İçi altın olsa nafile..Dış görünüşü beş para etmez.1970 lerden kalma iğrenç bir görünümü var.
Bu bile bundan daha seksi..Tripirtör ama farla sinyali bir arada bari..
İçi altın olsa nafile..Dış görünüşü beş para etmez.1970 lerden kalma iğrenç bir görünümü var.
Bu bile bundan daha seksi..Tripirtör ama farla sinyali bir arada bari..
Arkadaşlar,
Araç şu an test sürecinde zaten. Bu araca otomotiv sektöründe katır araç denmekte. Katır araç eski testlerden kalan, yada motoru yürür aksamı denemek için hazırlanan herhangi bir şase ve kupadan ibaret araçtır. Bunun üzerinde motor vs gibi transmisyon organları frenler vs. test edilir. Dünyada bunun birçok örneği mevcut. Örneğin Shelby Cobra 2 (ford) 'nin motor testinde katır araç olarak Mustang kullanıldı. Mustang üzerinde motoru test edildi yollarda. Bu hep böyle olmuştur. Aracı vitrinde gördükten sonra görünüşü hakkında yorum yapmak daha mantıklı bence.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Teşekkürler Arbetus. Gerçekten moralim düzeldi. Bu arada yeni bir şey de öğrendim.
O kadar da acıasız eleştirmeyin,
ilk olması açısından,dış görünümü çok kolay değiştirilebilir test araçlarında buna pek önem verilmez işlevler ölçülür, kamyonetin kapısındaki resimde görülen kamyonete dönüştürülmesiçokkolaydır. ayrıca bu araç 4 çeker, 4x4 yani bu ebatlarda bir tek meredes unimogmodelivar (TCK Karayolları'nında ve ordu da kullanılıyor, kullanmayanlar pek iyi bilmez nasıl birşey olduğunu, bu aracın üretimamacıda benzer bir sebep olmalı,yoksa genel ticariaraçlarda 4 çeker tercih edilmez,bu araçasfalt dışında kullanılabilecek şekilde tasarlanıyor yani, asfalt dışı derken toprak yolu kastetmiyorum,karda, belliseviyede sudaçamurda gidebilecek türden yani
Trafikte bir yanlış bütün doğrularınızı götürebilir...
türk malı belli kasada estetik yok şahin doğan gibi
[url] www.myspace.com/kayku34 [url]
[url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]
en önemlisi kamyonun tamponu yok kabin de halk ekmek büfesine benziyo...ama üretsinler ne olursa olsun TÜRK malı bi araçımız var diyelim dünyaya.
herne kadar aracın tipi eleştirilse de sonuçta üretim bandından bu şekilde çıkacağına dair bir bilgi yok elimizde.Öyle olsa bile en azından birilerinin ülkemiz adına yerli üretim yapma çabasına saygı duyup teşvik etmeliyiz.Dünyanın en büyük otomobil üreticilerinin geçmişlerine bir bakın ya bir atölyede kurulmuştur ya ufak tefek fabrikaların birleşmesinden oluşmuştur ya da devlet yardımıyla ancak kurulabilmiştir.Ayrıca motorunun başka bir firma tarafından üretilmesi 100 de 100 yerli olmaması demek değildir.Türkiye motor üretemediği için bu şekilde yapılmıyor(bkz tümosan).Eğer maliyetleri düşürecekse motoru başka bir firmadan almak daha mantıklı.Otomotivden elektroniğe kadar artık birçok firma bu şekilde üretim yapıyor.Dünya devi kawa ya da yamaha başka firmalara motor ürettirip kullanınca 100 de 100 japon oluyor da neden bizim kendi firmamıza çifte standart uyguluyoruz...
ayrıca benim eleştirebileceğim tek yönü ismi.İlla ingilizce olmak zorunda mı.kardeşim Hisarın nesi var.100 de 100 Türk markası diyoruz ama ismi ingilizce.
şşşşşşşş ne diyonuuuz len siz benimmmm toppriiiğiiiimeeee çok biliyosanız siz yapın da görem alla alaaaa )
arkadaşlar gelişcek daha. bu consept'i daha malum ödenek anca ayılmış olsa gerek. gene de yerli malı işte. %100 TM dalında bir adım sonuçta. japon ya da çin değil.
arkadaslar bencede bu fotoğrafdaki deneme için üretilmiş karoser
hisarlar makina yıllardır traktor kabini ve tarım malzemeleri üretiyordu son yıllarda yaptıgı hamlelerle otellerdeki su kaydırakları ve bilumum havuz gereçlerini üretiyorlar ürettikleri ürünlerde hiçde yabana atılabilecek şeyler değil
ayrıca ülkemizdeki en kaliteli spor malzemelerinide hisarlar üretmekde dünya çapında bir marka olan senkron hisarların üretimi bence seri üretimi geçtiklerinde ortaya çok hoş bir kamyonet çıkacaktır aslında motor bölümüde kendi ürünleri olsa tek eksiklik bu
yaptıkları ürünleri görmek isterseniz link koyuyorum ayrıca son 5 yıldır onların aletleriyle çalışıyorum hem dayanıklı hemde görsel ve işlevsel olarak mükemmel
http://www.senkronspor.com.tr/senkron_gym_turkce.html
bunun aynı resimdeki gibi üretiliceğini hiç sanmıom eğer öyleyse sanırım mühendisleri çöp adamın çöp arabasından başka bişi çizemiolar dikkat ettiyseniz heryeri 90 derrece ile yapılmış
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
arkadaşlar bazı arkadaşlarımızın da ayrıntılı olarak bahsettiği gibi resimlerde görülen araç test amaçlı üretilmiştir. bu kamyonetin piyasaya süreceği modeller görünüm olarak bu şekilde değil kapıda görülen şeklindedir. piyasaya çıkacak gerçek modelin resimlerini aşağıya koyuyorum. bazı arkadaşlar aracın yerli malı denmesine rağmen italyan iveco kullanıldığından yakınmışlar. evet haklılar ama ne yazık ki bizim ülkemiz bu tarz bir motoru üretecek bir teknolojiye henüz kavuşamadı. keşke ulaşsa. ama konuya birde şu açıdan bakarsak zaten dünya genelinde motor üreticisi belli başlı bir kaç marka var ve bu tarz araçlarda genellikle bu motorlar kullanılmakta. türk malından kasıt araça ait tüm proje ve tasarımlar tamamen türk mühendisler ve firma sahibi Fazlı Türker tarafından gerçekleştirilmiştir. araç motoru hariç kullanılan malzemeler tamamen Türk malıdır. aslına bakarsanız araç tasarlanırken çoğunlukla işlevsellik ön planda tutulmuş. mevcut piyasada şu anda emsali olmayan bir araç olarak 2009 da seri üretime geçilmesi düşünülüyor. küçük görüntüsüne rağmen 5 ton yükü kolaylıkla taşıyabilen bu araç 3 yönlü damperli kasasıylada çok işlevsel. bunun yanında araçın 4X4 olması hem normal asfalt yolda hem dağ yollarında hemde zor şartlarda kullanıma elverişli bir hale geliyor. kullanım yerleri olarak belediye hizmetleri, mütteahitlik işleri, yakın taşımalar, tarım işleri gibi belirlenmiş. fakat kasasında yapılacak modifikasyonlarla ulaşımı zor yerler için ambulans, orman yangınlarına müdahele aracı, çöp toplama aracı gibi değişik alanlarda kullanmak mümkün.
işte bu piyasaya sürülecek aracın tasarımı.
arkadaslar bilmediğiniz bişey var...
bu kamyonetin kabini sadece deneme amaçlı. Yani kabin değişecek...
ayrıca çok sağlam bi makina...
vatana millete hayırlı olsun
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
18 yılda çıka çıka bumu çıkmış lem yarıldım gülmekten tip desen tip yok motor baska bi yerden çakma parçalar başka :D:D:D 18 yılda toplama bi kamyonet traktör kamyon bileşimi bişi yabmışlar insan utanır onu tanıtmaya ne yüzle çıkmış biz yaptık diolar onuda anlamadım
aşk... histerical blindness... karşılıksız aşk olmaz, olursa aşk değil saplantı olur.. ve tek taraf üzülür...:salut: Form ye formda kal,
Port ye portakal!!!! ::dalga::
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)