Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

F1 2006 Sezonu

    REKLAM ALANI
  1. #301
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Gecen sezon McLarenMercedes'in araci en hizli aracti ama dedigine katiliyorum sans ve dayaniklilik lazim , motorsporlarinin hepsinde oldugu gibi..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    bengisu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2006
    Şehir
    durmadan değişiyor :(
    evet en hızlı olmak o kadar önemli değil, sonuçta pistlerde nascar pistti gibi değil... dayanıklılıkta lazım... yani arka kanat hemen öyle kolay kolay kırılmamalı falan filan...

    bu arada tüm motosporlarında olduğu gibi demişken bu olay bana her zaman olduğu gibi motogpyi hatırlattı(napiim çok seviorum)... ducatide eskiden en hızlı motordu, ama bi türlü lastiklerle uyum sağlayamadıkları için verimli sonuç elde edemiyolardı. şimdi motorun lastikleriyle uyumu o kadar ii ki pistlerde adeta fırtına gibi esiorlar
    lütfen bütün rossi hayranları bana pm atsın:wiinkk:

  3. #303
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    tekrar geldim...
    1-renault bahreyn'de mclaren'den hızlı gözüküyordu ama şunu gözden kaçırmayın. alonso ve schumacher sınırda yarışıyorlardı ve yavaş gitmeleri sözkonusu değildi. kimi 22. sıradan başlayıp 19 sn gerilerinde bitirdi. tek pitstop yaptı ama sonuçta rakiplerinden çoğunlukla daha ağır yakıt yüklüydü.
    2-malezya'da mclarenler yavaştı, kimi devam etseydi de muhtemelen yavaş olacaktı. nitekim takım, malezya'da geniş hava delikleri kullandıkları için aerodinamik performansın olumsuz etkilendiğini açıkladı zaten.
    3-sezon öncesi teslerde dökülen takım mclaren, daha doğrusu motor mercedes'ti. 3 yarış geçti, tek motor arızası yaşamayan takım mclaren. ve hızları da cidden tatminkar. 2004 aracı da hızlıydı ama dayanıklılığı sağlamak için deviri ciddi anlamda düşük tutuyor ve yavaş kalıyorlardı.
    4-melbourne cidden müthişti. sezon öncesinde hondalar mclaren'den hızlıydı ama özellikle alonso'nun button'ı geçiş anına bakarsanız kimi'nin de button'la arasındaki farkı gayet güzel kapattığını görürsünüz. ancak button'ı geçerken yine yanık oluşturdu ve vibrasyondan ön kanadı hasar aldı. ona rağmen tutunmayı başardı ve ön kanat değiştikten sonra alonso kadar hızlı olabileceğini gösterdi. güvenlik aracı devreye girmese alonso farklı götürürdü ama demek istediğim aracın hızı yerinde. ve mclaren'in sezon içi geliştirme çalışmaları diğer takımları katlar.
    5-nihai gerçek şu ki zafer ne tek başına pilota, ne tek başına arabaya bakar. zafer için pilot+araba+strateji+ŞANS gerekir.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  4. #304
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    3 hafta sonra yine F1, San Marino - Imola pisti...

    Sıralama Turları Sonuçları
    Pos Driver Team First Second Third

    1 Michael Schumacher Ferrari 1:24.598 1:22.579 1:22.795

    2 Jenson Button Honda 1:24.480 1:23.749 1:22.988

    3 Rubens Barrichello Honda 1:24.727 1:23.760 1:23.242

    4 Felipe Massa Ferrari 1:24.884 1:23.595 1:23.702

    5 Fernando Alonso Renault 1:23.536 1:23.743 1:23.709

    6 Ralf Schumacher Toyota 1:24.370 1:23.565 1:23.772

    7 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:24.960 1:23.760 1:24.021

    8 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:24.259 1:23.190 1:24.158


    9 Jarno Trulli Toyota 1:24.446 1:23.727 1:24.172

    10 Mark Webber Williams-Cosworth 1:24.992 1:23.718 1:24.795

    11 Giancarlo Fisichella Renault 1:24.434 1:23.771

    12 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:25.081 1:23.887

    13 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:24.495 1:23.966

    14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:24.849 1:24.101

    15 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:25.410 1:24.129

    16 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:24.879 1:24.520

    17 Christian Klien RBR-Ferrari 1:25.410

    18 Scott Speed STR-Cosworth 1:25.437

    19 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:26.820

    20 Christijan Albers MF1-Toyota 1:27.088

    21 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:27.609

    22 Yuji Ide Super Aguri-Honda 1:29.282

  5. #305
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    valla aklımdaydı topiği güncellemek ama fırsat olmadı yoğunluktan. Sin'in ağzı kulaklarına varmıştır bugün. bizimkiler de ilginç bir şekilde 7. oluyorlar, stratejimize güveniyoruz diyorlar. pek hayra alamet değil bu gidiş.

    biraz vakit bulduk, güncelleyelim...

    SAN MARINO / IMOLA

    Serbest Antrenman 1. Seans Sonuçları
    1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'24"751 209.541 Km/h
    2. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'25"132 + 0'00"381
    3. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'25"942 + 0'01"191
    4. 36 DAVIDSON Honda M 1'26"012 + 0'01"261
    5. 8 TRULLI Toyota B 1'26"417 + 0'01"666
    6. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'26"498 + 0'01"747
    7. 6 MASSA Ferrari B 1'26"596 + 0'01"845
    8. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'26"678 + 0'01"927
    9. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"938 + 0'02"187
    10. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'28"048 + 0'03"297
    11. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'28"498 + 0'03"747
    12. 39 MONDINI Midland Toyota B 1'28"969 + 0'04"218
    13. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'29"106 + 0'04"355
    14. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'29"695 + 0'04"944
    15. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'29"697 + 0'04"946
    16. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'30"348 + 0'05"597
    17. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'31"217 + 0'06"466
    18. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'31"482 + 0'06"731


    Serbest Antrenman 2. Seans Sonuçları
    1. 1 ALONSO Renault M 1'25"043 208.821 Km/h
    2. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'25"371 + 0'00"328
    3. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'25"421 + 0'00"378
    4. 36 DAVIDSON Honda M 1'25"699 + 0'00"656
    5. 6 MASSA Ferrari B 1'25"879 + 0'00"836
    6. 2 FISICHELLA Renault M 1'25"991 + 0'00"948
    7. 8 TRULLI Toyota B 1'26"029 + 0'00"986
    8. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'26"328 + 0'01"285
    9. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'26"334 + 0'01"291
    10. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'26"387 + 0'01"344
    11. 12 BUTTON Honda M 1'26"427 + 0'01"384
    12. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"500 + 0'01"457
    13. 11 BARRICHELLO Honda M 1'26"653 + 0'01"610
    14. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'26"783 + 0'01"740
    15. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'26"787 + 0'01"744
    16. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'26"917 + 0'01"874
    17. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'26"989 + 0'01"946
    18. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'27"128 + 0'02"085
    19. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'27"157 + 0'02"114
    20. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'27"503 + 0'02"460
    21. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'27"544 + 0'02"501
    22. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'27"639 + 0'02"596
    23. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'27"719 + 0'02"676
    24. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'27"990 + 0'02"947
    25. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'28"361 + 0'03"318
    26. 39 MONDINI Midland Toyota B 1'28"833 + 0'03"790
    27. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'29"870 + 0'04"827
    28. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'31"042 + 0'05"999


    Serbest Antrenman 3. Seans Sonuçları
    1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'23"787 211.952 Km/h
    2. 1 ALONSO Renault M 1'24"068 + 0'00"281
    3. 2 FISICHELLA Renault M 1'24"377 + 0'00"590
    4. 6 MASSA Ferrari B 1'24"383 + 0'00"596
    5. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'24"626 + 0'00"839
    6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'24"667 + 0'00"880
    7. 12 BUTTON Honda M 1'24"850 + 0'01"063
    8. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'24"916 + 0'01"129
    9. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'24"984 + 0'01"197
    10. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'24"994 + 0'01"207
    11. 11 BARRICHELLO Honda M 1'25"041 + 0'01"254
    12. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'25"205 + 0'01"418
    13. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'25"575 + 0'01"788
    14. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'25"662 + 0'01"875
    15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'25"701 + 0'01"914
    16. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'25"803 + 0'02"016
    17. 8 TRULLI Toyota B 1'25"806 + 0'02"019
    18. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'26"476 + 0'02"689
    19. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'27"019 + 0'03"232
    20. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'28"267 + 0'04"480
    21. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'29"330 + 0'05"543


    Sıralama Sonuçları

    1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'22"795
    2. 12 BUTTON Honda M 1'22"988
    3. 11 BARRICHELLO Honda M 1'23"242
    4. 6 MASSA Ferrari B 1'23"702
    5. 1 ALONSO Renault M 1'23"709
    6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'23"772
    7. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'24"021
    8. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'24"324
    9. 8 TRULLI Toyota B 1'24"172
    10. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'24"795
    --------------------------------------------------------------------------------
    11. 2 FISICHELLA Renault M 1'23"771
    12. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'23"887
    13. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'23"966
    14. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'24"101
    15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'24"129
    16. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'24"520
    --------------------------------------------------------------------------------
    17. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'25"410
    18. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'25"437
    19. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'26"820
    20. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'27"088
    21. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'27"609
    22. 23 IDE S. Aguri F1 Honda B 1'29"282
    May the Force be with McLaren Mercedes

  6. #306
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Güzel yarıştı, Schumi'nin büyüklüğü tekrar ortaya çıktı. Imola geçişe zor bir pist, ama tur başına yaklaşık 2 saniye daha yavaş olduğu bir aracı neredeyse 30 tur boyunca arkasında tutmak her babayiğidin harcı değil. Ferrari'cileri tebrik ederim.

    McLaren da fena değildi, yine geleneksel sezon başı problemlerimize rağmen Renault'tan bir puan fazla aldık.

  7. #307
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Konsantrasyon , Basarili arac ve lastikler , kaliteli takim ve TECRUBE : FERRARI

    Alonsoya guzel bi ders oldu.. Ferrarinin hata yapmasini beklerken kendi hata yapinca kimin daha tecrubeli oldugunu anladigini zannediyorum.

    Guzel yaristi

  8. #308
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    water ne oldu şiştin mi
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  9. #309
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı xxxxx adlı üyeden alıntı
    water ne oldu şiştin mi
    Hahhaa..

  10. #310
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    ne şişeceğim? sin 3 yarışta şişmedi ben bir yarışta mı şişeceğim? kaldı ki yine podyumdaydık. şişecek biri varsa hondacılar'dır. ferrari'nin başarısı ise belli. imola onların çok üstün olduğu bir pist. geçen sene dökülen f2005 bile burada alonso'yu zorlamıştı. ama genele bakarsak bu seneki performansı geçen seneye göre daha kötüydü. her takım avantaj için geç pit yapmaya çalışırken renault'nun alonso'yu erkenden pite çekmesi ne mantık, anlamış değilim. neyse, balonso kazanacağına schumi kazansın diyorum.
    mclaren toparlanacaktır, korkmayın.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  11. #311
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı
    ne şişeceğim? sin 3 yarışta şişmedi ben bir yarışta mı şişeceğim? kaldı ki yine podyumdaydık. şişecek biri varsa hondacılar'dır. ferrari'nin başarısı ise belli. imola onların çok üstün olduğu bir pist. geçen sene dökülen f2005 bile burada alonso'yu zorlamıştı. ama genele bakarsak bu seneki performansı geçen seneye göre daha kötüydü. her takım avantaj için geç pit yapmaya çalışırken renault'nun alonso'yu erkenden pite çekmesi ne mantık, anlamış değilim. neyse, balonso kazanacağına schumi kazansın diyorum.
    mclaren toparlanacaktır, korkmayın.

    Water yakismadi.. Ben hep lastik problemimiz var dedim.. Bi anlam veremedim sin 3 yarista sismedi demene! Ayrica schumacher imola da ustun fakat massa nasil oluyorda yaris kariyeri boyunca imolada 4. olamazken bu sezon ferrariyle 4. oluyor..

  12. #312
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Çünkü Massa kariyerinde ilk defa 4. olabilecek bir araç kullanıyor.

  13. #313
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    hmmm, agresif bir tavırla yazdım gibi algıladın galiba sin. takılıyorum. şişmedim henüz. biz 2004'te, siz 2005'te şişeceğiniz kadar şiştiniz zaten. şu an tek isteğim briatore ve alonso'nun şimesi. ama dediğim gibi, imola bir ferrari pistidir zaten. geçen sene schumi alonso'yu geçememişti, bu sene de alonso schumi'yi geçseydi çok üzülecektim. yine iki senedir 2. olan araç birinci olan araçtan daha hızlı olmasına rağmen (alınma yok) geçemediler. bu da demektir ki imola'ya ciddi bir revizyon gerekiyor.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  14. #314
    karabiber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    süper ya eemegine saglık güzel paylaşım)))

  15. #315
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Hizli olan kazandi.. Yorum yapmaya bile gerek yok.

