10 Yıldır Su ve LPG ile Çalıştırdığı Arabaya Biniyor
-
10 yıldır suyla çalıştırdığı otomobile biniyor.
Erzurum’un Uzundere İlçesi'ne bağlı Gölbaşı Köyü'nde yaşayan 45 yaşındaki Mustafa Karasungur, 10 yıl önce yaptığı suyla çalışan otomobiliyle 60 bin kilometre yol aldı.
30 yıldır elektronik işiyle uğraşan evli ve 4 çocuk babası Mustafa Karasungur, üzerine ‘H2O, Küresel ısınmaya son’ yazdığı otomobili için iki yakıt deposu yaptı. Bu depolardan birine LPG diğerine de su doldurduğunu söyleyen Mustafa Karasungur, suyla çalışan otomobili tanıtmak için gittiği otomobil servislerinde kendisiyle alay edildiğini söyledi.
İlkokul mezunu olan mucit Karasungur, “Oksijen yakıcı hidrojen ise yanıcı ve patlayıcıdır. Sudaki hidrojen ve oksijeni ayrıştırıp yakıta katkı olarak kullanıyorum. Temiz enerjiyi sisteme yakıt olarak gönderiyorsun. Orada yakıtta tasarruf yapıyor ve yukarıya temiz emisyon, doğayı kirletmeden çıkıyor. 10 yıldan beri deposunda yüzde 40’ı su, yüzde 60’ı LPG bulunan otomobilimi kullanıyorum. Su miktarını yukarı çekme olanağı var. Çevremize, ülkemize ve insanoğluna faydalı bir otomobil yaptım. Birçok araba servisine gittim anlattım, uygulayalım istedim. Ama benimle alay ettiler. Birçok yere başvurdum duyarsız kalıyorlar” dedi.
"BAŞBAKAN'A ULAŞMAK İSTİYORUM"
Karasungur, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a ulaşmak istediğini belirtti. Karasungur, “Türkiye, Avrupa Birliği'ne girmek istiyor. Bugüne kadar futbola ve lüzumsuz şeylere yapılan yatırımlar bilime yapılsaydı Avrupa Birliği bize üye olurdu. İsraf edilen beyinler var onlara acıyorum. Ülkemizde bu gibi şeylere destek olunursa dünyanın süper devletleri arasına gireceğimize inanıyorum. Ben kendi imkanlarımla bunu başardım. Yüzde 40’ı suyla çalışan otomobilimle bugune kadar 60 bin kilometre yol katettim” diye konuştu.
Kaynak: hürriyet
Reklamlar
-
Eğer aslı astarı varsa benzin şirketleri bu adamı vurur...
-
Helal olsun adama...
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
Qweasdnon adlı üyeden alıntı
Eğer aslı astarı varsa benzin şirketleri bu adamı vurur...
malesef bende katılıyorum... ya da kaybolur bu adam...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
başbakan bütün dünya elektrikli otomobil yapıyor diye elektrikli ile uğraşanlarla ilgileniyor
ilk türk elektrikli otomobilini yaptık 2-3 tur attı yetti adama yaptık mı ? yaptık
ohh sonra gitti gmc cip aldı
hele dünya bir sulu oto yapsın bizde yapar koruz bir kenara
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
malesef bende katılıyorum... ya da kaybolur bu adam...
Aselsan dakiler gibi.............................................. .....
You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak
-
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
valla yaptığı icat doğrumu bilmem ama bu laf sonuna kadar doğru
Bugüne kadar futbola ve lüzumsuz şeylere yapılan yatırımlar bilime yapılsaydı Avrupa Birliği bize üye olurdu
-
bU DÜŞÜNÜLMEMİŞL BİŞEY DEĞİL AMA SADEECE SORUN ŞU SU VE OKSİJENİ AYRIŞTIRIRKEN HARCADIĞINIZ ENERJİ YAKITA KARIŞTIRIP YAKMA SIRASINDA ALDIĞINIZ ENERJİYE ORANI.. BİRDE ŞÖYLE BİR DURUM VAR ARABADAKİ ELEKTİRK SİSTEMİNİ SUYU AYRIŞTIRMA YÖÇNLENDİRİYORSUNUZ BÜYÜK BİR ENERJİ KAYBI YAŞIYORSUNUZ ZATEN BENZİNDEN %40 VERİMLE ELDE ETTİĞİNİZLE SUIYU AYRIŞTIRIP BİRDE SUDAN ELDE ETTİĞNİZİ TEKRAR YAKMAYA ÇALIŞMAK PEK AKIL KARI DEĞİLDİR..... VE ARACIN ELEKTİR SİSTEMİ SUYU YAKITA FAYDA SAĞLIYACAK KADAR AYRIŞTIRMAYA YETECEKMİ VE SUYU O ŞEKİLDE DEĞİL AKÜ İÇİNDE VAR OLAN ASİTİN AYNISI İLE KARIŞTIRIP KULLANABİLİRSİNİZ....YANİ BUNLAR GÖZ ÖNÜNE ALINDIĞINDA BU AMCAMIZ BENİMDE KARŞIMA ÇIKSA YÜZÜNE OLMASADA ARKASINDAN GÜLERDİM...
