SSANGYONG Actyon Sports hakkında
Reklamlar
-
boy,
markanin turkiyedeki durumu hakkinda bi bilgin varmi?
yani distributor ne durumda onada bakmak lazim(proton - jetpa ornegi)
minibus caddesinde bi showroom u vardi ssangyongun hemen mujdat gezen sanat merkezini gecince bugun kapanmis sanirim tabelasi fln inmisti..
onu da iyice arastirmak gerek..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Reklamlar
-
@BBRR
Bu aleteodaklanmamda kien önemli sebeb hem motorum hemde şanzımanın mercedes olması ..aracı sürmek nasip olmadı ama yakından inceledim .. şu sonuca vardım ... alınır ..tabi para varsa
Barış, ben bu aleti sadece internetten incelemekle kalmadım, gidip 2 saat boyunca çok detaylı bir şekilde inceledim, sonra da test sürüşü yaptım. Alet hiç resimlerde durduğu gibi durmuyor. Ayrı zamanlarda beraberimde götürdüğüm iki arkadaşım da bu araçlar çok ilgilendi, ikisi de çok büyük bir olasılıkla alacaklar. İnsanların artık kafalarındaki ön yargılardan kurtulması lazım. Bu fiyata bu kalitede ve bu özellikte başka araç yok. Ben burada tavsiye edilen diğer tüm modelleri inceledim, özellik olarak bunun yanına bile yaklaşamıyorlar. Fiyat dersen alakası bile yok, diğer markaların hiç birinde arka kasa kapaması yok, sadece arka kasayı kapatsan bile 2500-3500 TL fark çıkıyor ortaya. Triptronik otomatik şanzıman, süspansiyon farkı, ön-arka disc fren, cabası.. Başka forumlarda da aynen bu konu açılmış, insanlar bu aletle aynı segmentteki diğer aletleri kıyaslıyorlar. Çok fazla yorum okudum. Ben de "bu alet alınır" kararına vardım ancak şu an benim için doğru zaman değil, arkadaşlar aldığında daha detaylı test yapıp sonuçları buraya yazarım. Bir de şu Ssangyong'un iflas koruma talebi olayının netleşmesini bekliyorum. Bakalım ne olacak..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
selam mehmet,
bu aracı bende çok araştırdım. araç ile ek olarak parça ucuzluğu dikkatimi çekmişti. hatta enteresan olan motor kaputu boyalı olarak geçen sene 150 ytl fiyat vermişlerdi. 10.000 km bakımı 150-200 ytl arası idi. Bunların dışında üzerindeki motoru B200CDi da Mercedes hala kullanmakta. 1997 modeli kullanan biri ile konuştuydum adam sıfırdan almış. Araştıran bilir daha önceki distribitörü çok ilgilenmediği halde pekbi sorunda çıkartmamış şimdi gene aynı marka ile değiştiriyordu. 2 kere bu Actyon Sport'u teste gittim. Birincisinde Maslak ta bulunan bayisinde çok hoşuma gitti. Sonrada araba konusunda tecrübe ve bilgisi olan babam ile gittim. Kamyonetten çok cip (SUV) bi araç gibi buna ek motor sesi diğerlerinden çok az geliyordu. sonuçta iki testte olumlu oldu. Arabamın kredisinin bitmesi bekliyorum. Bende almayı ciddi düşünenlerdenim.
Yanlız vergide şunu unutmamak lazım. Kamyonetlerde vergi 1-6 yaş arası binek veya arazi taşıtlarındaki gibi 1-3 yaş dan sonra vergi kademesi düşmüyor.
KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE
-
Sonuç olarak Ssangyong Actyon Sports modeli alınabilecek bir araç. Kıyaslanan diğer markalardan birçok özellik açısından çok daha üstün. Şu anda tek netleşmesi gereken konu şirketin iflas koruması başvurusu ile ilgili ne durumda olduğudur. Onun dışında takas için teklif ettikleri fiyatın da uygun olması gerekiyor. Gerçi şu anki krizden dolayı kimse aracını istediği fiyata satamaz gibi geliyor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Süper Moderatör (BBRR)
şimdi bu araç kamyonet olarakmı vergilendiriliyo yoksa ...binekmi ..arada dağlar kadar fark var
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Bildiğim kadarıyla vergisi senede 400x2=800 gibi birşey.
Ben zaten şu anki aracım için 300x2=600 ödüyorum.
Yani 200 gibi bir fark olur senede..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
BBRR adlı üyeden alıntı
şimdi bu araç kamyonet olarakmı vergilendiriliyo yoksa ...binekmi ..arada dağlar kadar fark var
kamyonet ve 1500-3500KG Azami Toplam Ağırlık (Net Ağırlık+İstiap Haddi)
Yıllık Tutar : 851
İlk Altı Aylık Tutar : 425.5
İkinci Altı Aylık Tutar : 425.5
KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE
-
Arkadaşım.Parana yazık.İlaveten senin motordu,prenseslerdi,hanımdı derken ihtiyacın olacı ekte sunuyorum.Bunu al.Öyle Kore malı filan da değil.Harbi türk malı.Azıcık vatansever olun yahu.Hem durumda iyi firmanın.Batmıyor yani.
http://www.basoglucaravan.com.tr/
Not: olm milletinde kanına girme.Serkana filan diycem almasın.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
-
Süper Moderatör (BBRR)
camadan adlı üyeden alıntı
kamyonet ve 1500-3500KG Azami Toplam Ağırlık (Net Ağırlık+İstiap Haddi)
Yıllık Tutar : 851
İlk Altı Aylık Tutar : 425.5
İkinci Altı Aylık Tutar : 425.5
4 çekerle 2 çeker aynı vergi dlimindemi yani
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
@BBRR
4 çekerle 2 çeker aynı vergi dlimindemi yani
4x2 vergisi yıllık 850 TL ye geliyorken, 4x4 vergisi yıllık 1600 TL gibi birşeye geliyor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
boy adlı üyeden alıntı
@BBRR
4x2 vergisi yıllık 850 TL ye geliyorken, 4x4 vergisi yıllık 1600 TL gibi birşeye geliyor.
Nasıl yani? vergilendirmede çekiş sistemi değil sadece cc kriter diye biliyorum.
Hatta malesef dizel benzin ayrımı dahi yapılmıyor, oysa 1500 benzinli motor 2000 dizele denk gelir 1/4 oran farkı var, bu fark dizellere yansıtılsa ben 2800 motor için 2500'ün vergisini verir yılda 1600ytl daha az öderim ama yok tek kriter cc.
Hani öyle değilse detay verinde yırtalım ödemekten
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
Süper Moderatör (BBRR)
boy adlı üyeden alıntı
@BBRR
4x2 vergisi yıllık 850 TL ye geliyorken, 4x4 vergisi yıllık 1600 TL gibi birşeye geliyor.
mantıklı
4x2=8 vergisi 800 küsur
4x4=16 vergisi 1600 küsur
matematiksel olarakta mantıklı yane
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Süper Moderatör (BBRR)
ellerinde varmı babından telefon ettim aşağıdaki parçaları istedim fiyatları aynen şöle vede mevcut
sağ far: 273 tl
sağ çamurluk: 233.1 tl
motor kaputu: 588 tl
ön tampon: 528.15 tl
valla uçuk fiyatlar değil. hatta farı honda cbf 250 den ucuz
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Arkadaşlar bu firma şu anda iflas masasında yani battı , alacaklılar kapıya gelip fabrikayı haczetmesin diye mahkemeye başvurdu..
Türkiye gibi 2. elde markanın çok önemli olduğu bir yerde çoğu galericiye bu markanın adını bile söyletemezseniz sanyo mu derler çıkarlar...
Ha ben satmam 8 sene binerim dersen bu fiayata alınacak bir araç ama büyük kasa park sorunu eksi yönleri ama bagajı eve yeni bir oda eklemişsin gibi gelir.Uzun asfalt yolda çok yorar söyliyim bir yere yetişmen lazımsa öyle sedan arabalar gibi rahatça bastırıp 180-200 gidemezsin sallar güven vermez yavaşlarsın paşa paşa...
