Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Mükemmel bir iddaa konusu!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    haa buysa kesin 160 yapar motosikletin sıradan bi resmi bu yav ne işimize yarar ? bi 180.000 lik göstergeyi falan çekeydin ya bari


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    CBF150..Orjinal motoru ve 180 bin km de... Ve buna rağmen 3 viteste 115....
    ve 120bin km daha kullanmayı düşünüyorsun....

    Sanırım motor tamircisisin... Ve reklam peşindesin..Ama burası dediğin gibi paylaşım yeri... Senin cbf nin farkı nedir de 3. viteste 115 yapıyor?... Bilinen standart cbfler ufak mod larla 120 civarı süratlere bile zor ulaşırken senin orjinal oynanmamış motorunda ne var?...

    Hadi diyelim ki doğru söylüyorsun..Paylaş bunuda..... Nasıl yaptın?... Neticeleri paylaşmaktan ziyade haticeleride paylaşmalısın ki konun tam anlamıyle paylaşma olsun...

    Yoksa kalk ,115 yaptım 3. vitesle deyip paylaşım olmaz....

    Bu bir iddia ise git hondaya... Bağlat makineni dynoya..Koy belgeni....

    Çünkü baya iddialı birşey söylüyorsun.... Bizim okan karacan a 100 metrede dünya rekoru kırdırıyorsun farkında değilsin...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #83
    APV41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SUZUKİ SV 650
    benim scooter vites değiştirmeden o hızları yapıyor ne gerek var vitese
    MT İZMİR HUZUR EVİ SAKİNİ
    nereye gittiğin değil kiminle gittiğin ÖNEMLİDİR :wiinkk
    CENGOMOTO

  4. #84

    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco Agility City 125
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF150..Orjinal motoru ve 180 bin km de... Ve buna rağmen 3 viteste 115....
    ve 120bin km daha kullanmayı düşünüyorsun....

    Sanırım motor tamircisisin... Ve reklam peşindesin..Ama burası dediğin gibi paylaşım yeri... Senin cbf nin farkı nedir de 3. viteste 115 yapıyor?... Bilinen standart cbfler ufak mod larla 120 civarı süratlere bile zor ulaşırken senin orjinal oynanmamış motorunda ne var?...

    Hadi diyelim ki doğru söylüyorsun..Paylaş bunuda..... Nasıl yaptın?... Neticeleri paylaşmaktan ziyade haticeleride paylaşmalısın ki konun tam anlamıyle paylaşma olsun...

    Yoksa kalk ,115 yaptım 3. vitesle deyip paylaşım olmaz....

    Bu bir iddia ise git hondaya... Bağlat makineni dynoya..Koy belgeni....

    Çünkü baya iddialı birşey söylüyorsun.... Bizim okan karacan a 100 metrede dünya rekoru kırdırıyorsun farkında değilsin...
    amacım kesinlikle reklam yapmak falan değil arkadaşım... reklam yapacak olsaydım daha farklı şeyler yazardım o konuda için rahat olsn lütfen aşırı eleştirici yorumlar yapmayalım.... hepsinin sırası var. videonunda zamanı var fotoğraflarında... havalar biraz düzelsin.....

  5. #85

    Üyelik
    30 Mayıs 2010
    Şehir
    bursa
    arkadasım sade fotolarla olmaz cek guzelbı vıdeo herkez ınansın ama tabı o hızları goremıyorsa sen dusun artık uzatmayın bence vıdeo gelırse yorumları yaparsınız

  6. #86
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hay allahım muhabbete bak ya

    Cbf 150 3. viteste 110 görüyo mu görmüyo mu .
    Ya altı üstü CBF den bahsediyoruz ya C-B-F Sıfırı 4.000 lira olan bir motosiklet bu ya . hatta motosiklet bile değil tek silindirli bisiklet bana göre .
    Yemin ediyorum Scott SpeedSter S50 marka bisikletim vardı onla bile yerine göre 70 km yi görüyordum .

    Benim motorum da 1. viteste 110 görüyo ne olacak şimdi ?

    Çok boş muhabbet ya gerçekten kusura bakmayın varoş muhabbeti .

    Bu arada Silindirden yağ kaçırdığını da belirtmişsin motor 180.000 km de edeceği para 500 tl ila 750 tl dir .

    Çakallık yapma

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

    Evet fotograflardaki motor cbf150

    İbresinde 3.viteste 115 ve son viteste 160'a dayamış olması lazım...

    Usta anlıcan bu bizi kesmedi

    Valla videoyu merak ettim şimdi
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  7. #87
    mastikos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    suzuki inazuma
    hangi yolda yapıyorsun usta bu işi.bende o yolda bi test sürüşü yapayım istanbul içinde 120 yi geçecek yol bulamıyorum çükü 110dan sonra dipgaz gidiyorsun ve motorun kendi kendine hızlanmasını bekliyorsun yani baya mesafe lazım oluyor bana şu yolu söylesene bi test sürüşü yapayım içimde kaldı geçemdim şu 120yi

  8. #88

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    Arkadaşlar selamlarlar herkese..anca müsait oldum kusura bakmayın cevap veremediğim için ersin kardeşim (scream150) bir kaç açıklama yapmış..Amacımız reklam yapmak değil hemen nasıl yaptığımızada anlatabiliriz..

    size ilk başta neler yaptığımızı anlatiyim o zaman..Bu motoru şu an 3kişi kullanıyoruz..Ama asıl sahibi motorun abimiz-babamız gibi gördüğümüz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen serkan usta'mızın..Motoru ilk aldığında 1 depo benzinin içine 1 litre yağ koyup hiç durmadan 400 kilometre yol yaptıktan sonra aynı şekilde benzin-yağ oranını dengede tutarak tam 1400 kilometre durmaksızın,basa basa yol yapıyor..Motor yağ yakmaya başlıyor,fakat bu piston segmanın ömrünün bittiği anlamında değil.bu,Karbüratöre yağ benzin karışımı gittikten sonra ilerki kilometrelerde benzin koyduğunuzda motorun pistonlarının daha rahat çalışmasına vesile oluyor..

    Bir kaç arkadaşım motorun ömrü biterken yaktığı ŞANZIMAN yağı ile motora,direk depoya koyulan yağı karıştırmasın sakın..

    İşte tüm konu bu Ne dişlilerle oynandı ne piston taşlandı..

    Sevgi ve sağlıcakla kalın..Tüm sorularınıza yanıt vermeye çalışırım dilimin döndüğü kadar..
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010

  9. #89
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı frantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlarlar herkese..anca müsait oldum kusura bakmayın cevap veremediğim için ersin kardeşim (scream150) bir kaç açıklama yapmış..Amacımız reklam yapmak değil hemen nasıl yaptığımızada anlatabiliriz..

    size ilk başta neler yaptığımızı anlatiyim o zaman..Bu motoru şu an 3kişi kullanıyoruz..Ama asıl sahibi motorun abimiz-babamız gibi gördüğümüz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen serkan usta'mızın..Motoru ilk aldığında 1 depo benzinin içine 1 litre yağ koyup hiç durmadan 400 kilometre yol yaptıktan sonra aynı şekilde benzin-yağ oranını dengede tutarak tam 1400 kilometre durmaksızın,basa basa yol yapıyor..Motor yağ yakmaya başlıyor,fakat bu piston segmanın ömrünün bittiği anlamında değil.bu,Karbüratöre yağ benzin karışımı gittikten sonra ilerki kilometrelerde benzin koyduğunuzda motorun pistonlarının daha rahat çalışmasına vesile oluyor..

    Bir kaç arkadaşım motorun ömrü biterken yaktığı ŞANZIMAN yağı ile motora,direk depoya koyulan yağı karıştırmasın sakın..

    İşte tüm konu bu Ne dişlilerle oynandı ne piston taşlandı..

    Sevgi ve sağlıcakla kalın..Tüm sorularınıza yanıt vermeye çalışırım dilimin döndüğü kadar..

    Peki netür yağı kullandın?

    Birde ilk alındığındamı yapılması lazım,yoksa ilerlemiş km'si ile bizim cbf'lerde bu performansı yakalarmı?????????????

    Valla benim kafam karıştı iyice
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  10. #90
    MkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Motosikleti
    92 301 98 vstar
    oooo içine tiner çamaşır suyu soda koyun daha neler oluyor neler
    bir bakmışsın uzaya bile çıkmış

  11. #91

    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şehir
    İzmir
    Yok benimki farklı şeyler seviyor.İlk aldığımda benzinin yanına çikolatalı süt,200 km'de 500 ml kadar su,500 km'de ise tam performans için bir şişe sahte rakı.Birde 1000 km'de biraz tuz ruhu dökerseniz mükemmel bir karışım elde edersiniz.Ve motosikletiniz hızlı trenlerle yarışabilecek kıvama geldi.

  12. #92
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Açık ve net...
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  13. #93
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    bir de naftalini deneyin...

  14. #94
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    valla bende ilk motor olarak cbf 150 kullandım. yokuş aşağı 130 dan fazlasını hiç göremedim. benim normal vites değiştirmelerimde 1.vites-20 2.vites-40 3.vites-60 4.vites-80 5.vites-100 km gibi hızlara çıkıyordum. 115 km ye ulaşmanızı geçtim, fakat son sürat mevzusu beni baya düşündürüyor. 160 km hıza çıktığınızı söylemeniz ve bu hıza 180.000 km yol yapmış yorgun bi motor ile ulaştığınızı ısrarla belirtmeniz düşündürücü. hiç bir modifiye veya oynama olmadan bu iş ne fizik kurallarına uyar nede başka bişeye. motora rodaj dönemindede yağ yaktırmanın mantığını anlamış değilim. yağ yakan bir motorun segmanlarının kurum yapması sonucu segmanların sıkışarak işlev görememesi,kompresyon düşüklüğü ve daha fazla yağ yaktırmaktan başka bir işe yarayacağını düşünmüyorum. heleki cbf 150 gibi yağ yakma problemi olan bir motorun böyle bi işlemde 180,000 km ye gelmesi, üstüne sizin motoru ne kadar hor kullandığınızı belirtmeniz iyice kafa karıştırıcı. çekeceğiniz video veya fotoğraflar site üyelerini gene tatmin etmeyebilir. iddianızda ısrarlıysanız arkasında durun. yok başka bir olayınız varsa bunu daha uzatmadan açıklayın.

    şimdi bana kızıp ''inanmıyorsan ne burnunu sokuyosun'' demesin kimse. buraya konu açıldımı herkes burnunu sokabilir. bu site üyelerin hakaret etmedikçe her konuya burunlarını sokması içindir.

  15. #95

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    Alıntı Xenco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok benimki farklı şeyler seviyor.İlk aldığımda benzinin yanına çikolatalı süt,200 km'de 500 ml kadar su,500 km'de ise tam performans için bir şişe sahte rakı.Birde 1000 km'de biraz tuz ruhu dökerseniz mükemmel bir karışım elde edersiniz.Ve motosikletiniz hızlı trenlerle yarışabilecek kıvama geldi.
    Komik misin sen ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 ----------

    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla bende ilk motor olarak cbf 150 kullandım. yokuş aşağı 130 dan fazlasını hiç göremedim. benim normal vites değiştirmelerimde 1.vites-20 2.vites-40 3.vites-60 4.vites-80 5.vites-100 km gibi hızlara çıkıyordum. 115 km ye ulaşmanızı geçtim, fakat son sürat mevzusu beni baya düşündürüyor. 160 km hıza çıktığınızı söylemeniz ve bu hıza 180.000 km yol yapmış yorgun bi motor ile ulaştığınızı ısrarla belirtmeniz düşündürücü. hiç bir modifiye veya oynama olmadan bu iş ne fizik kurallarına uyar nede başka bişeye. motora rodaj dönemindede yağ yaktırmanın mantığını anlamış değilim. yağ yakan bir motorun segmanlarının kurum yapması sonucu segmanların sıkışarak işlev görememesi,kompresyon düşüklüğü ve daha fazla yağ yaktırmaktan başka bir işe yarayacağını düşünmüyorum. heleki cbf 150 gibi yağ yakma problemi olan bir motorun böyle bi işlemde 180,000 km ye gelmesi, üstüne sizin motoru ne kadar hor kullandığınızı belirtmeniz iyice kafa karıştırıcı. çekeceğiniz video veya fotoğraflar site üyelerini gene tatmin etmeyebilir. iddianızda ısrarlıysanız arkasında durun. yok başka bir olayınız varsa bunu daha uzatmadan açıklayın.
    şimdi bana kızıp ''inanmıyorsan ne burnunu sokuyosun'' demesin kimse. buraya konu açıldımı herkes burnunu sokabilir. bu site üyelerin hakaret etmedikçe her konuya burunlarını sokması içindir.
    Tabii ki dostum Burnunu sokma olmaz estafurullah hiç olur mu öyle şey..Ama video dışında kanıtlayacağımız hiç bir şey yok. Ya da arkadaşlar gelebilir motorla bu hızı yaptıktan sonra..İSTEDİĞİ honda servisine motor götürülebilir,kanıtlanabilir..Ben konumdaki "iddaa"nın arkasındayım elbette..Şu sıralar karbüratörde bir problem var..Yarın işyerimiz kapalı olduğu için söküp bakıcaz umarım pazartesi günü video eklicez..
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010

  16. #96
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    180 bine gelmesi garip değilde bu yağ koyup motor açma işini biliyorum.yalnız bu dendiği kadar performans artırıp hız yapacağı anlamına gelmiyor.bende çocukluğumdan beri motorla uğraşırım şimdiye kadar 150cc bir motorun 3.vıteste 115 yaptığını görmedim.bi rx kıng 135 vardır oda düzde 160 görür baskada bu modellerde onu gecen bi makına yoktur buda benim iddaam

  17. #97
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Usta neyağı koyduğunu sordum,görmedin herhalde
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  18. #98
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    usta söylemiyor aga ben söyliyeyim depoya bildiğimiz motor yağı ve kaydırıcı atılıyor tabi bunu yaparken ölçülü atıyorlar kalkıp bi çay bardağı değil lıtreye göre 0.40ml olması lazım şimdi bilmiyorum ama sorarım.rodajdayken yaktırıyorlar bu yağı devamlı değil yani. şimdi bende 66bin kmde bi suzıkı gn var
    aldığım kişi bu şekilde açmıştı motoru ve bu motor su ana kadar sadece sıbob ayarı için açıldı.ama söylenildiği gibi hızına falan etkisi yok normal ivmelenmesi nasılsa aynı şekilde devam ediyor

  19. #99
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta söylemiyor aga ben söyliyeyim depoya bildiğimiz motor yağı ve kaydırıcı atılıyor tabi bunu yaparken ölçülü atıyorlar kalkıp bi çay bardağı değil lıtreye göre 0.40ml olması lazım şimdi bilmiyorum ama sorarım.rodajdayken yaktırıyorlar bu yağı devamlı değil yani. şimdi bende 66bin kmde bi suzıkı gn var
    aldığım kişi bu şekilde açmıştı motoru ve bu motor su ana kadar sadece sıbob ayarı için açıldı.ama söylenildiği gibi hızına falan etkisi yok normal ivmelenmesi nasılsa aynı şekilde devam ediyor
    Eyvallah,teşekkürederim...
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  20. #100

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta söylemiyor aga ben söyliyeyim depoya bildiğimiz motor yağı ve kaydırıcı atılıyor tabi bunu yaparken ölçülü atıyorlar kalkıp bi çay bardağı değil lıtreye göre 0.40ml olması lazım şimdi bilmiyorum ama sorarım.rodajdayken yaktırıyorlar bu yağı devamlı değil yani. şimdi bende 66bin kmde bi suzıkı gn var
    aldığım kişi bu şekilde açmıştı motoru ve bu motor su ana kadar sadece sıbob ayarı için açıldı.ama söylenildiği gibi hızına falan etkisi yok normal ivmelenmesi nasılsa aynı şekilde devam ediyor
    Oh be..Motorsikletten anlayan biri çıktı karşıma hele şükür.
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)