Gereksiz diyorsun hmm.. 400 TL az para değil elbette çok iyi yapmışsın hayırlı uğurlu olsun RABB 'im kaza bela vermesin inşallah. Darısı başıma hayırlısıyla
Gereksiz diyorsun hmm.. 400 TL az para değil elbette çok iyi yapmışsın hayırlı uğurlu olsun RABB 'im kaza bela vermesin inşallah. Darısı başıma hayırlısıyla
200 cc motor 13 hp. Buna kanuni panthom da dahıl. İsterse seramikten değil, som altından olsun ktm düke 200 cc den 25 hp çıkarırken bunlar en azından 17-18 hp çıkarsaydı olmazmıydı? 5 para vermem.
@adem80 bak arkadaşım git
Apache ve 150 MR nin gücü neyse ona artı 5 - 6 beygir daha ekle. ben kullanarak söylüyorum.
ki bahsettiğin 18 beygir var bu alette. bi Apache veya dengi motora bin bide bu 200 e. ondan sonra gel deki şu şöyle bu böyle. bunu yapmayacaksan da yukarda yazılanları oku.
broşürde yazana mı inanayım binip kullandıktan sonra.
ayrıca KTM Düke değil Duke.
200 cc lik makine diye reno ile mercedes i kıyaslıyor gibi kıyaslıyorsunuz.
adamlar duke ayarında motor yapıp da 3 kuruşa satmazlar heralde.
ben motoru savunmuyorum ama sen motoru direk kötülüyorsun, hemde hiç bilgi sahibi olmadan.
savunmuyorum çünkü bende araştırarak ve deneyip kullanarak yazıyorum, ediyorum, video çekiyorum.
katoloğunda 13.1 hp yazıyor. Yanlışmı yazıyor? 18 hp ise iyi. Ozaman iş değişir bak
makseli arkadaşım hala kararsızlık var bu konuda. Tam olarak rks 200 ün 18 hp veya kw cinsinden kaç olduğunun linkini atabilirmisiniz acaba? Tam bi otursun şu kaç hp ise piyasaya
http://www.rksmotor.com.tr/products....otorcycle&id=1 motorun teknik özellikleri buradayazıyor
12 kw 16 kusur hp yapıyor. Tamam iyidir. Buroşürde 13.1 hp yazınca bu ne yav dedim. Alınabilir yani. Sözümü geri aldım
hesapalma için teşekkür.
alınabilir olduğuna da
şaka bi yana İnş. motor iyi çıkar. Binip göreceğiz bakalım.
mondial 150 MR yi de ilk kullananlardan biriydim bunda da öyle olacak sanırım
Mantığına katılıyorum. Bence doğru düşünmüşsün. Kanuni benim de dikkatimi çekmişti.
Ancak sitede 12 kw yazıyor(~16hp) fakat seramik piston bilgisini edindiğimiz katalogda 13 hp yazıyor(~9,5 kw). Şimdi kataloğa inanmayacaksak seramik olduğunu da varsayamayız değil mi?
Bu çelişkiyi kasten yarattım, çünkü bu çinli motorları araştırdıkça bu konuda çoook kafayı yiyorsun. Benim şuanda peşinde olduğum model için edindiğim bilgileri(ve aslında çelişkileri) bir bilsen Hiç aklıma gelmeyecek şeyler. Neyse burada kaç yazdığı önemli değil, senin 150 lik modi den nekadar daha iyi olduğu önemli bence
@altaygncasln
Kısaca bu motorun 600 öncesi iyi bir antrenman olacağını düşünmüyorum, nekadar kullanırsan kullan...
#sürenadam
motorun markası keeway model ismi rks yoksa benmi yanlış gördüm
tipi, görüntüsü, farı göstergesi güzelde fiyat bencede çok saçma, TVS apaçhede bundan güç, gösterge, far, tasarım gibi konularda geri kaldığı herhengi bir nokta yok. Üstüne suzuki ile ikiz olarak üretilmiş bir commuter
Apaçhe ne kadar? 4.150 buna 5400 gerçekten istemek iyi cürret
Ayrıca marka kolay olunmuyor, Bir TVS bir Kymco bugün motosklette Hyundai ve kia'nın otomobilde ulaştığı noktayı yansıtıyorlar.
Fiyat yüzünden RKS sana puanım 0 kanka
@Syanur
benimde dikkatimi çekti ;
ama broşürde 9.5 kw diye yazmıyor. sadece HP gücü yanlış yazılmış.
dediğin gibi de 150 MR dan güçlü kuvvetli yerinde ama seramik olduğu konusu yanlış yazılmış olamaz.
bir rakam yazarken yanlış yazabilirsin ama tutupta bir parağraflık kısmı yanlış yazamazsın.
@HEROCAN35 Motoru Türkiyeye getiren Kuba. Yeni Motosiklet markası olarak seçtikleri isim RKS. Keeway in motorunu "RKS" getirmiş oldu ve model adı da "Titanic 200"
@GP500-1st apache ve mondial 150 MR den kesinlikle güçlü.
CC farkında dolayı apache veya başka 150 lik ile karşılaştırılamaz ama yinede; apache-150mr ile aralarındaki farklar;
1) 200 cc motor
2) Ters Maşa Amortisör
3) Radyatörlü Yağ Soğutma
4) Arka disk fren
5) Egzantirikli yani titreşimsiz
6) Teker ebatları daha kalın
Kuba böyle bir Motoru Kuba markası adı altında değilde yeni markaları RKS ile beraber yazarak marka olmak istediğini gösteriyor. Ama tembel çocuk gibi motor hakkındaki bilgileri dağıtmakta hiçte aceleci değil gibi duruyor.
ayrıca far ve kuyruk tasarımı olarak Apache yi hiç beğenmedim. Zevkler tartışılmaz ayrı konu ama Kafa yapısı pıstırılmış gibi duruyor. ama motorun 150 lik sınıfına göre kaslı olduğunu kimse inkar edemez.
Bende TVS ile RKS arasında kaldım. Yabancı yerlerdeki Videolara göre performansı gayet güzel görünüyor. TVS'in kafa grenajı gerçekten ilginç şahsen biraz daha sport yapıp arka amortisörü ortadan tek kol yapsalardı yeme de yanında yat olurdu.. Tabi herşeyin bir maliyeti var ama neyse.. RKS'nin arka disk fren, ters maşa amortisör egzantirik olayı çok güzel artılar. Şu honda sürüş eğitimimi ve ehliyetimi alsam da iyice bi üstüne düşsem şu işin
yedek parça sorunu olacağını düşündüğüm için rks almak istemiyorum ama görünüş 10 numara ... korkuyorum almaya
adem abi burada yanlış yanlış anlaşılma var broşürde gördüğünüz motor keeway olması gerek rks nin motor aksamı tamamen farklı yurt dışındaki izlediğiniz videolardaki motorun motoruyla türkiyede satılan rksnin motoru farklı yani nasıl derseniz iyi bakın broşüre eski teknoloji iticili motor var rks de ise üstden eksantrikli motor var ve motorlara dışdan bakın anlayacaksınız o yüzden hp ve torkda farklılık olur
en iyisi honda. hatta titan. ne gerek var çine bilmem neye
fabrika bi tarafından uydurup yazıyo zaten bunları
hp önemli değil tork önemli çekişin fazla olması 120-km ve üstünde bayılmadan rampada vites istemeden gitmesi tork ile alakalı 200 cc olunca tork vardır teknolojik bir motor yapmışlar iyi gitmesinin sebebi budur bence
@Erkin beyin dediği gibi.
150 cc ile arasındaki fark, teknoloji + 50 cc
50 cc daha fazla diye sürat motoru olmuyo bu aletler. 150 lik motordan kıvraklık ve güç farkı var bu motorda.
Kesinlikle hissettiriyor gücü. denemeden önce ön yargım vardı. ama denedikten sonra kesinlikle daha torklu olduğunu gördüm. kısaca, her bakımdan 150 likten daha fazla keyif alıyorum ;)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)