İnsanlık ölmüş, bitmiş...
Reklamlar
-
Otobanda emniyet şeridinde durmaya korkuyorum arkadan biri gelir vurur diye.Biz trafikle daha ilgili olduğumuzdan emniyette duran polise yada araca çarpanları bildiğimizden emniyet şeridinde bile dururken korkuyoruz.Ablalarım araba kullanmayı biliyor ama trafik bilgileri yok çoğu kadın sürücü gibi.Geçmiş olsun umarım bir şeyleri yoktur.
Bende kazanın linkini hanıma atayım farkındalık kazansın.
Reklamlar
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Bende kazanın linkini hanıma atayım farkındalık kazansın.
Paylaşmadan önce başlığa "Arkadaşlar bu başlıkta yazılan tüm seksist ibareleri kınıyorum" falan yazıp sonra paylaşın. Prim yaparsınız. Bu kıyağımı da unutmayın.
Zaten yerin dibine geçmişiz, bari birinin işine yarasın.
-
Buranın linkini değil Maynet te ki haberin linkini yolladım
Pirim yapsak ne olur yapmasak ne olur.Bizi motorcu görende bir şey sanır.Biz K.M.K (Kılıbık Motorcular Kulübü) kulübü motorcusuyuz.
Bana motor tehlikeli diyene zaten binecek zaman ve izin alamıyoruz ne tehkikesi diyorum.Benim cam silerken düşme riskim motor kullanırken kaza yapma riskimden çok.
-
"kaza" dediğimiz şey zaten hatalar zinciri değil midir?
iki kadın hatalı; ikaz yok, çevre yolunda ve orta şeritte durmuş bir aracın dibindesin, ve o büyük tehlike ortamında etrafa hatta daha da önemlisi arkana bakmıyorsun bile. (kimse kusura bakmasın, bu, kadınların normal trafikte de yaptıkları şey; çevrelerine ve etrafındaki trafiğe aldırış etme oranları erkeklere göre düşük, "onlar bana göre gardlarını alsınlar" modundalar, hep.)
şöför hatalı; kadınların onca hatasına rağmen bu kaza olmayabilirdi... çevre yolunda orta şeritte belirli bir hızda gidiyorsan, tüm dikkatin yolda olacak, önündeki aracın sana hızla yakınlaşmakta olduğunu farkedeceksin. aracın arkasında duran iki insan olduğunu muhakkak görmen gerekir. oysa şöför farketmemiş; sebebi de büyük ihtimalle gözleri yolda değildi! frenlememiş bile nerdeyse. o derece dikkatsiz! duran aracın iyice dibinde iken frene basıyor, yani o da son anda farketmiş! gözler ya telefonda ya da radyoda ya yan koltuktaki evraklarda vs..
dikkatli bir şöför orta şeritte kendisine yakınlaşan bir aracı, o aracın arkasında ayakta duran ve konuşan iki insanı farkeder, yavaşlardı, hızını düşürdükten sonra sağ ya da sol şeride geçmek için sinyal yakardı, onu gören arkadaki araçlar da yavaşlardı ve böylece kartopu gibi bir yavaşlama olurdu. trafiğin durması en fazla 30 saniye sürerdi.
yazık. çok yazık. muhtemelen iki kadın da ömür boyu sakat kalacak, belki amputasyon. iki tonluk ve çok ani vuran bir gücün altında ne kemik kalır, ne damar ne de sinir sistemi. duran araç bile dağıldı.
-
SavageGarden adlı üyeden alıntı
kimse kusura bakmasın, bu, kadınların normal trafikte de yaptıkları şey; çevrelerine ve etrafındaki trafiğe aldırış etme oranları erkeklere göre düşük, "onlar bana göre gardlarını alsınlar" modundalar, hep.
Kadinlar fazla vurdumduymaz oldugu gibi erkekler de fazla agresif olabiliyor. Ikisi de tehlike kaynagi ve kaza sebebi. Hangisinin daha kotu oldugu da amacsiz bir tartisma...
