Gecen sezon McLarenMercedes'in araci en hizli aracti ama dedigine katiliyorum sans ve dayaniklilik lazim , motorsporlarinin hepsinde oldugu gibi..
Gecen sezon McLarenMercedes'in araci en hizli aracti ama dedigine katiliyorum sans ve dayaniklilik lazim , motorsporlarinin hepsinde oldugu gibi..
evet en hızlı olmak o kadar önemli değil, sonuçta pistlerde nascar pistti gibi değil... dayanıklılıkta lazım... yani arka kanat hemen öyle kolay kolay kırılmamalı falan filan...
bu arada tüm motosporlarında olduğu gibi demişken bu olay bana her zaman olduğu gibi motogpyi hatırlattı(napiim çok seviorum)... ducatide eskiden en hızlı motordu, ama bi türlü lastiklerle uyum sağlayamadıkları için verimli sonuç elde edemiyolardı. şimdi motorun lastikleriyle uyumu o kadar ii ki pistlerde adeta fırtına gibi esiorlar
lütfen bütün rossi hayranları bana pm atsın:wiinkk:
tekrar geldim...
1-renault bahreyn'de mclaren'den hızlı gözüküyordu ama şunu gözden kaçırmayın. alonso ve schumacher sınırda yarışıyorlardı ve yavaş gitmeleri sözkonusu değildi. kimi 22. sıradan başlayıp 19 sn gerilerinde bitirdi. tek pitstop yaptı ama sonuçta rakiplerinden çoğunlukla daha ağır yakıt yüklüydü.
2-malezya'da mclarenler yavaştı, kimi devam etseydi de muhtemelen yavaş olacaktı. nitekim takım, malezya'da geniş hava delikleri kullandıkları için aerodinamik performansın olumsuz etkilendiğini açıkladı zaten.
3-sezon öncesi teslerde dökülen takım mclaren, daha doğrusu motor mercedes'ti. 3 yarış geçti, tek motor arızası yaşamayan takım mclaren. ve hızları da cidden tatminkar. 2004 aracı da hızlıydı ama dayanıklılığı sağlamak için deviri ciddi anlamda düşük tutuyor ve yavaş kalıyorlardı.
4-melbourne cidden müthişti. sezon öncesinde hondalar mclaren'den hızlıydı ama özellikle alonso'nun button'ı geçiş anına bakarsanız kimi'nin de button'la arasındaki farkı gayet güzel kapattığını görürsünüz. ancak button'ı geçerken yine yanık oluşturdu ve vibrasyondan ön kanadı hasar aldı. ona rağmen tutunmayı başardı ve ön kanat değiştikten sonra alonso kadar hızlı olabileceğini gösterdi. güvenlik aracı devreye girmese alonso farklı götürürdü ama demek istediğim aracın hızı yerinde. ve mclaren'in sezon içi geliştirme çalışmaları diğer takımları katlar.
5-nihai gerçek şu ki zafer ne tek başına pilota, ne tek başına arabaya bakar. zafer için pilot+araba+strateji+ŞANS gerekir.
May the Force be with McLaren Mercedes
3 hafta sonra yine F1, San Marino - Imola pisti...
Sıralama Turları Sonuçları
Pos Driver Team First Second Third
1 Michael Schumacher Ferrari 1:24.598 1:22.579 1:22.795
2 Jenson Button Honda 1:24.480 1:23.749 1:22.988
3 Rubens Barrichello Honda 1:24.727 1:23.760 1:23.242
4 Felipe Massa Ferrari 1:24.884 1:23.595 1:23.702
5 Fernando Alonso Renault 1:23.536 1:23.743 1:23.709
6 Ralf Schumacher Toyota 1:24.370 1:23.565 1:23.772
7 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:24.960 1:23.760 1:24.021
8 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:24.259 1:23.190 1:24.158
9 Jarno Trulli Toyota 1:24.446 1:23.727 1:24.172
10 Mark Webber Williams-Cosworth 1:24.992 1:23.718 1:24.795
11 Giancarlo Fisichella Renault 1:24.434 1:23.771
12 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:25.081 1:23.887
13 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:24.495 1:23.966
14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:24.849 1:24.101
15 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:25.410 1:24.129
16 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:24.879 1:24.520
17 Christian Klien RBR-Ferrari 1:25.410
18 Scott Speed STR-Cosworth 1:25.437
19 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:26.820
20 Christijan Albers MF1-Toyota 1:27.088
21 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:27.609
22 Yuji Ide Super Aguri-Honda 1:29.282
valla aklımdaydı topiği güncellemek ama fırsat olmadı yoğunluktan. Sin'in ağzı kulaklarına varmıştır bugün. bizimkiler de ilginç bir şekilde 7. oluyorlar, stratejimize güveniyoruz diyorlar. pek hayra alamet değil bu gidiş.
biraz vakit bulduk, güncelleyelim...
SAN MARINO / IMOLA
Serbest Antrenman 1. Seans Sonuçları
1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'24"751 209.541 Km/h
2. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'25"132 + 0'00"381
3. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'25"942 + 0'01"191
4. 36 DAVIDSON Honda M 1'26"012 + 0'01"261
5. 8 TRULLI Toyota B 1'26"417 + 0'01"666
6. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'26"498 + 0'01"747
7. 6 MASSA Ferrari B 1'26"596 + 0'01"845
8. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'26"678 + 0'01"927
9. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"938 + 0'02"187
10. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'28"048 + 0'03"297
11. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'28"498 + 0'03"747
12. 39 MONDINI Midland Toyota B 1'28"969 + 0'04"218
13. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'29"106 + 0'04"355
14. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'29"695 + 0'04"944
15. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'29"697 + 0'04"946
16. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'30"348 + 0'05"597
17. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'31"217 + 0'06"466
18. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'31"482 + 0'06"731
Serbest Antrenman 2. Seans Sonuçları
1. 1 ALONSO Renault M 1'25"043 208.821 Km/h
2. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'25"371 + 0'00"328
3. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'25"421 + 0'00"378
4. 36 DAVIDSON Honda M 1'25"699 + 0'00"656
5. 6 MASSA Ferrari B 1'25"879 + 0'00"836
6. 2 FISICHELLA Renault M 1'25"991 + 0'00"948
7. 8 TRULLI Toyota B 1'26"029 + 0'00"986
8. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'26"328 + 0'01"285
9. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'26"334 + 0'01"291
10. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'26"387 + 0'01"344
11. 12 BUTTON Honda M 1'26"427 + 0'01"384
12. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"500 + 0'01"457
13. 11 BARRICHELLO Honda M 1'26"653 + 0'01"610
14. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'26"783 + 0'01"740
15. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'26"787 + 0'01"744
16. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'26"917 + 0'01"874
17. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'26"989 + 0'01"946
18. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'27"128 + 0'02"085
19. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'27"157 + 0'02"114
20. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'27"503 + 0'02"460
21. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'27"544 + 0'02"501
22. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'27"639 + 0'02"596
23. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'27"719 + 0'02"676
24. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'27"990 + 0'02"947
25. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'28"361 + 0'03"318
26. 39 MONDINI Midland Toyota B 1'28"833 + 0'03"790
27. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'29"870 + 0'04"827
28. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'31"042 + 0'05"999
Serbest Antrenman 3. Seans Sonuçları
1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'23"787 211.952 Km/h
2. 1 ALONSO Renault M 1'24"068 + 0'00"281
3. 2 FISICHELLA Renault M 1'24"377 + 0'00"590
4. 6 MASSA Ferrari B 1'24"383 + 0'00"596
5. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'24"626 + 0'00"839
6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'24"667 + 0'00"880
7. 12 BUTTON Honda M 1'24"850 + 0'01"063
8. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'24"916 + 0'01"129
9. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'24"984 + 0'01"197
10. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'24"994 + 0'01"207
11. 11 BARRICHELLO Honda M 1'25"041 + 0'01"254
12. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'25"205 + 0'01"418
13. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'25"575 + 0'01"788
14. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'25"662 + 0'01"875
15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'25"701 + 0'01"914
16. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'25"803 + 0'02"016
17. 8 TRULLI Toyota B 1'25"806 + 0'02"019
18. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'26"476 + 0'02"689
19. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'27"019 + 0'03"232
20. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'28"267 + 0'04"480
21. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'29"330 + 0'05"543
Sıralama Sonuçları
1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'22"795
2. 12 BUTTON Honda M 1'22"988
3. 11 BARRICHELLO Honda M 1'23"242
4. 6 MASSA Ferrari B 1'23"702
5. 1 ALONSO Renault M 1'23"709
6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'23"772
7. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'24"021
8. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'24"324
9. 8 TRULLI Toyota B 1'24"172
10. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'24"795
--------------------------------------------------------------------------------
11. 2 FISICHELLA Renault M 1'23"771
12. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'23"887
13. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'23"966
14. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'24"101
15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'24"129
16. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'24"520
--------------------------------------------------------------------------------
17. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'25"410
18. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'25"437
19. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'26"820
20. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'27"088
21. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'27"609
22. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'29"282
May the Force be with McLaren Mercedes
Güzel yarıştı, Schumi'nin büyüklüğü tekrar ortaya çıktı. Imola geçişe zor bir pist, ama tur başına yaklaşık 2 saniye daha yavaş olduğu bir aracı neredeyse 30 tur boyunca arkasında tutmak her babayiğidin harcı değil. Ferrari'cileri tebrik ederim.
McLaren da fena değildi, yine geleneksel sezon başı problemlerimize rağmen Renault'tan bir puan fazla aldık.
Konsantrasyon , Basarili arac ve lastikler , kaliteli takim ve TECRUBE : FERRARI
Alonsoya guzel bi ders oldu.. Ferrarinin hata yapmasini beklerken kendi hata yapinca kimin daha tecrubeli oldugunu anladigini zannediyorum.
Guzel yaristi
water ne oldu şiştin mi
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
ne şişeceğim? sin 3 yarışta şişmedi ben bir yarışta mı şişeceğim? kaldı ki yine podyumdaydık. şişecek biri varsa hondacılar'dır. ferrari'nin başarısı ise belli. imola onların çok üstün olduğu bir pist. geçen sene dökülen f2005 bile burada alonso'yu zorlamıştı. ama genele bakarsak bu seneki performansı geçen seneye göre daha kötüydü. her takım avantaj için geç pit yapmaya çalışırken renault'nun alonso'yu erkenden pite çekmesi ne mantık, anlamış değilim. neyse, balonso kazanacağına schumi kazansın diyorum.
mclaren toparlanacaktır, korkmayın.
May the Force be with McLaren Mercedes
watercolours adlı üyeden alıntı
Water yakismadi.. Ben hep lastik problemimiz var dedim.. Bi anlam veremedim sin 3 yarista sismedi demene! Ayrica schumacher imola da ustun fakat massa nasil oluyorda yaris kariyeri boyunca imolada 4. olamazken bu sezon ferrariyle 4. oluyor..
Çünkü Massa kariyerinde ilk defa 4. olabilecek bir araç kullanıyor.
hmmm, agresif bir tavırla yazdım gibi algıladın galiba sin. takılıyorum. şişmedim henüz. biz 2004'te, siz 2005'te şişeceğiniz kadar şiştiniz zaten. şu an tek isteğim briatore ve alonso'nun şimesi. ama dediğim gibi, imola bir ferrari pistidir zaten. geçen sene schumi alonso'yu geçememişti, bu sene de alonso schumi'yi geçseydi çok üzülecektim. yine iki senedir 2. olan araç birinci olan araçtan daha hızlı olmasına rağmen (alınma yok) geçemediler. bu da demektir ki imola'ya ciddi bir revizyon gerekiyor.
May the Force be with McLaren Mercedes
Alonso önü açık olduğunda tur başına bir saniye daha hızlıydı
hızlı olan kazanmadı, tıpkı geçen sene olduğu gibi. gerçi geçen sene en hızlı mclaren'di ama birşey diyemiyorum. sonuçta takım hatası oldu ve kaybedildi. ferrari alonso'dan bariz daha hızlıydı ama geçemedi (geçebilme şansı da yoktu, 2. pitlerden sonra alonso'nun dibine yerleşebildi). bu sene ise alonso en hızlıydı, bütün pitler boyunca schumi'nin peşindeydi, 20 küsür tur schumi'nin peşinde kaldı ama geçemedi. en komiği de schumaher'i geçebilme şansı vardı ama takım alonso'yu erken pite alınca (ağır renault'nun hafif ferrari'den hızlı olacağını sanacak kadar abarttılar kendine güvenlerini) strateji çöktü. geçen sene en hızlı olan kazanmadı, yapabileceği birşey de yoktu. bu sene de en hızlı olan kazanmadı, ama bir şansları vardı ve kullanamadılar. renault stratejiden anlamıyor. schumacher'e tebrikler tekrar.
AVRUPA / NÜRBURGRING
yeni bir f1 haftasına hoşgeldiniz. bu haftaki durağımız nürburgring. burası "gümüş ok"un doğum yeri. Sponsor isimlerinin kullanılmasından çok önceleri takımlar ülkelerine özgü yarışırlardı. italyan takımları kırmızı, ingiliz takımları yeşil, fransızlar mavi ve alman takımları beyaz renk kullanırdı.
1934'te uluslararası motorsporları yönetici organı grand prix araçları için lastik ve yakıt hariç maksimum 750kg ağırlık sınırı koymuştu. mercedes-benz sezonun nürburgring'deki ilk yarış öncesinde mercedes w25'i tartıya koyduklarında ortaya çıkan rakam 751kg idi. takım aracın beyaz renklerini kazımaya karar verdi. ertesi gün beyaz boyanın altındaki ışıldayan gümüş alüminyum pist üzerine çıktı ve zaferle sonlanan bir yarıştan sonra "gümüş ok" ismi doğdu.
Serbest Antrenman 1. Seans Sonuçları
1. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'32"079 201.271 Km/h
2. 36 DAVIDSON Honda M 1'32"399 + 0'00"320
3. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'32"852 + 0'00"773
4. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'32"858 + 0'00"779
5. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'32"944 + 0'00"865
6. 12 BUTTON Honda M 1'33"635 + 0'01"556
7. 11 BARRICHELLO Honda M 1'34"213 + 0'02"134
8. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"402 + 0'02"323
9. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'34"995 + 0'02"916
10. 39 SUTIL Midland Toyota B 1'35"332 + 0'03"253
11. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'35"365 + 0'03"286
12. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'35"612 + 0'03"533
13. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'35"985 + 0'03"906
14. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'36"062 + 0'03"983
15. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'37"817 + 0'05"738
16. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'37"933 + 0'05"854
Serbest Antrenman 2. Seans Sonuçları
1. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'32"675 199.976 Km/h
2. 1 ALONSO Renault M 1'33"579 + 0'00"904
3. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'33"619 + 0'00"944
4. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'33"799 + 0'01"124
5. 36 DAVIDSON Honda M 1'33"870 + 0'01"195
6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'33"883 + 0'01"208
7. 12 BUTTON Honda M 1'33"920 + 0'01"245
8. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'33"991 + 0'01"316
9. 2 FISICHELLA Renault M 1'34"030 + 0'01"355
10. 39 SUTIL Midland Toyota B 1'34"179 + 0'01"504
11. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'34"215 + 0'01"540
12. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'34"472 + 0'01"797
13. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"536 + 0'01"861
14. 6 MASSA Ferrari B 1'34"546 + 0'01"871
15. 11 BARRICHELLO Honda M 1'34"631 + 0'01"956
16. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'34"825 + 0'02"150
17. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'34"968 + 0'02"293
18. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'35"066 + 0'02"391
19. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'35"241 + 0'02"566
20. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'35"308 + 0'02"633
21. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'35"406 + 0'02"731
22. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'35"479 + 0'02"804
23. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'35"669 + 0'02"994
24. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'35"688 + 0'03"013
25. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'35"902 + 0'03"227
26. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'36"255 + 0'03"580
27. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'36"665 + 0'03"990
Serbest Antrenman 3. Seans Sonuçları
1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"788 204.133 Km/h
2. 6 MASSA Ferrari B 1'31"093 + 0'00"305
3. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'31"395 + 0'00"607
4. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'31"531 + 0'00"743
5. 2 FISICHELLA Renault M 1'31"584 + 0'00"796
6. 1 ALONSO Renault M 1'31"807 + 0'01"019
7. 12 BUTTON Honda M 1'32"104 + 0'01"316
8. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'32"197 + 0'01"409
9. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'32"290 + 0'01"502
10. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'32"320 + 0'01"532
11. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'32"459 + 0'01"671
12. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'32"505 + 0'01"717
13. 11 BARRICHELLO Honda M 1'32"534 + 0'01"746
14. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'32"711 + 0'01"923
15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'32"773 + 0'01"985
16. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'32"779 + 0'01"991
17. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'32"989 + 0'02"201
18. 8 TRULLI Toyota B 1'33"120 + 0'02"332
19. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'33"744 + 0'02"956
20. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'34"469 + 0'03"681
21. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'35"706 + 0'04"918
22. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'36"082 + 0'05"294
Sıralama Sonuçları
1. 1 ALONSO Renault M 1'29"819 206.335 Km/h
2. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"028 + 0'00"209
3. 6 MASSA Ferrari B 1'30"407 + 0'00"588
4. 11 BARRICHELLO Honda M 1'30"754 + 0'00"935
5. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'30"933 + 0'01"114
6. 12 BUTTON Honda M 1'30"940 + 0'01"121
7. 8 TRULLI Toyota B 1'31"419 + 0'01"600
8. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'31"542 + 0'01"723
9. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'31"880 + 0'02"061
10. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'33"405 + 0'03"586
--------------------------------------------------------------------------------
11. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'30"944
12. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'31"194
13. 2 FISICHELLA Renault M 1'31"197
14. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'31"227
15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'31"422
16. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'31"728
--------------------------------------------------------------------------------
17. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'32"901
18. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'32"936
19. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'32"992
20. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'33"658
21. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'35"239
22. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'46"505
May the Force be with McLaren Mercedes
Nurburgring ide 1. ve 3. tamamlayan Ferrari yi tebrik ediyorum.. Goruldugu gibi nouvo (yeni) lastikler iyi performans verdi.. Ferrarinin artik yeteri kadar iyi olmadigini dusunen veya soyleyen arkadaslarimizda artik biraz dusunseler daha verimli olur diye dusunuyorum..
Nurburgringde yine en hizli olan kazanmadi cunku en hizli Montagny di ama ne yapalim iste sans mans bi sekilde gene basarisiz , yavas ve beceriksiz ferrariler podyumdaydi neyse artik onumuzdeki yarislara bakalim!
PERFORMANCE = FERRARI
(Istesekte , Istemesekte)
nürburgring'de en hızlı kazandı, çok da iyi oldu. en hızlı konusunda imola'daki sözlerimi de geri almayacağım. biz mclaren kötü diyebiliyorsak siz de imola'da daha yavaştık ama kazandık diyebilmelisiniz. bu arada, o ukala alonso'nun kazanmasındansa schumi'nin kazanmasını tercih ederim. o ukala balon birkaç ay önce suzuka'yı kastederek ben schumi'yi geçmiş adamım, söz düellosuna girmem bile diye havalar atıyordu. mor renk alonso ve flavio'ya çok yakışıyor.
kimi de her zamanki sürüngen mclarenleri çitalara çeviriyor ama adamın elinde beygir yok ki eklesin motora.
May the Force be with McLaren Mercedes
Beygir ile alakali olan bi sorun yoktu , Montoyanin vites kutusu arizalandi.
Watercolours yavas veya hizli onemli olan istikrarli olup hata yapmamak.
F1 le Drag yarislarini karistirmayalim.
Soyledigine katiliyorum MOR Alonso ve Flavio'ya yakisiyor.
Umarim Catalunya grandprix sinde podyumu McLarenMercedes ve Ferrari paylasir.. Simdiden McLarenMercedes'e basarilar dilerim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)