Artık Ducati Kullanıcısı değilim "Vulcan S"
Reklamlar
-
yüksek km li italyan motosikleti satmanın, imkansızlık içinde imkansızlığa dayadığı imkansız bir zamanda imkansızca beklerken
güzel bir fırsatın kapımı çalmasıyla ducati den vulcanS e geçmiş bulunmaktayım.
artık ben çapırcı oldum.
bu arada ben ducatide çok benzin harcamaya alıştığımdan vulcana geçince depoya 20 + 20 + 30 tl likler benzin koyunca depo benzin doldu.
namussuz makina az yakıyormuş.
sanırım param cebimde kalacak.
Reklamlar
-
Hayırlı olsun Allah tekerine taş değdirmesin :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Şu an AEA dan incelemesine bakıyorum :D
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Allah tekerine taş değdirmesin :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Şu an AEA dan incelemesine bakıyorum :D
amin teşekkür ederim cümlemizin...
bu motorun videolu incelemesi 2 tane falan var galiba pek incelenen bişey değil :D
-
Vulcan S i silindir yapısından genel sportif şeklinden dolayı pek beğenmiyor çapırcılar ama bence fazlasıyla güzel bir motosiklet. Güzel günlerde kullanın ^^
-
Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
Ama böyle kuru kuru olmaz, 1-2 fotoyla da konuyu süsleseniz daha iyi olurdu sanki, görelim şu modern çapırı
-
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
Ama böyle kuru kuru olmaz, 1-2 fotoyla da konuyu süsleseniz daha iyi olurdu sanki, görelim şu modern çapırı
fotoğraf kısmına geçmedim henüz. hafta sonuna kadar fotoğraf yok idare edin :D
-
Hayırlı olsun. Taş değmesin tekere.
Ducatiden sonra frenler zayıf gelmesin aman dikkat. şapırların genel itibariyle frenleme de sıkıntıları oluyor ağırlıktan dolayı. (vulcans'i kullanmadım ama o da öyle olabilir diye yazdım. Ulan hangi motora binsem, frenlemesi benimkinden iyi geliyor.)
Çapırcıların arasına hoş geldin.
-
-
MaryJane adlı üyeden alıntı
Diavel Neden Almadın
daha az benzin yakmak için :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
sey_47 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Taş değmesin tekere.
Ducatiden sonra frenler zayıf gelmesin aman dikkat. şapırların genel itibariyle frenleme de sıkıntıları oluyor ağırlıktan dolayı. (vulcans'i kullanmadım ama o da öyle olabilir diye yazdım. Ulan hangi motora binsem, frenlemesi benimkinden iyi geliyor.
)
Çapırcıların arasına hoş geldin.
https://mobile.donanimhaber.com/stor...d76931afd2.jpg
tek parmak kullanımda ducati daha iyiydi ama zaten motor yapı itibariyle beni hıza teşvik etmiyor. o yüzden sıkıntı olmuyo şimdilik.
bide fren alıştırması yapıyorum fırsat buldukça tepkisini ölçüyom
birden firene basınca abs den dolayı durması uzun sürüyor.
ama limon sıkar gibi sıkınca daha etkili oluyor. hatrı sayılır derecede iyi freni var.
hemen çapırcı gurubu bulmam lazım kendime
-
Hayırlı olsun,
Baya keskin bir dönüş olmuş.
-
Vulcan S, cruiser görünümlü spor motordur. Gavur sport cruiser diyor zaten.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Vulcan S, cruiser görünümlü spor motordur. Gavur sport cruiser diyor zaten.
sportif gözükmek her zaman iyidir :D
-
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız günlerde kullanın.Bence gayet mantıklı bir tercih yapmışsınız.
-
Hayırlı Olsun. Asıl Ducati kurtulmuş senden Vulcan S in mutlu mesut günler dilerim. Az yakmak çok önemli.. Benzin 7 tl :D
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
vulcan s on numara motordur.. kawanın klasik tek motor çok segment ürünüdür.. bildiğim kadarı ile er6 ve klr650 ile aynı motor var o familyanın ürünü.. aslında cruisercıların sevmeme nedeni bu olabilir eski kardeşi en500 içinde aynı terraneleri söylüyorlardı er5,kle500 ile aynı motor var diye .. benim çok beğendiğim on numara bir makine tek sıkıntısı ikici eli çok fena ölü..
sanırım sende ducati ile takasa aldın iyi yapdın bence .. o motor az yakıyor 650 likler içinde bile en az yakan motorlardan biridir..
-
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. Vulcan S'i ilk defa duydum, burda duyduktan sonra bir bakayım dedimde baya güzel motormuş. Diavele bayağı benziyor. Ama fiyatları bana göre hala çok fazla.. Öğrenci adam olunca
-
Hayirli olsun, gule gule kullanin, cok guzel.
sey_47 adlı üyeden alıntı
Ducatiden sonra frenler zayıf gelmesin aman dikkat.
Ama bir de boyle bakin: artik işe yarayan arka frenleri var
msandikci adlı üyeden alıntı
Vulcan S i silindir yapısından genel sportif şeklinden dolayı pek beğenmiyor çapırcılar ama bence fazlasıyla güzel bir motosiklet. Güzel günlerde kullanın ^^
Aslinda V yerine paralel iki silindir olmasi cok problem degil de, tork egrisi tipik cruiserlardan farkli. Cruiser'lar genelde hacmine gore bayagi gucsuz olur, buna mukabil dusuk devirlerde deli gibi torklu olurlar, onun icin de agir olmalarina ragmen nispeten hizli ve kolay kalkarlar. Motorun dusuk devirde yuk altindaki sesi de ayri guzeldir.
Mesela rakibi sayilabilecek Star (Yamaha) Bolt 950cc hacimli, ama ona ragmen 6-7 beygir daha gucsuz bundan, daha da agir, ancak hizlanmasi daha iyi. Cunku dusuk devirde yuksek tork uretiyor. Ancak yuksek hizda kulahlar degisiyor tabi.
-
Bolt'a (XV950) hastayım (Iron 883 çakması ama daha iyisi...), hatta nakedvari sürüş ergonomisi yüzünden SCR950'ye daha da hastayım. İstanbul'da değil ama başka bir yerde olursam alırım kesin... Bunların iğrenç ötesi dash'lerini değiştir tamam.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun, gule gule kullanin, cok guzel.
Ama bir de boyle bakin: artik işe yarayan arka frenleri var
Aslinda V yerine paralel iki silindir olmasi cok problem degil de, tork egrisi tipik cruiserlardan farkli. Cruiser'lar genelde hacmine gore bayagi gucsuz olur, buna mukabil dusuk devirlerde deli gibi torklu olurlar, onun icin de agir olmalarina ragmen nispeten hizli ve kolay kalkarlar. Motorun dusuk devirde yuk altindaki sesi de ayri guzeldir.
Mesela rakibi sayilabilecek Star (Yamaha) Bolt 950cc hacimli, ama ona ragmen 6-7 beygir daha gucsuz bundan, daha da agir, ancak hizlanmasi daha iyi. Cunku dusuk devirde yuksek tork uretiyor. Ancak yuksek hizda kulahlar degisiyor tabi.
yamahanın cruiser modellerine bakmıştım. tam torkunu 3500 devirde veriyor
kalkışta bildiğin tokatçı makina
yalnız vulcanın devirlenmede çıkan bi sesi var çok hoşuma gitti.
sabit hızda sesi yok ama tapa gaz verince açılın ben geliyorum sesi çıkartıyor..
bide bilgim yok ama sabit gazda ve hafif hızlanmada eco yazıyor göstergede
gazı fazla verince eco yazısı gidiyor ve ses değişiyor.
acaba eco ve sport modu var ve bu gaz tepkisine göre otomatik mi ayarlıyor.
yoksa sadece anlık tüketimde şuan ekonomiktesin mi diyor
-
hayırlı olsun 5 litre ortalama yakar çok kaliteli ömürlük bir motor.tork manyağı değil ama cidden hızlı er6 versys motoru heyecanlı baya.choper zaten değil olamazda dediğin gibi bi benzeri diavel zaten arkadaşta diavel alamadığından vulcan aldı bu arada motoru hangi ilden aldın sorabilirmiyim örneğin Antalya olabilirmi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)