superonline ın ayıbı ne yapılabilir?
Reklamlar
-
Arkadaşlar aboneliğimiz sözlememiz yılbaşında bitmişti,ocak ayında bize fatura geldi bu fatura ödendi aralığın faturasıydı. daha sonra şubat ayında aboneliğin sonlanabilmesi için faks çekilmesi ve modemin kargoyla gönderilmesi istendi bizden şubatın 12 sinde bu işlemde tamamlandı.Ocak ayının faturasınıda şubat ayında ödemiş olduk.
Şimdi bize gelen mesajda şubat ayının faturasınıda ödememiz isteniyor arayıp müşteri hizmetleriyle görüştüm,bana söylediği kelime sizin çektiğiniz faks bize ulaşmamış
Bizim elimizde faksın ulaştığına dair belge,gönderilen dilekçenin bir örneği kısaca elimizde her türlü belge mevcut ben bunları müşteri temsilcisinede söyledim elimde faksın ulaştığına dair belge var ödeme yapılmıycak diyerek suratına kapattım çok sinir oldum çünkü.
Ben bu durumda ne yapmalıyım sizce belgeleri saklayıp faturaların yığılmasınımı bekliyim yoksa tüketici hakem heyetine belgelerle birlikte başvuruyım mı? tekrardan faks çekmeyi düşünmüyorum bizim elimizde gittiğine dair belge var zaten yoksa fazladan bir fatura daha ödeticek bunlar bize uzun bir yazı oldu yardımcı olabilicek varmı
Reklamlar
-
fax check-in inisiyatifi karşı tarafta
şu tarihteki faxın tekrarı diye tekrar çek. oda elinde bulunsun
-
Buradan BTK'ye şikayet edebilirsiniz.
https://sikayet.btk.gov.tr/giris/
Yine de sonuç çıkmazsa BTK nin kararına karşı Kamu Denetçiliği Kurumuna başvurabilirsiniz.
Yukarıda bahsettiğiniz gibi tüketici mevzuatı kapsamında da başvuru yapabilirsiniz.
-
btk ya şikayette bulundum bakalım ne olucak
-
Fax ile alakalı olmayabilir ancak kurum ödemeleri şu şekilde:
20'si fatura kesim tarihin olarak düşünelim. Hat kapamaları 1 hafta içerisinde olur genelde.
Ocak 15'inde hat kapatma başvurusunda bulundun takiben 22'sinde kapanırsa ocak 20'de 1 aylık toplam faturayı ödersin.
Ancak 22 ocakta kapandıgı için 2 gün şubat ayından kullanmış olursun; 2 gün kullanım için sözleşmelerde yazılı olduğu üzere sana şubat 20'de tam fatura gelir.
Ben cc de calısırken böyle idi; yasa değişmiş ise bilemem.
Ancak ya hat kapamasını fatura kesiminizden 2 hafta önce yapıp garantiye almanız gerekiyor ya da yeni faturaya OK demeniz gerekiyor.
FAX'dan öte bu nedenle gibi geldi bana bu konu.
Bu anlattıgım süreç dahilinde ise arayacağınız bir hak yok. Ancak farklı olarak o 2 gün kısmı gibi adamların fax ı alamamasından kaynaklı ise evet arayacağınız hak var.
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Fax ile alakalı olmayabilir ancak kurum ödemeleri şu şekilde:
20'si fatura kesim tarihin olarak düşünelim. Hat kapamaları 1 hafta içerisinde olur genelde.
Ocak 15'inde hat kapatma başvurusunda bulundun takiben 22'sinde kapanırsa ocak 20'de 1 aylık toplam faturayı ödersin.
Ancak 22 ocakta kapandıgı için 2 gün şubat ayından kullanmış olursun; 2 gün kullanım için sözleşmelerde yazılı olduğu üzere sana şubat 20'de tam fatura gelir.
Ben cc de calısırken böyle idi; yasa değişmiş ise bilemem.
Ancak ya hat kapamasını fatura kesiminizden 2 hafta önce yapıp garantiye almanız gerekiyor ya da yeni faturaya OK demeniz gerekiyor.
