D-Smart Abonelik İptali Nasıl Yapılır? / (Basit Yöntem)
-
1-) 0850 266 0266 numaralı telefonu arayıp, iptal talebimizi sesli olarak iletiyoruz. (Bu sadece bir prosedür, bunu yapın ve bir daha aramayın!)
2-) E-devlet üzerinden iptal talebinizi gerçekleştirin. (İnternet bankacılığı ile giriniz.)
3-) Her ihtimale karşı faks da çekiniz. (Şu an güncel faks numarası 0212 478 03 02 ancak 1.adımda güncel faks numarasını da talep edin, çünkü sıklıkla değişiyor.)
4-) Bir hafta sonra aboneliğiniz iptal olacak ama en az 15 defa aranacaksınız, bu aramalara katlanınız. Telefonu açıp "talebimi devam ettirin" deyip kapatsanız da olur, yeter ki telefonu açın (sebeplerini açıklayacağım).
Geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
Şimdi de başımdan geçen bu iğrenç süreç hakkında sizleri bilgilendirmek isterim.
İlk mesajım ile birleştirmek istemedim ki, bu konuda yardıma ihtiyacı olan kullanıcılar için "kolay bulunabilir" bir kaynak olsun.
BÖLÜM 1 (İNTERNET PROBLEMİ)
Bir süredir D-Smart interneti ile alakalı problem yaşadığım için iptal ettirmeye karar vermiştim. Normalde "problem olabilir, insan yapımı şeyler kusursuz çalışamaz" gibi bir felsefeye sahibimdir ve sabrederim. Ancak bir süre sonra bana şöyle geri dönüşler gelmeye başlamıştı; "altyapı çalışmamız bitmiştir, internetiniz hala gelmediyse sorun modem ya da internet kablonuzda (splitter) olabilir."
Kendi kendime modeme reset atıyorum, gidiyorum yeni internet kablosu (splitter) alıyorum ama yok. Mecburen geri arıyorum ve bu sefer karşıma çıkan kişi "altyapı çalışmalarımız devam ediyor" diyor. Anlıyorum ki bunlar sadece müşteriyi oyalama taktikleri ve sonunda memnun olmadığım için iptal etmeye karar veriyorum.
BÖLÜM 2 (İPTAL TALEBİ VEREMEMEK)
"Giden çağrı" görselleri olarak eklediğim fotoğraflara bakarsanız ben bu arkadaşları aramaya başlıyorum. En başlarda "talebinizi aldık, arkadaşlarımız size dönecek" gibi bir bilgi ile karşılaşıyorum. "İyi ya kolaymış" diyorum ve yaşamıma devam ediyorum; ancak ne arayan var ne de soran. Tekrar arıyorum, tekrar arıyorum ve tekrar arıyorum...
Bana her defasında söylenen "iptal talebinizi aldık, işleme alıyoruz." Takvime bakıyorum aradan 10 gün geçmiş, bu işte bir terslik olduğu belli.
BÖLÜM 3 (ARAŞTIRMA ve AYDINLANMA SÜRECİ)
Biraz Youtube, biraz şahsi bloglar, yazılar derken anlıyorum ki bunlar zaten telefondan iptal talebi falan almıyorlarmış. Bunlar sadece müşteriyi oyalama işlemleriymiş. En başından beri ne bana biri geri dönecekmiş, ne de gerçekten talebimi alan birileri varmış. Geç oluyor ama maalesef bu aşağılık stratejiyi anlıyorum.
Birazdan 10 gündür beni telefonda köpek eden, düzgün bilgi vermeye tenezzül etmeyen, bana BİR KERE BİLE geri arama yapmayan firmanın, iptal talebimi oluşturduktan sonra (kendi çabalarım ile) neler yaptığını göreceksiniz.
BÖLÜM 4 (1 HAFTALIK İPTAL SÜRESİNİ BEKLEMEK)
Yine görsellerde belirteceğim üzere, telefon ile iptal talebimi almayan firma, iptali nasıl yapmam gerektiği ile ilgili en ufak bilgi vermeyen firma, iptal talebimi E-devlet ve faks yolu ile yaptıktan sonra TACİZ EDERCESİNE arıyor. Mecburen açıyorum çünkü; internette okuduklarıma göre 10 kez aradılar ve konuştunuz, 11. aramada telefon açmazsanız bir sms gelebiliyormuş "sizi aradık ama ulaşamadık" şeklinde ve işlemleriniz askıya alınabiliyormuş. Böyle de ruh hastası bir sistemleri mevcut(MUŞ.)
Sonra 1 haftalık süre bittikten sonra, size "fesih işlemleri başarılı" gibi bir sms geliyor, ancak cihazları 1 hafta içinde teslim etmeniz gerekiyor, yoksa ödeyeceğiniz ceza harici bir de bunların parasını ödemeniz gerekiyor.
Ben iptal aşamasına sonunda geldim ancak bugün cihazları teslim etmek istediğimde "3 gün sayım var alamıyoruz" gibi bir şey ile karşılaştım.
Daha da uzatıp başta kendi canımı sıkmak istemiyorum, amacım bu gibi amatör ve aşağılık bir süreci kullanıcıların yaşamaması için bilgi vermekti.
Sonra deriz ki "bu ülke neden bir Almanya olamıyor"
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Reklamlar
-
cihazları teslim etmeye giderken cat5 kablosunu götürmeyi unutmayın, unutursanız bayii 50tl'ye bizde var diyerek gider ayak onu da araya sıkıştırıyor. geçmiş olsun, tüketici mahkemesine gidecek seviyeye kadar gelip ben de zar zor iptal ettirebilmiştim.
-
Atacan KSK adlı üyeden alıntı
cihazları teslim etmeye giderken cat5 kablosunu götürmeyi unutmayın, unutursanız bayii 50tl'ye bizde var diyerek gider ayak onu da araya sıkıştırıyor. geçmiş olsun, tüketici mahkemesine gidecek seviyeye kadar gelip ben de zar zor iptal ettirebilmiştim.
Onu da hazırladım, bilgilendirme için teşekkürler. İlk defa bir kuruma işim düştü, bu kadar art niyetli davranılmasına anlam veremedim.
Bunları denetleyen bir devlet organı yok mudur? merak ediyorum. Her şeyi geçtim "istemiyorum" dedikten sonra, aynı konu ile ilgili ve aynı şablonlar ile bir insan 16 defa 17 defa (gece-gündüz-hafta sonu demeden) nasıl aranabilir? aklım almıyor.
Tanrı kimseyi bu tip insanların ve kurumların eline düşürmesin.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Ben Dudullu'da ücra bir sokaktaki bir adrese gidip, el ile dilekçe doldurup, cihazları, kabloyu, kumandayı vb. teslim ederek kurtulmuştum. Dantel örtüyü de hediye ettim.
-
muam adlı üyeden alıntı
Ben Dudullu'da ücra bir sokaktaki bir adrese gidip, el ile dilekçe doldurup, cihazları, kabloyu, kumandayı vb. teslim ederek kurtulmuştum. Dantel örtüyü de hediye ettim.
Benim de bir cihaz teslimim kaldı. Sizin iş çok dolambaçlı olmamış gibi, sevindim.
Bana "sms gelmeden cihaz teslim edemezsiniz" demişlerdi. Sms gelmesini beklediğim 1 hafta içinde de, bunların sapık sapık aramaları ile muhatap olmak zorunda kaldım.
Geçmiş olsun
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Digitürk ve d-smarta giriş çok kolay çıkış çok zor hatta imkansız özellikle Digiturk en uzak durun
-
hn33 adlı üyeden alıntı
Digitürk ve d-smarta giriş çok kolay çıkış çok zor hatta imkansız özellikle Digiturk en uzak durun
Digiturk ile ilgili aynı şeyleri ben de duydum. Anladığım kadarı ile, aslında hepsinden kurtulmak kolay; ama bu kolay yolu karşı taraf size asla söylemiyor.
Bu tip kişi ve kurumların ekmek yememesi gerekiyor.
Bunlar gibi müşterisine değer vermeyen kurumların piyasadan silinmelerini yürekten istiyorum.
Sizin sağlayacağınız istihdam, devlete ödeyeceğiniz vergi eksik kalsın.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Biz de D-Smart TV'yi iptal ettireceğiz. İyi oldu bu.
-
Bende zamanında diji türkü çok zor iptal etmiştim.Cihazı teslim ettim elimde belgesi var.Hala benden cihazı istiyorlardı arayıp.Kurtuldum ama evde birde tivibu var onu iptal etmek istesek ne olacak bilmiyorum.
Zaten dsmart dijiyürk gibi işi İSS internet sağlayıcı olmayan firmadan internet falan alınmaz.
İntenette sistem daha kolay cihaz falan değişmeyeceği için yeni İSS ye başvuru yaparsan o seni eskisinden kolayca çekip alıyor.
-
Yalnız yukarıdaki tüm aramaları açmak gerekmesinden emin değilim. Bildiğim kadarıyla faks onlara ulaştığı an siz hiçbirşey yapmasanız bile o işlemi kimse durduramaz. Hatta faks o kadar kritik ki telefonla aramaya bile gerek yok. Faks gittiği an iş biter. Mahkeme sizi her konuda haklı bulur.
Faks yerine KEP kullanılabilir mi, bilmiyorum.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Biz de D-Smart TV'yi iptal ettireceğiz. İyi oldu bu.
İlk başta yazdığımı uygularsanız, sizin için gayet kolay bir süreç olacaktır. Benim canım sıkıldı, sizin sıkılmasın
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Bende zamanında diji türkü çok zor iptal etmiştim.Cihazı teslim ettim elimde belgesi var.Hala benden cihazı istiyorlardı arayıp.Kurtuldum ama evde birde tivibu var onu iptal etmek istesek ne olacak bilmiyorum.
Zaten dsmart dijiyürk gibi işi İSS internet sağlayıcı olmayan firmadan internet falan alınmaz.
İntenette sistem daha kolay cihaz falan değişmeyeceği için yeni İSS ye başvuru yaparsan o seni eskisinden kolayca çekip alıyor.
Ben de zamanında evde ses olsun diye D-Smart uydu alıcısı almıştım, daha sonra da "madem buna üye olduk bir de internetini alayım demiştim." Tamamen bilinçsiz ve kolaya kaçılmış bir tercihti, tercihin yanlış olduğunu öğrenmek de bu günlere nasip oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------
watercolours adlı üyeden alıntı
Yalnız yukarıdaki tüm aramaları açmak gerekmesinden emin değilim. Bildiğim kadarıyla faks onlara ulaştığı an siz hiçbirşey yapmasanız bile o işlemi kimse durduramaz. Hatta faks o kadar kritik ki telefonla aramaya bile gerek yok. Faks gittiği an iş biter. Mahkeme sizi her konuda haklı bulur.
Faks yerine KEP kullanılabilir mi, bilmiyorum.
O konuda benim de net bir bilgim yok, sadece daha önce internette okuduklarımdan yola çıkarak hareket ettim. Yani "e-Devletten kurtulsalar, faks talebimden kurtulamazlar" kafası ile ilerledim. Ancak bir yerde 3-4 kere istemediğini söyleyip, sonraki aramada telefona cevap vermediği için işlemi durdurulan birinin yazısını okumuştum. O kişi de ne kadar doğru anlatmıştır? onu da bilemiyorum.
Ama BENCE, hem e-Devlet hem de faks yolu ile talebi iletmek lazım, hatta buraya bir de dilekçe bırakayım.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
-
Hem interneti (modem almamıştım) hem de uydu tv aboneliğimi sadece E-devlet üzerinden giriş yaparak sonlandırdım. Yalnız uydu cihazının iadesi hakkında kimse aramadı sormadı. 7 gün sonra bayinin tekine gittim. Kutusundan kullanım kitapçığına kadar çöpünü bile iade ettim belgemi aldım.
Bekliyorum inşallah yarın bir gün evime bir fatura gönderirler cihaz vermediniz diyerek, avukat arkadaşlarıma havale edeceğim
-
ero__ adlı üyeden alıntı
Hem interneti (modem almamıştım) hem de uydu tv aboneliğimi sadece E-devlet üzerinden giriş yaparak sonlandırdım. Yalnız uydu cihazının iadesi hakkında kimse aramadı sormadı. 7 gün sonra bayinin tekine gittim. Kutusundan kullanım kitapçığına kadar çöpünü bile iade ettim belgemi aldım.
Bekliyorum inşallah yarın bir gün evime bir fatura gönderirler cihaz vermediniz diyerek, avukat arkadaşlarıma havale edeceğim
Tanrı uğraştırmasın diyeyim.
Zaten sormazsanız kimse cevap vermiyor. Temsilcileri adeta "sıfır bilgi, sadece satış" mottosu ile donatmışlar.
Örnek; Güncel faks numarası için aradığımda bana şu dendi; "aaaa önce telefon ile talep vermeniz lazım" .. e verdik ya ???
Örnek; İkna araması; "iptal etmeyin, şu kadar zarar var, mağdur olursunuz v.s." (Ben; istemiyorum) .. "tamam işleminizi başlatıyorum" .. (Ben; yapmam gereken başka bir şey var mı?) .. "yok" ... (Ben; cihazları bırakacak mıyım?) .. "evet size bir sms gelecek, sonra cihazları bırakmanız gerekiyor" ???? ... (Ben iç ses; neden peşin peşin söylemiyorsun be a....ev....)
Böyle bir döngü ...
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Topu taca atma işlemleri son bir fatura daha geçirebilmek amaçlı.
-
DickName adlı üyeden alıntı
Topu taca atma işlemleri son bir fatura daha geçirebilmek amaçlı.
Maalesef doğru, mesela ben sözlü olarak 13 Aralık ya da 14 Aralık, hadi olsun 15 Aralık günü telefon ile iptal talebimi verdim. Ancak beni aradıklarında bile "25 Aralık günü bir iptal talebiniz olmuş" diye aramışlardı.
25 Aralık, tamamen kendi çabalarım ile faksı ulaştırıp, e-Devlet üzerinden başvuru yaptığım gün oluyor.
Faks ile ilgili daha bomba bir bilgi vereyim; faks çekmek için 2 kırtasiye gezdim, ikisi de şunu dedi; "benim faks numaramı engellemişler çok iptal faksı çekiyoruz diye". Sonunda mahalle arası bir bilgisayar dükkanına girdim de faks çekebildim, bir de böyle bir şey var.
Bunları beklesek, dediğiniz gibi 1 ay fazladan fatura da öderdik ki zaten ödenecek ceza 5 aylık fatura bedeli.
Kepazelik, dolandırıcılık.
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Maalesef doğru, mesela ben sözlü olarak 13 Aralık ya da 14 Aralık, hadi olsun 15 Aralık günü telefon ile iptal talebimi verdim. Ancak beni aradıklarında bile "25 Aralık günü bir iptal talebiniz olmuş" diye aramışlardı.
25 Aralık, tamamen kendi çabalarım ile faksı ulaştırıp, e-Devlet üzerinden başvuru yaptığım gün oluyor.
Faks ile ilgili daha bomba bir bilgi vereyim; faks çekmek için 2 kırtasiye gezdim, ikisi de şunu dedi; "benim faks numaramı engellemişler çok iptal faksı çekiyoruz diye". Sonunda mahalle arası bir bilgisayar dükkanına girdim de faks çekebildim, bir de böyle bir şey var.
Bunları beklesek, dediğiniz gibi 1 ay fazladan fatura da öderdik ki zaten ödenecek ceza 5 aylık fatura bedeli.
Kepazelik, dolandırıcılık.
Şunu maalesef diyemiyoruz "Ulan 2022 senesinde faks mı kaldı o.çocukları?"
-
Fax göndermeye yarayan siteler vardı oradan olmuyormu.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Şunu maalesef diyemiyoruz "Ulan 2022 senesinde faks mı kaldı o.çocukları?"
Faks olmadan da e-Devlet ile çözülüyor olabilir ancak öyle şeyler okudum ki işimi şansa bırakmak istemedim. Bütün tuşlara basarak bölümü geçmeye çalıştım 😎
Bu arada e-Devlet üzerinden fesih başvurusu yaparken de bir A4 kağıda dilekçe yazıp, fotoğraf çekip uygulamaya yüklüyorsunuz. Dilekçenin nasıl olması gerektiği, e-Devlet uygulamasında gösteriliyor.
Bu sebeple de "mantıken faksa gerek yoktur" demek istesem de diyemiyorum, bu tür lağım tiplerden her şey beklenir.
-
He unutmadan 2 iş günü mü 7 iş günü mü ne süresi var denyoların. Ben süre biter bitmez dsmart sitesinden ayar verdim. Aynı gün işlemler BİTTİ!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)