Hepsiburada ne durumda...
Reklamlar
-
Selamlar dostlar.
Başınıza gelirse diye anlatacağım. Ben sinir harbi yaşıyorum adamlarla, siz daha dikkatli olun.
21 Mayıs tarihinde hepsiburada üzerinden 2 adet gardrop aldım. Bunu alırken özellikle satıcısı hepsiburadanın bizzat kendisi olduğu ürünleri tercih ettim.
30 Mayıs tarihinde bu siparişten vazgeçtim. İptal etmek için siteye girdiğimde "faturası kesilmiştir, iptal işlemi bu aşamada yapılamaz" yazıyordu. Müşteri temsilcisini arayıp yardım rica ettim, cevaben "efendim fatura kesildikten sonra ürün kargolanmak durumunda. Kargo size geldiğinde teslim almayıp iade gönderebilirsiniz. Bu durumda ücret iadesi yaparız." dedi. Sordum, daha çok var kargo tarihine, neden faturasını kestiniz diye, "efendim bir iki gün önce kesiliyor, ürününüz planlanandan erken kargolanacak" diye bilgi verdi. Bende madem öyle, tamam gelsin, teslim alır kullanırım dedim. Rezillik ise burada başladı.
Henüz (6 temmuz) bana teslim edilen bir ürün yok. O kadar yok ki ürün lojistik firmasına 4 temmuzda teslim edilmiş. 34 gün önce fatura kestiler. Müşteri temsilcisine bu ürün gelmiyor, taahhüt ettiğiniz süre de geçti, iptal etmek istiyorum dediğimde aldığım cevap "efendim ürün size gelsin, teslim almayın, iade olur" oldu. Yahu zaten ürün gelmediği için iptal etmek istiyorum, gelse teslim alacağım, niye geri göndereyim, sorunum zaten ürünün gelmemesi, bulduğunuz çözüm ise gelmesini beklemek mi? diye sordum. "efendim elimizden gelen bir şey yok, beklemeniz gerekiyor" cevabını aldım. Aşağıdaki linkde ilgili siparişimin detayları, hepsiburada ile olan yazışmalarımız mevcut.
https://www.sikayetvar.com/hepsibura...lmeyen-urunler
Reklamlar
-
hayirli forumlar.
burasi motosiklet sitesi. sikayetinizle ilgili ne yapabiliriz anlamadim. motosikletle ilgili en ufak birsey yok ki bu baslikta?
yani kisaca bundan bize ne olmasi? napalim motorcular gidip hb nin genel merkezi onunde teker mi yapalim?
mod'lardan rica ediyorum ne yapiliyorsa geregi olsun.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
hayirli forumlar.
burasi motosiklet sitesi. sikayetinizle ilgili ne yapabiliriz anlamadim. motosikletle ilgili en ufak birsey yok ki bu baslikta?
yani kisaca bundan bize ne olmasi? napalim motorcular gidip hb nin genel merkezi onunde teker mi yapalim?
mod'lardan rica ediyorum ne yapiliyorsa geregi olsun.
:D :D :D Hadi bi teker yapalım da akılları başlarına gelsin. :D
-
Arkadaş ben hata yaptım siz yapmayın diye bilgilendirmiş.Siz daha dikkatli olun demiş. Eğer modlar başka bölümden taşımadıysa topiğin açıldığı yer doğru.
-
Uzaktan alışveriş sözleşmelerinde belli bir süre içinde malın teslim edileceği taahhüt edilir. Satış sözleşmesine bakın. Süre 30 gün ise tüketici hakem heyetine başvurun.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
hayirli forumlar.
burasi motosiklet sitesi. sikayetinizle ilgili ne yapabiliriz anlamadim. motosikletle ilgili en ufak birsey yok ki bu baslikta?
yani kisaca bundan bize ne olmasi? napalim motorcular gidip hb nin genel merkezi onunde teker mi yapalim?
mod'lardan rica ediyorum ne yapiliyorsa geregi olsun.
Birincisi, buranın bir motosiklet forumu olduğunu bilecek kadar uzun zamandır üyeyim.