FAX'dan öte bu nedenle gibi geldi bana bu konu.
Bu anlattıgım süreç dahilinde ise arayacağınız bir hak yok. Ancak farklı olarak o 2 gün kısmı gibi adamların fax ı alamamasından kaynaklı ise evet arayacağınız hak var.
ben söylediğini düşündüm de,bana söyledikleri bize ulaşmış olan herhangi bir faks yok lafıydı yani aboneliğimiz devam ediyormuş sonraki ayda fatura gelicek ben ona eminim
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
BTK üye olup mesaj attığınıza göre o mesaj direkt superonlina gider.
Onlarda size cevap yazmak zorunda.
BTK üzerinden cevap geldiği anda o fesih/kapatma dilekçesini faksla tekrar gönderin.
BTK sitesinden bir resminide faksla ekteki belge şu tarihte gönderilmiştir diye mail atın.
Bundan sonra itiraz etme şansları kalmaz.
Hemen uyarayım...
İptal yapmamak için akla gelmeyecek bahaneler uyduruyorlar.
Kaç ay fazladan alsak kar diye düşünüyor olmalılar.
Benim iptali reddetme gerekçeleri çektiğim dilekçe faksında kimliğimin önlü arkalı fotokopisi olmamasıymış.
Kimlik dediği yeni tür ehliyet.
Arka yüzde hiçbir kimlik bilgisi yok.
Ama inatla iptal etmediler.
BTK üzerinden iptal faksının resmini mutlaka gönderin.
Çünkü bir yerlerde geçen bir madde daha var bunların sitesinde veya gelen sms mesajındaydı.
Siz iptal faksı çektikten sonra faksınız ulaşmıştır diye bir mesaj geliyor.
Bu mesajdan sonra telefonla arayıp iptal yapacaklarını söylüyorlar.
Aradıklarında açmazsanız veya ulaşılmazsanız, herşey baştan başlıyor.
İyi hatırlattınız. Benim yarın ehliyetin önlü arkalı resmi ile tekrar iptal faksı çekmem gerekli.
Bunu resmini alıp BTK daki verdikleri cevapa ilet diyerek epostayla göndereceğim.
Aşağıdaki resme dikkatle bakın. ben hala iptal ettiremedim.
Şu BTK üzerinden mesaj atmak en iyi çözüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
.
Şimdi bunlar ulaşılamadığınız veya teyit etmediğiniz durumda iptal işlemleriniz başlatılmayacaktır diyorya.
Yahu benim hat Turkcell. Evde telefonu balkonun dibine koyarsam ancak çekiyor.
İçerde bazen çekiyor bazen çekmiyor.
Önce şu hattın çekmeme durumunu halledin ondan sonra Superonline iptali için ararsınız diyorum.
Hala yeni internet paketi öneriyorlar.
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
btk ya şikayette bulundum bakalım ne olucak
Umarım tarihleri vb vererek tüm olayı anlatmıssınızdır.Daha etkili oluyor.
Ben ensar vakfı sponsorluğundan rahatsız olduğum için sonlandırmıstım o zaman elden teslim etmistim.Sanayi mahallesinde bir bayisi vardı.n
Birde sinirlenmeyin çünkü karsınızda duygusu olan bir insan değil sirket arayın son durumu vb öğrenin.
-
İşte böyle bir firma oldukları için bu ay 540 TL ceza ödeyip aboneliğini iptal ettim. Ettim derken, daha faksı çekmedim. Bakalım çekince ne olacak ? Altı ayda ödediğim kullanım bedeli 420 TL, cayma cezası 540 TL. Ülkede bunlarla ilgilenen olmadığı için istedikleri gibi at koşturuyorlar. Telefonla arayınca arapça telesekreter cevaplayan firma ile iş yapılmaz zaten.
-
bir an önce istediklerini yap ve sonlandir. Ben millenicom denilen sözde sirkete 5 ay fatura ödedim.Sebep kendilerine fax ulasmamasi 10 farkli makinadan 200 un uzerinde fax cektim ama ulasmiyor. Çünku karsida bir fax cihazi yok. Btk mtk hikaye sikayetimi sirkete iletiyo kardesim sirket cozecek olsa cozerdi. Gerekirse modemi alip elinizle goturun bun yamyamlarin elinden kurtulus yok.
-
Abonelik sonlandırmanın en temiz ve kolay yolu
NOTERDEN ABONELİK FESİH İHTARI göndermek olarak görünüyor.
Noter 130 TL masraf alıyor bunun için.
Kimliğiniz noterde teyit edildiğinden hukuken ayrıca telefon teyidi isteme hakları kalmıyor.
Olay yargıya intikal etse dahi elinizde noterden çekilmiş bir ihtar olduğundan hiç bir şey
yapamazlar.
-
İptal işlemlerini abone merkezlerine bizzat gidip yapmakta fayda var telefonla faxla falan sıkıntı çıkar böyle.
-
artemis99 adlı üyeden alıntı
İptal işlemlerini abone merkezlerine bizzat gidip yapmakta fayda var telefonla faxla falan sıkıntı çıkar böyle.
abone merkezi yok ki turkcell ilgilenmiyor superonline ı arayın diyor her türlü işlemde
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
abone merkezi yok ki turkcell ilgilenmiyor superonline ı arayın diyor her türlü işlemde
abonelik yaparken alıyorlar, iptal işlerine gelmiyor da ondan. TTnet de öyle, iptal yapmamak için bin dereden su getiriyorlar ikna birimleri falan sırf bunun için, ama bana sökmez gittim telekom müdürlüğüne 5 dakikada hem telefonu hem ttneti kapattırdım kurtuldum şükür.
-
-
Abonelik iptal edileli 2 ay oldu hala fatura gönderiyorlar. Bunların aşkı sırf bana zannetmiştim. Meğer herkeseymiş
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Abonelik iptal edileli 2 ay oldu hala fatura gönderiyorlar. Bunların aşkı sırf bana zannetmiştim. Meğer herkeseymiş
E-Devlet şifreniz varsa oradan pasif (iptal edilmiş) ve aktif telefon hatlarınızla internet ve tv aboneliklerinizi görebiliyorsunuz.
Hala aktif görünüyorsa iptal etmemişlerdir.
Pasif görünmesine rağmen fatura geliyorsa BTK şikayetten resimli şikayet yazın.
O da olmazsa tüketici hakem heyetine...
-
Ben superonline kullanıyorum memnunum ttnet’e göre yarı fiyatlı. Hatta apartmanda ilk bana geldi. Kablo tv kullanıyorsanız zaten onun üzerinden geliyor. Turkcell sadece isim. İlk kurulduğunda hiç memnun değildim şikayet ettim falan bi bakım yaptılar şimdi süper.
-
mece14 adlı üyeden alıntı
Ben superonline kullanıyorum memnunum ttnet’e göre yarı fiyatlı. Hatta apartmanda ilk bana geldi. Kablo tv kullanıyorsanız zaten onun üzerinden geliyor. Turkcell sadece isim. İlk kurulduğunda hiç memnun değildim şikayet ettim falan bi bakım yaptılar şimdi süper.
Çalıştığı, ödediğiniz ve kullanabildiğiniz müddetçe sorun yok.
Problem, taahüdünüz bitip iptal etmek istediğinizde başlıyor. Umarım aynı sıkıntıları yaşamazsınız...
İnternet benzer şikayetlerle dolu...
-
2018 ekim ya da kasim ayinda aboneligimi iptal icin hem faks hem mail attim.faks ta kimlik okunamiyor diye sms geldi .tekrar hem faks hem mail attim aynisini daha okunakli.sonra onay mesaji geldi modemi de bizzat elden superonline merkezine elden teslim ettim.sorun yasamadigim tek firma.ttnet denen nalet firmadan sonra melaike bunlar.antalya merkezde fiber superonline kullandim hic sikinti cekmedim her ay personelleri geliyordu bir sikinti var mi diye.finikeye tasininca mecbur tekel de olan ttnet e gectim en ucuuzu oldugu icin.iptal dilekcenizi cok siki takip etseydiniz keske mail ve faks ile.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)