YBR 125 - CBR 250 ? Başlangıç Motosikleti Tavsiye?
Reklamlar
-
Kısmetse akşam ehliyet kursuna yazılıyorum, temmuz ağustos gibide motosikletimi almak istiyorum. Şimdi bu iki motosikletin arasında nasıl kaldın diyebilirsiniz ben size kendi isteklerimi şöyle anlatayım.
Spor tasarımlı motosiklerden ve yine naked tarzı motosiklerden hoşlanıyorum. Hiç motosiklet tecrübem yok. Bir kaç daha kredi ödemem var o yüzden CBR250 şu aşamada fiyat olarak biraz zorlar beni, onun dışında performans ve tip olarak bena uygun bir motor uzun yıllar binebilirim. Sadece uzun yol konusunda aklımda soru işaretleri oluyor birde o görüntüye yakışmayan bir sesi var işte.
YBR 125 ise her anlamda ekonomik bir motosiklet. Seneye yaza kadar biner sonra satar 600f ya da GSR600 falan bakarım diye düşünüyorum. Sizce YBR125 den sonra 600f ya da GSR tarzı bir motorsiklet uygun olur mu? Ya da CBR250 uzun yoldada rahat rahat kullanılır, ses kısmıda egzozla çözülür mü dersiniz? 3. bir marka öneriside olabilir ama japon takıntım var söyliyim
Reklamlar
-
-
Hocam nakit yok ama o konuda çok sıkıntı yok, ağustosdan sonra kredi ödemelerim bitiyor kısmetse. Benin asıl merak ettiğim CBR250'nin 600'lük makinalardan örneğin 600F ya da CBF600ABS den ne gibi eksikleri vardır(performans hariç). Tek silindirli bir makine olduğu için çok titreşim yapar mı? Uzun yol için uygun bir motorsikletmidir? Yani uzun süre 130-140 gidilse sorun olur mu? Yine konfor olarak çok geri kalır mı? Eğer CBR250 alırsam en az 3-4 yıl kullanmak istiyorum bu yüzden bunlar benim için önemli kriterler, yoksa ybr alır 6-7 ay biner sonra 600'lük bir sport touring falan bakarım.
-
whitetrash adlı üyeden alıntı
Hocam nakit yok ama o konuda çok sıkıntı yok, ağustosdan sonra kredi ödemelerim bitiyor kısmetse. Benin asıl merak ettiğim CBR250'nin 600'lük makinalardan örneğin 600F ya da CBF600ABS den ne gibi eksikleri vardır(performans hariç). Tek silindirli bir makine olduğu için çok titreşim yapar mı? Uzun yol için uygun bir motorsikletmidir? Yani uzun süre 130-140 gidilse sorun olur mu? Yine konfor olarak çok geri kalır mı? Eğer CBR250 alırsam en az 3-4 yıl kullanmak istiyorum bu yüzden bunlar benim için önemli kriterler, yoksa ybr alır 6-7 ay biner sonra 600'lük bir sport touring falan bakarım.
140km sabit gidersin uzun yolda cbr250r la ama daha üstüne gitmeni önermem ama 140km sabitle git tık demez gel gelelim o dediğin aletlerle olan farkına cbr250r da kaliteli bir alettir ama parçaları cok daha ucuzdur o dediğin aletlerden aslında kıyaslanması cok saçma 250cc bi aleti performans hariç bile olsa 600cc bi aletle kıyaslamak :S
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
al cbr 125 hem gozune hem cebine hitap etsin mın 2 yıl kullan sonrasına kendın karar verırsın zaten...uzun yolda da 100 110 rahat gıdersin
[B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]
-
Hocam cbr 125 gözüme hitap etmiyor maalesef, YBR bana daha şık geliyor bile diyebilirim Birde 125'lik makkine ile iki yıl dayanabileceğimi sanmıyorum doğrusu. Sonuçta ara hızlanmalar yavaş ve 110-120 giderken motor muhtemelen yırtınacaktır diye düşünüyorum. Birde bizim buralarda 3-4 şeritli yollar pek yok maalesef yani mecburen en sağda kalıp kamyonlarla dans etmek zorunda kalmakta istemem.
250cc 600cc karşılaştırması yapmak evet saçma ama işin performans kısmı beni çok ilgilendirmiyor gidipte 200-250 basmam. cbr250 ile nispeten yüksek süratlerde(130-140) vibrasyon, yol tutuş, fren mesafesi gibi konularda olumsuzluk yaşayıp yaşamayağımı merak ediyorum. Aklına esince çıkıp 300-400 km yol yapıp bir gün sonra geri dönebilecek psikolojide bir insanım
-
whitetrash adlı üyeden alıntı
Hocam cbr 125 gözüme hitap etmiyor maalesef, YBR bana daha şık geliyor bile diyebilirim
Birde 125'lik makkine ile iki yıl dayanabileceğimi sanmıyorum doğrusu. Sonuçta ara hızlanmalar yavaş ve 110-120 giderken motor muhtemelen yırtınacaktır diye düşünüyorum. Birde bizim buralarda 3-4 şeritli yollar pek yok maalesef yani mecburen en sağda kalıp kamyonlarla dans etmek zorunda kalmakta istemem.
250cc 600cc karşılaştırması yapmak evet saçma ama işin performans kısmı beni çok ilgilendirmiyor gidipte 200-250 basmam. cbr250 ile nispeten yüksek süratlerde(130-140) vibrasyon, yol tutuş, fren mesafesi gibi konularda olumsuzluk yaşayıp yaşamayağımı merak ediyorum. Aklına esince çıkıp 300-400 km yol yapıp bir gün sonra geri dönebilecek psikolojide bir insanım
cbr250r da o psikolojiye uygun bi motor ne demişler AL Bİ HONDA KALMA YOLDA
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
Anladım hocam, youtube'dan videolarını falanda seyrettim bende ve büyük ölçüde tatmin oldum. Hızlanma, son hız vs. benim için ideal, vibrasyon ya da lastiklerin ince olmasından kaynaklı bir güvensizlikde vermiyorsa benim için tamamdır.
-
paran varsa cbr yoksa ybr al..cbrda her düşüş her sürtme bir masraftir..yamahanın etrafını demirle çevirince sorun olmuyor tabi düşmeler..öyle lanet bir motor ki anca sinyal ve ayna parası ödersin..cbr gibi de kaçmıyor tabi o da var
-
CBR250'nin ses kısmını çözmek nedir ? Eksozundan gürültü yapsın diyorsan, motosikletten anlayan hiç kimse bunu yemiyor, haberin olsun. Ayrıca bu motorun kendi eksozu çok güzel duruyor. CBR250 iyidir, onu al.
125'ten GSR600'e geçmek deyince aklıma geldi, zamanında bir fuarda hevesle GSR600 fiyatı sormuştum, satıcının bana ilk söylediği şey 125'ten geçiş için çok güçlü olduğu idi. Almak istesem satmayacaktı belki de...
-
cevaplar için teşekkür ederim, ses kısmına gelince elbette 4 silindirli 600CC makine gibi bir ses beklemiyorum ama çok sessiz bir motosiklette istemem doğrusu. Amacım çevreyi inletmek ya da SS imajı yapmak değil ama bir çok insan gibi bende motor sesini dinlemeyi severim. CBR250 standart egzozu ile biraz fazla sessiz sanki ama tip olarak bende katılıyorum orjinal egsoz oldukça iyi duruyor.
125'ten sonra GSR600 falan mutlaka çok güçlü gelecektir ama fazla tehlikelimi olur onu kestiremiyorum. Benim asıl noktam motor alım satımıyla falan minumum uğraşmak istemem yani ikinci el ybr alsam istediğim an satarım ve en fazla ne kadar zarar edebilirim ki? CBR 250 için ise aynı şeyleri söyleyemiyorum küçük bir şehirde yaşıyorum burada o motosikleti satmam pek kolay değil ve satmaya kalktığımda mutlaka bir takım sıkıntılar yaşarım. İşte tam bu yüzden CBR250 alırsam yıllarca değiştirmek istemiyorum. Şimdiye kadar aldığım cevaplara bakılırsa CBR250'de büyük ölçüde beklentilerimi karşılayacak gibi duruyor.
-
Sanırım cbr250 egsozu bırtek ben begenmıyorum soba borusu gıbı gelıyor bana :D cok uzun ve abartı sankı onun yerıne cbr125 egsozu daha estetık gp egsozu gibi geliyor ılerde aldıgımda daha kısa kucuk bırsey takmayı planlıyorum renkler ve zevkler sanırım..
[B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]
-
ben de seninle tam olarak aynı düşüncedeyim...250 cc üzerine çıkmayı 3-4 sene düşünmüyorum. onun için cbr 250 tercih edicem sanırım..herkes ufak sürtme ve yatmalarda masraf çıkaracağını belirtiyor ama parçaları pahalı değil..en azından katlanılabilir maliyette...para konusu benim de sıkıntı ama üstesinden gelebilirim. kendim için ybr alıp sonrasında cbr250 ye yükseltmek mantıklı olmadığı için direkt cbr düşünüyorum..ama senin hedefin kısa vadede (1-2 yıl) yüksek cc bir makina ise ybr alman daha mantıklı gibi..nebileyim iki ucu boklu değnek aslında..
-
Hocam benim CC merakım yok ileride 600cc 1000cc geçmek istiyorumda öğrenmek için cbr250 almayı düşünüyor değilim. Sonuçta yüksek haciminde bir takım dezavantajları(satın alım ve kasko bedeli, yakıt tüketimi, parça fiyatları vs.) var. 250cc performans olarak benim için son derece yeterli benim aklımı karıştıran unsurlar performans harici şeylerdi( tek silindirden dolayı vibrasyon, ince lastikten dolayı yol tutuş ve fren mesafesi artması vs. gibi). Gelen cevaplar doğrultusunda CBR250'nin bu konularda beni üzmeyeceğini düşünmeye başladım.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler