Mondial 125 MH Drift, Mondial 150 MC-X, Lifan 150 Discovery
Reklamlar
-
selam arkadaşlar.ilk debriyajlı motorumu almak üzereyim tabi ki çoğu kişi gibi kararsız kaldım.belirttiğim modellere gücüm yetiyor ancak bunlar arasında seçim yapmak istiyorum.önerileriniz ve tecrübeleriniz benim için çok önemli.
İlk sırada Mh drift var.bu motoru tamamiyle şekil olarak beğendim özellikleri de ilk motor için fena değil sanırım
Diğer bir seçenek yine Mondial in mc-x modeli.Bu motorunda arka disk fireni varmış.Arka disk fren kampanaya göre daha mı güvenli dir.önemli bir etken mi yani?ve drift modeline göre artıları var mı bu modelin.
Son seçeneğim de Lifan 150 Discovery.Motor görünüm olarak hem sağlam hem de hoş duruyor.belirttiğim mondiallere göre artısı var mıdır?
Bu motorların fiyatına yakın ve daha iyi olduğunu düşündüğünüz modeller varsa önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar,gönül rahatlığıyla bir motor almak istiyorum halimden anlıyosunuzdur mutlaka
Reklamlar
-
Arkadaslar yok mu bir onerisi olan.
-
elbette disk fren kampana ya göre çok daha iyi ve sağlıklı frenaj sağlar
İlla bunlar arasından tercih yapacaksan mcx daha iyi bir seçim olacağını düşünüyorum
Neden mi?
Lifan da sağlam motordur ancak 2.eli biraz sıkıntılı. Mondial lifana göre bu konuda biraz daha önde
Mcx dememin sebebi de zaten seninde belirtmiş olduğun arka fren mevzuu madem alıyorsun tek seferde tam al mutlu mesut kullan. Yarın bir günde acaba mcx alsamıydım frenleride böyleydi demezsin en azından
Hayırlısı olsun şimdiden güle güle kullanın. Alınca resimlerinizi bekliyoruz
-
MC X kullanıyorum çok memnunum. Mondial, parçası bol ve ucuz. Mondial sitesinden inceleyebilirsin.
Orhan KÖNİ
-
Tabiki MC-X çünkü 14.7 hp gücünde ,arka teker kalın 110 luk viraj alırken biraz daha iyi lur,Arka fren disk vb
-
Bn bu 3 model arasından mcx derim. Diğer seçeneklere göre daha iyi bir motor fakat driftin de görünümü çok güzel.
-
Ahmet Orhan adlı üyeden alıntı
MC X kullanıyorum çok memnunum. Mondial, parçası bol ve ucuz. Mondial sitesinden inceleyebilirsin.
peki yakıt sarfiyatı nasıl?forumda bazı arkadaşlar motoru kullandıkça sarfiyatın arttığını yazmışlar yani 8bin 10bin km ye kadar kullananlar.
-
emrekulahli adlı üyeden alıntı
peki yakıt sarfiyatı nasıl?forumda bazı arkadaşlar motoru kullandıkça sarfiyatın arttığını yazmışlar yani 8bin 10bin km ye kadar kullananlar.
Kullandıkca artmak diye bi tabir olamaz ne bu sanki rodajdaymışsa rodaj bitince hızı artıyo
Haava filitresi tıkanmasından yada devirsiz kullanımdan kaynaklanıyor yoksa 8 ,10 motor neden fazla yaksın
-
safakk adlı üyeden alıntı
elbette disk fren kampana ya göre çok daha iyi ve sağlıklı frenaj sağlar
İlla bunlar arasından tercih yapacaksan mcx daha iyi bir seçim olacağını düşünüyorum
Neden mi?
Lifan da sağlam motordur ancak 2.eli biraz sıkıntılı. Mondial lifana göre bu konuda biraz daha önde
Mcx dememin sebebi de zaten seninde belirtmiş olduğun arka fren mevzuu madem alıyorsun tek seferde tam al mutlu mesut kullan. Yarın bir günde acaba mcx alsamıydım frenleride böyleydi demezsin en azından
Hayırlısı olsun şimdiden güle güle kullanın. Alınca resimlerinizi bekliyoruz
Şimdilik mc x arka tekerleğin kalınlığı ve disk olması nedeniyle bir adım öndealırsam ertesi gün fotoğraflar burda inşallah.
-
emrekulahli adlı üyeden alıntı
Şimdilik mc x arka tekerleğin kalınlığı ve disk olması nedeniyle bir adım önde
alırsam ertesi gün fotoğraflar burda inşallah.
Eh hadi hayırlısı bu zamana kadar çinlilerde duyduğum en sağlam motosiklet.
-
eren özer adlı üyeden alıntı
Kullandıkca artmak diye bi tabir olamaz ne bu sanki rodajdaymışsa rodaj bitince hızı artıyo
Haava filitresi tıkanmasından yada devirsiz kullanımdan kaynaklanıyor yoksa 8 ,10 motor neden fazla yaksın
yorumlar öyle olunca insanın içine bir şüphe düşüyor ister istemezartık iyice mc x e yöneldim sanırım.
-
eren özer adlı üyeden alıntı
Kullandıkca artmak diye bi tabir olamaz ne bu sanki rodajdaymışsa rodaj bitince hızı artıyo
Haava filitresi tıkanmasından yada devirsiz kullanımdan kaynaklanıyor yoksa 8 ,10 motor neden fazla yaksın
yorumlar öyle olunca insanın içine bir şüphe düşüyor ister istemezartık iyice mc x e yöneldim sanırım.
-
Selamlar.. dün bi abimin mcx ini kullandım, bendede birkaç aydır drift var..
arasında hissedilebilecek kadar kalıp farkı var, mcx daha kalıplı bir motor, muhtemelen direksiyonu büyük olduğu için çok hissettiriyor bunu bize, ama driftin direksiyonu ufak ve daha sportif duruyor..
direksiyon üzerindeki kumanda panelinde drifte göre bazı avantajları var, bunlardan birisi sellektör düğmesi (driftte uzun/kısa anahtarı var fakat ani sellektör için kumanda paneli önünde dügme yok) digeri kontak kapamak için olan kırmızı düğme (drifti stop için kontak anahtarını kullanmak gerekli), kontaktan direksiyonu kilitleme özelliği (driftte direksiyonu kilitlemek için anahtarı sağ maşanın arkasındaki yuvaya takıp direksiyonu kilitlemeniz gerekli), ve ayrıca sinyal düğmesini söndürmek icin üzerine dokunmak yeterli.. ( driftte sinyali kapatmak için ters yöne ittirmek gerekiyor düğmeyi)...
En büyük artı olarak arka disk olayı bence tam bir fiyasko... çok gereksiz birşey olmuş, kampanayı tercih etmek gerekir diye düşünüyorum.. michelin lastikler olduğu halde arka lastikler yola hiç tutunamıyor, ani bir durumda arkayı kaydırmadan durmak sanırım mümkün olmaz...
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
-
arkdaşlar bu seçeneklerin arasına vulture yide koysak nasıl olur.bugün bayii de gidip gördüm gözüme hoş göründü.ya da bu modellerin dışında 3000tl civarı önerebileceğiniz başka modeller var mı?
-
kuba motor modellerine bakabilirsin alternetif olarakta arora ar 200 tiger bakabilirsin bende mc-x ile arora arasnda kalmstım arora aldım pişmanlığım yok henüz.
-
-
Ben jack'in kalın bağırsağıyım..
-
emrekulahli adlı üyeden alıntı
fakat güven problemim çok fazla,hele 3yuz 5yuz km yapmıs motorların satıldgnı gorunce o modellerin sıfırlarına bile şüpheli yaklaşmaya başlıyorum
0km motor aldım şu anda 4500km'de inan aldığımdan daha sağlam bir halde, sıfır alınca dökülen bütün civatalarını sen tamamlayacaksın, 4-5 bin km'de alırsan dökülen dökülmüş olacak, sıfırından çok daha sıkı bir motor sahibi olacaksın. 2000-3000 km arasında çok yolda kaldım ama 1500km'dir motoru 1km bile itmedim, her türlü huyunu öğrendim. Civatalarının çoğunu da daha kalitelileriyle değiştirdim. 2 ay önce motoru nasıl satarım diye düşünüyodum şimdi asla satmam diyorum
-
Rocknrolla adlı üyeden alıntı
Manisa da yaşıyorum ben İstanbul'dan motor satın almak zahmetli iş yani.en kötü ihtimal izmir.ilanları takip ediyorum ama içime sinen bişey yok şuan ya da fazla önyargılı olabilirim bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
0km motor aldım şu anda 4500km'de inan aldığımdan daha sağlam bir halde, sıfır alınca dökülen bütün civatalarını sen tamamlayacaksın, 4-5 bin km'de alırsan dökülen dökülmüş olacak, sıfırından çok daha sıkı bir motor sahibi olacaksın. 2000-3000 km arasında çok yolda kaldım ama 1500km'dir motoru 1km bile itmedim, her türlü huyunu öğrendim. Civatalarının çoğunu da daha kalitelileriyle değiştirdim. 2 ay önce motoru nasıl satarım diye düşünüyodum şimdi asla satmam diyorum
Aslında haklısın belki 3bin km civarında ve ihtiyaçtan tertemiz motorlarını satan arkadaşlar olabilir.ve sıfır motor almaktan daha iyidir böyle motorlar.gelgelelim içimdeki şüpheye söz geçiremiyorum.ya bi sorunu var diye satıyorsa ya dertsiz başıma dert açarsam vs.. vs..bu cümleler ikinci el ilanlarında dolaşırken sürekli kulağımda fısıldıyoreğer acilen karar vermezsem paranoyaya doğru gidicek bu.
-
Kardesim sen al bi drift keyfine bak gecen hafta ben aldim gayet memnunum tamam lastikleri guven vermiyor bana ama degistirilebilir yakit olarak da aldigimda 48 liralik bi benzin aldim suan 302 km oldu yedekte kullaniyorum simdi rodajdaki bi motor icin ii bi sonuc bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)