İkincisi, teker yapmanızı falan beklemiyorum. Hatta sizin bu üslubunuzdan herhangi bir beklentimde yok.
Üçüncüsü, burası "konu dışı" bölümü. Yani motosiklet dışındaki konuları burada konuşuyoruz. Bölümün varoluş amacı o. Dolayısı ile, sadece motosiklet hakkında bir şeyler okumak istiyorsanız bu bölüm size hitap etmiyor olabilir zira forumu kuranlar tam da bu bölümün açıklamasına şu cümleyi yazmışlar; "Diğer forumlar dışında bir konuda konusmak isteyenler için..." Dolayısı ile bu bölüme açacağım bir başlığın konusunu sizden öğrenecek değilim, haddinizi bilin.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Adam derdini anlatmış ki konu dışına yazmış, ayrıca sinir etmeye mi calısıyorsunuz adamı anlamadım.
Efendy hocam, koçtaş ile 6 adet menteşe yüzünden davalık olan biri olarak sana konuyu acıklamak isterim.
Adam stoksuz ürünü satmış, ilk mağduriyetin burada başlıyor.
Sonrasında fiyat farklarından etkilenmemek için ve muhtemel malzeme tedariği aşaması (irsaliye, iş emri vs.) senin sipariş girişini yapmış.
Ne yazık ki cogu site sipariş onaylanıp kargo aşamasına geldiğinde iptale izin vermiyor.
Aslında karşı taraf prosedürler dahilinde eli kolu bağlı, bir açıdan birşey diyemeyiz.
Ancak cakallık yapmaları ve stoksuz ürünü stokluymuş gibi gösterip satış yapmaları ayrı şerefsizlik.
Tüketici haklarına şikayet et. 6 menteşe yüzünden olusturdugum sikayet sonucu yaklasık 50 adet menteşe yolladılar bana
-
retox70 adlı üyeden alıntı
Arkadaş ben hata yaptım siz yapmayın diye bilgilendirmiş.Siz daha dikkatli olun demiş. Eğer modlar başka bölümden taşımadıysa topiğin açıldığı yer doğru.
Yok hocam, kimse taşımadı, bizzat kendim bu bölüme açtım konuyu. Arkadaş forumun neresinde olduğunun farkında değil sanırım. Zaten üslubunun, haddinin falan da farkında değil. Üye olunca forumu kendi malı zannediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
arndiol adlı üyeden alıntı
Adam derdini anlatmış ki konu dışına yazmış, ayrıca sinir etmeye mi calısıyorsunuz adamı anlamadım.
Efendy hocam, koçtaş ile 6 adet menteşe yüzünden davalık olan biri olarak sana konuyu acıklamak isterim.
Adam stoksuz ürünü satmış, ilk mağduriyetin burada başlıyor.
Sonrasında fiyat farklarından etkilenmemek için ve muhtemel malzeme tedariği aşaması (irsaliye, iş emri vs.) senin sipariş girişini yapmış.
Ne yazık ki cogu site sipariş onaylanıp kargo aşamasına geldiğinde iptale izin vermiyor.
Aslında karşı taraf prosedürler dahilinde eli kolu bağlı, bir açıdan birşey diyemeyiz.
Ancak cakallık yapmaları ve stoksuz ürünü stokluymuş gibi gösterip satış yapmaları ayrı şerefsizlik.
Tüketici haklarına şikayet et. 6 menteşe yüzünden olusturdugum sikayet sonucu yaklasık 50 adet menteşe yolladılar bana
Bir de modları göreve çağırmış. Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. Hayır tam da yerine açmışım başlığı. Arkadaşın desturunu almak gerekiyor sanırım.
Ben de modları konuya (arkadaşın anlaması için) açıklık getirmek üzere başlığa davet ediyorum ve bölüm kurallarını aşağıya yazıyorum;
* Konu dışı ve forum sayfaları için ;
- Siyaset ve din içerikli konular çok kısa sürede kişilere zarar verici nitelikte tartışmalara yol açması dolayısıyla bu konuların forum içerisinde konuşulması yasaktır. Tartışma ve gerginlik yaratması olası bulunan ileti ve başlıklar haber verilmeksizin yöneticilerce silinebilir.
- Yorum amacı taşımayan salt propaganda içerikli parti ve siyaset yazıları, resimleri, avatarları ve bunu temsıl eden nick (rumuz) vb. KESİNLİKLE YASAKTIR!
- Siyaset, din, ırk ayrımı, gibi konuları, T.C Yasalarına aykırı konuları, kişi hak ve özgürlüklerine saldırı niteliğindeki konuları yazan üyeler, gereğinde uyarılır veya doğrudan üyelikleri kilitlenir ya da silinir. Ayrıca bu gibi yazılar tamamen yazan kişinin sorumluluğuna girer..!
- Politik/dini/siyasi başlık veya mesaj yazanlar uyarıya gerek olmaksızın 3 gün süre ile forumdan uzaklaştırılır. Tekrarı halinde üyelikleri süresiz askıya alınır.
Konumuza dönersek hocam, ürünü lütfedip kargoya verdiler 34 günün sonunda. Sırf sinirlerimi yıpratmamak için uğraşmaktan vazgeçtim. Baksana hocam, şurada bile bir kendini bilmez çıkıp "ama burası motosiklet sitesi yea" diyebiliyor.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Hepsiburadayı pek bilmiyorum ancak yanlıs hatırlamıyorsam n11 de belirlenen kargo süresini aştıgında iptal hakkın vardı.
gerçi ilana kargo süresini ne yazdılar kimbilir
-
06 Temmuz 2020, 23:25
#10
Biz de hb n11 gibi platformlardan satış yapıyoruz. Pandemi döneminde kargo kapasiteleri dolduğu için siparişler faturası kesildiği halde kargoya teslim edilememesi gibi sorunlar yaşadık. Bu durum tüm siparişlerin ya da hepsiburadanin her sattığı üründe aynı şey yaşanacak demek değildir. Örnek pandemi döneminde aynı siparişte gectigim 2urunden 1tanesi ertesi gün geldi. Diğeri 1,5 ay sonra hala gelmemişti. Aynı sizin olay gibi iptal etmediler. Şikayetvara yazdığım gün iptali yapıldı. Satıcısı hb değil de başka mağaza olanlarda faturası kesilen ürünü iptal etmek, kargoya teslim etmemek çok zor. 200-300 siparişin içinde 1 isim aramak o yoğunluğun karmaşanın içinde uğraşması çok gereksiz bir iş oluyor. Pandemi ile beraber oldukça büyüyen e-ticaret sektorunde herşeyin fiyat ve kampanya olmadığını herkes anladı muhtemelen ama bu talebi karşılayacak kargo firması yok ülkede.
-
06 Temmuz 2020, 23:31
#11
gerivites adlı üyeden alıntı
Biz de hb n11 gibi platformlardan satış yapıyoruz. Pandemi döneminde kargo kapasiteleri dolduğu için siparişler faturası kesildiği halde kargoya teslim edilememesi gibi sorunlar yaşadık. Bu durum tüm siparişlerin ya da hepsiburadanin her sattığı üründe aynı şey yaşanacak demek değildir. Örnek pandemi döneminde aynı siparişte gectigim 2urunden 1tanesi ertesi gün geldi. Diğeri 1,5 ay sonra hala gelmemişti. Aynı sizin olay gibi iptal etmediler. Şikayetvara yazdığım gün iptali yapıldı. Satıcısı hb değil de başka mağaza olanlarda faturası kesilen ürünü iptal etmek, kargoya teslim etmemek çok zor. 200-300 siparişin içinde 1 isim aramak o yoğunluğun karmaşanın içinde uğraşması çok gereksiz bir iş oluyor. Pandemi ile beraber oldukça büyüyen e-ticaret sektorunde herşeyin fiyat ve kampanya olmadığını herkes anladı muhtemelen ama bu talebi karşılayacak kargo firması yok ülkede.
Hocam, ürün tercihimi özellikle hepsiburada'nın kendi sattığı üründen seçtim. Zaten kargoya verseler ve kargoda beklese anlayacağım. Burada sıkıntı şu, faturayı kesip ürünü 34 gün sonra veriyorlar horoz lojistiğe. Bence bunun pandemiyle alakası yok. İki ayda toplam 6 bin liralık alışveriş yaptım, hemen hepsi kargoda gecikti, o tamam, pandemi sebebiyle kargolar aşırı yoğun. Ama bu gecikmeler 2-3 hadi 5 gün. 34 gün gecikme bence pandemiyle açıklanamaz hocam. Ben bir haftalık gecikme için uğraşmam, insanlık hali der geçerim de, 34 gün biraz fazlaca abartılı bir süre.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
06 Temmuz 2020, 23:43
#12
efendy06 adlı üyeden alıntı
Birincisi, buranın bir motosiklet forumu olduğunu bilecek kadar uzun zamandır üyeyim.
İkincisi, teker yapmanızı falan beklemiyorum. Hatta sizin bu üslubunuzdan herhangi bir beklentimde yok.
Üçüncüsü, burası "konu dışı" bölümü. Yani motosiklet dışındaki konuları burada konuşuyoruz. Bölümün varoluş amacı o. Dolayısı ile, sadece motosiklet hakkında bir şeyler okumak istiyorsanız bu bölüm size hitap etmiyor olabilir zira forumu kuranlar tam da bu bölümün açıklamasına şu cümleyi yazmışlar; "Diğer forumlar dışında bir konuda konusmak isteyenler için..." Dolayısı ile bu bölüme açacağım bir başlığın konusunu sizden öğrenecek değilim, haddinizi bilin.
kusura bakmayin mobildeydim. sizden once biri de bayagi sinirlendirdi. konu disi oldugu gorunmuyor ana ekrandaydi.
konu disinin da anasayfaya dustugunu ogrenmis olduk. yanit olarak da size sunu soyleyebilirim benzer bir sureci yasadim ben. durumu musteri hizmetlerine kanitlarla aciklayan bir yardim sayfasi var talep aciyorsunuz. kargoluyorsunuz. onlar isleme alip sonuclandiriyorlar. ben en azindan sorunsuz cozmustum. kimseyle de muhatap olmadan ucret iademi yapmislardi. ustelik elektronik bir urundu.
musteri hizmetlerini arasiniz da inceleyecekler geri dondugunde.
kargo icin de size sunu onerebilirim pandemi sebebiyle kotalari var kargolarin. sabah erken acildiklari saatte gidin hemen isleme aldirtin kargonuzu. boylece kotaya takilmaz. 8.30 da aciliyorlardi sanirim.
sonucuna gore gelip yasadiginiz sureci ozetlerseniz benzer kisilere de yardimi dokunur bence.
iyi gunler dilerim.
-
06 Temmuz 2020, 23:44
#13
Ankaralı efendy kardeşim. Adam daha dün üye olmuş ahkam kesince bişey oldum sanıyor.
Biliyorsan konuş ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus da seni adam sansınlar ..
De geç. Niye canını sıkıyorsun kardeşim?
Linea lara bakım yapcez daha.. :-D
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
06 Temmuz 2020, 23:50
#14
nicknamer adlı üyeden alıntı
kusura bakmayin mobildeydim. sizden once biri de bayagi sinirlendirdi. konu disi oldugu gorunmuyor ana ekrandaydi.
Kusura bakmayın, bende biraz gerginim, tepkim sert olmuş olabilir. Ama siz siz olun, uyarıyı da lisanı münasip ile yapın.
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
Ankaralı efendy kardeşim. Adam daha dün üye olmuş ahkam kesince bişey oldum sanıyor.
Biliyorsan konuş ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus da seni adam sansınlar ..
De geç. Niye canını sıkıyorsun kardeşim?
Linea lara bakım yapcez daha.. :-D
Abi yapamıyoz, ben taktım kafayı klimadan gelen sese Usta da bulamadım. Vakit bulsam cidden gelecem İstanbula ama yok. Kendi vardiyasını yazıp kendine izin veremeyen bir durumdayım. Personel ne zaman saat kaçtan kaça kadar çalışacak, ne zaman izin yapacak ben belirliyorum, kendime izin veremiyorum
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
07 Temmuz 2020, 01:09
#15
Abi,şimdi bu tarz intermediate ve direkt olarak satıcı firmalarla çok fazla münakaşam oldu,hepsinde aynı taktiği uyguladım.Hepsinde hakkımı zamanında aldım.Şikayet vardaki şikayeti okumadım,zamanım olmadığı için,şuanda size bir kaç tavsiyem var.
Hepsiburada'dan aldığınız ürünün tahmini teslim süresi geçtiyse,kargo şirketi henüz size kargoyu ulaştırmadıysa,kargo şubeye geldikten 3gün sonra geri gönderilir.Fakat sizin burada yapabileceğiniz,iddia edeceğiniz hak şudur ;
Satın aldığım ürün,belirtilen tarihe kadar gelmedi,ürünü kesinlikle almayacağımı müşteri temsilcisine belirttim,hepsiburada.com bir intermediate firma olarak,müşterisine sağladığı hizmeti tam anlamıyla yerine getirememektedir,ayıplı hizmet vermektedir.Mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini talep ediyorum.Ürünü almayacağım,kargo şirketiyle bağlantıya geçilmesini,siparişin iptal edilmesini talep ediyorum.
Hepsiburada.com ekibinin,ürünü tüketiciye ulaştırma esnasında,kargo şirketiyle yeterli iletişimi kuramaması,
İade talebimi,fatura kesildiği gerekçesi ile reddetmesi,yıllardır hepsiburada.com firması ile alışveriş yapmama rağmen,bana mağduriyet yaşatmıştır,problemimin en kısa sürede çözülmesini talep ediyorum,ÜRÜNÜ KESİNLİKLE ALMAYACAĞIM.
-Ayrıyetten,kargo firmasının,sizin bulunduğunuz adrese,eve teslim yapmadığını,genel bir problem olduğunu,site girişlerinde giriş çıkış problemi olduğunu(burada yalan söyleyin bence.) söylerseniz,ardındanda gidip iki tane gardropu böyle bir dönemde kargo firmasına teslim etmekle uğraşmanızın mümkün olmadığını,böyle bir küresel bir problem ile karşı karşıya kalınmışken,müşterinin cüzi miktarlarda iki tane ürün için mağdur edilmesi ve cayma hakkını kullanamamasını , ürünün istenilen ve belirtilen tarihte gelmemesini kınıyorum,mağduriyetimin giderilmemesi halinde,tüketici hakem heyetine başvuracağımı belirtmek istiyorum gibisinden yazarsanız,kesinlikle olumlu dönüş yapacaklardır.Sürekli olarak 1saat boyunca müşteri temsilcisi arayın,başkasına bağlanın. Ben bu şekilde sigortadan 2019 yılında motorumu henüz yaptırmadan paramı aldım,trendyoldan erkenden iademi aldım,eğer gerçekten işi bilen,kanunu nizamı bilen birisi gibi kendinizi ifade ederseniz mecbur insiyatif alıyorlar.Sıradan müşteri temsilcileri çözemiyor,her bağlandığınız temsilciye,yaşadığınız problemi o bölümdeki temsilcilerin çözemediğini,bir üst kademeye bağlanmak istediğinizi,bağlanılmıyorsa bile,iletişime geçilip size dönülmesini talep edebilirsiniz. Sıradan müşteri temsilcileri insiyatif alamazlar,sizin müşteri ilişkileri departmanının bir tık daha üstündeki personellere ulaşmaya ihtiyacınız var diye düşünüyorum. Bir ücret ödemişsiniz,bir ürünle beraber içerisinde size bir hizmette sunulmuş.(ürünün size ulaştırılacağı hususu bir hizmettir.) Bu hizmet ayıplı verilmiş,ürünün tedariğinde vs sorun çıkmış,ayrıntılı okumadım kusura bakmayın ama,haksızsanız bile bunu yaptığınızda size olumlu dönüşler gelecektir.Müşteri ilişkileri departmanının problemi,aktif şikayetleri olumlu sonuçlandırmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak olduğu için,alt kademe(burayı yanlış anlamayın) size her zaman prosedürden cevap verirken,bir üst kademe ise alacağı insiyatifle sizin mağduriyetinizi çözme odaklı eylemlerde bulunacaktır.Umarım yardımcı olabilmişimdir.İyi akşamlar
Abi senın bu olayı tamamen okudum,şunları söyleyeyim,ürünü tedarik etmemişler.Yukarda bir abininde dediği gibi. Şimdi o zaman siz,aynı zamanda firmanın adıyla da açacaksınız ama,anladığım kadarıyla hepsiburada satıcısı,yani aracısı değil bu ürünün. Kendi imalatcısı ve ya satıcısı.O zaman şansınız şurada başlıyor,Stokta olmayan bir ürünü,stokta olmadığını ve tedarik sürecinde problem olduğunu belirtmeden,satışını yapmak,ardından ürünü 40-50 günlük bir sürede tedarik edemeyip,daha tedarik bile edemedikleri ürünün,kargosunu beklemenizi söyledikleri hakkında,allı pullu bir şikayetvar metni hazırlamalı,müşteri temsilcisine bağlanıp,güzel bir şekilde,akademik konuşarak biraz da, bir üst kademeye bağlanmayı veya iletişime geçilip sonradan aranmayı talep edebilirsiniz.Burada %100 haklısınız.İstediğiniz şey,hakem heyetine başvurup adamları tokatlamaksa,bunu yapabilirsiniz, istediğiniz şey iade ise önerim şikayet var ve müşteri temsilcileri üzerinden yürümeniz olacaktır.Size hiç bir şekilde karşı koyamazlar çünkü,ürünün satıcısı hepsiburada.Örnek veriyorum başka ürün alsaydınız ve hepsiburada sitesi burada aracı olsaydı,topu diğer firmaya atabilirdi.Ama şuan tedarikçi de kendileri olduğu için,işlemi bu bölümünde iptal edebilirler,sizinle inatlaşıyorlar.Hak sizin,alabilirsiniz bu hakkı.Alenen mağduriyet var ortada.
Devrik cümleler kullanmışım,ayrıntılı olarak yukarıda yazdım,kısa ve maddeler halinde tekrardan yazıyorum abi temize çekip,dağınık biriyim biraz kusura bakmayın :D uykuluyum da biraz.
1-Şikayet metnini,hepsiburadanın tedariği sağlayamayıp,üstüne kargo beklememi ve almamamı söylemesi,müşteriyi alenen mağdur etmesidir gibisinden düzenlemek.
2-Bir üst kademeye ulaşmak için yollar aramak.
3-Tüketici hakem heyeti ile ilgili konuşmak,ardından müşteri temsilcilerine gına getirmek.
4-Atılabiliyor ise,ürüne şu şekilde yorum yapmak ; gardrobu maldivlerden getirecekler,ağaçları henüz kesmemişler,2aydır budanmasını bekliyoruz...
5-Son şansınız,gerçekten tüketici hakem heyetine başvurmak.
Ben öğrenci adamım,iademi hemen almak için sakat sakat hareketler yaptığım ve firmaları darladığım doğrudur.Bölümümde müşteri ilişkileri ile ilgili olduğu için,ticaret hukuku,şirketler hukuku,sigorta hukukuna ara sıra bakıyorum.Sizin tik işareti attığınız sözleşme ne derse desin,devletin bir hizmetin verilmesi ile ilgili olarak sunduğu politika farklı ise,oradan giderek,gerekli göz dağını verebilirsiniz.Müşteri temsilcisini cidden mağduriyetinizi gidermeye itmenin yolu,bilmediği şeyleri bildiğinizi göstermek ve dişli bir tüketici olduğunuzu farkettirmektir,ki biliyorsa bile bunu sizin bildiğinizide bilmeli ki , savaşı kazanın. Unutmayın,müşteri temsilcisi yetkili değildir,formu oluşturur,form yukarı gider.Şikayetinizi yukardakiler okur genelde.Ufak tefek değilse.Siz yukarıya ulaşırsanız,yukaridakı personel,başarısını ve sağladığı müşteri memnuniyetini üstüne göstermek adına insiyatif alacaktır.
-
07 Temmuz 2020, 01:27
#16
Bu e ticaret sitelerinde bazıları da Çin'den getirdiği çöp kalitesinde malı satıyorlar resmen. Ben kalite konusunda şikayetçiyim.
Cep telefonuma ve aksiyon kamerama orijinal pil diye aldım. Cep telefonun pilinin ebatları bile tutmuyor. Aksiyon kamerasının pili yamuk yumuk gözle bile görülüyor. Bu satıcıları nereye şikayet etmek gerek bilmiyorum. Resmen yersen ayağı.
-
07 Temmuz 2020, 07:39
#17
Garanti bankası internet şubesinde kredi kartı ile yapılan harcamalar için ödemesini yaptığım hizmeti alamadım diye bir başvuru adımı bulunuyor. (kredi kartını incelerken en altta bulunan acil durum kısmından işlem itirazı adımından yapılıyor).
Muhtemelen diğer bankalarda da benzer bir işlev olabilir ya da telefondan bu desteği verebilirler.
Hepsiburada'dan 2 ayda gelmeyen kargoma karşılık müşteri hizmetleriyle yaptığım sayısız görüşme sonrası bu yöntemle paramı aldım.
-
07 Temmuz 2020, 08:36
#18
cem_fb adlı üyeden alıntı
Garanti bankası internet şubesinde kredi kartı ile yapılan harcamalar için ödemesini yaptığım hizmeti alamadım diye bir başvuru adımı bulunuyor. (kredi kartını incelerken en altta bulunan acil durum kısmından işlem itirazı adımından yapılıyor).
Muhtemelen diğer bankalarda da benzer bir işlev olabilir ya da telefondan bu desteği verebilirler.
Hepsiburada'dan 2 ayda gelmeyen kargoma karşılık müşteri hizmetleriyle yaptığım sayısız görüşme sonrası bu yöntemle paramı aldım.
Aslında bende garantinin banka kartı ile adım Mesele şu ki, ürün an itibarıyle Ankara'ya ulaşmış. Sanırım bu hafta bitmeden becerip teslim edecekler. 40 gün olmuş olacak ama ürün lazım. O yüzden gelmesini bekleyeceğim.
Şikayetvar'daki metni ise silmeyeceğim ki herkes görsün, okusun. Ben uğraştım, başkası uğraşmasın.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
07 Temmuz 2020, 08:38
#19
efendy06 adlı üyeden alıntı
Kusura bakmayın, bende biraz gerginim, tepkim sert olmuş olabilir. Ama siz siz olun, uyarıyı da lisanı münasip ile yapın.
Abi yapamıyoz, ben taktım kafayı klimadan gelen sese
Usta da bulamadım. Vakit bulsam cidden gelecem İstanbula ama yok. Kendi vardiyasını yazıp kendine izin veremeyen bir durumdayım. Personel ne zaman saat kaçtan kaça kadar çalışacak, ne zaman izin yapacak ben belirliyorum, kendime izin veremiyorum
estagfirullah tatliya baglanmasi hos oldu. surec konusunda yeni seyler olursa yazarsaniz belki fikir paylasiriz yine. yardim sayfasinda hatta simdi hatirladim siparis no nuz cikiyordu seceneklerde secerek yazar anlatirsaniz daha hizli sonuclanir.
-
07 Temmuz 2020, 09:31
#20
N11 ile alışveriş yapıyorum , onaylanmadan karşı tarafa paranın geçmemesi sistemi iyi geliyor bana. 15 gün önce wellgro diye bir mağazadan ısmarladığım ürünü hemen onayladılar , ama 10 günde kargoya vermediler , sorduğumda yollayacaklarını söylediler , sonra süreleri doldu tekrar aradım , hemen gönderiyoruz dediler , 2 gün sonra kargoladılar , 1 günde kargo getirdi. Firma %98 olumlu puan almış bir firma, ona rağmen sıkıntı oldu. Henüz internet alışverişi alışkanlıklarımız yeni yeni oturuyor, düzelir herhalde. Çoğu firma kendi kargo teşkilatını kurmaya başlamış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)