Down sendromlu arkadaşımıza faturalı hat vermişler
Reklamlar
-
Merhabalar iş yerinde sevdiğimiz bir genç arkadaşımız var kendisi down sendromlu ve devlet koruması altında geçen sene sonlarında kendisi xxx bayisine gidip kontörlü hattına para yüklemek istemiş oradaki çalışanlar hattını faturaya geçirmekten bahsetmiş kendisi tabi ki ne yapacağını bilmediği için faturalı hatta geçmiş o zamandan bu zamana kadar 4 adet ödenmemiş faturası olmuş bana gösterdi cuma günü akşam saati olduğu için konuşacak birini bulamadım ertesi günü yani dün totalde 1.500 tl olan fatura borcu bir anda 3.500tl olmuş ve 2 adet faturası görünüyor ve idari işlemler başlatılacağı bilgisi verilmiş bu durumundaki bir vatandaşımıza faturalı hat ebeveyn izni olmadan verilebiliyor mu ? Bu durumu nasıl çözebilirim ?
Reklamlar
-
Nasıl çözersin bilmiyorum ama mutlaka bir yolu var.
Turkcell den 155 lira alacağımı haciz yoluyla aldım.
-
Şikayette bulunacaklar; bu kadar basit.
Bizimı buradaki aynı durumda arkadaşa banka hem kredi kartı hem de kredi vermiş. Çocuk da dolandırılmış.
Su an banka-dolandırıcı kendi arasında kapışıyor; cocuk mevzudan cekildi.
-
Ülkenin insanında zerre ahlak ve vicdan kalmadı. Bu toplum artık bitmiştir, bir cacık olmaz bu toplumdan.
-
Bu arkadasimizin kimi kimsessi ebeveyni,vasisi vs gibi büyükleri yokmu? eger varsa ki mutlaka vardir, o hatti yanliz basina gidip GSM operatörünün bayisinden almistir,eger öyle aldi ise vasi veya ebeveynleri hemen operatörün bayisine gidip ikaz ederek hattin iptalini isteyebilir aksi halde sikayetci olacaklarini bayiye bildirmeleri gerekirdi.
-
operatör Turkcell ise direkt şikayette bulunun. 10 sene öncesinde Türkcell'in bu tür konularda bayilere gerçekten çok büyük yaptırımları vardı.
bu geleneklerini bozmadılar ise tabi.
-
Bir yakınıyla gidip durumu anlatın.
Bu hastalık engel teşkil eder.
Boşuna ödemeyin.
Şikayetçi olması için ailesini yönlendirin .
İnsanlık kalmamış..
-
Bayiler zaman zaman sapıtıyorlar.
Tabi sapıtan bayi değil. Oradaki çalışan.
Yıllar önce şirketin sabit hatlarını havuz sistem yaptırmıştım.
Herşeyide not almış ve Müdürlükten yazıyla aylık yanlış hatırlamıyorsam 20.000 dk tanımlatmıştım.
Sonra birden faturalar yüksek gelmeye başladı.
Hatların yarısını havuzdan çıkarmışlar.
Üstelik bu hatlar en çok dışarıyı aradığımız hatlar.
Kalan hatlardada havuzu 28.000 dakika yapmışlar.
Müdürlük telefonla onay verilmiş diyor.
Onay verebilecek tek yetkili benim.
O operatörün onaylı taşeronuda olunca taktım konuyu kafaya.
Sistemde onay verildi işlenmiş güne ait tüm konuşmaları döktürdüm ortaya.
Bize ait bir arama olmadığı çıktı ortaya.
Bayi kendi kafasına göre işlem yapmış.
Fazla ödenen paraların tamamını geriye aldım.
Bu arada hemen belirteyim.
Diyelimki sizi 444XXXX gibi bir numaradan hakikaten bildiğiniz bir operatör veya banka arıyor.
Bu arayan gerçekten operatör olabileceği gibi, taşeron veya bayide olabilir.
Ekranınızda operatörün numarasının görünmesi gerçekten operatörün çalışanının aradığı manasına gelmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------
Bu arada...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)