Yerli Otomobil Tanıtım Töreni
Reklamlar
-
elektrikli araç ta amaç
kullanıldığı yeri daha az kirletmek
elektriğin üretilmesi, depolanması, tekrar hareket enerjisine çevrilmesi....
kirli, pahalı, yetersiz.... aptalca
Reklamlar
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Yalnız hakkını yeme Tesla dünyada genel olarak ilk olmanın avantajları ve güçlü PR ile kendisini o markaların arasına attı bir şekilde. Ancak o güçlü PR'ı yapabilmek için sağlam bir platform yapmak gerekti.
Eksikleri vs olsa da Model S çok iyi kurgulanmış bir araçtı. Mesela çok daha düşük bir motor gücüyle de bu aracı verebilirlerdi piyasaya. Ancak akselerasyonu çok iyi kullandılar. Üzerine risk alıp otonomu yarım yamalak olsa da aktif hale getirdiler. Şuana kadar topladığı veriler ile rakipsiz seviyeye geldi. En son nvidia'nın donanımlarını bırakıp kendi özel donanımlarını kullanmaya başladılar.
Tesla zaten ilk başlarda Mercedes ve Toyota ile bazı konularda ortaktı. Böyle ince detaylarına kadar düşünülmüş sağlam fikirlerle geldiler. Bizde böyle bir şey yok.
Bize gelince sorarlar
Ne vaadin var? Fiyat desen değil, performans desen değil, yazılım, teknoloji desen gülerler adama. Ne ile PR yapacaksın?
Her şeyi geçtim ülkede yerli elektrikli motor üreticisi var. Bu adamlar yurt dışına dahi satış yapıyor aynı kulvarda. Sen milli dediğin otomobilde Bosch'dan motor al. Elektrik, elektroniği geçtim. Ancak otonom konusunda yine alman firmasına göbekten bağlıyız. Bu kadar zaman içinde yazılım için ekip toplanabilir çalışmalara başlanabilirdi. Kaç yıldır aynı tantana. Bir gittiler saaba para yatırdılar bir bilmem ne oldu şimdide bu. Bu kadar plansız iş mi olur.
Konunun ilk başlarına bakarsanız bu projeyi destekliyordum ancak yapılanlara vs bakıyorum tamamen başsız tavuk misaliyiz
PR Ne Demek?
Halkın genel algısını başarılı bir şekilde iletişim kaynakları ile yönetilmesi.
Bir markayı bir kuruluşu halkın ve kamuoyunun önünde iletişim kaynaklarını kullanarak en iyi şekilde korunmasıdır.
Tesla hiç bir yerde reklam yapmadı, yapmıyor.
-
Reklam ajanslarına reklam verdirmek değil ki sadece artık reklam
Otonomun tamamen hazır olmadan kullanıma açılması dahi aslında bir reklam etkisi yaratıyor. Teslası olanlar videolar paylaşıldı. Sürüş asistanının kaza kurtarışları vs. vs.
-
Tesla otonom suruse ciddi yatirim yapti. Su an Mercedes BMW dahil tum buyuk markalardan cok daha gelismis, pratik ve guvenilir otonom surus teknolojisine sahip su an...
'-' adlı üyeden alıntı
elektrikli araç ta amaç
kullanıldığı yeri daha az kirletmek
elektriğin üretilmesi, depolanması, tekrar hareket enerjisine çevrilmesi....
kirli, pahalı, yetersiz.... aptalca
Petrol cok mu temiz? Cok mu verimli? Bitmeyecek mi?
O zaman elektrik niye aptalca?
-
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Reklam ajanslarına reklam verdirmek değil ki sadece artık reklam
Otonomun tamamen hazır olmadan kullanıma açılması dahi aslında bir reklam etkisi yaratıyor. Teslası olanlar videolar paylaşıldı. Sürüş asistanının kaza kurtarışları vs. vs.
Anlatamadım, Tesla reklam amaçlı kimseye beleş otomobil dağıtmadı... Mal o kadar iyi ki kendi kendinin reklamını yaptı ya da yaptırdı.
-
Tamam şimdi demek istediğinizi anladım pardon.
-
'-' adlı üyeden alıntı
elektrikli araç ta amaç
kullanıldığı yeri daha az kirletmek
elektriğin üretilmesi, depolanması, tekrar hareket enerjisine çevrilmesi....
kirli, pahalı, yetersiz.... aptalca
üretim yerinde insan yoğunluğu çok az , kullanım yeri yani şehirlerde ise büyük kalabalıklar egzoz solumayacak ,
yaklaşık 80 yıl insanlar benzindeki kurşuna maruz kalmıştı , şimdi diğer zehirli gazlarıda yaşadığımız yerde en azından çocuklarımız solumayacak , bu mu aptalca ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------
YasinC adlı üyeden alıntı
.....Temmuz ayında burada paylaştığım gün aldım katladı......
İş Yatırım dan mı aldın ? TR de diğer yatırım kuruluşlarında elektrikli araçlara yönelik fonlar var mı ?
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
üretim yerinde insan yoğunluğu çok az , kullanım yeri yani şehirlerde ise büyük kalabalıklar egzoz solumayacak ,
yaklaşık 80 yıl insanlar benzindeki kurşuna maruz kalmıştı , şimdi diğer zehirli gazlarıda yaşadığımız yerde en azından çocuklarımız solumayacak , bu mu aptalca ?
nerde yaşıyosun
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
üretim yerinde insan yoğunluğu çok az , kullanım yeri yani şehirlerde ise büyük kalabalıklar egzoz solumayacak ,
yaklaşık 80 yıl insanlar benzindeki kurşuna maruz kalmıştı , şimdi diğer zehirli gazlarıda yaşadığımız yerde en azından çocuklarımız solumayacak , bu mu aptalca ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------
İş Yatırım dan mı aldın ? TR de diğer yatırım kuruluşlarında elektrikli araçlara yönelik fonlar var mı ?
İş yatırım fonunda var başka yerde yok zaten. Garanti bankası uygulamasından alım yaptım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
YasinC adlı üyeden alıntı
şubatta paylaşmışım burada ancak temmuz gibi alım yaptım
-
'-' adlı üyeden alıntı
Hocam ben senin bu videoyu paylasma amacinin elektrikli araclarla baglantisini kuramadim. Videoyu izledin mi bilmiyorum ama videoda anlatilan sey plastik atik ithal etmemiz. Bunu yapma sebebimiz de "geri donusum" kulturumuzun olmamasi, yerel ya da merkezi yonetimlerin de geri donusumu kontrol etmemesi ya da insanlari geri donusum konusunda zorlamamasi. Insanimizin ortaliga cop/plastik atik birakma konusunu zaten biraktim artik vazgectim o hayvanlara laf anlatmaktan.
-
elektrikli araçlar
kullanıldıkları ortamı daha az kirletirler
uzak yerlerde ürettirip. eskiyince çöpünü ihraç etmek şartıyla
biz
enerjiyi ithal ediyoruz (insan enerjisi(afgan, suriyeli...) dahil)
afşin elbistan da kömürü yakmak için katkı(petrol) kullanıyoruz
jeotermal den elektrik üretirken bile çevreyi kirletiyoruz
süperiz
-
'-' adlı üyeden alıntı
elektrikli araçlar
kullanıldıkları ortamı daha az kirletirler
uzak yerlerde ürettirip. eskiyince çöpünü ihraç etmek şartıyla
Hangi elektrik üretme yöntemi, geri dönüşümlü katı plastik atık oluşturuyor?
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Hangi elektrik üretme yöntemi, geri dönüşümlü katı plastik atık oluşturuyor?
bileme dim
-
permanent magnet 180kw induction 300kw motor
0.23cd
0-100 3.9s
...
-
Bu iş en çok nvidia'ya yaradı
-
Gece haberlerinde duydum , hızlı şarj teknolojisi üzerine İsrail'de çalışmalar yapan StoreDot 5 dakikada % 100 doluluğa ulaşan ve 500 kilometre menzile sahip elektrikli otomobil bataryası ürettiğini açıklamış , merak edip arattırdım ama internete pillerle ilgili detaylı bilgi henüz düşmemiş , habere NTV de denk geldim asparagas değildir herhalde , 5 dk inanılmaz bir süre fosil yakıtlı motorların sonu düşündüğümüzden yakın olabilir..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Gece haberlerinde duydum , hızlı şarj teknolojisi üzerine İsrail'de çalışmalar yapan StoreDot 5 dakikada % 100 doluluğa ulaşan ve 500 kilometre menzile sahip elektrikli otomobil bataryası ürettiğini açıklamış , merak edip arattırdım ama internete pillerle ilgili detaylı bilgi henüz düşmemiş , habere NTV de denk geldim asparagas değildir herhalde , 5 dk inanılmaz bir süre fosil yakıtlı motorların sonu düşündüğümüzden yakın olabilir..
O haberi ben de izledim evet piyasada bilgi de yok ne yazık ki...
Devamı şöyle olursa... "Evet pili yaptık ama şuan 10 volt ve 10 amper (atıyorum) bunu 110v 250A (atıyorum) yapmak için çalışmalarımız devam ediyor..." bir 1234325134 sene daha bekleriz bence...
-
Farka dikkat edin. Gavurdan gelen haber şöyle oluyor: Adam yapıyor, sonra teknik verileri söylüyor (Pil yaptık, şu kadar sürede şarj oluyor). Biz daha yapmadan teknik verileri söylüyoruz (Araba şu kadar hız yapacak, menzili şu olacak). O teknik verileri nasıl sağlayacağımızı bilen yok ama.
-
su konuyu her hortlattıgınızda gökyüzüne bakıyorum acaba yerli otomobil göklerde mi diye
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)