Selamlar arkadaşlar Supermoto istiyorum:
2007 Suzuki DRZ400SM ile 2006 sonrası Yamaha XT660X arasında.
İkisi de yaklaşık olarak aynı paralara satılıyor.
İkisi de nerdeyse aynı güce sahip şehiriçi için uygun.
Ne diyorsunuz?
Selamlar arkadaşlar Supermoto istiyorum:
2007 Suzuki DRZ400SM ile 2006 sonrası Yamaha XT660X arasında.
İkisi de yaklaşık olarak aynı paralara satılıyor.
İkisi de nerdeyse aynı güce sahip şehiriçi için uygun.
Ne diyorsunuz?
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
xt nin parçası ucuz.ayrıca drz nin de vergisi düşük.ama ikiside çok eğlenceli.bmx bisiklet gibi çok eğlenceli çok.
Drz aşk, yamaha mantik
Tamamen icgudusel bir secim yapsam pisman olmam yani?
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
DRZ yurtdisinda cok tutulan, modifikasyona daha yatkin bir makina. XT'yi aratmaz. Zevk icin ise DRZ, mantiksal olarak XT derim. Malum DRZ'yi herkes bilmez, ikinci el piyasasi durgundur. Sahsen DRZ alirdim ben.
XT660X in SM olmadığını 148.kez tekrarladıktan sonra "SM istiyorum" diye başlayan bir mesaja cevap vermiş oluyorum sanırım
#sürenadam
Xt de supermotodur,drz de supermotodur.Hypermotard da supermotodur ,990 sm r da supermotodur.Benim 690'ımda supermotodur,fe 450 de supermotodur.Supermoto'nun eski usül crosstan devşirmeyle ortaya çıkma hikayesi elbette fanatik boyutta taraftarlar için en temel alınası harekettir.Ama Sm kültürü kendi içinde günümüzde kimsenin beklemediği noktalara geldiğinden artık hem çok fazla güçlüler hem fazlası ile rahatlar.O kadar güçlü ve rahatlar ki enduro gibi seyahat bile yapılabilir.Ayrıca bir o kadarda hafiflediler ki safkan supermoto olarak doğmuş yeni nesil çoğu husaberg gas gas aliminyum ve karbon materyaller ile 90 kg'lar civarına düşürülmüş olabiliyor.Şunu demeye çalışıyorum.Supermoto eskisi gibi crosslara yapılan jant lastik modifikasyonunun ötesine geçti artık.Burda sorgulanması gereken benim KTM 690 Sm gibi yada YAMAHA XT 660 X gibi yeni nesil güçlü ve hafiflikten ödün veren bir SM tipine mi ihtiyaç duyuluyor yoksa SAFKAN Supermotoya mı ihtiyaç duyuluyor.Benim motorum safkan supermoto değildir.Ama DRZ buna çok daha yakındır.
Alttaki linkde xt 660x in günlük supermoto kullanım videosu var.Gerçi çok atraksiyon yok bunda ama genel açıdan fikir verecektir.Zaten INNERSTSWE kanalını oluşturan manyak deli psikopat supermoto kaviminde XT660X kullanan kişilerin sayısıda oldukça fazladır.Powerslide ,stoppie,hard tracking tatları içeren bir videosu daha vardı bu tiplemenin ama şimdi bulamadım uğraşmadım ondan.
http://www.youtube.com/watch?v=DppwXxoaX8s
Arkadaşa soruyorum; Supermoto istiyor ama ne tarz bir kullanım gösterecek motoru ile kendisi?Buna göre ne tip bir supermoto kullanıcısı olduğuna karar vererek bunun doğrultusunda öneriler ile ona daha çok yardım etmiş oluruz.
Drz 10 11 tl edermi o parayi hak ediyormu
Aslında ben böyle supermoto istiyorum ! gibi bir şekilde gelmek istememiştim. %90 şehiriçinde kullanacağım %10luk kısımda hızımı 120'ye sabitleyip güzel güzel gidebileceğim. Maksimum hızı pek umrumda değil. Atik, kıvrak bir motosiklet istiyorum, malum ülke yolları da belli kaldırımdan ordan burdan hoplayıp zıplamak da sıkıntı olmasın. Arada yaramazlık yapıp tek tekere stoppie'ye kalkarım. Benim motosikleti kullanış tarzım hızdan değil ivmelenme dediğimiz kavram zaten. Dragstar'ı bile böyle kullandım yani. Neden naked bir motosiklet istemiyorum çünkü hem supermoto'ların hakimiyetini denemek istiyorum hem de boyum biraz elverişli gibi geliyor 1.82 boyum var sıkıntı yşamam gibi geliyor. Üstüne bindiğimde de böyle yukarı çok hakim hissettim. Başka ne söyleyebilirim aklıma gelmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
supermoto veya değil gibi tam tanımları bilmiyorum tabi ama istediğim iki motosiklet diyelim o zaman anlaşırız heralde .)
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
DRZ daha bir fanatik motoru gibi. XTX ise nispeten daha ağırbaşlı. Supermotonun lastik tipi, amortisör mesafesi, fren kabiliyeti ve yüksek oturumunu şehiriçinde avantaja çevirmek isteyenler için XTX daha mantıklı bir seçim olabilir. Sanırım aralarında 40 kg gibi bir fark var. Deli gibi kullanılmayacaksa, bu fark servis ve yedek parça avantajı için bence göze alınabilir.
Görünüm olarak ise XTX, DRZ'den kat be kat daha yakışıklı ve kaslı bir motor.
Ben de bu tanıma göre kesinlikle XTX almalısın diyecektim... Çünkü bence DRZ'yi hastası olan adam alsın, kahrını da o çeksin(alırken-satarken-yedek parçası vs,,). Yoksa insanı biraz gerebilir, acaba almasamıydım diye düşündüğünde elden çıkarman sorun olabilir. Zaten TR de temizini kalmamış diyebilirim(ki neyin temizi var, o da ayrı bir konu). XTX ile bahsettiğin şeyleri yapabilirsin gayette. Videoları da var, yapıyorlar. "Hafif!" eğlenmek için profesyonel olmaya gerek yok. Alırken de satarken de rahat olursun, kimse yok bu motor şöyle böyle diye fiyat çekmeye çalışamaz, piyasası bellidir. Yedek parçasını da daha rahat bulursun. Sürerken de SM kontrolünü hissetmiş olursun. Sadece göründüğü kadar sportif bir motor olmadığını bil yeter bence.
#sürenadam
Sandığım kadar sportif olmasa da çok dert olmaz bence çünkü sonuçta bir nevi bu tip bir motosikleti, tarzı tanımak tanışmak için almak istiyorum. Üstüne oturduğumda buralar benim uleyn tarzı bir his ololuşturdu bende. DRZ'lerden hiç görmedim bir de öyle bir sıkıntı var. İzmir bölgesinde yok mudur nedir
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
Sele rahat olsun.Artçı rahat olsun.Trafikte seri olayım,tümsek kaldırım çukur rahat rahat geçeyim.Tek teker yapayım powerslide'ing yapayım dersen Xt660,
Sele önemli değil,artçıyı da salla,Trafikte seri olayım,tümsek kaldırım çukur rahat rahat geçeyim.Tek teker yapayım powerslide'ing yapayım tüm gereksiz ağırlıklar gitsin dersen 400Sm ,
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Bir üzücü olay sonrası arkama artık artçı kimseyi almıyorum yani artçı hiç önemli değil.
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
İşte denemek amaçlı alıyorsanız DRZnin altına girmeyin derim(yanlış anlaşılmasın lütfen ) Yani olur da beğenmezsiniz, 3-5 ay sonra artçı veya başka bir ihtiyaçtan ötürü DRZ sizi tatmin etmemeye başlar,,, sonra uğraşın ki satasınız. Bana göre XTX tam sizin için biçilmiş kaftan diye düşünüyorum. Hani SM'yi yaşamak için değil de hissetmek için ideal bir motor.(şimdi SM değil dersem birileri kızar felan... )
#sürenadam
xt660 x diyorum ben de ama 1 ay içinde fiyatlar 2000 lira şişti kendi motorumu sattım. yazı geçirmek için honda beat alıyorum şimdi. sezon kapanışı benim de aklımda bu var ))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
@gs500inanc, sendeki gerçekten bir gs500 sevdası varmış be abi bi adam bu kadar aynı motora döner mi yahu .D
Aslında ben de gelecek marta kadar kullanıp sonra satmayı düşündüm. Martta yurtdışına gideceğim ama şimdi sezon bitiminde alıp doyamam ona ya.
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)