-
o adam bu arabayı yapana kadar çok motor patlatmış
-
Suç tamamen medyada o kadar cail bir medya yapımız varki bunun gibi binlercesini mucit diye çıkartıp saçma sapan haberler yapıyorlar.. Yok türk mucit konuşan araba yatpı... yok bilmem ne alrmdaki ses kaydını değiştirip arabaya takana mucit demeye başladık.. Yok ne yapalım gerçek mucitlerimiz beyinlerimiz ya kaçıyor yada 3 kuruş paraya memurlaşıyor...
-
amcama helal olsun en azından bişiler yapmaya çalışıyor. ( ve yapmışta )
arabada üretilen elektrik elokroliz için yeterli değil. mutlaka yapıyordur ama tam karşılamıyor ( verimli deyil ) . ben daha önceden depoladığım hidrojeni kullandıgım bir projemde 126 bis in ( avatarda görünen )motorunu yakmıştım. ama bu hidrojenin içten yanmalı arabalarda kullanılamaz demek değildir. yabancı internet sitelerınde çok hoş örnekler var bu amcamızın yaptığı gib.
ama bence hidrojeni yakıt pilinde kullanmak ve elektirikli tahrik sistemine sahip araclarda kullanmak daha verimli.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 ----------
MkD adlı üyeden alıntı
başbakan bütün dünya elektrikli otomobil yapıyor diye elektrikli ile uğraşanlarla ilgileniyor
ilk türk elektrikli otomobilini yaptık 2-3 tur attı yetti adama yaptık mı ? yaptık
ohh sonra gitti gmc cip aldı
hele dünya bir sulu oto yapsın bizde yapar koruz bir kenara
evet başbakannın ilgilendiği haberlerde görmüştüm. sanırım bu yatırımı yapmak isteyen bir türk iş adamı da fransadan bir şirket aldı sırf bu iş için. ayrıca famsan da bu konuda bazı çalışmaları oldu diye duymuştum. bütün bunları deyerlendirdiyimizde bu iş cok yakın ama elin oğlu daha önceden piyasaya girip piyasayı doyurmazsa. kaymağı hep başkaları yer türk bakar. işallah elektirik olayında böle olmaz.
fiat fiorino sanırım elektirikli modelini 2012 de cıkarıcaktı bekliyorum hasretle.
-
Benzin şirketleri musade etmiyor arkadaşlar yoksa gm yaklaşık 15 yADA 10 yıl önce elektirikli araba çıkardı arabanın sadece silecek suyu değiştirmek düşüyordu bizlere ama çıkmadı işte ben böyle düşünüyorum bu arada mazdanin su ile çalışan arabası var suyu ayrıştırip yakıta çeviriyor yalnız araç çok pahalı diye tutulmuyor
-
o kadar tasarruflu ama 10 yılda 60000 km..çokmuş gibi lanse edilmiş ama yılda sadece 6000 km eder...bişeye yaramış olsa yılda ortalama 20000 olması gereken km 40-50000 olurdu...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
sametagir adlı üyeden alıntı
o kadar tasarruflu ama 10 yılda 60000 km..çokmuş gibi lanse edilmiş ama yılda sadece 6000 km eder...bişeye yaramış olsa yılda ortalama 20000 olması gereken km 40-50000 olurdu...
Oto kullanıcıları biz motorcular kadar yol tepmiyor. Nereye gidecekler ki?
İşten eve evden işe, hafta sonları da güzel havalarda çoluk çocuğu toplayıp birkaç sefer piknik falan, oldu bitti.
Oysa bizler gazlamak için bahaneler yaratıp duran tipleriz. O kafesler içinde gezmekten ne zevk alırsın? Araban yeniyse bir müddet gezer dolaşır hevesini alırsın o kadar. Arkası pek gelmez.
Benim işim evime 800 metre mesafede. Yahu motor daha ısınmadan işyerine varmış oluyorum ve bu beni kesmiyor. O tatlı sabah serinliğinin sadece motosikletle alınabilecek tadını genelde yolu uzatarak, katettiğim mesafeyi 4-5 km'ye çıkararak alıyorum. İş yerime varmak için acelem yoksa bunu genelde yapıyorum ve işime zımba gibi başlıyorum.
-
_EMRE_ adlı üyeden alıntı
bU DÜŞÜNÜLMEMİŞL BİŞEY DEĞİL AMA SADEECE SORUN ŞU SU VE OKSİJENİ AYRIŞTIRIRKEN HARCADIĞINIZ ENERJİ YAKITA KARIŞTIRIP YAKMA SIRASINDA ALDIĞINIZ ENERJİYE ORANI..
BİRDE ŞÖYLE BİR DURUM VAR ARABADAKİ ELEKTİRK SİSTEMİNİ SUYU AYRIŞTIRMA YÖÇNLENDİRİYORSUNUZ BÜYÜK BİR ENERJİ KAYBI YAŞIYORSUNUZ ZATEN BENZİNDEN %40 VERİMLE ELDE ETTİĞİNİZLE SUIYU AYRIŞTIRIP BİRDE SUDAN ELDE ETTİĞNİZİ TEKRAR YAKMAYA ÇALIŞMAK PEK AKIL KARI DEĞİLDİR..... VE ARACIN ELEKTİR SİSTEMİ SUYU YAKITA FAYDA SAĞLIYACAK KADAR AYRIŞTIRMAYA YETECEKMİ VE SUYU O ŞEKİLDE DEĞİL AKÜ İÇİNDE VAR OLAN ASİTİN AYNISI İLE KARIŞTIRIP KULLANABİLİRSİNİZ....YANİ BUNLAR GÖZ ÖNÜNE ALINDIĞINDA BU AMCAMIZ BENİMDE KARŞIMA ÇIKSA YÜZÜNE OLMASADA ARKASINDAN GÜLERDİM...
aynen... parayı ,sağ cebinden alıp sol cebine koymak gibi bir şey. tabii paralar yer değiştirirken yere düşenler...
-
Arkadaşlar kimseye suç atmayın.
Dünyada teknolojinin gideceyi yolu ve yönü belirleyip tayin eden güçler ve kurumlar var. Siz ne icat ederseniz edin o icat zamanından önce kullanıma girmez. Sanıyormusnuzki adamlar bunu 50 yıl önce yapıpta çalıştırmadı.. Bir akıllı bizmiyiz..
Bakın bundan yaklaşık 8 sene evvel sony ilk hafıza kartlı cep telefonunu piyasaya çıkardığında sadece 2 hafta satabildi. Baskılar üzerine satışta çekip aynı cihazı hafıza kartı desteğı olmayan modele çevirerek sattı...Bütün yatırımını heba etti bütün programını değiştirdi. Piyasanın böyle bir cihaza hazır olmadığı ,bu tip cihazlar için zamanın erken olduğu ve diğer markalarla eş zamanlı olarak piyasanın yönlenmesi gerektiği gerekçeleri ile oldu bu..
Yani hiçbirşey tahmin ettiğiniz gibi değil. Bizde çok zeki yada çok dahi değiliz.Dünyada bunu kendi imkanları ile yapan yüzlerce örnek var ama kimsenin umrunda değil. Ne zamanki firmalar bunu kullanmaya başlar (onlar için zamanı geldiğinde ) ozaman bir çığır açtık diye çıkarlar ortaya
-
kaderi türkiyede bişeyler yapmak istemesi
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
Bu adam fazla yasatmazlar, Aklı calısan ınsalar bızım ulkemızde omurlerı dusuk olur
eger dogruysa taktır etmek lazım
-
bu ancak şu şekilde kullanıla bilir oda yakarak değil analatayım... bor hidrojen pillerine hidroliz sonucu elde edilen hidrojen emdirilir bu piller bir mekanizma yardımıyla araca bağlanır ve kullanılacağı zaman tepkimeye sokularak oksijenle birlşeitilir.. moleküler bağ oluşurken çıkan erji elektirk enerjisidir aynı hidroliz esnasında verdiğimiz enerji gibi sonru bu enerji motora gönderilir hareket sağlanır.. ama unutmayın artık içten yanmalı motor değil elektirkli motor kullanıyorsunuz tabiki.. bu teknoloji bor pilleriyle olmasada zaten şuanda satıta olan arajlar var bişey yapılması gerekiyorsa bor pillerini kuulanılabilir bir duruma getirmektir...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)