CC yükseltmek istiyorum.. Tavsiyelerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var.. :)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
"boğaz içi köprüsü üzerinde prostat olasıca bir halk otobüsü şöförünün sıkıştırmasıyla"
bedduaya güldüm
bu iş için ne kadar bütçe ayırdınız ?
-
Bir de ne tarz bir motor var aklında bütçeye ek olarak? Hacim olarak ne düşünüyorsun? İstanbul trafiğinde 250lik motor ideal olabilir bence, şehirdışı da gayet rahat oluyor. Daha büyüğü o sıkışıklıkta kasar.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
2,500 kilometrede motorun karakterini anlayamazsın. CB125 trafikte yeterli bir motor, doğru hızda doğru viteste olduğun sürece sorun yaşamazsın. CB125 50-60 km/sa hızda gerekli olacak her türlü ani hızlanmayı yapabilecek kapasitede bir motosiklet, bence motoru değil sürüşünü geliştirmen gerekli. Örnek olarak ilk motorum CBF150 ile 32 bin km yaptım, sadece ilk birkaç ayımda güç eksikliği yüzünden sıkıntı yaşadım. İkinci motorum Fazer, 18 bin km yaptım, "altımda Fazer değil CBF150 olsaydı kaza yapardım" dediğim hiçbir anım yok.
-
makseli adlı üyeden alıntı
"boğaz içi köprüsü üzerinde prostat olasıca bir halk otobüsü şöförünün sıkıştırmasıyla"
bedduaya güldüm
bu iş için ne kadar bütçe ayırdınız ?
Bu iş için kendi motosikletimin üzerine 4 5 bin lira verebileceğim bir motosiklet
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Bir de ne tarz bir motor var aklında bütçeye ek olarak? Hacim olarak ne düşünüyorsun? İstanbul trafiğinde 250lik motor ideal olabilir bence, şehirdışı da gayet rahat oluyor. Daha büyüğü o sıkışıklıkta kasar.
Ben naked motosiklet seviyorum.. 250 lik ve 500 lük cbf ler cok eski.. 250 lik alternatif CBR veya Ninja 250...
Fakat birkaç arkadaşımın söylediği kadarı ile " Sen az da olsa öğrendin ve yeni motosiket alana kadar 2 ay daha aynı şekilde kullanıp, bu işin eğitimini alırsan 600 lük kullanabilirsin.. Bir süre sonra da 250 lik seni tatmin etmeyeceğinden şüphen olmasın.. Bi daha iş çıkar başına" diyolar... Kafam hayli karıştı... Eğitim alıp 600 lük CBF600 ya ER6N alsam sonuc ne olur onu düşünüyorum...
[B]iki teker kanıma girdi gireli dört teker keyfim kaçtı... [/B]:P:mrgreen:
-
Tvs Apache al Keyfine bak bu fiyata alnıabiliecek en iyi motosiklet
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
2,500 kilometrede motorun karakterini anlayamazsın. CB125 trafikte yeterli bir motor, doğru hızda doğru viteste olduğun sürece sorun yaşamazsın. CB125 50-60 km/sa hızda gerekli olacak her türlü ani hızlanmayı yapabilecek kapasitede bir motosiklet, bence motoru değil sürüşünü geliştirmen gerekli. Örnek olarak ilk motorum CBF150 ile 32 bin km yaptım, sadece ilk birkaç ayımda güç eksikliği yüzünden sıkıntı yaşadım. İkinci motorum Fazer, 18 bin km yaptım, "altımda Fazer değil CBF150 olsaydı kaza yapardım" dediğim hiçbir anım yok.
Hocam verdiğin bilgiden ötürü teşekkürler.. Belki yerimde sen olsaydın o manevraya girmezdin ben de tecrübe edindim.. Dedim ki yoğun basınç ve rüzgarda aynı manevrayı bu motorda yapmam... Adı üstünde tecrübe oldu bana da... Şunu iyi biliyorum ki kurye ya da ticari olarak kullanmıyorsam ve köprü geçmeyip, uzun yolda grup halinde gezmiyorsam bu motosikletin tadına doyum olmaz..;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------
eren özer adlı üyeden alıntı
Tvs Apache al Keyfine bak bu fiyata alnıabiliecek en iyi motosiklet
125 ten inip 150 cc ye binmek ne kadar mantıklı bilmiyorum açıkçası..
[B]iki teker kanıma girdi gireli dört teker keyfim kaçtı... [/B]:P:mrgreen:
-
gokhanbaksi adlı üyeden alıntı
Bu iş için kendi motosikletimin üzerine 4 5 bin lira verebileceğim bir motosiklet
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
Ben naked motosiklet seviyorum.. 250 lik ve 500 lük cbf ler cok eski.. 250 lik alternatif CBR veya Ninja 250...
Fakat birkaç arkadaşımın söylediği kadarı ile " Sen az da olsa öğrendin ve yeni motosiket alana kadar 2 ay daha aynı şekilde kullanıp, bu işin eğitimini alırsan 600 lük kullanabilirsin.. Bir süre sonra da 250 lik seni tatmin etmeyeceğinden şüphen olmasın.. Bi daha iş çıkar başına" diyolar... Kafam hayli karıştı... Eğitim alıp 600 lük CBF600 ya ER6N alsam sonuc ne olur onu düşünüyorum...
600lük makina İstanbul trafiğinde hiiiiçççççç çekilmez bence. Benzin zamları da cabası. Ninja'yı metheden çok var, o olabilir diye düşünüyorum. 250lik seni uzunca bir süre götürür. 3 sene 250 mct'yle takıldım; şimdi 250 gv kullanıyorum o kadar da abartılacak bir durum yok; illa da kocaman motorlar almak çok ihtiyaç değil bence.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
He pardon Motosikletiminin üzerine yazmışsın
Ben extradan 4.5bin tl ye başka motor sandım O fiyat aralığındada tek Bi motor var i kaçar iyi uçar cinsten tvs
7.8 aralığında 2 ci el temiz hyo yada cbr bulabilirsin
-
O otobüs şöförü seni görmemiştir hele şerit değiştirirken sıkıştırdıysa kesin görmediğinden olmuştur. Sanıyomusunuz motosikletleri sıkıştırmaktan çok zevk alıyolar adam göremediği bir aracı nasıl sıkıştırmasın otobüsün kör noktasındaysan korna çalmalısın yada motoru bağırtmalısın bir şekilde sesli uyarı vermelisin.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
O otobüs şöförü seni görmemiştir hele şerit değiştirirken sıkıştırdıysa kesin görmediğinden olmuştur. Sanıyomusunuz motosikletleri sıkıştırmaktan çok zevk alıyolar adam göremediği bir aracı nasıl sıkıştırmasın otobüsün kör noktasındaysan korna çalmalısın yada motoru bağırtmalısın bir şekilde sesli uyarı vermelisin.
Farkedilmediğimiz doğru.. Fakat farkedilmememizin en büyük sebebi bilinçsizlik... Çünkü motosiklet dışındaki araç sürücüleri veya yayalar motosikletin de bir araç olduğunun bilincinde değiller.. Sürücülerin aynalarından göz göze gelmeme rağmen birçok kez malesef sıkıştırıldım...
[B]iki teker kanıma girdi gireli dört teker keyfim kaçtı... [/B]:P:mrgreen:
-
gokhanbaksi adlı üyeden alıntı
Bu iş için kendi motosikletimin üzerine 4 5 bin lira verebileceğim bir motosiklet
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
Ben naked motosiklet seviyorum.. 250 lik ve 500 lük cbf ler cok eski.. 250 lik alternatif CBR veya Ninja 250...
Fakat birkaç arkadaşımın söylediği kadarı ile " Sen az da olsa öğrendin ve yeni motosiket alana kadar 2 ay daha aynı şekilde kullanıp, bu işin eğitimini alırsan 600 lük kullanabilirsin.. Bir süre sonra da 250 lik seni tatmin etmeyeceğinden şüphen olmasın.. Bi daha iş çıkar başına" diyolar... Kafam hayli karıştı... Eğitim alıp 600 lük CBF600 ya ER6N alsam sonuc ne olur onu düşünüyorum...
CBR 250 ve ninja 250 naked değil ama...
Hyosung gt250 comet yada sym wolf 250 ni öneririm sana.
ER6N ve Cbf 600 daha çok erken senin için,kolay makineler değiller...250 lik makinelerde biraz pratik yapıp pişmelisin.
-
tam oldum derken başlıyor dikkatsizlik ve kazalar , aman dikkat . Tam dediğiniz kilometrelerde ben de tamam oldum of nası viraj alıyorum nasıl aralardan geçiyorum nasıl solluyorum derken kendimi bariyerin arkasında bulmuştum . Bu bana ders oldu bi sezon daha cbf le devam etme kararı aldım .
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
gokhanbaksi adlı üyeden alıntı
Bu iş için kendi motosikletimin üzerine 4 5 bin lira verebileceğim bir motosiklet
Ben naked motosiklet seviyorum.. 250 lik ve 500 lük cbf ler cok eski.. 250 lik alternatif CBR veya Ninja 250...
Fakat birkaç arkadaşımın söylediği kadarı ile " Sen az da olsa öğrendin ve yeni motosiket alana kadar 2 ay daha aynı şekilde kullanıp, bu işin eğitimini alırsan 600 lük kullanabilirsin.. Bir süre sonra da 250 lik seni tatmin etmeyeceğinden şüphen olmasın.. Bi daha iş çıkar başına" diyolar... Kafam hayli karıştı... Eğitim alıp 600 lük CBF600 ya ER6N alsam sonuc ne olur onu düşünüyorum...
Sakın 600'lük falan düşünme. 2 aydır Fazer'la her gün Küçükyalı-Mecidiyeköy arasında gidip geliyorum, motoruma üzülüyorum. Trafikte 600'lük kullanmak çok anlamsız.
Köprüde çok aşırı bir rüzgar olmadığı sürece CB125 kullanmak hiç sorun değil. Sadece daha kontrollü, daha sakin kullanmak ve köprü ayaklarının yanından dikkatli geçmek gerekiyor. CBF150'mi şeridin bir ucundan diğer ucuna attığı oldu rüzgarın, ama artık en sert rüzgarda bile şeritte yer değiştirmeden gidebiliyorum.
gokhanbaksi adlı üyeden alıntı
Farkedilmediğimiz doğru.. Fakat farkedilmememizin en büyük sebebi bilinçsizlik... Çünkü motosiklet dışındaki araç sürücüleri veya yayalar motosikletin de bir araç olduğunun bilincinde değiller.. Sürücülerin aynalarından göz göze gelmeme rağmen birçok kez malesef sıkıştırıldım...
İşte burada tecrübe devreye giriyor Farkedilmesen bile güvenle motosiklet kullanabilirsin, ama tecrübeye ihtiyacın var. 2500km, en iyi olasılıkla 50 saat tecrübe demektir. Bir haftada daha fazla yol yaptığım oldu benim. Zaman geçtikçe, motor tecrüben arttıkça daha az sıkıştırılacaksın; çünkü sıkıştırılacağın anı önceden görüp önlem alabileceksin. Ben motosiklet kullanmaya başladığım ilk sene çok sıkıştırıldım, ama 3 senedir neredeyse kimse beni sıkıştıramadı
-
Ben kuş kadar mobiletimle köprüden 3 kere geçtim. 70-80 gittim doğrusu rüzgarı hissetmedim bile, arka çanta olmasına rağmen hiç ama hiç savrulmadım. 75 kilo motor ama çok ince olduğundan yan rüzgarlardan etkilenmiyor.
-
150 likten sonra 250 lik bile trafikte baya sıkıntı açtı başıma. Oturuş tipi 150 MR motorumda çok rahat ama 250 MR da öyle değil, trafikte bide mahvediyo.
manevralar felan kabus gibiydi.
onun haricinde bende 600 lük motor önermem. 250 CBR veya hyosung 250 naked tavsiye ederim.
-
Bir-iki ay kadar daha sürüp gs 500 alabilirsin. Ben 15 bin kmdir xt 125 R kullanıyorum bazen düz yolda(e5te) yetmeyebiliyor(ona rağmen sol şeritle sağ şerit arasında gidip geliyorum.) Ama şehir içinde 125-250 arasında olmayan motorla dolaşmak mümkün değil hele ki böyle bir tecrübeyle.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
Düşük hacimli motor az yakar. Ekonomiyi gözünden çıkar. 600 cc alırsan komple çıkar. Maddi durumunu bilmiyorum.
Ben her hafta depo fullüyorum. 70 TL de az değil. 300 km de bitiyor. Biraz benden kaynaklı birazda 250 cc oluşu, ondan sonra deme sakın ammada çok yakıyor diye
Bu arada kenbo 125cc varken rüzgardan hiç etkilenmezdim. ince olduğu için, racer200 ile hafif ama grenajlı olduğu için iyi savrulmuşluğum var.
GTR250R ise ağır olduğundan beni pek etkilemiyor.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Düşük hacimli motor az yakar. Ekonomiyi gözünden çıkar. 600 cc alırsan komple çıkar. Maddi durumunu bilmiyorum.
Ben her hafta depo fullüyorum. 70 TL de az değil. 300 km de bitiyor. Biraz benden kaynaklı birazda 250 cc oluşu, ondan sonra deme sakın ammada çok yakıyor diye
Bu arada kenbo 125cc varken rüzgardan hiç etkilenmezdim. ince olduğu için, racer200 ile hafif ama grenajlı olduğu için iyi savrulmuşluğum var.
GTR250R ise ağır olduğundan beni pek etkilemiyor.
Benim Fazer da 70 liraya 300km gidiyor, bence bir sorun var senin motorda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler