Koçum Alonso hepsine ayar verdi yine. Ne de olsa son iki senenin şampiyonu yakışır sanaaa yakışır sanaaa şampiyonluk yakışır sanaaaa
Koçum Alonso hepsine ayar verdi yine. Ne de olsa son iki senenin şampiyonu yakışır sanaaa yakışır sanaaa şampiyonluk yakışır sanaaaa
==============================
==============================
Suzuka 2005'te yatakta yarışı seyrederken son tura girişte yatağın zerinde ayağa kalkmış, Kimi'ye "Yürü be oğlum, yürü bea!!1 Ayrıl da gel beaaaa!!!" diye bağırdığımı, Kimi de Fisi'yi geçince "Yavrumsun kimiii yürüüü beaaaaa" diye zıladığımı hatırladığım için gayet doğal geldi bana
Buyurun izleyin efendim:
Kaçıranlar için:
Malezya 2007 Startı
Hamilton-Massa Düellosu
Not: İtalyancadan izlemek çok zevkli, at yarışı gibi anlatıyorlar, daha heyecanlı oluyor
kimi başka ama ben olayı at yarışına hiç çevirmedim.. sadece bi kumandanın parçalarını toplamak zorunda kalmıştım... tam hatırlayamadım şimdi ama sanırım bir monza yarışıydı. ama spa bambaşka...
http://www.youtube.com/watch?v=3QbJf99mjA0
Kimi işte, ne diyelim ki? McLaren'de Kimi-Hamilton olsa ne güzel olurdu :(.
Hamilton gerçekten çok iyi. 2. yarışında böyle baskıya dayanabiliyorsa gerçekten çok iyi. Alonso'ya göre yavaş olması kaçınılmaz ancak unutmayın ki MP4-22 Hamilton'a göre değil, Alonso'ya göre tasarlanmış bir araba.
Kimi'ye gelince. Sanırım F2007 Kimi'nin tarzına çok uygun değil. Zira Kimi bir araçtan %100'den fazla performans çıkarabilir ancak MP4-22'den hızlı olduğu bilinen F2007 ile Hamilton'ı geçemedi.
May the Force be with McLaren Mercedes
BAHREYN GP
Hamilton'ın şişirme şampiyon Alonso'dan hızlı olduğunu gördüm ya, artık ölsem de gam yemem .
May the Force be with McLaren Mercedes
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3
1 5 Felipe Massa Ferrari 1:32.443 1:31.359 1:32.652
2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.580 1:31.732 1:32.935
3 6 Kimi Räikkönen Ferrari 1:33.161 1:31.812 1:33.131
4 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:33.049 1:32.214 1:33.192
5 9 Nick Heidfeld BMW 1:33.164 1:32.154 1:33.404
6 10 Robert Kubica BMW 1:33.348 1:32.292 1:33.710
7 3 Giancarlo Fisichella Renault 1:33.556 1:32.889 1:34.056
8 15 Mark Webber Red Bull-Renault 1:33.496 1:32.808 1:34.106
9 12 Jarno Trulli Toyota 1:33.218 1:32.429 1:34.154
10 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:33.349 1:32.815 1:34.399
11 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:33.759 1:32.915
12 4 Heikki Kovalainen Renault 1:33.467 1:32.935
13 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:33.299 1:33.082
14 11 Ralf Schumacher Toyota 1:33.923 1:33.294
15 8 Rubens Barrichello Honda 1:33.776 1:33.624
16 7 Jenson Button Honda 1:33.967 1:33.731
17 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:33.984
18 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:34.024
19 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:34.333
20 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:35.280
21 14 David Coulthard Red Bull-Renault 1:35.341
22 21 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:35.533
Khutuck, sonuç formatıyla oynama bakayım. O görev benim . Bize yorumların lazım .
May the Force be with McLaren Mercedes
1-3 Ferrari, 2-4 McLaren. Güzel bir yarış olacak gibi görünüyor, Hamilton da Alonso'dan iyi olduğunu göstermeye başladı Yarın göreceğiz sıradaki şampiyon kim olacak .
Ancak Malezya'dakinin aksine bu sefer kirli taraftan kalkıyoruz. Dua edelim de Hamilton Kimi'ye sıra kaptırmasın. Şampiyon olan adam da çaylağın gerisinde kaldı, muhahahaha.
Kimi de gelmiş :D.
May the Force be with McLaren Mercedes
Fena yarış değildi, Hamilton'un Alonso'ya üstünlüğü iyice ortaya çıktı
3 pilot aynı anda aynı puanla lider oldu
Hamilton kirli taraftan iyi start aldı. Merak ettim, acaba yarış bir iki tur daha uzun olsaydı veya McLarenler 3. lastiklere Ferrariler'le beraber geçselerdi Hamilton Massa'yı geçebilir miydi? Neyse, adam tarih yazıyor, bize yine yetmiyor. İlk üç yarış ve üç podyum. Alonso'ya da buradan kocaman bir nanik nanik, he he he.
May the Force be with McLaren Mercedes
iş değişimi nedeniyle yeni şirketimle bende mclaren mercedes ci oldum , sezon sonu şu alonsoyu gonderseler bari
Vodafone mu? Bu arada bizim takım tam İngiliz oldu ya. Takım zaten İngiliz, Vodafone İngiliz, Hamilton İngiliz. İngilizleri de sevmem ki hiç. Neyse, Hamilton iyi çıkarsa zaten McLarenciler Alonso'yu değil, Hamilton'ı kendilerinden sayacaktır.
May the Force be with McLaren Mercedes
İyi çıkarsası mı kaldı, watercolours sen de
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Ron Dennis'in Hamilton seçiminin doğru olduğu apaçık ortada. Ancak Alonso seçimi için aynısını söyleyemem... Belki pilotaj anlamında doğru bir seçim olabilir. Ancak McLaren gibi bir takıma alonso fazla laubali.. Dennis Kimi'yi elinde tutmaya bakmalıydı. Son yarışta Kimi'de motivasyon eksikliği vardı sanırım. Berbat bir start yaptı. Ardından safety car piste çıkarken yarışın tekrar başlayacağı sırada alonso ile arasında yaklaşık 1 saniyelik mesafe vardı. Yarış sonunda bu konuda ferrari'den de bi uyarı almış zaten. Kimi gibi bir pilot yapmaması gereken hatalar bunlar. Hızlı olmasına hızlı soğukkanlı olması da büyük bir avantaj ancak bazı sorunları olduğu açık ve bunları yarışa da yansıtıyor. Umarım bunu çabuk atlatır...
Geçen sene sonunda Alonso'nun bize geleceği, Kimi'nin gideceği açıklandığında depresyona girecektim. Tuutuğum ve kazanmasını istediğim takıma en nefret ettiğim adam geliyordu (pilotlar şampiyonu bizden çıkarsa şampiyon o olmuş olacaktı ve bir de üstüste 3 kere oldu diye iyice şişecekti), öte yandan takımımla özdeşleşen ve modern F1'de en sevdiğim adam en sevmediğim takıma gitti. Onun şampiyon olması da o takımın şampiyon olmasını sağlıyordu. Sakal bıyık olayı yani.
Sonra ne oldu? Hamilton geldi. 10 küsür yıldır McLaren himayesinde. Damarlarındaki kan gümüş renkte akıyor yani. Kökten McLarenci ve ultra hızlı. Tecrübe eksikliğine rağmen Kimi ve Alonso gibi modern F1'in devleriyle aynı tempoda yarışıyor. Harikulade .
Ah keşke Raikkonen-Hamilton ikilisiyle yarışsaydık.
May the Force be with McLaren Mercedes
Ön kanadın kenar plakalarına monte edilerek ön burnun üzerinden geçen yeni tasarım, dün sona eren Barcelona'daki test haftasında olumlu sonuçlar vermişti. McLaren, bu yeni ön kanat tasarımının gelecek hafta sonu Ferrari'ye karşı mücadelede önemli rol oynayacağını düşünüyor.
Revize edilen -ve tümüyle bir b-spec aracı olmayan- F2007'de, yeniden şekillendirilmiş motor kapağı ve daha küçük sidepod'lar dikkat çekiyor.
Ayrıca tartışmalı tabanların da, FIA'nın yeni esner taban testlerinden geçebilmek için tamamıyla yeniden tasarlandığı belirtiliyor.
Shuhei Nakamoto: "İspanya Grand Prix'sine hazırlık olarak Barcelona'da, değişik spesifikasyonları, özellikle de yeni aerodinamik parçaları değerlendirdiğimiz dört günlük bir test haftası geçirdik. Bu testlerde oldukça faydalı veriler topladık. Ve öyle inanıyoruz ki, doğru bir ayar kombinasyonu sağladık ve aerodinamik açıdan bir ilerleme kaydettik. Araçlar artık lastiklerle daha iyi bir uyum içinde çalışıyor görünüyor. Hız ve güvenirlik de süreklilik arz ediyor. Ancak hala yapılacak çok iş var."
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)