-
Süper Moderatör (BBRR)
Limankalesi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu firma şu anda iflas masasında yani battı , alacaklılar kapıya gelip fabrikayı haczetmesin diye mahkemeye başvurdu..
Türkiye gibi 2. elde markanın çok önemli olduğu bir yerde çoğu galericiye bu markanın adını bile söyletemezseniz sanyo mu derler çıkarlar...
Ha ben satmam 8 sene binerim dersen bu fiayata alınacak bir araç ama büyük kasa park sorunu eksi yönleri ama bagajı eve yeni bir oda eklemişsin gibi gelir.Uzun asfalt yolda çok yorar söyliyim bir yere yetişmen lazımsa öyle sedan arabalar gibi rahatça bastırıp 180-200 gidemezsin sallar güven vermez yavaşlarsın paşa paşa...
Aracın resmi sitesinde zaten son hız 160km/h olarak verilmiiş ..180-200 gibi gidemeyeceğin zaten alırkenden belli
+ amacı hız yapmak olan birine hitap eden bi araba değil.. 4*4 lere yüksek vergi bayılmak yerine daha cüzi bir vergi ile özellikle park sorunu olmayanların tercih edeceği donanımlı bir araç
üretici firmanın iflasetmesi ise sorun teşkil etmez. Unutmayalımki Harley davidson uzun yıllar üretimine ara verdi, triupmh fabrikası yandı battı üretimini durdurdu. ama hala piyasadalar bir şirket batar başka şirket devam eder. sorun değil
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
sayın bbrr senin bu firmada hissen var galiba hiçolumsuz bakmıyon hee
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
-
05 Aralık 2009, 13:33
#57
kulaktan duyma görüşlere itibar etmeyelim
Limankalesi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu firma şu anda iflas masasında yani battı , alacaklılar kapıya gelip fabrikayı haczetmesin diye mahkemeye başvurdu..
Türkiye gibi 2. elde markanın çok önemli olduğu bir yerde çoğu galericiye bu markanın adını bile söyletemezseniz sanyo mu derler çıkarlar...
Ha ben satmam 8 sene binerim dersen bu fiayata alınacak bir araç ama büyük kasa park sorunu eksi yönleri ama bagajı eve yeni bir oda eklemişsin gibi gelir.Uzun asfalt yolda çok yorar söyliyim bir yere yetişmen lazımsa öyle sedan arabalar gibi rahatça bastırıp 180-200 gidemezsin sallar güven vermez yavaşlarsın paşa paşa...
arkadaşlar ben bu aracın 4x4 otomatik viteslisini nisandan beri kullanıyorum. şu an 31,500 civarında kmsi. ailem istanbul'da ben muğla milas'ta çalışıyorum. işim gereği maden oacaklarına sık sık gidiyorum. hemen hemen her ay da istanbul'a. uzun yolda hiç de söylenen gibi yormuyor, aksine çok rahat. en son kurban bayramında istanbul'a gidip döndüm, istanbul trafiğinde 15 dakika araç kullanmış kadar yoruldum. hız kontrolü sayesinde bacaklarınız yorulmuyor. aydın-izmir otoyolunda 192 km/h'i gördüm ve gaz kestim. pedalı köklemediğim halde, bu hıza erişti. şehirlerarasında ortalama 110-120 km/h arası yol alıyorum ve 900-950 km'de 75 ltlik deposu anca bitiyor. 2 ton ağırlığı ile eski amerikan arabaları gibi gemi gibi gidiyor.
bırakın kulaktan dolma, marka delilerinin görüşlerini. ben 1986'dan beri araç kullanıyorum ve bu aracı yolda ve dağda kullanan biriyim. az çok bende bir kanaat oluştu. yazık diğer markaların aynı segmentteki araçlarına 50-60.000 tl ödemeye. ve arka taraf süspansiyonlu olduğu için diğerlerine konforda, 2000 turbo motor olduğu için de yakıtta fark atıyor. 10.000 kmde bir yapılan bakımlarının ucuzluğundan bahsetme gereği bile duymuyorum. hele dağ yollarında 4x4'e geçince keçi gibi tırmanmasından hiç bahsetmiyorum.
konfor, ekonomi ve sağlamlık... ha bir de çok heybetli görünüşü nedeni ile trafikte çok saygı görüyor, ya da korkutuyor
şehiriçinde trafikte normalden fazla yaktığı gerçek ama unutmayın ki 2 tonluk bir araç kullanıyorsunuz.
aklınıza bu araçla ilgili soru takılırsa, aklımın erdiğince yanıtlarım.
sağlıcakla kalın...
