Bu 4 Çinliden Hangisini Seçerdiniz?
Reklamlar
-
02 Temmuz 2012, 12:53
#61
Reklamlar
-
02 Temmuz 2012, 13:03
#62
yazılanları okumadım, sebebi de bu saçmalığın içine sürüklenip çin markalarını savunanlara prim vermemek. mete abi gereken cevapları vermiştir zaten.
eğer bu işe gönül verdiyseniz -tıpkı benim 6 sene önce bir tanıdığın dükkanında görüp, rengini beğenip aldığım ve bindiğim asya 150 t gibi- allah hepinize öncelikle kazasız belasız sürüşler versin. ardından da bu sıkıntılı, masraflı, tehlikeli süreci derhal atlatabilmeniz için kaliteli bir motosiklet...
örnek olarak 150'lik şık görünümlü bir çinli alacağınıza, 100-125'lik bir yamaha honda çok daha mantıklı olacaktır. bunları mukayese edemiyor insan kullanmadan.
şu anda hem asya hem de honda sahibiyim. sigorta-muayene borcu olmasa inanın bedava bile veririm, kullanamıyorum çünkü... honda'ya alıştım, asya ile ne viraja girebiliyorum, ne de taşlı yola... frenleri zaten malum. arızalar çıkartmaya başladıkça soğuyorsunuz motordan, muayene'ye götürmeye korkuyorsunuz yolda kalırsam diye. sonra da bir köşeye atıyorsunuz ya da en fazla benim gibi mahalle arasında, yazlıkta hamallık yapıyorsunuz. hele hele bu motorlarla uzun yola çıkacak kadar cesaretiniz varsa, daha farklı macera sporları var, paranızla rezil olmayın.
ayrıca en üzüldüğüm nokta da, bisikletçiliği bile beceremeyen kıroların bugün motosiklet bayisi olmaları ve müşterilerine enayi muamelesi yapmaları. mondial de göya parça desteği veriyor, sitesinde 56 tl diye açıkladığı scooter selesini, çanakkale'nin en ücra köşesindeki bir kasabasının sanayisinden 25 tl'ye aldım geçenlerde. ne kendini güvendirmeye çalışan distribütörlerin ne de bayilerin kucağına oturmaya gerek yok.
her taraf motor çöplüğü oldu, çok meraklıysanız alın toplayın bir tane, ithal ettirip ülke ekonomisine zarar vermeyin.
-
02 Temmuz 2012, 13:58
#63
F54 adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/motosiklet...&a269_min=1950
metoş bak bakalım sakarya da kawa varmıymış
biz daha önceleri neye bindiğimizi çok iyi biliriz hiçbir zaman aslını inkar edenlerden olmadık aha sana resim
sende daha önceden bindiğin mobiletin resmini atsana görelim
hani kalkış yaparken koştura koştura bindiğin moped vardıya
[/url][/url]
bırak arkadaşım sakaryada bisikletten başka ne var...yeme beni..birde çayna yığınları...sen bilmezsin anlamazsın otur köşene shup up beybi... Kenan Sofuoğlu olmasa ss görceğinizde yoktu ya neyse..Kenan nerd egördü ss i çok merak ediyorum...ss olmayan memleketin ss şampiyonu piloyu ordan çıktı hayret..
Tekir adlı üyeden alıntı
yazılanları okumadım, sebebi de bu saçmalığın içine sürüklenip çin markalarını savunanlara prim vermemek. mete abi gereken cevapları vermiştir zaten.
eğer bu işe gönül verdiyseniz -tıpkı benim 6 sene önce bir tanıdığın dükkanında görüp, rengini beğenip aldığım ve bindiğim asya 150 t gibi- allah hepinize öncelikle kazasız belasız sürüşler versin. ardından da bu sıkıntılı, masraflı, tehlikeli süreci derhal atlatabilmeniz için kaliteli bir motosiklet...
örnek olarak 150'lik şık görünümlü bir çinli alacağınıza, 100-125'lik bir yamaha honda çok daha mantıklı olacaktır. bunları mukayese edemiyor insan kullanmadan.
şu anda hem asya hem de honda sahibiyim. sigorta-muayene borcu olmasa inanın bedava bile veririm, kullanamıyorum çünkü... honda'ya alıştım, asya ile ne viraja girebiliyorum, ne de taşlı yola... frenleri zaten malum. arızalar çıkartmaya başladıkça soğuyorsunuz motordan, muayene'ye götürmeye korkuyorsunuz yolda kalırsam diye. sonra da bir köşeye atıyorsunuz ya da en fazla benim gibi mahalle arasında, yazlıkta hamallık yapıyorsunuz. hele hele bu motorlarla uzun yola çıkacak kadar cesaretiniz varsa, daha farklı macera sporları var, paranızla rezil olmayın.
ayrıca en üzüldüğüm nokta da, bisikletçiliği bile beceremeyen kıroların bugün motosiklet bayisi olmaları ve müşterilerine enayi muamelesi yapmaları. mondial de göya parça desteği veriyor, sitesinde 56 tl diye açıkladığı scooter selesini, çanakkale'nin en ücra köşesindeki bir kasabasının sanayisinden 25 tl'ye aldım geçenlerde. ne kendini güvendirmeye çalışan distribütörlerin ne de bayilerin kucağına oturmaya gerek yok.
her taraf motor çöplüğü oldu, çok meraklıysanız alın toplayın bir tane, ithal ettirip ülke ekonomisine zarar vermeyin.
yaşayan bilir lafını en güzel sen tanımladın biraderim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
02 Temmuz 2012, 16:29
#64
Bizde şampiyon var sizde ne var metos koca metropolde bı tane şampiyon yok Allah'tan bura metropol değil yoksa 7 tane şampiyon olurdu
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
03 Temmuz 2012, 17:22
#65
F54 adlı üyeden alıntı
Bizde şampiyon var sizde ne var metos koca metropolde bı tane şampiyon yok Allah'tan bura metropol değil yoksa 7 tane şampiyon olurdu
Ona gurbetteki akrabaları destek olmuş panpa... sayesinde ss görmüşünüz işte yatın kalkın dua edin Kenan Çavuşa..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Temmuz 2012, 17:29
#66
Ozzycan adlı üyeden alıntı
YBR'nin sıfırı 4300 TL, Apache 4100 TL, CB 125 3650 TL....
Ne Çin'i be kardeşim, yapma etme ;-) tamam bütçe meselesi haklısın ama Küba'ya 3500 vermeyi kabul ediyorsan o zaman en azından CB'ye girebilirsin demektir.. Aynı para ;-)
Çin alacağına bu dediklerimin temiz ikinci eline bak ama gene Çin alma! Ben insanlık vazifemi yaptım....
Adam başta demiş bu muhabbeti yapmayın diye halenn....Senin söylediklerinin hepsini çerez diye yerim, yiyiyorumda yolda.
---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:26 ----------
Ayrıca motor halen satışta. Bi zamanlar yeni site çalışmaları nedeni ile yoktu.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
03 Temmuz 2012, 17:30
#67
mete_han adlı üyeden alıntı
Ona gurbetteki akrabaları destek olmuş panpa...
sayesinde ss görmüşünüz işte yatın kalkın dua edin Kenan Çavuşa..
Kanka onun akrabaları da Sakarya'li istanbulda ss var ama cogu Apache
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
05 Temmuz 2012, 18:49
#68
Ne oldu karar verebildinmi??????
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
05 Temmuz 2012, 18:56
#69
search16 adlı üyeden alıntı
Ne oldu karar verebildinmi??????
Konuyu acarken bunlardan birini alıcam diye açmamıştım zaten ama suan fastwind almayı düşünüyorum eger suanki motorumu 1.800 ve ya daha yüksek fiyata satarsam alıcam.2150km de suan hicbir hasarı yok yan yatma, çizik bile yok ekstra koruma demiri var.
-
06 Temmuz 2012, 10:02
#70
Usta zahmet olucak ama birde motorun + ve - yönlerini yazarmısın
-
06 Temmuz 2012, 10:54
#71
Geçen marş rölesi bozulmuş; tamire götürmüştüm. Aroranın cub modelini almış bir arkadaş. Motosikleti alalı 1-2 gün olmuş, aceleyle aldım diyordu. Motosikletin kilometre kablosu var içinde tel yok; sonra bakıyosun üstündeki vidaların yarısını takmamışlar. Böyle görünce insan çinlilerden soğur haliyle. Bende MCT vardı da gerçi yolda bırakmadı sağolsun ama yine de GV 250'ye kıyasla at arabası gibi geliyor ister istemez. Bir de contalar erir yağ damlatır; lastik iner durduk yere geri şişmez, zangır zangır titreme yapar civatalar illa ki gevşer zincir sürter çatır çutur ses yapar. Tek avantajlı yanı parçaları ucuzdu, motorun sağını solunu az çok öğrendim. Aynı paraya çok daha kaliteli bir marka alabilecekken çoğunluğun fikrini dinlemeni tavsiye ederim; o dediğin motorların hiçbirini almaya değmez; ybr cbf tipini beğenmiyorsan tvs'ye bak bir; görüntü gayet dolgun ve güzel.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
06 Temmuz 2012, 11:06
#72
rks ne ara çıktı yaw
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
-
06 Temmuz 2012, 13:34
#73
Çinli alacaksan eğer Mondial 125 MH Drift'i önerirrim
-
06 Temmuz 2012, 14:24
#74
Senin memlekettinde yada motoru kullanacagın yerde en cok kullanılan motoru al...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
09 Temmuz 2012, 12:59
#75
Bence Çin marka bir motosiklet benzeri Japon'lardan daha pahalıya satılıyorsa ve henüz kimse tarafından denenmemişse onun kalitesini kötülemeden önce durup düşünmekte fayda var. Geleneksel Çin kalitesizliğinde olsa, zamanında süslü cruiserları sattıkları gibi 2500 - 3000 TL'ye satarlardı. Üstelik RKS'nin 150 cc olan modeli de oldukça pahalı. Ben aralarında en iyisinin açık ara Titanic 200 olduğunu düşünüyorum. Sadece fiyatının yüksek olması biraz düşündürüyor. Üzerine 2 - 3 bin daha ekleyince bir dolu alternatif çıkıyor.
-
09 Temmuz 2012, 13:51
#76
zenon adlı üyeden alıntı
Senin memlekettinde yada motoru kullanacagın yerde en cok kullanılan motoru al...
Bnm yaşadaıgım yerde en çok kullanılan motor 100 cc cublar :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)