Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

nasıl tek teker yapılır ogretırmısınz ttmm

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    1.82 boy, çıplak 92 kilo, deri kıyafet+çizme ile 94.5 kiloyum

    harbiden profesyönel olarak bu artistink hareketler işini yapmayı isterdim.
    tektekerde ankarada bi numeroyum
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Ankara baya kötü durumda ozaman
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  3. #63
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cbr-600rr '07
    benim makineyi 10000 devire cıkarıp debriyajı salarsam.
    muhtemelen geriye doğru üç salto atarım

  4. #64
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    10.000 devir az kesiciye kadar sok debriyajı direk bırak tak diye vursun sonra 5 ay sonra görüşelim Senin aletten kullanmadığım için bilmem biraz sal sonra ara gazını debriyajı serçe bırak
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  5. #65
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tektekerde ankarada bi numeroyum
    Ayagin nasil oldu?
    Iyilestimi?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  6. #66
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkayıda ben kaldıramıyorum yaw
    arka derken ?? seninmi motorunmu ??
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  7. #67
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayagin nasil oldu?
    Iyilestimi?
    eskisinden sağlam oldu
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  8. #68

    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    MZ ETZ 251 '89
    güzel kardeşlerim tek teker akrobatik hareketler içinde en basitlerdendir ancak tecrübe ve pratik ister... başlardada asfaltı öpmeniz muhtemeldir..
    gelelim nasıl yapıldığına...
    teker iki şekilde yapılır...

    1. SADECE GAZLA: bu yöntem yüksek cc motorlarda, düşük viteslerde (1. 2.) gazı sert açmayla yapılır... motorun dengesini gaz tepkisini vs vs iyi tanımak gerekir aksi halde bi anda ters dönersiniz... dejavantajları ise kontrolsüz hızlanırsınız, tekerdeyken patiye düşebilirsiniz, motoru kafaya aldıktan sonra motorla aniden ters dönebilirsiniz.... motor kafayı kaldırdıkça motorun gazını kontrollü bi şekilde kapatmalısınız....

    2.DEBRİYAJ VURMA (TOKATLAMA): Bu yöntem her cc motosikletle uygulanabilir ancak yüksek cc motosikletlerde sakın düşük viteslerde denemeyin bi anda elinizden çıkar ters dönersiniz :D ( unutmayın düşük viteste tekerde daha fazla tork vardır.... )
    ayrıca özellikle hafif ve iki zamanlı seri motosikletlerde de 1. viteste yaparken dikkat edin..
    işin mantığı motorun zorlanmadığı devirlerde giderken debriyaja basılır kavramadan ayrılır, sonra aragaz verilir ve devrin düşmesi beklenmeden debriyaj kontrollü bi şekilde bırakılır... motor kafayı kaldırmıyosa debriyaj daha hızlı bırakılır; motor kafayı bi anda alırsa debriyaj daha yavaş daha hisli bırakılır...
    yalnız burda bahsettiğim yavaş hızlı muhabbeti saniye bile değildir bu tamamen motorunuzun tepkilerini hissetmektir....

    olayın teorisi budur...
    hadi teker yapalım demeylede olmaz bu işler önce yavaş yavaş kafaya alırsınız 3 5 m sonra giderek kendinizi geliştirirsiniz... 10 m 15m sonrada zaten istediğiniz kadar gidersiniz...

    gelelim tekerde denge olayına...
    tamam kafayı kaldırdınız dengeyi nasıl ayarlicaz... ilk kafaya aldığınızda biraz gazı açın baktınız motor kafayı çok dikmeye başladı gazı hızlı bi şekilde biraz kapatıp açın dengeyi bulmaya çalışın... işin profesyonellik kısmı burasıdır... motorunuzu ne kadar iyi tanırsanız gaza verdiği tepkiyi ne kadar iyi hissedebilirseniz bu denge noktasını bulmanızda o kadar kolay olur...
    ha birde motosiklet sağa yada sola çekebilir.. motorunuzun çektiği tarafın tersine doğru motorun selesinde hafif yana kayın motor bu sefer ters istikamete yönelir düzelince seledeki normal pozisyonunuzu alın...

    son olarak eklemek istediğim nokta ise profesyonel stunt riderlar ( moto-akrobaklar) teker yaparken arka frenide kullanırlar böylece bi anda maksimum noktaya kafayı alırlar ve ters dönecekleri noktada arka frene basarlar.... kendinizi böyle alıştırırsanız çok daha mükemmel teker yapabilirsiniz...


    VE SAKIN UNUTMAYIN BUNLARI TRAFİKTE DENEMEYİN VE MUTLAKA KORUMALARINIZI GİYİN...

    saygılarımla....
    Ruhunu değil; lastiğini yak...

  9. #69
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    v strom da 10000devirde debriyajı bırak, sonra gel çıkan masrafı buraya yaz
    112ciyiz


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler