Sen şimdi böyle ivmelenme adamlığı, dar alanda kısa paslaşma ehliyeti olsa alırım tarzı demeçlerin ve arada yaramazca hiperaktivitem tutar, sabun gibi köpüre köpüre sara nöbeti geçirme durumum olur ihtimalli söylemlerin ile belli ettin kendini
Artçı derdim olmayacak 1 yıl kullanacağım ve 1 yıl içinde ki kullanma süremi yüzdeye bölersek %90'ı şehir içi olacak diyorsun.Bireysel motor gerekiyor sana o zaman.Bu durum ''kendi önerdiğin'' motorlar arasından DRZ 400 Sm'i daha mantıklı kılıyor.''Sele rahat olsun uzun yola gelsin ,ağırlığı doğuran 660 cc benim için önemli değil'' diyemeyiz çünkü senin için. DRZ 400 Sm alırsan , Türkiye'de ki Sm kullanıcılarının başına gelmesini istemediğimiz ,ağır ayıplı bir parça sıkıntısı yaşatırsa motorun ,ne gibi sürelerde motorundan mahrum olursun bilemiyorum.Ama ebay var.Uzun süre para elime geçince alacağım motor DRZ'dir demiş biriyim ben.Alacağım motoru da gözüme kestirmiştim.Daha sonra gezi durumları artçı ne olur düşüncesi aklıma senin gibi XT 660 X'i soktu.Ama senin XT'yi dercih etmek için bir sebebin yok.Bütçe imkanım arttığı için 690 sm aldım ben.Sebebi de; kız arkadaşımla biniyorum.Arkadaşlarımla kampa gidiyorum ,bu yaz için abimle belirlemiş olduğum 3 adet rotaya sahibim.Birde powerslide olmaz ise olmaz.Bu sebeple 690 aldım.Gaddar bir güce sahip ve 150 kg ya var ya yok.XT'yi beğenen biri olarak gayette seri bir alet olduğunu bilerek sana önerme sebebim olan saydığımız durumların kaygısı içerisinde olan biri görüntüsü vermiyorsun.Beğendiysen ikiside harika motorlar kanımca.Tabi bir Husky sm510 Husaberg fe 450-550 veya ağzına kadar dolu bir wr 450 olamazlar.Lakin Sm'e giriş yapmak için ikiside doğru tercihler olabilir.DRZ'yi görmemiş olduğun için bahsetmek istiyorum biraz.Trafikte şımarman , tümsek , kaldırım , merdiven hatta 4 yol ağızlarında ki ada dediğimiz yuvarlak öbeği diklemesine geçebileceğin çok eğlenceli bir motor.XT'nin altı biraz handikaplı.(Bunu normali aşan yükseltilerde bende yaşıyorum ,dikkat ediyorum)Kadiköyde 2 tane arkadaşım da var DRZ.Motorum henüz rt 125 iken çok özenirdim.Cidden hakkını veriyorlar.Hala da özeniyorum adamların 2. cinsel organları olmuş neredeyse.Milleti korkutmalarının komiğime gitmesi pek hoş olmasa da gerçekten oyuncak gibi motor
Hissi gayet güzel.Güçleri arasında ciddi bir fark olsa da benim motorum ile , hafiflik olgusu cidden tatmin noktası.Gücü de gayet yeterli.Bazen değişiyoruz hiçbir şekilde sıkılıp tatminsizlik yaşamıyorum.Dediğim gibi powerslide olgusu önemli olmayacak ise sende,(ki tahmin ettiğim kadarı ile içinde bir munzur çocuk var benim gibi
) 40 hp yanlayarak viraja girip gaz ile çıkmanın sebebi olan lastiğin temasını kesmesine elverişli olmayabilir.
Valla kendi derdim gibi gördüm derdini ,ondan dolayı bu kadar detay verip yardımcı olmaya çalışıyorum.Benim yılbaşından hemen önce yaşadığım süreçtesin çünkü
Final de genel kanı şudur benim tarafımdan.DRZ 400 de XT660X de gayet güzel motorlar.İhtiyaçların noktasında ele aldığımız zaman hafiflik ve yeterli gücü şehir içinde Sm tarzına adapte olmak isteyen birisi için biçilmiş kaftan.Gereksiz, insanın kafasına geçercesine asabi bir kuvvetinin olmaması ama sakin denmeyecek kadar da güçlü olması iyi.Dengesi hayranlık uyandırıcı.XT'den pek bahsetmek istemedim çünü senin DRZ alman kanısındayım.1 yıl binecek olman piyasa kaygısı yaşamana sebebiyet veriyorsa bu konuda XT daha piyasalı olabilir.Ama zaten 1 yıl bineceksen de hafif olsun DRZ olsun çıldır bu sene