor debriyajıyla duruşuyla bakarsan da senelerce biniliecek bi makina...
lifan 3 subaplı diye cubların arasından onu seçtim yoksa diğer 100 lük cuplar arasından tabiki hiç düşünmeden princeyi seçerdim yinede öyle oldu
-
31 Ağustos 2012, 22:35
#39
Prınce ıyı tercıh. Bugun 8000 km yı gectım. Bakalım kac kılometre yapacagım. Ust sınıflarla bıle karsılastırırım bu motoru. cbf 150 5000 lıra fıyatı var. Ayak marsı yok. devır saatını eklemısler ama bu seferde vıtes gostergesı yok ve ayrıca kullanıcılarının cogu yag eksılttıgını soyluyor. Konforuna bırsey dıyemem ama bır motorun 2000 kılometrede 200-400 mılılıtre yag eksıltmesı normal bır olay degıl. Dandık denılen bu cın motorumda bıle koydugum yagı aynen gerı alıyorum. Ybr dersenız cbf den saglam ama onunda eskı ybrlerle bır benzerlıgı yok. eskılerı daha saglamdı..ıkı motoru da kotulemıyorum ama verılen paralara gore eksılerı cok bence..
-
31 Ağustos 2012, 22:47
#40
ben köy yolunda yaptım 105+yı ana yolda daha fazlasını da yapar
Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)