Vatana millete hayırlı olsun..
https://www.haberturk.com/son-dakika...503759-ekonomi
Vatana millete hayırlı olsun..
https://www.haberturk.com/son-dakika...503759-ekonomi
Bulgaristan, Romanya ve Türkiye arasında seçim yapacaklarsa mecburen Türkiye yi seçecekler. Otomobil fabrikaları için çok eleman lazım ve fabrika yakınında bir sürü küçük yan sanayi gerekli bunları Romanya ve Bulgaristan da bulmaları mümkün değil.
Keşke olabilsek . O ucuz işçilerin sayesinde Çin dünyanın en büyük ekonomisi haline geldi ve şu anda işçilik ücretleri ve refah düzeyi eskisine göre kat kat yukarı çıktı. Ayrıca yatırım için ülkeye çektikleri şirketlerden teknolojiyi öğrenip kendi özgün markalarını yaratmaya başladılar.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Arabadan anlamayan bi adam gelip yollarda şöyle bi yürüse zaten vw türk malı herhalde der ,her 4 arabanın biri vw .
Babayiğit?!
Tok sesli değil, tik tok sesli vosvos yapcaaz.
Rakiplerimiz Romanya ve Bulgaristan idi yani?
Kredi derecelendirme kuruluşları notumuzu gene düşürdü, bu olay yatırım kararını negatif etkileyecektir, diğer ülkelerin elbette ki bizim tecrübemiz yanında lafı olmaz ama ülke idaresinin gittiği yön batılı yatırımcıyı korkutuyor , bence geleceği sağlama almadan bu yatırımı yapmazlar, beklerler.
valla biz bursa(sanayiisi eyidir ) da almanlardan iş alamıyoruz
verecekler ise ,bulgar ,sırbistan veya romanyaya üretimi taşırsanız olur diyorlar
bizim uzuncuk ta zenginlerin yurtdışına para kaçırdığını zannediyor :D
WV nin en büyük ortaklarından biri Katar devleti , TR yi seçmemesi düşünülemez di , yalnız burada Skoda nın suv modellerinden birini üretecekler diye okudum..
Evet, aynen öyle.. Yani 1,5 milyar nufusu olan ÇİN de asgari ücret 354 dolar oldu.. Artık nedi markalarını geliştirdikleri ve pazarladıkları için bence 2 yıllık vadede 450-500 dolar seviyesine rahat gelecektir..
Yani ÇİN başka bir vizyon ile geliyor.. Fasoncu ve montajcı olarak ilerlemeyecekler.. Xiaomi, Huawei, Volvo ve bundan sonra satın alacakları markalar ile aslında Avrupanın ve ABD nin elde edemediği enteresan bir ekonomik güce sahip olacaklar.. Almanya bu nufus ve üretimle dünyanın en çok ihracat yapan 2. 3. ülkesi oluyor ise ÇİN yakın zamanda tüm dünya ekonomisini domine edebilecek güce sahip olabilir. Tek dezavantajları enerji onu da bir şekilde çözeceklerine inanıyorum..
VW nin Türkiye yi tercih etmesi lojistik açıdan çok mantıklı.. Ağır malzeme olduğu için Türkiye lojistik tasarruf sağlayacaktır.. Birde VW 2018 deki %3,5 luk kardan sonra 7 bin işçiyi işten çıkardı ve otomobil üretimindeki malzeme kalitesini ciddi düşürdü.. Hedefleri 2020 de %7 karlılık.. Yani önümüzdeki 5 yıl VW grubunun kalite ile pek işi olmayacak gibi duruyor.. Eski VW leri bilenler şimdi sıfır Arteon veya Passatı incelesin içerdeki cam açma düğmesine kadar malzeme yerlerde..
https://www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-53246178
Milyar dolarlik yatirimi Turkiye yerine Slovakya'yta yapacaklarmis...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)