önemli not: bu arada üretici firmanın battığı falan yok, türkiye satıcısı da şahsuvaroğlu. aracın kanal7 ve trt'de reklamları da çıktı, artık kimse sanyo falan demez. ve unutmayın ki bu araç tanındıkça fiyatı bu olmayacaktır. şimdiden segmentinde birinci oldu, bakınız: http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=7338
iki tekerde yol almak bir ağaç gibi tek ve hür, ve mt'de olmak bir ormaaaaan gibi kardeşçesine...
-
05 Aralık 2009, 18:11
#58
Doğuştan nissancı olarak Navara diyorum .Performans, kalite arazidede iyi daha ne olsunki?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
05 Aralık 2009, 18:21
#59
bence bu araca para verme , bunun birde kyron modeli var , bir kaç defa kullandım otoparkta . hiç güzel değil ...hemde düz vitesli , arabaya yazık ... senin bahsettiğin bu modelden de var , şalvarlı bir amca getiriyo hep , arkasında mazot taşıyor : ) çok büyük bi araç . kötü demiyorum ama daha bilindik markalara yönel bence ... sen ne anlarsın deme , çok anlarım ... bence bu araca vereceğin paraya ikinci el çok daha güzel aile arabaları alabilirsin . mesela ford focus c max alabilirsin , gerçi o da göründüğü kadar geniş değil ama markası ford : )
-
merhabalar.
İşyerine araçgerekiyordu. İlk olarak Doblo araştırıdık. elegance modelini 30.500 indirdik.
Sonra dobloya bu parayı vereceğime bir de pickuplara bakayım dedim. Dmax de ve özellikle L200 de baya indirime gittiler. En son L200 için 34.800 dü galiba.
Sonra karşıma bu adını bile telefuz edemediğim ssanyong actyon sports 4x2 6AT. Hardtop ve arka sensörünü de fiyatın içine koyup yaklaşık 35.500'e almak için imzaları attık :) haftaya işallah benimde suv benzeri bir arabamolacak. bu arada sadece 2 rengi varmış siyah ve beyaz
+lar: Bu arada L200 almamamdaki en büyük nedenler arkanın süspansiyonlu olaması ve yakıt tüket. az olması.
- ler:
- düğmeler bana çok büyük geldi.
- arkası biraz rahatsız, ki bu umrumda bile değil, arkada ben oturmayacağım :).
- forumlarda sessiz araba demesine rağmen bana motor sesi geldi. Not: astradan indim bu arabaya bindim. başkada bir pickup veya dizel deneyemimim olmadı:)
- basınca sanki gitmiyodu. Not: bkz yukarıda yazan not
- arka kapağı baya bir ağardı.kız arkadaşınıza felan almayı düşünenler felan varsa direkt imkansız yani
- herne kadar direksiyondan düğme ile vites değiştirme felan olsa da, direksiyonun tutma yerleri eski bir renodaki gibi ince idi. sanırım aşağıki linkden 200 milyon daha para harcamam gerekecek: http://www.jeepandcar.com/urunler.ph...id=170&lang=tr
- araba yaşlı aile bireylerine göre biraz yüksek. çıkamıyolar. sanırım yukarıdaki siteden bi 600 tl bayılıp basamak almak gerekecek.
şimdilik bu kadar:
aksesuar konusunda bana yardmcı olabilecek bir bilgi dönüşü yaparsanız sevinirim. Doblodan Actyonga atladım. bu kriz ortamında daha fazla para harcamak istemem :)
Saygılar, iyi sohbetler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler