Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Yeni Corolla

    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    toyota toyota dır
    corolla o 90 larda ki piyasada sorunsuz olarak tanınmanın ekmeğini yiyor yemeye devam eder bu gün 100000 tl param olsa gider auris alırım
    atmosfrikten şaşmam mds vites süper
    ceyranlı bizi bozar
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Bugün yeni corollayı inceleme ve 1,6 benzinli otomatik versiyonunu test etme şansım oldu.

    Eksi ve artılarını yazayım kısaca;

    -Arka koltuk baş mesafesi hayal kırıklığı. Nasıl bir sedan araç bu anlamadım. 1,76 boyla arka koltukta kafam tavana değdi. Son yıllarda bindiğim baş mesafesi en düşük sedan arabalardan biri diyebilirim.Diz mesafesi ise gayet iyiydi. Ayrıca arka oturuş pozisyonunu biraz dik ve yüksekte buldum. Corolla sedan gibi bir aile otomobiline bunu yakıştıramadım. En büyük eksisi arka kısım baş mesafesi diyebilirim. Tam bir hayal kırıklığı...

    -Giriş paketi olan vision modeli 2. şoku yaşattı. Tamam baz pektten çok bir beklentim zaten yoktu ama yıl olmuş 2019, 15" plastik kapaklı jantlar, orta konsolda renkli ekran yok, park sensörleri yok, deri direksiyon yok, yok yok yok...

    -Sunrooflu modellerde sunroof ön kısımdakiler için iyi ancak arkada oturanlar için facia, sunroof girintisi aşırı derecede içeriye çıkıntı yapmış ve zaten dar olan arka baş mesafesi ve yaşam alanını katletmiş. Hiç beğenmedim.

    Gelelim artı yönlerine;

    +Sürüşünü beğendim. Özellikle amortisörleri çok başarılı buldum. Yumuşaklığı ve darbe sönümlemesi bence çok iyi. Hem konforlu hemde yol tutuşu başarılı, amortisörlere iyi çalışılmış, kendisini belli ediyor.

    +Koltukları konforlu, tasarımı güzel ve çift renkli olması da hoş bir hava katmış.

    +Çift renkli ve eskisine göre daha ferah ön kokpit tasarımı hoşuma gitti. Malzeme kalitesinde de eskiye oranla artış var.

    +Sürüş pozisyonu iyi tasarlanmış. Hafif yüksekte, görüş açıları iyi, ferah ve rahat bir sürüş sunuyor. Arabayı kullanmaya başladıktan 5 dk sonra sanki 5 aydır sürüyormuşum gibi kolay adapte oldum. Araç sürücü dostu tasarlanmış ve sürmesi keyifli.


    Amatör bir kullanıcı gözüyle benim görüşlerim bu yönde, merak eden ve almayı düşünen varsa mutlaka incelesin ve test sürüşü yapsın derim. Herkese kazasız sürüşler


  3. #23

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    en azından elektrikli camları varmış .. var dimi

  4. #24
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en azından elektrikli camları varmış .. var dimi
    He valla, 4 cam da elektrikli, beni çok şaşırttı bu. Keşke 2 tane döndürmeli cam kolu koysalardı da tam uyumlu olsaydı her şey, güzel bir nostalji yaşardık

  5. #25

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Sürüşün iyileştirilmesi için arka amortisör sistemlerini değiştirdiler, muhtemelen bu yüzden arka koltuklar yüksekte kaldı.

  6. #26

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün yeni corollayı inceleme ve 1,6 benzinli otomatik versiyonunu test etme şansım oldu.

    Eksi ve artılarını yazayım kısaca;

    -Arka koltuk baş mesafesi hayal kırıklığı. Nasıl bir sedan araç bu anlamadım. 1,76 boyla arka koltukta kafam tavana değdi. Son yıllarda bindiğim baş mesafesi en düşük sedan arabalardan biri diyebilirim.Diz mesafesi ise gayet iyiydi. Ayrıca arka oturuş pozisyonunu biraz dik ve yüksekte buldum. Corolla sedan gibi bir aile otomobiline bunu yakıştıramadım. En büyük eksisi arka kısım baş mesafesi diyebilirim. Tam bir hayal kırıklığı...

    -Giriş paketi olan vision modeli 2. şoku yaşattı. Tamam baz pektten çok bir beklentim zaten yoktu ama yıl olmuş 2019, 15" plastik kapaklı jantlar, orta konsolda renkli ekran yok, park sensörleri yok, deri direksiyon yok, yok yok yok...

    -Sunrooflu modellerde sunroof ön kısımdakiler için iyi ancak arkada oturanlar için facia, sunroof girintisi aşırı derecede içeriye çıkıntı yapmış ve zaten dar olan arka baş mesafesi ve yaşam alanını katletmiş. Hiç beğenmedim.

    Gelelim artı yönlerine;

    +Sürüşünü beğendim. Özellikle amortisörleri çok başarılı buldum. Yumuşaklığı ve darbe sönümlemesi bence çok iyi. Hem konforlu hemde yol tutuşu başarılı, amortisörlere iyi çalışılmış, kendisini belli ediyor.

    +Koltukları konforlu, tasarımı güzel ve çift renkli olması da hoş bir hava katmış.

    +Çift renkli ve eskisine göre daha ferah ön kokpit tasarımı hoşuma gitti. Malzeme kalitesinde de eskiye oranla artış var.

    +Sürüş pozisyonu iyi tasarlanmış. Hafif yüksekte, görüş açıları iyi, ferah ve rahat bir sürüş sunuyor. Arabayı kullanmaya başladıktan 5 dk sonra sanki 5 aydır sürüyormuşum gibi kolay adapte oldum. Araç sürücü dostu tasarlanmış ve sürmesi keyifli.


    Amatör bir kullanıcı gözüyle benim görüşlerim bu yönde, merak eden ve almayı düşünen varsa mutlaka incelesin ve test sürüşü yapsın derim. Herkese kazasız sürüşler

    Hocam baz donanımda deri direksiyon, park sensörü, alaşım jant sunan kaç marka var ki? Bütçesi ona göre olan niye bunlara ekstra para versin ki? Çok tercih edilen bir donanım değil elbette giriş seviyesi ama kiralamaya filoya gider her halükarda.

  7. #27
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürüşün iyileştirilmesi için arka amortisör sistemlerini değiştirdiler, muhtemelen bu yüzden arka koltuklar yüksekte kaldı.
    Dediğiniz gibi olabilir. Diğer bir seçenek de bu araba hybrid şekilde tasarlandı. Hybrid modülün pilleri (priuslarda böyle) arka koltuk altında bir bölgede bulunuyor. Sanırım hybrid için tasarlandığından koltuklar yükseğe konumlandırılmış da olabilir diye düşündüm.

    Ancak ne olursa olsun C segmenti bir aile otomobilinde arka yaşam alanı daha ferah olmalıydı.

    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam baz donanımda deri direksiyon, park sensörü, alaşım jant sunan kaç marka var ki? Bütçesi ona göre olan niye bunlara ekstra para versin ki? Çok tercih edilen bir donanım değil elbette giriş seviyesi ama kiralamaya filoya gider her halükarda.
    Hocam çok haklısın, ancak 100bin tl para az değil, yıl olmuş 2019, insan 3-5 ufak ekstra olsun istiyor

    Ayrıca bayii ellerindeki 10 adet vizyon modeli sattığını söyledi ki şaka yapıyor gibi bir halleri yoktu. Filo veya kiralamacılar yoğun talep göstermiş ucuz modele.

    Deri direksiyon veya vites topuzu neyse de hiç değilse lastikler 16" olsaydı. 4 takım çelik jant takılınca bir şeye benzerdi. Gerçekten o arabaya 15" lastik hiç olmamış.

  8. #28

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam baz donanımda deri direksiyon, park sensörü, alaşım jant sunan kaç marka var ki? Bütçesi ona göre olan niye bunlara ekstra para versin ki? Çok tercih edilen bir donanım değil elbette giriş seviyesi ama kiralamaya filoya gider her halükarda.
    Adamlar 100 bin tl ye araba satıyor 50-60 bin liraya değil jant kapağı nedir yapmayın Allah aşkına.. park sensörü nedir fabrikaya maliyeti 5 tl -10 tl dir.. pek çok aracın baz donanımda bunlar var olmıyanların fiyatlarıda ona göre zaten .. Biz şirkete geçen ay aralıkda clio 1.5 dci baz paket 75 beygirlik aldık 70 bin tl ye sıfır.. alaşım jant ,park sensörü var araçda.. 30 bin tl pahalıya satıyorsun bir zahmet koyu ver ...

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Demek ki belli bir bütçeye park sensörü isteyen Clio, başka tercihleri olan da Corolla tercih edecek...

  10. #30

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    Alıntı _chaotic_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 lira icin 2 km hıyar kuyruğunda bekleyip bir de memnun olanların içtiği neyse ondan bulmak lazım bence, böylece rokete filan gerek kalmadan uzaya çıkabiliriz.
    Ahaber izle direk o kafadasın
    okanbagiscan bunu beğendi.
    halimiz itten beter, keyfimiz paşada yok

  11. #31
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    Alıntı potasyum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cesaret edemiyorum. Bütün nöronlarimin yanmasindan korkuyorum

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı _chaotic_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cesaret edemiyorum. Bütün nöronlarimin yanmasindan korkuyorum
    Ama yandıktan sonra müthiş bir huzur çöküyormuş

  13. #33

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Ben ilk çıkan Hybrid Yaris'lerden aldım, o zamanki hesabıma göre dizel ile kıyaslamıştım, 30.000 km de parasını çıkartıp kara geçiyordu. Doğru hesaplamışım , hatta akaryakıt fiyatı artınca daha kısa sürede parasını çıkarttı. Konforu da bonus oldu. Şimdi durum daha değişik, mecburen benzinli ile karşılaştırılacak ve 1.8 motorun vergisi de işin içine girince 3 kere düşünmek gerekir gibi.

  14. #34
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Bu C-HR ler nasıl. 1.2 benzinli yada 1.8 Hybrit leri almaya değermi.hybrit almak bir avantaj sağlıyormu. Evi 140 bine almıştım araba 150 bin şaka gibi.

  15. #35

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Yakıt hesabı yapmak lazım , diğer araçların yarısı kadar yakıyor, oturup toplama çıkarma yapın işte. Üstüne konforu da ekleyin.

  16. #36
    papanax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM390 , Ducati Monster 797, Xmax 400
    tasarım çok tırt

    hundai accent

  17. #37
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt hesabı yapmak lazım , diğer araçların yarısı kadar yakıyor, oturup toplama çıkarma yapın işte. Üstüne konforu da ekleyin.
    Diğer araçların yarısı kadar mı? Eğer öyle olsaydı hybrid araćlarda kuyruk olurdu...hesabınız yanlış...şehir içi sakin kullanmak kaydıyla (sakin kullanmassaniz aninda benzinli motorda baya devrede çünkü)aynı sınıftaki yine yeni teknoloji, turbo benzinli bir aracla mesela arasında taş çatlasın %30-35 şehir dışı ise 90 la tin tin gitmeyip 120 sabit giderseniz hele neredeyse hiç tasarrufu yok hibritlerin... Karma kullanimda %20 desek 1.8 mtv si ile pek bir esprisi kalmiyor şehir içi çok fazla km yapmayanlar için.

  18. #38

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Ben daha önce 1.6 corolla kullanıyordum, sonra yaris hybrid aldım, hesapta bir yanlışım yok, aşağı yukarı yarısı kadar yakıyorum.
    Bu da İstanbul - Bursa arası ortalama tüketim mesela.
    https://lh3.googleusercontent.com/NU...k=w834-h625-no
    Kışın ısıtma nedeniyle biraz artabilir.
    https://lh3.googleusercontent.com/vX...=w1112-h625-no

  19. #39
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben daha önce 1.6 corolla kullanıyordum, sonra yaris hybrid aldım, hesapta bir yanlışım yok, aşağı yukarı yarısı kadar yakıyorum.
    Bu da İstanbul - Bursa arası ortalama tüketim mesela.
    https://lh3.googleusercontent.com/NU...k=w834-h625-no
    Bu sürüsteki ortalama hız neydi? 90 mı? 100mü? 120 mi?
    Diger yandan Eski teknoloji 1.6 atmosferik motordan ziyade aynı sınıfta bulunan ama farklı modellerdeki yeni teknoloji turbo benzinli motorları kastetmiştim ben. Kendi adıma 1.6 hacmindeki bir motor eşlik etseydi+ elektrikli motor biraz daha güclü olsaydı bende düşünebilirdim. Kazasız sürüsler dilerim.

  20. #40

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Teşekkür ederim. Turbo benzinli motorlar hem çok yakar hem masraflıdır hem de pahalıdır, doğru bir kıyaslama olmaz bence. Dizel motorlar tasarruf açısından karşılaştırılabilirdi ama o devir kapandı artık.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)