Toplam km : 33,000
Bu güne kadar çıkan sorunlar :
Akü bitti ( montaj hatası sebebiyle garantiden değiştirildi )
21.000 de arka bilye dağıttı anında serviste değişti : 10 ytl
bi setten atlarken kuyruğu taktım bi yere kırıldı : 1 haftada değişti 18 ytl
Buji: toplam 3ncü bujim pas içinde 12.000 km dir inatla çalışıo bende inatla değiştirmiyorum
Ön fren balatası : orijinal
Arka fren balatası : orijinal
Debriyaj balatası : orijinal
Ön dişli : orijinal
Arka dişli : orijinal
Zincir : 22,000 de değişti
Ön Lastik : orijinal
Arka Lastik : 20,000 de değişti
Bu güne kadar vibrasyondan düşen vida : yok
Bu güne kadar vibrasyondan kırılan aksam : yanda küçük bir kapakçık kırıldı vidasını takarken lastik contayı takmamışım
Geçirdiği kazalar ve çıkan masraflar
Çok düşürdüm kaldırdım çok çarptım sağa sola ama tek masraflı kazam en son 4 takla attığım kaza idi. çok masraf çıkardı belimi büktü. aynası kırıldı abi tam 10 ytl ye patladı feleğimi şaşırdım
ha bi de arkada 37 lik shad patladı ama o zealsun değildi ondan oldu orijinali olsa kesin patlamazdı hehe
Benzin tüketimi : benim kullanımımla ( bağırta bağırta ) 2,5-2,8lt/100 km
Çalıştırma : temizle üstünden buzları bas marşa çalışsın. jiklesinin yerini unuttum ( rölantisi de stop etti edecek kadar düşüktür bu arada )
Dayanıklılık testleri :
Caddebostan sahilde 90 derecelik stoppieler ( profesyonel kros yarışçısı tarafından yapıldı ben beceremiyorum ) : sorunsuz başardı
Merdiven inme - çıkma : caddebostan sahile inen merdivenler çat çut inio çıkıo kereta
Rampa atlama : Ayazağa eğitim pistindeki rampadan ( 2,5-3 m ) düz zemine atlandı ( bende atladım da profesyonel kros yarışçısı da atladı o daha yüksek ve uzun atladı ) herhangi bir kırılma dökülme çatlama görülmedi
Enduro testi : Şakir Şenkalaycı tarafından pilyon olarak bende arkasında iken minik bir testten geçti oha falan oldum. Makineyi götüren motoru değil sürücüsüymüş düza gitmeyi beceremediğim çamurda nerdeyse yere paralel girdik virajlara allah tekrarından saklasın