  16. #316
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alonso önü açık olduğunda tur başına bir saniye daha hızlıydı

  17. #317
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    hızlı olan kazanmadı, tıpkı geçen sene olduğu gibi. gerçi geçen sene en hızlı mclaren'di ama birşey diyemiyorum. sonuçta takım hatası oldu ve kaybedildi. ferrari alonso'dan bariz daha hızlıydı ama geçemedi (geçebilme şansı da yoktu, 2. pitlerden sonra alonso'nun dibine yerleşebildi). bu sene ise alonso en hızlıydı, bütün pitler boyunca schumi'nin peşindeydi, 20 küsür tur schumi'nin peşinde kaldı ama geçemedi. en komiği de schumaher'i geçebilme şansı vardı ama takım alonso'yu erken pite alınca (ağır renault'nun hafif ferrari'den hızlı olacağını sanacak kadar abarttılar kendine güvenlerini) strateji çöktü. geçen sene en hızlı olan kazanmadı, yapabileceği birşey de yoktu. bu sene de en hızlı olan kazanmadı, ama bir şansları vardı ve kullanamadılar. renault stratejiden anlamıyor. schumacher'e tebrikler tekrar.

    AVRUPA / NÜRBURGRING
    yeni bir f1 haftasına hoşgeldiniz. bu haftaki durağımız nürburgring. burası "gümüş ok"un doğum yeri. Sponsor isimlerinin kullanılmasından çok önceleri takımlar ülkelerine özgü yarışırlardı. italyan takımları kırmızı, ingiliz takımları yeşil, fransızlar mavi ve alman takımları beyaz renk kullanırdı.
    1934'te uluslararası motorsporları yönetici organı grand prix araçları için lastik ve yakıt hariç maksimum 750kg ağırlık sınırı koymuştu. mercedes-benz sezonun nürburgring'deki ilk yarış öncesinde mercedes w25'i tartıya koyduklarında ortaya çıkan rakam 751kg idi. takım aracın beyaz renklerini kazımaya karar verdi. ertesi gün beyaz boyanın altındaki ışıldayan gümüş alüminyum pist üzerine çıktı ve zaferle sonlanan bir yarıştan sonra "gümüş ok" ismi doğdu.



    Serbest Antrenman 1. Seans Sonuçları

    1. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'32"079 201.271 Km/h
    2. 36 DAVIDSON Honda M 1'32"399 + 0'00"320
    3. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'32"852 + 0'00"773
    4. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'32"858 + 0'00"779
    5. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'32"944 + 0'00"865
    6. 12 BUTTON Honda M 1'33"635 + 0'01"556
    7. 11 BARRICHELLO Honda M 1'34"213 + 0'02"134
    8. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"402 + 0'02"323
    9. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'34"995 + 0'02"916
    10. 39 SUTIL Midland Toyota B 1'35"332 + 0'03"253
    11. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'35"365 + 0'03"286
    12. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'35"612 + 0'03"533
    13. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'35"985 + 0'03"906
    14. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'36"062 + 0'03"983
    15. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'37"817 + 0'05"738
    16. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'37"933 + 0'05"854


    Serbest Antrenman 2. Seans Sonuçları

    1. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'32"675 199.976 Km/h
    2. 1 ALONSO Renault M 1'33"579 + 0'00"904
    3. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'33"619 + 0'00"944
    4. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'33"799 + 0'01"124
    5. 36 DAVIDSON Honda M 1'33"870 + 0'01"195
    6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'33"883 + 0'01"208
    7. 12 BUTTON Honda M 1'33"920 + 0'01"245
    8. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'33"991 + 0'01"316
    9. 2 FISICHELLA Renault M 1'34"030 + 0'01"355
    10. 39 SUTIL Midland Toyota B 1'34"179 + 0'01"504
    11. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'34"215 + 0'01"540
    12. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'34"472 + 0'01"797
    13. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"536 + 0'01"861
    14. 6 MASSA Ferrari B 1'34"546 + 0'01"871
    15. 11 BARRICHELLO Honda M 1'34"631 + 0'01"956
    16. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'34"825 + 0'02"150
    17. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'34"968 + 0'02"293
    18. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'35"066 + 0'02"391
    19. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'35"241 + 0'02"566
    20. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'35"308 + 0'02"633
    21. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'35"406 + 0'02"731
    22. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'35"479 + 0'02"804
    23. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'35"669 + 0'02"994
    24. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'35"688 + 0'03"013
    25. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'35"902 + 0'03"227
    26. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'36"255 + 0'03"580
    27. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'36"665 + 0'03"990


