Hyosung 250 r vs Tvs apache
Reklamlar
-
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
geçen yine gidiyoruz,arkadaşın hyosung şase kırdı şase
Frank baksana bu ninja hiç çekici tipli değilmiş
Seko adlı üyeden alıntı
Ninja'nın çekici olmadığına ben de katılıyorum. Ninja kullananların alma nedenleri arasında ilk sırayı motorun 33 BG oluşu alıyor. Şu anda CBR 250 ile kıyaslandığında alma nedeni olarak gösterilebilecek tek şey bu. Motor, kendini ispatlamış iyi bir motor ama göstergeleri gerçekten çok çirkin, tasarım demode. Kawasaki bunun tasarımını yenileyip gösterleri adam ettiğinde yine sınıfının en iyisi olur.
Ben bu motoru satın alacağım sıfırını tamamıyla tipi için cbr250,gt250r,yzf r125(125lik ama hadi onuda katalım) tip konusunda bunun yanına yaklaşamaz.
kanmix_x adlı üyeden alıntı
Ninjanın göstergelri de ne öyle 50 nc ye gönderme yapmışlar resmen
Çok haklısın Suzuki hayabusa mesela murat 131 göstergesini kullanıyor
Ahanda resmi
Ne hikmetse suzukide galiba çağın dışında bırakmış göstergeleri ve çok çirkin murat131e gönderme yapmışlar.
Bi saçmalamayı kesin, kawasaki tasarım ve performans konusunda afedersiniz ama eziyor...
Reklamlar
-
Dış görünüş kişiye göre değişir. Kawasaki de güzel ama bana göre de aralarında en güzeli CBR250R. Hayabusa'nın göstergesi de güzel değil ama en azından dijital yani elektronik. Ninja'da ise o mekanik km sayaçları çok kötü duruyor. Bu sınıftaki bir motorda bunları kullanmak Kawasaki'ye hiç yakışmıyor. Hyosung bile iki sene önce göstergeleri yeniledi. Umarım kawasaki de bu motoru yakın zamanda biraz güncelleştirir. Hatta aynı motora sahip Er-6N veya Z750 gibi bir de naked model çıkarsalar muhteşem olur.
-
cbr ye bisiklet gibi deyip onu eleyip apache de kararsız kalmanız da kafa karıştırıcı bi durum
hyosung candır
-
Ninja 250 için extradan takılabilen fıstık gibi dijital göstergeler var.
Ama ben açık konuşayım analoglar daha çok hoşuma gidiyor. Hız çubuğu orda saat gibi yön değiştirmesi ayrı bi güzel olay. Bu arada z750 zaten naked-roadster karışımı bir motor
-
Göstergede hızın hesap makinesi gibi görünmesindense , bir çubuğun ucunda görünmesi daha güzel geliyor bana . Analog is better than digital diyorum
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
QdR adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese selamlar.
Forumu takip ediyordum ama motor almaya karar verince tecrübeli arkadaşlara sormam gereken şeyler olduğu için bu ilk mesajım.
250 cc ye kadar bir motor arıyordum. Japon, Kore, Hindi, Çin hepsini internetten inceledim. Kafamda bir kaç soru işareti kaldı yardımcı olursanız sevinirim.
Istediklerim; Fiyat uygunluğu, Görüntüsün kaslı durması, Hız olarak beni sıkmayacak bir makina olması.
Teşekkürler.
--Dostum sana prof.. bir öneri verçem ii dinle gösterişli uçuz cc de bana yetsin görünüşüyle ağzı açık bıraksın diyosun seni anlıorum heralde yani başlıyaçaksın ondan sana 140 km hız yapan motorlar yeterde artar bile sakin ol bendesin.