-
dikkat çekmek istediğim önemli bir nokta var.
sürücü araçtan indiği gibi, çarptığı kadınların kolundan yakalayıp yerde sürükleyerek yolun ortasına çekti. şeridin ortası, kenarından daha mı güvenli? ne amaçla bunu yaptığını anlamak mümkün değil.
bir kazadan sonra kazaya karışan aracın yanması, patlaması gibi bir tehlike yoksayaralıyı yerinden kıpırdatmayıp ambulans çağırmak ve işi profesyonel sağlık görevlilerine bırakmak gerekir.
-
myagdi adlı üyeden alıntı
dikkat çekmek istediğim önemli bir nokta var.
sürücü araçtan indiği gibi, çarptığı kadınların kolundan yakalayıp yerde sürükleyerek yolun ortasına çekti. şeridin ortası, kenarından daha mı güvenli? ne amaçla bunu yaptığını anlamak mümkün değil.
bir kazadan sonra kazaya karışan aracın yanması, patlaması gibi bir tehlike yoksayaralıyı yerinden kıpırdatmayıp ambulans çağırmak ve işi profesyonel sağlık görevlilerine bırakmak gerekir.
Adam panikle durumu toplamaya çalışmış. Sonuçta bir hata sonucu 2 insanın canı söz konusu. Sıvamaya çalışmış
-
Diyecek birşey yok olan iki kadına olmuş. Ömür boyu sakat kalma ihtimalleri var
-
myagdi adlı üyeden alıntı
dikkat çekmek istediğim önemli bir nokta var.
sürücü araçtan indiği gibi, çarptığı kadınların kolundan yakalayıp yerde sürükleyerek yolun ortasına çekti. şeridin ortası, kenarından daha mı güvenli? ne amaçla bunu yaptığını anlamak mümkün değil.
bir kazadan sonra kazaya karışan aracın yanması, patlaması gibi bir tehlike yoksayaralıyı yerinden kıpırdatmayıp ambulans çağırmak ve işi profesyonel sağlık görevlilerine bırakmak gerekir.
Ben carptim, ortada birakirsam baska biri yine carpabilir diye dusunmus olabilir mi diyecegim ama diyemiyorum.
2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)
-
Ya gerçekten bu kazaya üzülemeden şu forumda yazılanlara üzülmeye başladım... Yazık valla.
-
Kadınlar canına o kadar değer veriyormuş demekki. Az akıllı olun, ana yolda ortada durup birde trafiğe arkanı dönüp sohbet etmek nedir? Benzer olayı ben yaşadım, E-5 yolunda adam durmuş ve ben farkettiğimde fren yapmak için çok geçti ve şans eseri kurtuldum.
Bu adamda fazla hızlı gitmediğinden anlık bir dikkat kaybıyla önünde duran aracı geç farketmiş.
Kadınlar erkeklerden farklı genel olarak ve onların trafikte tutumlarından ben zaten yıllardır rahatsızım. Erkeklerde kural ihlali yapıyor ama kadınlar gibi mantık dışı salakça değil.
Bakın genelleme yapıyorum, ender rastlanan iyi kadın şöförlerden bahsetmeyin.
Bu kadınlar bir çeşit intihar etmiş sanki, baksana videoya.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Çarpan araç suçlu değil.
Amerika da kurallar nasıl bilmem ama üçüncü dünya ülkesinde geri geri gitmediğin sürece arkadan çarpan araç % 100 kusurlu fren mesafesi denen bir şey var buralarda onu korumak zorundasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:02 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Otoyolun ortasında araç durdurulmaz.
Kadın aklı ne yapacan işte aysel nereye gidiyoruz böyle koştur koştur dur otoyolun ortasında iki lafın belini kıralım demiştir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:05 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Sürücü duran aracı görür görmez frene asılsa durma mesafesi minimum 100m.
Haklı tabi görmez o sırada bahar erken geldi deyip havada geçen leylek sürülerini seyrediyordur. Can sıkıcı asfalt yola bakacak değil ya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Amerika'da otoyollarda alt hız sınırı da var.
İnanmayacaksın ama burada da var yeminle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:13 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Otoyolun ortasında araç durdurulmaz. Eğer zorunda kalındıysa 50-100m öncesine koni veya üçgen işaret konulur, ki gelen araç dikkat edip hızını azaltsın veya şerit değiştirsin.
Bu iki cümle birlikte olmak şartıyla % 100 senle aynı fikirdeyim. Not: sadece bu son yaptığım alıntıda onuda hatırlatayım.
-
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Amerika da kurallar nasıl bilmem ama üçüncü dünya ülkesinde geri geri gitmediğin sürece arkadan çarpan araç % 100 kusurlu fren mesafesi denen bir şey var buralarda onu korumak zorundasın.[COLOR="Silver"]
Motosiklet hayatıma ara vermek zorunda bırakan bir kazam da benzer şekildeydi. Benim için acı bir tecrübe oldu. Ama bu önermenin her zaman doğru olmadığını öğrendim.
İki kolum kırım bacaklarım ezik halde iken bana "şikayetçi misin?" diye soran polise senin cümlenin aynısını kurdum. O da "daha belli olmadı kimin hatalı olduğu" dedi. O adamı affettiğim için kendimi affedemedim neyse. Polisler, tutanaklar, sigorta, sonuç: yarı yarıya hatalı çıktık. E5, TEM gibi yollarda kontrolsüz park yapmak bahsedildiği gibi masum bir şey değil.
-
İlk kez cümle cümle alıntılanıyorum. Tişikkirlir ihtiyar ve çaylak.
-
Artık ülke profili aşikar, kuvvetle ihtimal telefonla ilgileniyordu. Vesaitle de yolculuk yaparken genelde gözlemliyorum, elinde telefon olmadan araç kullanan sayısı oldukça az.
Öte yandan emniyet şeridi ya da olmaması gereken bir noktada araç durmak zorunda kaldığında, araçta bulunması gereken reflektörlü uyarıcı en az 50 mt. geriye konmalı; lakin zeka düzeyi ile orantılı çözümler bulan kişiler genelde iki adım öteye pet şişe, huni, domates kasası gibi ilgi çekmeyen nitelikte ve işe yaramayacak mesafede unsurlar yerleştiriyorlar. Fakat bu videoda sonuç her ne kadar üzücü olsa da bunun adı kaza falan değil, sürücünün kabiliyeti ve dikkati oldukça yetersiz, hanımların da muhakeme marifeti bir o kadar dramatik. Çok kıymet verdiği bir varlığa kendini kalkan yapar ya insan hem biraz ondan var, hem de bir aracın çarpması durumunda başına geleceklerini tahayyül etmeye yarayacak kadar biyoloji başlığında bilgisizlik, trafik kuralları konusunda yetersizlik, karar verme noktasında tecrübesizlik...
Bir müddet önce bu gibi olağanüstü durumlara karşı içim burkuluyordu. Artık normal geliyor, çünkü dünya üzerinde mevcut başka ülkelerde insanların trafik akışındaki davranışlarını gözlemleme ve mukayese etme şansım oldu. Bir çok alanda olduğu gibi trafikte de ilkel durumdayız, bu performansla çok da ileriye gidemeyeceğiz.
-
Kamera açısı da dar.
Belki bir rampa veya viraj vardır bölgede. Gerçi Şirinevler'de genelde görüş açık oluyor. Söylendiği gibi sanki mahalle arasında gibi arabanın arkasına geçip lak lak yapılacağına arabanın arka uzağına koni-üçgen birşey konmalıydı. Kadınlar bu işleri pek anlamıyor.
Lastik değiştirmek bilek gücü, kas gücü ister. Bijonları gevşet, stepneyi çıkar, kaldır-tak v.s. Ama üçgen reflektörüde koyun yola be abla.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
Muhakeme kabiliyeti kazandırılmalı insanlara.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)