yapar kardeş yapar hemde 25 kere yapar
yapar kardeş yapar hemde 25 kere yapar
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
bende peugeotcobra 70cc var, çok sağlam bi rodajdan sonra denedim, (tofaşla) 105 bastım, o süratteki titreşim ve denge bozukluğunu yaşadıktan sonra 80 in üzerine çıkmadım, motor 50kg, dişlilerinin boyları hesabı yapılırsa hiç modifiyesiz o sürate çıkması için 18000 - 19000 devir atması lazım, F1 arabalarının motorları en fazla yarışlarda 23000 devir atıyo, yani imkansız, arka dişliyi 5 te biri kadar küçültür, orta tahriği iptal eder direk volana bağlarsan 180 basar (bi arkadaş hesapladı) ama tabiki teorik, o süratte tekerler yere değmez.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
kardeş ben de 70cc var 130 yapıyor enson reno 19 la ölçtüm ve 130 yaptığımı kendimde gördüm eyer yapmasını istiyorsan 68 lik meme filo dişli 15 lik kasnak dişlisi 19 luk tel jant işini görür debriyajın oynar yanağından 4 milim aldır
ben size nasil yapacagini anlatayim.
kasnak dislisi standardin ustunde buyuk olacak,yani cok buyuk.normal sartlarda motor yerinden zorla kalkacak.hemen gidip 19 19 karburator ve standarttan buyuk bir diyafram.bunlari bulduktan sonra hemen kahvehanenin birine gidin ve bi cay soyleyin,bu arada cay benden .dinlenin cunku birazdan silindiri sokecez.cayimiz bitti ve silindiri sokmeye basladik.silindiri elimize aldiktan sonra silindir ile egsozun baglantigi kisimin icini biraz genisletmek icin tornaci arkadasin yanina ugrayacaz,silindirinin icini cizmeden genislettik o kismi.simdi takin eski yerine silindiri ama ust kapagi henuz takmaniza gerek yok.cunku ust kapagi taslatmayi unuttuk.hemen tornaci arkadasimiza geri gidiyoz.ust kapagida taslattik ve topladik motoru.ama rolantide calisirmamaya dikkat edin yoksa kolu cikarir disari.kiyafetlerimizi ve kaskimizi taktiktan sonra 3 kulluvallah ve 1 elam okuyarak uzerine biniyoruz.duzlukte gazi kokleyin.en son devire ulastiginizda motorun kitlemesi muhtemeldir.eger kirtlemezse emin olun 120-125 km'nin uzerine cikmisinizdir
Uyari : eger hiz yaparken karsidan gelen bi kamyon gorursenin en yakin tarlaliga ucma yollarini aramaya baslayin hemen yoksa kamyonla gecisirken kendiliginden tarlaliga ucacaksiniz
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
birkere hyosung ile 118 kmh ölçtük böyle bir pejo nun hızını.
1919 karbüratörü bilmemde bizim buralarda 519 ile cobra topluyorlar tabi motor oluyor canavar kasnak dişlisini bir veya iki diş büyülteceksin arka dişliyi küçülteceksin görbak ne oluyor bana burhaniyede yolda denk gelmiştiler adamlar otobüsün arkasında gidiyorlardı adam bir fren yapsa hepsi sinek gibi yapışacaklar otobüse sonra benzinlikte durduk onlarda geldiler lastikçiye adama jant dayanmıyormuş motorun süratinden jant değiştirmeye gelmişler
bende sordum siz hiç korkmuyormusunuz diye dediler biz bunun üstüne binerken herşeyi göze alıyoruz motorları bir görseniz allahlık oderece döküntü kaporta diye bişiy yok latikler bitik fren yok doğru düzgün koltuk bile yok 140 vuruyor motorları motorları ciğerli bizim scooterlere çok rahat kafa tutar
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
teknik olarak bilemiyorum ama adana-mersin otobanında arabalarla yarışan,hatta geçen mobiletler görmüştüm.
evet adanada otobanda 160 km hızla giderken bi mobileti solladım ve çok yavaş bi sollamaydı en az 130 ile gidiyoduuu ufak bi çocukk motorun üzerine yatmışşşş
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
yapıyo beyler haberlere bile çıkmıştı.
bu videoda bi örnek.
http://www.youtube.com/watch?v=RxOZjxVv5yk
ustasına bağLıdır hızı ayarını verdimi 140 biLe yapar
Bu MotorLardan WWW.ZOZİ.NET adresinde buLabiLirsiniz
saygıLar
Sıkıştırma oranını ve karbüratör beslemesini arttırırsan neden olmasın
Ölü Topic İ gene biri canlandırmıs:D
Suzilerimsiz Asla gsxr1100Turbo &Gsxr1100&HayaBusa1340R:cat:
videoyu izledim.. deli gidiyo ama izlerken ben tırstım.. eleman dengeyi bi kaybetse pert olacak haberi yoq... Allah muhafaza... ne kask var ne koruma... arkadaş zamanında kötü örnek olmuş gençlere...
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
arkadaslar bu konuyu okurken güldüm 70 cc mobylette & pejo 150 - 160 yapıyo
siz 125 i tartısıonuz
70 cc glardoni - polini - airsal * farklı sılindirler var hız ıcın en ıdealı glardoni
19*19 karburator kutu klape ve silindir karter üst kafaya ayar yapılıo
ince çember jant falan vs.
ama 150 * 160 ı herkez yapamaz bu işe yıllarnı vermıs ustalar yapar inanmayan varsa
msn adresını versın bana vıdeo lınkı vereyım
kardeşim eline sağlık tam yazısını yazmışsın... buradaki arkadaşlar fazla mobilet bilgisi olmayanlar herhalde bunların bildiği ybr125 o da orjinali yokuş aşağı en fazzla 125km yapar ama mobiletin 70 liği adam akıllı yapılırsa düz yolda en aşağı 140km yapar... bunlar neyin peşindeler
Azrail Noktayı Koyana Kadar Virgüle Devam...
34 SDT 60
ben bizat kendim 120 dahat devirmişimdir..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)