--Şimdi sana 3 tane race motor ismi ve videolarını verçem,bu verçeğim motorlar tam senlikk....Ve vereçeğim motorların fiatları 8 bin tl nin aşağısında
1-)Megelli 125r : http://www.youtube.com/watch?v=aq_YqSRUsrE
2-)Megelli 250 r ; http://www.youtube.com/watch?v=e674flryxBg
3-)Yamaha yzf 125r ( benim sahip olduğum motor bu) ; http://www.youtube.com/watch?v=ohQz8lc4ZNY&feature=fvst
-
megelli nin 250 liği türkiye de yok diye biliyorum.ayrıca alsan satamazsın,parça bulamazsın kısaca megelli türkiye şartlarında alınabilecek marka değil.
hyo hangi şartlarda olursa olsun bence başlangıç için çok ağır bir motor.
-
mstfkrfk adlı üyeden alıntı
megelli nin 250 liği türkiye de yok diye biliyorum.ayrıca alsan satamazsın,parça bulamazsın kısaca megelli türkiye şartlarında alınabilecek marka değil.
hyo hangi şartlarda olursa olsun bence başlangıç için çok ağır bir motor.
mstfkrfk haklı hyosungu başlangıç motoru olarak görüolar bunun sebebi fiyatı ve cc si uygun... Ama gelin görünki kimse ağırlığına,uzunluğuna ve durş biçimine bakmıo hyosung gerçek yarış motorlarında olduğu gibi ayagını birazdaha dik ve geriden basıosun bu yüzden ilk başlayan biri kesin yanyatırmasa da dönüşlerde düşmeye kadar gelecektir ayrıca yüksek bir motor... dönüşlerde motoru yana doğru yatırman lazım hafiften yoksa motor seni döndüğün tarafın tersine atar,ayrıca unutmayın yarış motorlarında hızlıca giderken prof... ların hiç biri direksiyonu kullanmaz, sola gircekse sola yatarak girer sağ a gircekse motoru sağ a yatırarak girer...
-
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
geçen yine gidiyoruz,arkadaşın hyosung şase kırdı şase
bende geçen yine gidiyorum yağmur yağdı yanımdaki ninja şeker gibi eridi arkadaş asfalta sürüklendi öle popoya böle anlıyan anladı
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
bende geçen yine gidiyorum yağmur yağdı yanımdaki ninja şeker gibi eridi arkadaş asfalta sürüklendi öle popoya böle anlıyan anladı
Bende geçen girderken ninjadan sesler geldi bir baktım kırank kırılmış motor dağılmış çok adi işçiliği var bu ninjalarınn alınmaz alanada geçmiş olsun
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
Bende geçen gt250r gördüm silindirleri patladı, sürücüsü çakmaktaşlardaki gibi ayaklarını kullanarak motoru sürdü.
-
gugukk adlı üyeden alıntı
Bende geçen girderken ninjadan sesler geldi bir baktım kırank kırılmış motor dağılmış çok adi işçiliği var bu ninjalarınn alınmaz alanada geçmiş olsun
Bende geçen yine gidiyorum yandan bi ninja geçti 1 kaç km sonra gördüm 60 km hıza dayanamamış aynalar kopmuş
Ben Geçen yine gidiyorum bi hyosung gördüm sandım ama göremedim :D Geçti Gittti Vınnnnnnn
-
valla liseli forumu gibi şuraya bak
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
tvs commuter sinifinda
gt250r racing sinifinda
tvs yi ybr ve cbf ile gt250r ida cbr250 ve ninja250 ile kiyaslamak gerekiyor.
racing karekteri olarak hyo ve ninja tam ss serisi bir motor cbr250 ise daha cok sportouring bir motor oturma pozisyonu diger siniftakilere gore daha iyidir. Tek silindir olmasida yakit avantaji saglar.
Ninja icin tipi gostergeleri gibi goreceli konulara deginmek istemem ama motor olarak sinifinda liderdir kalite olarak hyodan iyidir. Millet gostergelere takilmis ama sinifinda 8-9binlira olsaydi sanirim kimse ne hyo alir nede cbr alirdi ozamanda kimse gostergelere laf soylemezdi.
vs vs siz once hangi tarz ile baslicaksiniz once onu belirleyin zaten forumda yeterince tartisma var.
not: artik forumda ciddi soru soranlarada cevap vermek icimden gelmiyor konuyla alakasiz liseli ergen tarzi msjlar oldukca gereksiz. Bu gidisle forumda dogru duzgun cevap vericek birileri kalmiyacak.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
Yine bir düşük segment motorla daha üst cc ve segment 2.hatta3. 4. el motor kıyası..
Hyosun zaten dayanıklılık konusunda(uzun ömür, problemsizlik) japonların standartına sahip olamayan bir motor. Ha sıfırını alır gözün gibi bakarsın o ayrı ama kıyasta baya bir hata var.
Sıfır hyundai ERA 35 bin.. E bunun yerine 2. el(kaçıncı?) mercedes de BMW de Audi de alınabiliyor. E o zaman bu kadar insan niye Hyundai aldı?
Otomobil konuunda daha komple düşünebiliyoruz ama motosikleti biraz daha üstünde nasıl dururum, hangisi daha havalı modundan kurtulamıyoruz. Tecrube kısmıda pek önemsiz ufak bi ayrıntıdan öteye gidemiyor
Kıyas aynı segment ve sıfırsa sıfır 2. ele 2. el olarak yapılmalı
Sıfır Apache hiç kötü bir seçim değil...
-
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
-
param var markayla şekil yapıcam Türkiyedeki tek distrübütörden gelecek olan parçayı haftalarca beklerim diyorsan ninja alacaksın
kafam ağrımasın az yaksın yavaş giderim kullanımı da rahat olsun diyorsan honda cbr alacaksın
grenajı boyu posu yerinde olsun yakıtı ve fiyatı da orta halli olsun diyorsan hyosung gt250r alacaksın şeklini yapacaksın :D
[COLOR="#FF0000"][I]Söz Uçar,Yazı Kalır..Koku ise Ten de İz Bırakır...[/I][/COLOR]
-
Mesajlarda düşüncelerim gibi çeşitli =) ama gerekli fikri oluşturdum artık kafamda.
Öncelikle bir düzeltme yapmam gerekiyor. Benim bisiklet tabir ettiğim cbr 125'ler eski kasaymış. 2012 kasasını inceledim gayet göze hoş geliyor.
Hyo 250r, Tvs apache, Mondial vulture modelleri'de diğer hoşuma giden motorlar oldu.
Motorların birbirlerinden farklı olduğunu çok iyi biliyorum. Ama gerekçelerimi önceki mesajlarımda açıkladım.
Benim için araştırma faslı bitmiştir. Beklemedeyim yakında(şehir olarak) uygun fiyata hyo 250r, honda 125cbr bulursam alacağım. Bulamazsam sıfır Apache veya Vulture alıp geçeceğim. Sonra bir racing model düşünürüz.
Teşekkürler değerli yorumlarınız için.
-
Bende geçen yolda gidiyordum ninja cı arkadaş tek tekere kalktığı anda önteker cıktı
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
02 Haziran 2012, 23:07
#40
gugukk adlı üyeden alıntı
ninjamı ama aman dikkat
Bi saçmalama, bi defaya mahsus yapma bare
Kawasaki kadar sağlam motor üreten var mı ?
Bak cevabı burada
Milletin motor sandığı hondanın lowside(alçak düşüş) kazası koruma topuzları olduğu halde depo, gidon, kafa grenajı vs... kırılıp yamuluyor. Videosu : (http://www.youtube.com/watch?v=qX9jUWRqr-4) Motor hemde 2010 model.
Birde Kawasaki en fazla 2007 model ön farlardan belli ve kafayı direk ordaki demire çakıyor yinede 4 de 1 hasar var cbra göre. Videosu : ( www.youtube.com/watch?v=-IoJ9hQj37M)
Bir tane daha Zx-10r bu 2 metre sürüklenmiyor bildiğin 6-7 metre sürükleniyor Videosu : (www.youtube.com/watch?v=wx2J4o4qr00)
Hele orda cbr ile kaza yapan biri var highside (Yüksek düşüş) paramparça olmuş. Millet en iyi motor honda derken hyoya motormu o lan diyor. honda , Kawasaki yanında kalite konusunda hikaye hyoyu hiç katıpta kawaya çamur atmayın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)