Arkadaşlar Selam
evde superonline fiber kullanıyorum, sözleşmem bitmiş. yeni taahhüt yapsam bile 80 liradan 200 liraya cıkartıyorlar. Yuh dedim.
Fiber olarak kaliteli ve hızlı ne önerirsiniz?
Arkadaşlar Selam
evde superonline fiber kullanıyorum, sözleşmem bitmiş. yeni taahhüt yapsam bile 80 liradan 200 liraya cıkartıyorlar. Yuh dedim.
Fiber olarak kaliteli ve hızlı ne önerirsiniz?
Sizi arayanlara bakmayın.. Superonline a gidin direkt. Yenileme tarifesi sunacaklar size 12 ay taahhutlu.
Daha uygun olacak muhtemelen.
Hiç bir şey fark etmez. İnternet sağlayıcısı ttkom. Diğerleri hat dahil her şeyi oradan alıp size veriyor. Teknik olarak bire bir kattıkları bir şey yok.
Veri aktarım kademelerini ve aktarılan veri miktarını değiştirip çeşitli ürün yapıyorlar.
Örneğin aynı çeşmeden aynı suyu aynı fiyata alıyorlar. Kimi 19 lt, kimi 5 lt, kimi 1.5 lt relik şişelere koyup satıyor. Kimi beş dakikada getiriyor kimi bir saatte. Ona göre de fiyat koyuyorlar. Benzetme tam oldu mu bilmiyorum.
Türknet deneyebilirsin. Kullananlar memnun. Önce boşta port varmı uygunmusun onu öğren arayıp.
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
Turknet.
dağın behrinde tt altyapılı kullanıyorum.
bağlatma işini atlattırabilirsen, gerisi sıkıntısız yürüyor. çiçek gibi internet var 58-50 mbit veriyor. Ağaç direkle geliyor eve. İyi gene. Memnunum 10'a yakın senedir. Kamyon kabloyu koparmadığı sürece iyiyim.
Eğer turknet'in kendi altyapısı bir yerde iseniz, 1000 mbit up-download veriyor. çıldırırsın.
Taahhütsüz. 140 tl. 50 de olsa 1000 de olsa bu fiyat.
internette arkadaşını getir kodu bulabilirsin. Olmadı bende paylaşabilirim. 1 ay ücretsiz kullanırsın sende, bende.
tt fiber'li arkadaşımı geçirdik. 130 mbit kılçıksız çekiyordu o da.
Müşteri hizmetleri teknik destek anlamında arayıp görüşebileceğin biri yok. bunu bil. destek kaydı açıyorsun ilgileniyorlar yada arıyorlar direkt.
Twitter desteği aktif kullanıyorlar.
Yeni abonelikte arayıp görüşebilirsin. orada karşına kişi çıkıyor.
not: turknet ile alakam yok.
Turknet'e geçmek için can atıyorum ama nasıl oluyorsa hala fiber yok oturduğum yerde. İlçede Superonline'ın kendi hat çektiği ilk yer burası, 1300 hane var büyük kısmı SoL fiber kullanıyor ama TurkNet hala yok nedense anlamıyorum. Şöyle hızlı ADSL böyle hızlı VDSL falan tatava işler.
Statik IP'ye 30 mu 39 mu ne alıyor SoL her ay, ondan biraz muzdaribim.
https://www.netspeed.com.tr/kampanyalar/fiber-tarifeler
türk telekom kazığından çıkıp netspeed e geçmeni tavsiye ederim. Taahhütsüz, beğenmezsen iptal eder başka hatta geçersin.
türknete baktım 81 mbps veriyor bizim eve 169 tl. cok uygun gelmedi fiyatı. netspeed de 35mbps 149 lira
15 lira fazla verip 81 mbps almak daha mantıklı.
sanırım daha uygun birşey de kalmamıs.
https://www.milleni.com.tr/eviniz-ic...yalar/internet
buna da bak, eğer uygun görürsen özeden yaz, bi arkadaşım burda çalışıyor. aile/tanıdık indirimi adı altında bağlıyorlar. biraz daha indirim yapıyorlar bu sayede.
türknet kullanıyorum 3 yıldır.
ilk bağlattığımda hız 75 mb falandı. zaman içinde hızı yükselte yükselte 90 mb/s üzerine çıkardılar. eskiden kopmalar olsa da şu an yaşamıyorum. acayip memnun olduğum firmalardan biri.
garip olan şey ise türknet üzerinden sorguladığınızda evinize verilen maksimum hızı hep düşük gösteriyorlar. mesela internette bakınca benim ev maksimum 80mb hız alır gözükürken, reelde hız 90mb gibi. o sebeple türknetin sitesi üzerinde hız sorgulama yaptığınızda gördüğünüz hızdan bağlatınca daha fazla hız alacağınız büyük ihtimal.
Telekom altyapısı olan yeni binada oturuyorum.
2 sene Superonline kullandım. Hem verdikleri modem rezaletti hem de akşam saatlerinde bariz yavaşlıyordu. Modemi de değiştiremiyorsunuz. İnternet şifresini(modem arayüz şifresi değil) vermiyor Superonline. Onun dışında sorun yaşamadım.
Mayıs gibi Türknet'e geçtim. Altyapı Telekom'un olduğu için kurulumu ve modemi Telekom sağlıyor. Modem eli yüzü düzgün bir şey ama yetersiz gelirse değiştirebilirim. Minimum 90 Mbit/s hız alıyorum, herhangi bir yavaşlama olmuyor. Şimdilik hiç sorun yaşamadım, sorun yaşarsam da ticket sistemleri düzgün çalışıyor. Zaten telefonla konuşmayı sevmem.
Türknet'in en büyük sıkıntısı, 1 sene zam yok dedikten 2 ay sonra zam yaptılar. Bana zammı yansıtmamışlar ama gene de büyük rezillik.
Türknet'in kendi altyapısı varsa gigabit fiber hem daha ucuz hem de 1000 Mbit/s. Bu durumda düşünmeye gerek yok.
Bu Türknet müşteri hizmetleri bana özel muamelemi yapıyorlar anlamadım.
Bağlatalı iki hafta oldu 4-5 kere aradım hemen açıyorlar.
Bağlatalı iki hafta oldu.
Telefonda kayıt yaptırdım beşinci gün baladılar.
300 TL. bağlantı ücreti 3 taksitte ödeyeceğim.
1000 mb dediler 50-100 mb arası gördüm. Sonra telefon açtım izah ettim.
Uzaktan 2.4 ve 5g bilmemnesi yaptılar. Şuan 170-250 mb arası çalışıyor.
29 ekimde bağlantı 1 kasımda faturayı kestiler yine aradım biz peşin alıyoruz taahhüt oladığı için dediler.
VodafonNet ten geçtim 15 mb yi bile görmüyordum. Şimdilik memnunum tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------
VodafoNete 300 lira cayma bedeli ödeyeceğim.
Türknet 12 taksitle bana geri ödeyecekmiş.
Bağlatalanlara sordum ödüyor dediler.
Düzgün hizmet herhangi bir servis sağlayıcıdan bekleyebileceğimiz bir şey değil artık bence, herhangi bir sektörde böyle bu.
Çok eskiden Turkcell de Superonline da çağrı merkezlerinde yetkin teknik kişiler barındırırdı, artık yeller esiyor. 2,5 3 sene kadar önce Vodafone'a geçtim ve geer geçmez laptoptaki VPN'im çalışmamaya başladı. 1 ay sadece VPN'in ne olduğunu bilen biriyle konuşabilmek için aradım, sonunda Samsun'daki çağrı merkezinde çalışan biri derdimi anladı ve Van'daki çağrı merkezindeki birine aktardı da, porno izleyemiyorum dediğimi zannetmeyen biriyle konuşabildim. O da sonuçsuz çıktı gerçi 1 ay da öyle uğraştık, ama en azından problemi anlayabilen biriyle konuşunca mutlu olmuştum.
10 yıl önce falan turk. net daha küçük bir firma iken eve adsl bağlatmıştım. Hattım yeni çekilmiş kablolar vb. sayesinde tam 16Mbit bağlanıyordu gayet memnundum, o zamanalar kolay ulaşılan, çağrı merkezi değil de destek telefonu vardı. bir kaç ay sonra bir gün baktım 1mbit'i geçmiyor. bir kaç kontrolden sonra hat üzerinde bir routerda yüksek paket kaybı olduğunu farkettim. Destek hattını aradım, telefondaki derdimi anlamadı ama elindne geldiğince de yardımcı olmaya çalışıyordu, bakı şimdi ofiste etrafınıza bakın hafif kilolu, ara sıra üzerinde penguen resimli tshirt giyen, linux falan diye konuşan biri varsa bana onu bağlayın dedim. Peki, biz size döneceğiz deyip deyip telefonu kapattı. 10dk sonra biri aradı, bakın mtr komutu ile şu ipdeki routerda paket kaybı var benim hızım 2mbite düştü 16 olması gerekiyordu dedim, aaa bizim bir router gitmiş iyi ki haber verdiniz hemen düzeltiyorum dedi, bir de nereden bildiniz ara sıra penguen resimli tshirt giydiğimi diye sordu, iki meslektaş olarak güldük eğlendik o arada benim hat düzeldi.
Şimdi tabi servis sağlayıcılar çok aşırı büyüdü, telefonla bu şekilde ulaşmak mümkün değil, binlerce müşteri böyle ararsa iş yapacak olanlar iş yapamaz. ama hala turk.net kullanıyorum, halal memnunum. Arıza bildirim sayfasından kayıt açınca hemen geri dönüyorlar, o sayfada da bütün işlemleri detayıyla yazıyorlar, mesela benim hattım turk telekom altyapısı kullanıyor, o tarafta neler yapıldığı kayıtlarını bile gösteriyorlar.
Nerden bildiniz diye sorması çok garibime gitti benim :D
Ne kadar medeni bir karşılaşma olmuş. Ben de şu an oturduğum eve SoL fiber bağlatırken girişten 12-14metre kablolama yaptırdım modemi salona koyacağım için, hayatımda kendimle ilgili başında durmadığım veya kendim yapmadığım tek kablolama idi..
Sonra bayağı kulakları çınlamıştır arkadaşın..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)