1.82 boy, çıplak 92 kilo, deri kıyafet+çizme ile 94.5 kiloyum
harbiden profesyönel olarak bu artistink hareketler işini yapmayı isterdim.
tektekerde ankarada bi numeroyum
1.82 boy, çıplak 92 kilo, deri kıyafet+çizme ile 94.5 kiloyum
harbiden profesyönel olarak bu artistink hareketler işini yapmayı isterdim.
tektekerde ankarada bi numeroyum
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Ankara baya kötü durumda ozaman
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
benim makineyi 10000 devire cıkarıp debriyajı salarsam.
muhtemelen geriye doğru üç salto atarım
10.000 devir az kesiciye kadar sok debriyajı direk bırak tak diye vursun sonra 5 ay sonra görüşelim Senin aletten kullanmadığım için bilmem biraz sal sonra ara gazını debriyajı serçe bırak
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
güzel kardeşlerim tek teker akrobatik hareketler içinde en basitlerdendir ancak tecrübe ve pratik ister... başlardada asfaltı öpmeniz muhtemeldir..
gelelim nasıl yapıldığına...
teker iki şekilde yapılır...
1. SADECE GAZLA: bu yöntem yüksek cc motorlarda, düşük viteslerde (1. 2.) gazı sert açmayla yapılır... motorun dengesini gaz tepkisini vs vs iyi tanımak gerekir aksi halde bi anda ters dönersiniz... dejavantajları ise kontrolsüz hızlanırsınız, tekerdeyken patiye düşebilirsiniz, motoru kafaya aldıktan sonra motorla aniden ters dönebilirsiniz.... motor kafayı kaldırdıkça motorun gazını kontrollü bi şekilde kapatmalısınız....
2.DEBRİYAJ VURMA (TOKATLAMA): Bu yöntem her cc motosikletle uygulanabilir ancak yüksek cc motosikletlerde sakın düşük viteslerde denemeyin bi anda elinizden çıkar ters dönersiniz :D ( unutmayın düşük viteste tekerde daha fazla tork vardır.... )
ayrıca özellikle hafif ve iki zamanlı seri motosikletlerde de 1. viteste yaparken dikkat edin..
işin mantığı motorun zorlanmadığı devirlerde giderken debriyaja basılır kavramadan ayrılır, sonra aragaz verilir ve devrin düşmesi beklenmeden debriyaj kontrollü bi şekilde bırakılır... motor kafayı kaldırmıyosa debriyaj daha hızlı bırakılır; motor kafayı bi anda alırsa debriyaj daha yavaş daha hisli bırakılır...
yalnız burda bahsettiğim yavaş hızlı muhabbeti saniye bile değildir bu tamamen motorunuzun tepkilerini hissetmektir....
olayın teorisi budur...
hadi teker yapalım demeylede olmaz bu işler önce yavaş yavaş kafaya alırsınız 3 5 m sonra giderek kendinizi geliştirirsiniz... 10 m 15m sonrada zaten istediğiniz kadar gidersiniz...
gelelim tekerde denge olayına...
tamam kafayı kaldırdınız dengeyi nasıl ayarlicaz... ilk kafaya aldığınızda biraz gazı açın baktınız motor kafayı çok dikmeye başladı gazı hızlı bi şekilde biraz kapatıp açın dengeyi bulmaya çalışın... işin profesyonellik kısmı burasıdır... motorunuzu ne kadar iyi tanırsanız gaza verdiği tepkiyi ne kadar iyi hissedebilirseniz bu denge noktasını bulmanızda o kadar kolay olur...
ha birde motosiklet sağa yada sola çekebilir.. motorunuzun çektiği tarafın tersine doğru motorun selesinde hafif yana kayın motor bu sefer ters istikamete yönelir düzelince seledeki normal pozisyonunuzu alın...
son olarak eklemek istediğim nokta ise profesyonel stunt riderlar ( moto-akrobaklar) teker yaparken arka frenide kullanırlar böylece bi anda maksimum noktaya kafayı alırlar ve ters dönecekleri noktada arka frene basarlar.... kendinizi böyle alıştırırsanız çok daha mükemmel teker yapabilirsiniz...
VE SAKIN UNUTMAYIN BUNLARI TRAFİKTE DENEMEYİN VE MUTLAKA KORUMALARINIZI GİYİN...
saygılarımla....
Ruhunu değil; lastiğini yak...
v strom da 10000devirde debriyajı bırak, sonra gel çıkan masrafı buraya yaz
112ciyiz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)