Shobbo.com ve Kontinent Firmalarınca Resmen Dolandırıldım
-
valla ben olsam 4bin yetelemi 4-5 ayda geri iade alamazsam öyle güvenli sistemi.. önce alt yapını oturtursun sonra hizmete,işe başlarsın, yoksa böyle gel vatandaş gelll batan geminin malları demekle iş bitmiyor, e-baydan ettiğim sipariş hong kong tan 3 günde elime ulaşıyorsa buna hizmet+güven derim işte.umarım bu sitede biran önce kendini toparlarda kimse zor durumda kalmaz.
Bundan böyle aşkım mevlamdır, Kanmam yalana
Dizginsiz aklım belalımdır almam yanıma
Reklamlar
-
HRC adlı üyeden alıntı
valla ben olsam 4bin yetelemi 4-5 ayda geri iade alamazsam öyle güvenli sistemi.. önce alt yapını oturtursun sonra hizmete,işe başlarsın, yoksa böyle gel vatandaş gelll batan geminin malları demekle iş bitmiyor, e-baydan ettiğim sipariş hong kong tan 3 günde elime ulaşıyorsa buna hizmet+güven derim işte.umarım bu sitede biran önce kendini toparlarda kimse zor durumda kalmaz.
Bu adamların alt yapısının olmadıgından değil. Adamların tek amaçları var. Tüm kanunlara uyarak milletin parasını elinden alıp değerlendirip geriye vermek...
Millet eninde sonunda bu adamların basına binecek ama farkında değiller...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
-
Adalet Bakanlı Resmi Web Sitesine Yazdıgım yazıyı aynen Aktarıyorum..
www.shobbo.com Bu site Kontinent LTD.ŞTİ. Firması olarak İnternet üzerinden satış yapmaktadır. Sitedeki ürün fiyatları hem piyasa koşullarındaki muadil ürünlerin fiyatlarından cok ucuz hemde kredi kartına %20-%25 lere varan indirimler sağlamaktadır. Fakat Gelelimki bu firmanın amaçlarına, tüketiciyi yasal koşullarla dolandırmak. Siparişi veriyorsunuz. Tedarik süresi 3 iş günü demelerine rağmen en kısa süre 30 gün olmaktadır. Çünkü yasal süre 30 gündür. Bir sürü şikayetçi var bu site yüzünden.Bende bu firma yüzünden 11.04.2008 tarihinden bu yana 6510349 sipariş koduyla vermiş oldugum ürünümü beklemekteyim. Ben ve benim gibi niceleri. Bu insanların önüne geçip dur kardeşim demek gerekiyor. Fakat ülkemizdeki internet alışverişine pek fazla önem gösterilmeyerek benim gibi bir sürü iyiniyetli insanın parasını elinden alıyorlar. Firmanın Pbx telefonu var fakat her aradıgımızda mesgul. Firmaya yüzlerce kez mail attım. Birine bile cevap gelmedi. Siparişimin tedarik sürecinden de herhangi bir bilgi alamadım.. Lütfen bu konu hakkında bize yardımcı olun.
Bana inanmak istemezseniz aşagıdaki linklerden ne kadar cok şikayetin oldugunu görebilirsiniz....
http://forum.pclabs.gen.tr/index.php?showtopic=97468
http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet...-8741-0-0.html
http://www.akakce.com/forum/default....T=1&qVD=199&l=
http://shobbo.blogcu.com/8512031/
http://www.turkeyforum.com/satforum/...d.php?t=403234
Bu konu hakkında bizlere yardımcı olmanız ümidiyle...
İyi Çalışmalar
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
abıcım ne yaptın sen ya 4.200 ytl ne dıyeyım gecmıs olsun sana
-
ByPaTr10 adlı üyeden alıntı
abıcım ne yaptın sen ya 4.200 ytl ne dıyeyım gecmıs olsun sana
Evlilik Arefesi yapılan alışverişler.. Ama Merak etmeyin Abimiz Adamların mekanını ziyaret edip ürünlerine kavuşmus...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
myheart adlı üyeden alıntı
Evlilik Arefesi yapılan alışverişler.. Ama Merak etmeyin Abimiz Adamların mekanını ziyaret edip ürünlerine kavuşmus...
O zaman ıyı olmus mallarını almıssa
gec oldu guc olmas ınsallah
-
muratgergerli adlı üyeden alıntı
Bu şirketin (adını bile anmak istemiyorum) yapmış oldukları olumsuz davranışları ,
yani dolandırılan ve şikayet sitelerine yazılan mesajları mahkeme esnasında emsal
göstererek hakkınızı daha da kuvvetli savunabilirsiniz..
Hatta o şirketi tazminat ödemeye bile mahkum edebilirsiniz..Bu her vatandaşın hakkı..
Yani bir dilekçeyle siz dolandırılmış olmasanız bile, kamu adına şikayet edip mahkeme davası açtırabilirsiniz..
Ben biraz daha delil toplayıp Adalet Bakanlığı' na dilekçe yazacağım...
Suç cezasız olmamalı..Hak yerini bulmalı..
üstadım baştan sona konuyu okudum ve arkadaslar sonuna kadar haklı. Bu kadar şikayet varken bunların işlerini bitirmemek ayıp olur.
-
Yasal süreç benim resmi olarak (1 ay doldu) sona erdi. Bugun aradım cuma gününe kadar kartıma para iadesini yapacaklarını söylediler... Bakalım ne olacak...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
18 Haziran 2008, 14:35
#30
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
Sayın Motosiklet.net Kullanıcıları,
Öncelikle sitemizin anasayfasında da yayınlamakta olduğumuz duyuruyu aynen buraya kopyalıyoruz;
Değerli Üyelerimiz,
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için geçtiğimiz aylarda taşınmamızdan kaynaklı yaşatmış olduğumuz ürün teslimatlarıyla ilgili problemlerden dolayı özür dileriz.
Taşınma sürecimiz tamamlanmış olup yeni telefon hatlarımız da aktif hale gelmiştir.
Haziran ayından itibaren vermiş olduğunuz siparişler normal tedarik süresi içerisinde teslim edilmektedir. Daha önce verdiği siparişleri teslim alamayan müsterilerimizin tamamına ürün bedelleri kartlarına iade edilecektir.
Yaşattığımız aksaklıktan dolayı özür diler ve anlayışınız için tekrar teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Shobbo.com
İbrahim Halil Özaktaş adlı müşterimiz 15,04,2008 tarihinde bizden alışveriş yapmış ve ürünlerin bir kısmı kargo ile kendisine gönderildikten sonra tedarik edilemeyen ürünleri için kendisinin de onayı alınarak farklı ürünler yollanmıştır. Ayrıca İstanbul'a geldiğinde firmamızı ziyaret etmiştir. Bilgilerinize sunarız..
Saygılarımızla..
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx
modify adlı üyeden alıntı
üstadım baştan sona konuyu okudum ve arkadaslar sonuna kadar haklı. Bu kadar şikayet varken bunların işlerini bitirmemek ayıp olur.
Sayın Murat Gergerli,
Sitemizde adınıza bir üyelik veya sipariş göremedik. Yazdığınız şikayet hakkında yardımcı olmak istiyoruz ancak sitemizden yağptığınız herhangi bir işleme rastlayamadık. Dönüş yapmanızı rica ederiz.
Saygılarımızla..
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
-
18 Haziran 2008, 14:42
#31
-
18 Haziran 2008, 14:51
#32
myheart adlı üyeden alıntı
Adalet Bakanlı Resmi Web Sitesine Yazdıgım yazıyı aynen Aktarıyorum..
Bu mesajı yazmış olan Harun Bulut adlı müşterimiz verdiği sipariş içersindeki 2 adet ürünü teslim almış fakat bir tanesindeki tedarik sorunu yüzünden teslim alamamıştır. Ancak kendisi gerek şikayet ettiğini berlittiği Adalet Bakanlığı yazısında gerekse de bu forumdaki yazılarında bundan bahsetmemiş sadece verdiği siparişin kendisine ulaşmadığını söylemiştir. Bu müşterimiz burada yanlış bilgilendirme yapmaktadır. Bilgilerinize sunulur..
Saygılarımızla..
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx
-
18 Haziran 2008, 15:16
#33
-
19 Haziran 2008, 12:57
#34
muratgergerli adlı üyeden alıntı
Bir dakika arkadaşım..
Bilgilerinize diye bir bilgilendirme yapmadan önce
şu yukarıdaki yazdığınız benim adımın kullanıldığı, "üyeliğinize rastlamadık" dediğiniz cümleler için beni bilgilendirin..
Sayın Gergerli,
Firmamız hakkında birtakım ithamlarda bulunuyorsunuz ancak ne bizden bir alışveriş yapmışlığınız ne de sitemize üyeliğiniz mevcut. Neye dayanarak hakkımızda fikir yürütmektesiniz?
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
-
19 Haziran 2008, 21:20
#35
-
21 Haziran 2008, 10:59
#36
shobbo.com adlı üyeden alıntı
Sayın Gergerli,
Firmamız hakkında birtakım ithamlarda bulunuyorsunuz ancak ne bizden bir alışveriş yapmışlığınız ne de sitemize üyeliğiniz mevcut. Neye dayanarak hakkımızda fikir yürütmektesiniz?
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
Evet arkadaşım sizin açıklama yapmanızı bekliyorum..
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
-
21 Haziran 2008, 11:50
#37
murat abi şu özel msjlarına bi baksana yaa yırttım kendımı her topıge yazdım
-
21 Haziran 2008, 12:06
#38
-
21 Haziran 2008, 13:12
#39
-
22 Haziran 2008, 03:09
#40
shobbo.com adlı üyeden alıntı
Bu mesajı yazmış olan Harun Bulut adlı müşterimiz verdiği sipariş içersindeki 2 adet ürünü teslim almış fakat bir tanesindeki tedarik sorunu yüzünden teslim alamamıştır. Ancak kendisi gerek şikayet ettiğini berlittiği Adalet Bakanlığı yazısında gerekse de bu forumdaki yazılarında bundan bahsetmemiş sadece verdiği siparişin kendisine ulaşmadığını söylemiştir. Bu müşterimiz burada yanlış bilgilendirme yapmaktadır. Bilgilerinize sunulur..
Saygılarımızla..
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx
Peki Dostum. Siparişi Verdik. 3 Ürün Sipraişi Aynı Zamanda..
1.Ürün Normal Sartlarda Gönderildi.
2.Ürün 1 Ay Sonra Gönderildi. (İstemediğim Farklı Bir Modeliyle) Aradım Soyledim Farklı Model Gonderdiniz dedim. Bu Model Sizin istediginizden daha üstün ozelliklere sahip dediler. Bende Mecburen kabul ettim. Geriye göndersem ne parasını alabileceğim ne de ürünü.
3.Ürün 1 Ay geçtikden sonra zorlada olsa iptal ettirdim.. Ücret İadesini Yapacaklarını Soylediler.. Her hafta Cuma Günleri İade işlemleri yapılıyormus...
Sayın yetkili Soruyorum size....
Ben Siparişimi 11.04.2008 Tarihinde 20:15:30 De Vermişim... Kaç Cuma Geçti Halen daha İade işlemi Gerçekleşmedi. Siz neden bahsediyorsunuz...
Bu Forumda Benim Bir Saygınlıgım Var.Mesaj Sayımdan Görebilirsiniz... Ayrıca Bu Siteninde Şu an itibariyle 53.443 Kayıtlı Kullanıcısı var..
Derdimiz olmasa zaten bu sekilde bir baskı yapmaya calısmayız.. İşinizi gerektiği gibi yapın.Kimsede sizi bu sekilde eleştirmesin
Kredi kartıma iadenin yapılmasını halen bekliyorum...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)