İnternet aboneliği iptali
Reklamlar
-
Merhaba
millenicom dan,taahhütsüz internet almıştım.
Üyeliğimi iptal etmem için dilekçe yazdım,dilekçenin üstüne,kimliğim,önlü arkalı fotokopisi çektim, .... numaralı abonemi iptal yurtdışına çıkacağım dolayı iptal ediyorum,ad soyad tarih,imza attım
02127097030 numaralı telefona,24.10.2020 tarihinde faks çektim
Tüm borçlarını yatırdım
3 ay sonra,Türkiye'ye gelince,millenicomdan mesaj geldi,borcunuz bulunmaktadır
En kısa zamanda,Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapacağım
Bu konu hakkında,yardım edebilir misiniz?
Reklamlar
-
genelde hesabı kapatırken son bi fatura çıkarırlar
onu ödedin mi
-
Hat vb. iptalinden sonra istisnasız her zaman fatura cıkar.
Fatura kesim tarihiniz 20si varsayalım. yani 19'u gece 23:59:59 da faturanız kesiliyor.
19unda kapatmak için aradıgınızda tüm borcları kapatmışsanız bile o gece yukardaki saatte fatura kesilecektir doğal olarak 30 günlük kullanım bedeli yansıyacaktır. yani hat kapattıktan fatura gelmesinin 1. sebebi budur.
2. secenek de de aynı fatura kesim tarihi ama siz 20'sinde aradınız (21-25-30 fark etmez) , fatura kesim saati sonrası hattını açık oldugu için size tekrar fatura cıkacaktır.
Örneğin 19unda gece 23:59:59 da faturanız kesildi siz 20si sabah fatura kesim gününüz diye aradınız, aslında fatura kesim tarihi sonrası 1 dakika da olsa 6 saatte olsa hattınız aktif olmus olacak.
Bu nedenle imzaladıgınız sözleşemye göre ya size kullandıgınız gün kadarını yansıtırlar ya da full fatura yansıtırlar.
Yukardaki seceneklerin hiçbirisinde dolandırıcılık yoktur, yani illa 1 adet fatura gelir.
Eğer siz iptal sonrası kesilen o 1 faturayı ödediyseniz ve 2. fatura geldiyse buna itiraz edebilirsiniz.
Daha önce bu işi yaptım, varsayımsal değil real bilgidir.
-
BTK üzerinden şikayet oluşturun, bilgi isteyin.
2-3 günde cevap veriyorlar.
Zira şikayetiniz BTK üzerinden internet operatörüne gidiyor.
Oradan gelecek cevaba göre,
Ya sineye çeker yada tüjetici hakem heyetine gidersiniz...
-
“Millenicom bir SOCAR Türkiye iştirakidir“
Adamlar sayfalarının sonunda mesajı vermişler aslında.
-
millenicom alacaktım bende yanlışlıkla sonra kendi hataları sayesinde alamadım ve çok mutluyum.
fiyatu uygunluğu yüzünden almayı düşünmüştüm.
başvuru yaptım önlü arkalı fotokopi istediler. gelen kuryeye verdim.
aradan 1 hafta geçti arayan soran yok. dedim ben arayayım bari.
10 dk oradan buraya sürüklendim telefonda sonra biri çıktı dedi sen hayırdır
dedim ben böyle böyle yaptım size geçecektim haber çıkmadı sizden bi arayayım dedim asıl siz hayırdır.
sonra telefondaki kadın baktı taradı etti yaptı ve sonra dedi ki.
gönderdiğini kimlik fotokopisinde tc kimlik numaranız okunmuyor. tekrar yollamanız lazım dedi.
oysaki çok emindim fotokopiyi ben çekmiştim orjinalinden daha temiz bir fotokopiydi.
bende kadına dedimki o zaman iptal edelim istemiyorum.
beni ikna etmeye falan çalıştıda nafile. kapattım telefonu.
-
19.11.2020 tarihinde fatura ödedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
19.11.2020 tarihinde fatura ödedim
ufoz adlı üyeden alıntı
BTK üzerinden şikayet oluşturun, bilgi isteyin.
2-3 günde cevap veriyorlar.
Zira şikayetiniz BTK üzerinden internet operatörüne gidiyor.
Oradan gelecek cevaba göre,
Ya sineye çeker yada tüjetici hakem heyetine gidersiniz...
'-' adlı üyeden alıntı
genelde hesabı kapatırken son bi fatura çıkarırlar
onu ödedin mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
Bunlar bana faksın gelmediğini söylediler
Pazartesi günü tüketici hakem heyetine gideceğim
ufoz adlı üyeden alıntı
BTK üzerinden şikayet oluşturun, bilgi isteyin.
2-3 günde cevap veriyorlar.
Zira şikayetiniz BTK üzerinden internet operatörüne gidiyor.
Oradan gelecek cevaba göre,
Ya sineye çeker yada tüjetici hakem heyetine gidersiniz...
arndiol adlı üyeden alıntı
Hat vb. iptalinden sonra istisnasız her zaman fatura cıkar.
Fatura kesim tarihiniz 20si varsayalım. yani 19'u gece 23:59:59 da faturanız kesiliyor.
19unda kapatmak için aradıgınızda tüm borcları kapatmışsanız bile o gece yukardaki saatte fatura kesilecektir doğal olarak 30 günlük kullanım bedeli yansıyacaktır. yani hat kapattıktan fatura gelmesinin 1. sebebi budur.
2. secenek de de aynı fatura kesim tarihi ama siz 20'sinde aradınız (21-25-30 fark etmez) , fatura kesim saati sonrası hattını açık oldugu için size tekrar fatura cıkacaktır.
Örneğin 19unda gece 23:59:59 da faturanız kesildi siz 20si sabah fatura kesim gününüz diye aradınız, aslında fatura kesim tarihi sonrası 1 dakika da olsa 6 saatte olsa hattınız aktif olmus olacak.
Bu nedenle imzaladıgınız sözleşemye göre ya size kullandıgınız gün kadarını yansıtırlar ya da full fatura yansıtırlar.
Yukardaki seceneklerin hiçbirisinde dolandırıcılık yoktur, yani illa 1 adet fatura gelir.
Eğer siz iptal sonrası kesilen o 1 faturayı ödediyseniz ve 2. fatura geldiyse buna itiraz edebilirsiniz.
Daha önce bu işi yaptım, varsayımsal değil real bilgidir.
-
"19.11.2020 tarihinde fatura ödedim"
detayında abonelik sonlandırıldığı yazıyo mu
-
Burayada şikayet ettim
ufoz adlı üyeden alıntı
BTK üzerinden şikayet oluşturun, bilgi isteyin.
2-3 günde cevap veriyorlar.
Zira şikayetiniz BTK üzerinden internet operatörüne gidiyor.
Oradan gelecek cevaba göre,
Ya sineye çeker yada tüjetici hakem heyetine gidersiniz...
-
Ekim ayında kullandığımız internetin,faturası kasımda gelmez mi?
Ektra 1 adet fatura daha çıkabilir
06.07.2020 üyelik başladı
04.08 fatura ödeme
10.09 fatura ödeme
10.10 fatura ödeme
19.11 fatura ödeme
2 kurumu şikayet bildirince,dün 2 sefer aradılar,çarşamba günü akşamına kadar bekleyecem
'-' adlı üyeden alıntı
"19.11.2020 tarihinde fatura ödedim"
detayında abonelik sonlandırıldığı yazıyo mu
-
Bu konularda en iyisi Turknet. Hiç mızmızlanmadan internet sitesi üzerinden üyelik sonlandırıyor , donduruyor , tekrar başlatıyorlar.
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
Bu konularda en iyisi Turknet. Hiç mızmızlanmadan internet sitesi üzerinden üyelik sonlandırıyor , donduruyor , tekrar başlatıyorlar.
7 yıldır kullanıyorum, ofiste de aynısını kullanıyorduk (ama pandemi nedeniyle ofise gitmeyi bırakınca boşa çalışıyor gibi kaldı), en az sorun yaşadığım internet sağlayıcısı oldu. Hele bu pandemi döneminde upload hızını 8MBit'e çıkardılar süper oldu. Hızına göre fiyatı da iyi.
-
espresso adlı üyeden alıntı
ofiste de aynısını kullanıyorduk (ama pandemi nedeniyle ofise gitmeyi bırakınca boşa çalışıyor gibi kaldı),
benim yazlıkta da var , kış gelince internet üzerinden donduruyorum , tarihleri sen seçiyorsun , yaz gelince açıyorum. Güzel bir uygulama.
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
Bu konularda en iyisi Turknet. Hiç mızmızlanmadan internet sitesi üzerinden üyelik sonlandırıyor , donduruyor , tekrar başlatıyorlar.
Ben de üç abonelik yaptım Turknet'ten . Mükemmel çalışıyorlar.
-
Bu abonelikler E devlet üzerinden sonlandırılıyor diyorlardı.Yoksa aboneliği iptal etmek için sürekli yokuş yapıyorlar yok fax gelmedi yok kimlik fotokopinizde tc no okunamıyor falan filan.
-
-
Tüketici hakem heyetine başvurum sonuçlandı.
Ektra yaptırdığım faturaların,para iadesini,30.04.2021 tarihinde hesabıma geldi.
Fazla para koparmaya çalışan firmayı,kimseye tavsiye etmiyorum
https://flic.kr/p/2kVWjr2
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
Tüketici hakem heyetine başvurum sonuçlandı.
Ektra yaptırdığım faturaların,para iadesini,30.04.2021 tarihinde hesabıma geldi.
Fazla para koparmaya çalışan firmayı,kimseye tavsiye etmiyorum
https://flic.kr/p/2kVWjr2
Geçmiş olsun.
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
benim yazlıkta da var , kış gelince internet üzerinden donduruyorum , tarihleri sen seçiyorsun , yaz gelince açıyorum. Güzel bir uygulama.
Bu sene de aynı şey oldu , kışın dondurmuştum ,internetten açmak için başvurdum , arabaya bindim , 15 dk. sonra yazlıktaydım , baktım gelmiş internet. Bu ülke için alışık olunmayan bir şey bu firma ?
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
Bu sene de aynı şey oldu , kışın dondurmuştum ,internetten açmak için başvurdum , arabaya bindim , 15 dk. sonra yazlıktaydım , baktım gelmiş internet. Bu ülke için alışık olunmayan bir şey bu firma ?
Benim de başıma şu gelmişti: bulunduğum yerde sadece adsl vardı, ara ara vdsl var mı bakıyordum bir gün işteyken destek web sitesinde bulunduğum bölgede vdsl portu açıldığını gördüm, başvur butonu koymuşlar bir de. tıkladım. telefonuma sms mesajı geldi başvurunuz onaylandı artık vdsl kullanıcısınız diye. akşam eve gittiğimde modemde sinyal yoktu çünkü eski adsl modem vdsl sinyali tanımadığı için haliyle bağlanamamış. Hemen AVM'ler kapanmadan arabaya atlayıp en yakın teknoloji mağazasından vdsl modem aldım miss gibi 80mbit bağlandım. Bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim, başvurayım onlar açana kadar ben internetten özelliklerine bakıp güzel bir vdsl modem sipariş ederim diyordum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)