    Serbest Antrenman 3. Seans Sonuçları

    1. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"788 204.133 Km/h
    2. 6 MASSA Ferrari B 1'31"093 + 0'00"305
    3. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'31"395 + 0'00"607
    4. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'31"531 + 0'00"743
    5. 2 FISICHELLA Renault M 1'31"584 + 0'00"796
    6. 1 ALONSO Renault M 1'31"807 + 0'01"019
    7. 12 BUTTON Honda M 1'32"104 + 0'01"316
    8. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'32"197 + 0'01"409
    9. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'32"290 + 0'01"502
    10. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'32"320 + 0'01"532
    11. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'32"459 + 0'01"671
    12. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'32"505 + 0'01"717
    13. 11 BARRICHELLO Honda M 1'32"534 + 0'01"746
    14. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'32"711 + 0'01"923
    15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'32"773 + 0'01"985
    16. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'32"779 + 0'01"991
    17. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'32"989 + 0'02"201
    18. 8 TRULLI Toyota B 1'33"120 + 0'02"332
    19. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'33"744 + 0'02"956
    20. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'34"469 + 0'03"681
    21. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'35"706 + 0'04"918
    22. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'36"082 + 0'05"294


    Sıralama Sonuçları

    1. 1 ALONSO Renault M 1'29"819 206.335 Km/h
    2. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"028 + 0'00"209
    3. 6 MASSA Ferrari B 1'30"407 + 0'00"588
    4. 11 BARRICHELLO Honda M 1'30"754 + 0'00"935
    5. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'30"933 + 0'01"114
    6. 12 BUTTON Honda M 1'30"940 + 0'01"121
    7. 8 TRULLI Toyota B 1'31"419 + 0'01"600
    8. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'31"542 + 0'01"723
    9. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'31"880 + 0'02"061
    10. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'33"405 + 0'03"586
    --------------------------------------------------------------------------------
    11. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'30"944
    12. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'31"194
    13. 2 FISICHELLA Renault M 1'31"197
    14. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'31"227
    15. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'31"422
    16. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'31"728
    --------------------------------------------------------------------------------
    17. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'32"901
    18. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'32"936
    19. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'32"992
    20. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'33"658
    21. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'35"239
    22. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'46"505
    May the Force be with McLaren Mercedes

  18. #318
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Nurburgring ide 1. ve 3. tamamlayan Ferrari yi tebrik ediyorum.. Goruldugu gibi nouvo (yeni) lastikler iyi performans verdi.. Ferrarinin artik yeteri kadar iyi olmadigini dusunen veya soyleyen arkadaslarimizda artik biraz dusunseler daha verimli olur diye dusunuyorum..
    Nurburgringde yine en hizli olan kazanmadi cunku en hizli Montagny di ama ne yapalim iste sans mans bi sekilde gene basarisiz , yavas ve beceriksiz ferrariler podyumdaydi neyse artik onumuzdeki yarislara bakalim!

    PERFORMANCE = FERRARI
    (Istesekte , Istemesekte)

  19. #319
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    nürburgring'de en hızlı kazandı, çok da iyi oldu. en hızlı konusunda imola'daki sözlerimi de geri almayacağım. biz mclaren kötü diyebiliyorsak siz de imola'da daha yavaştık ama kazandık diyebilmelisiniz. bu arada, o ukala alonso'nun kazanmasındansa schumi'nin kazanmasını tercih ederim. o ukala balon birkaç ay önce suzuka'yı kastederek ben schumi'yi geçmiş adamım, söz düellosuna girmem bile diye havalar atıyordu. mor renk alonso ve flavio'ya çok yakışıyor.
    kimi de her zamanki sürüngen mclarenleri çitalara çeviriyor ama adamın elinde beygir yok ki eklesin motora.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  20. #320
    Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Beygir ile alakali olan bi sorun yoktu , Montoyanin vites kutusu arizalandi.

    Watercolours yavas veya hizli onemli olan istikrarli olup hata yapmamak.
    F1 le Drag yarislarini karistirmayalim.

    Soyledigine katiliyorum MOR Alonso ve Flavio'ya yakisiyor.

    Umarim Catalunya grandprix sinde podyumu McLarenMercedes ve Ferrari paylasir.. Simdiden McLarenMercedes'e basarilar dilerim.


16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler