2 Ayrı Faciada 21 Ölü 54 Yaralı
Reklamlar
-
08 Ağustos 2021, 18:02
#1
Bir kaç gün arayla Balıkesir ve Soma'da meydana gelen iki ayrı otobüs kazasında 21 kişi öldü. 54 kişi yaralandı.
https://www.ozgurkocaeli.com.tr/habe...eri-belli-oldu
https://haberglobal.com.tr/gundem/ma...li-oldu-124764
Soma'daki kazada yolcu otobüsü yol kenarında park halinde olan damperli kamyona vurmuş. Balıkesir'deki kazada ise yonca şeklindeki döner kavşakta yüksek hız sonucu takla atmış. Kaza haberlerini okuduğumda her iki kazada da imkansızın gerçekleşmiş olduğunu düşündüm.
Firma sahipleri sigortadan zararlarını tahsil ediyor. Ölen sürücülerin yerine yenisini koyuyor. Ölenlerin, yaralananların hakkını kim koruyor acaba? Cep telefonlarımıza gelen mesajlarla bu kazalar sona erer mi?
Ölenlere Allah'tan rahmet yaralananlara acil şifalar dilerim.
Reklamlar
-
08 Ağustos 2021, 18:41
#2
Araliksiz 20-30 saat otobus surersen, er yada gec uyur ve kaza yaparsin. Bunun adi kaza ya da kader degil cinayettir.
Haberlerde goruruz: "otobus soforu uyuya kaldi" biri de demiyor ki "aga bu adamlar niye uyuya kaliyor? kac saattir otobus suruyor? Hangi firmalar soforlerini uyumadan 36 saat surmeye zorluyor?"
-
08 Ağustos 2021, 19:02
#3
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Araliksiz 20-30 saat otobus surersen, er yada gec uyur ve kaza yaparsin. Bunun adi kaza ya da kader degil cinayettir.
Haberlerde goruruz: "otobus soforu uyuya kaldi" biri de demiyor ki "aga bu adamlar niye uyuya kaliyor? kac saattir otobus suruyor? Hangi firmalar soforlerini uyumadan 36 saat surmeye zorluyor?"
Otobüsle seyahat ettiğim zaman hep 1 numaralı koltuğu alırım. Gece seyahat ederim ve pek uyumam. Şoförlerin konuşmalarına kulak misafiri olurum. İşinden memnun olan birini görmedim.
Kazaya karışan 2 otobüs firması da çok sayıda şikayete konu olmuş(www.sikayetvar.com) Firmalardan biri kendi personeline göndereceği nokta noktalı aşağılayıcı mesajı yanlışlıkla kayıtlı müşterilerine göndermesiyle gündeme gelmiş.
Haklısınız. Buna kaza denmez.
-
08 Ağustos 2021, 20:07
#4
Bunlarda takograf olmalı her hareketten önce kontrol ediliyor diye biliyorum.
Hangi şoför kaç saat araç kullanmış belli ama arada kurnazlık yapıyorlarsa veya dinlenme saatinde dinlenmiyorlarsa ayrı konu.
-
08 Ağustos 2021, 20:13
#5
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Bunlarda takograf olmalı her hareketten önce kontrol ediliyor diye biliyorum.
Hangi şoför kaç saat araç kullanmış belli ama arada kurnazlık yapıyorlarsa veya dinlenme saatinde dinlenmiyorlarsa ayrı konu.
Takograflarla oynuyorlar. En basitinden miknatis yontemi var, youtube'da gorebilirsiniz.
-
08 Ağustos 2021, 21:47
#6
AzÇok adlı üyeden alıntı
Otobüsle seyahat ettiğim zaman hep 1 numaralı koltuğu alırım. Gece seyahat ederim ve pek uyumam. Şoförlerin konuşmalarına kulak misafiri olurum. İşinden memnun olan birini görmedim.
Kazaya karışan 2 otobüs firması da çok sayıda şikayete konu olmuş(www.sikayetvar.com) Firmalardan biri kendi personeline göndereceği nokta noktalı aşağılayıcı mesajı yanlışlıkla kayıtlı müşterilerine göndermesiyle gündeme gelmiş.
Haklısınız. Buna kaza denmez.
Hocam bir akrabam otobus soförü. Anlattiklarini dinledikten sonra bunun surdugu otobuse bile binmem. En masumu soyle; istanbuldan bizim memlekete 11 saat suruyor, 1 saat uyuyup memleketten cikip istanbula geri geliyor. Tarih oncesi takograf sistemine emanet 50 can.
-
09 Ağustos 2021, 08:02
#7
Servis şöförleri iyi bir firmada değilse işleri cok zor.
Adam sabah 8 vardiyasını almak için 6da kalkıyor. 8i bırakıp geceden cıkanın 8 cıkısını evlere dağıtıyor. aksam 4 ya da 6 vardiyasına gidiyor, ondan sonra gece 12 vardiyasına gidiyor. 12yi dağıtıp 2de evine gidiyor sonra 6da kalkıp tekrar aynısı.
zor iş.
-
09 Ağustos 2021, 13:00
#8
Okumanizi oneririm. Yine geliyor sorun denetleme problemlerine. Denetleme olmadigi surece bu insanlar daha fazla para icin her seyi yapar. Ek yolcu, yoldan alinan yolcular, kargo vs.
https://seyler.eksisozluk.com/neden-...ari-gercekleri
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler