Online Alışveriş Deneyimleri.
Reklamlar
-
Ercument adlı üyeden alıntı
HB den son yaptığım alışverişte Hepsi Jet diye bir kargo ürünü getirdi.
Telefon açıp aracım yolun ilerisinde gelip kargonuzu alın dedi.
Şuan inemeyeceğimi söyleyip getirmesini rica etmeme rağmen kargoyu teslim etmeden gideceğini söyleyince mecbur indim.
Böylelikle HB defterini kapadım.
Bütün kargolarda sorun hep kargo bölgesine göre orada çalışanlardan çıkıyor. Şikayet edin, şikayet etmezseniz düzelmez.
Benim bulunduğum yerde MNG kargo adresi bulamadım deyip hep geciktiriyor, bir kaç kere de geciktirdikleri için gelen kargoyu teslim almayıp bir haftadır gezdiriyorsunuz iade olsun demişliğim vardır.
diğer kargolar burada nispeten iyiler, siparişin ertesi günü, başka şehirden gönderiliyorsa en geç iki gün sonra elime ulaşıyor, kargo elemanı telefonla arıyor, evde yoksam apartmanda şu numaralı dairenin zilini çalın onlara bırakın falan diyebiliyorum.
Hepsijet de bizim bölgede hızlı ve düzgün servis verenlerden. hiç başıma gelmedi sizin yaşadığınız o kargo elemanının dallamalığı olmuş.
Ben artık internetten sipariş verirken mng kargo hariç hepsi olur diyorum, kargo seçeneklerinde yalnızca mng kargo çıkarsa siparişi onaylamıyorum, ama başka bir bölgede de mng kargo iyi olabiliyor.
Haa, bu kocaman kargo firmalarının şubelerinde düzgün sistem oturtamayıp elemanlrının kfasına göre davranmasını engellemiyor olmasının mazereti olamaz. Yani eleman bir dallamalık yapmışsa bundan siz şikayet etmeden bile merkezin haberi olup düzeltebilecek sistemleri olması gerekir. Bu açıdan bütün kargo firmaları al birini vur ötekine seviyesindeler hala.
Reklamlar
-
Son Amazon deneyimim.
Bir tanıdığım için 12 kg. 980 TL. ye yavru köpek maması sipariş ettim.
Ertesi gün mama gelmiş ama farklı bir markanın yetişkin köpek maması 12 kg. 1.100 TL.
Sitede beni ara diye bir bölüm var. Numaramı girdim 20-30 saniye sonra aradılar.
Dedim böyle böyle oldu. İade işlemini nasıl yapacağız.
Yaklaşık iki dakika kontrol falan etti.
Paranızı iade ediyorum. Yanlış gelen ürün sizde kalabilir iade ile uğraşmayın.
Yetmedi birde mail gönderdiler.
Öncelikle bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.
Yanlış gönderilen siparişinizle alakalı görüşme sağladık.
Durumun verdiği rahatsızlık için üzgünüm.
Tarafınıza para iadenizi sağladım. Ürünü iade etmenize gerek yoktur.
Toplam para iadesi:TL 979.98
Bankanıza bağlı olarak en geç 5-7 iş günü içerisinde hesabınızda görüntüleyebilirsiniz.
İletişim esnasındaki güzel üslubunuz için çok teşekkür ederim.
Unutmayın bizler siz değerli müşterilerimizin her zaman, her konuda yanındayız.
Kendinize çok iyi bakın.
Size ve ailenize mutlu günler dilerim.
Anlayışınız ve nezaketiniz için yeniden teşekkür eder, umutlu ve huzurlu günler dilerim.
Sağlıcakla kalın,
Hoşça kalın.
-
Ercument adlı üyeden alıntı
HB den son yaptığım alışverişte Hepsi Jet diye bir kargo ürünü getirdi.
Telefon açıp aracım yolun ilerisinde gelip kargonuzu alın dedi.
Şuan inemeyeceğimi söyleyip getirmesini rica etmeme rağmen kargoyu teslim etmeden gideceğini söyleyince mecbur indim.
Böylelikle HB defterini kapadım.
Hepsijet kuryeleri şahıs firması olarak çalışıyor. Teslimat yapıldığında ödeme alıyorlar. O yüzden teslim olmadan iade oranı çok düşük. Benim çalıştığım firmada da hepsijet ile gönderim yapıyoruz böyle bir şeye denk gelmedik, lcw gibi büyük müşterileri de var. Size işini sevmeyen ya da paraya ihtiyacı olmayan bir kurye denk gelmiş. Ben olsam teslim almaz şikayet ederdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
Amazon bana da 20tl gibi bir ürünü bu şekilde sadece ücret iadesi yaptı. Kargo maliyetinden daha az olduğu için mantıklı geldi ama bin TL'lik bir ürün için yapılan müşteri hizmetlerinin hatası veya yanlış anlaması olabilir. Bizim ürünlerden de 530tllik ürünü ürün bize gelmeden müşteriye iade etmişler. Haliyle müşteri ürünü göndermedi ve bu parayı bize Amazon ödedi. Ne kadar büyük firma olursa olsun sürdürülebilir bir uygulama değil. GittiGidiyor gibi birkaç sene sonra kar etmeye başlamazsa amazongidiyor olabilir. Kendisi sattığı ürünlerde de bot çalışıyor, 1-2 lirayla internetteki en ucuz fiyat oluyor. Tedarikçi(amazona ürün satan) kısmındaki vade ve iade koşulları ise tedarikçileri üzüyor. Satıcı olarak da çok bir hareket göremiyoruz. Tüketici tarafı satıcısı Amazon olan ürünler için çok avantajlı tabi.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
N11 en son tercih edeceğim firma oluyor, bazı mağazalar 3 firmada birden satış yapabiliyor, ben genelde basit ürünler aldığım için problem yaşamadım, elektronik ürünlerde ufak tefek şeylerde trendyol,amazon ve hb ilk tercihim,
pahalı elektronik ürünlerde vatan, teknobiyotik, itopya veya yerel mağazalar oluyor kimin sattığına - yorumlarına - kargo şirketine vs bakıyorum,
Kargo şikayetleri klasiktir, hep olur, bölgeye göre değişir, elektronik ürün iadeleri beladır,
eski şirketimde (elektronik toptan mağazası) teknik servisteydim, iki ucu .ok'lu değnektir, biz son kullanıcıya çalışmazdık, kısa bir dönem e-ticaret olarak çalıştık, genelde hemen iade alırdık, ama bayiler aracılığı ile gelen ürünler farklı oluyor, distribütör> toptancılar> bayiler/mağazalar> son kullanıcı arasında sorumluluklar ve işleyiş farklıdır, bunu insanlara pek anlatamazdık
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)