Türk Telekom Dolandıcılığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2018, 17:26
#1
Merhaba motosiklet severler,
Yurt dışındayım ve 3 aydır hattımı kullanırken sorun yaşamamış olan ben bu ay telefonumdan türk telekomun müşteri hizmetlerinin numarası olan 05598008000 'a tanesi 80 kuruştan toplam 150 küsür TL den fazla tutacak şekilde mesaj göndermiş görünüyorum. Mesajlar öyle bir anda da değil saatte bir filan şeklinde. 2 kez şikayet talebi yollayıp düzeltme istememe rağmen robot ağzıyla sizin kullanımınız cevabı alıyorum. SMS içeriği kanıtlarını yollayın dediğimde ise tık yok. Bu dolandırıcıların beni ilk kez kazıklamaya çalışması da değil. 6-7 ay önce ben Türkiye'de iken telefonuma 15 TL değerindeki mobil ödemeniz onaylanmıştır mesajı geldi. "Mobil ödeme için telefona onay mesajı gelir. Hani nerede bu mesaj ? Bu saçmalığı düzeltin" dediğimde. Siz onaylamışsınız ama mağdur olmayın diye düzeltelim gibi pişkin bir cevap almıştım.
BU DOLANDIRICILARI KULLANMAYIN, KULLANDIRMAYIN. Keza ben ülkeye döner dönmez bu firmamtırak cisimden kurtulacağım.
Reklamlar
-
08 Haziran 2018, 17:44
#2
mobil ödeme turkcellde başıma geldi apple direk para çekmişti 500 tl hiç onay mesajı gelmemişti geçmiş olsun
gruba attın yazınızı birinin başınada gelmiş aynısı annesinin ve kendisinin hattına iptal edilmiş
-
08 Haziran 2018, 17:51
#3
hayat ne güzel : bende 370 lira kazıklandım türk telekomdan var mı başka hayır sever?
oysaki o 370 lira ile nelere sahip olurdum nelere?
-
08 Haziran 2018, 18:26
#4
Batıyorlar da giderayak vurgun çabası mı bu acaba ? Kime sorsam son zamanlarda bir vukuat yaşamış zaten bunlarla.
-
08 Haziran 2018, 19:27
#5
türk telekom firmasından "yazlık internet" adı altında ben de kazıklandım, işin tuhaf yanı ne tüketici hakları yanınızda ne mahkemeler, kullanmayı bırak, haberim olmayan hizmete 408 tl ödedim
thmden gelen kağıtta ıslak imza atmaya dahi gerek görmeyen üyeler olduğunu gördüm,
yani özetle güzel bir sistem kurmuşlar vatandaşa itiraz vb hak getire..
1 kuruşunu dahi helal etmiyorum, mümkünse firmadan uzak durun sizin de canınız yanmasın
-
08 Haziran 2018, 19:55
#6
-
08 Haziran 2018, 21:19
#7
Tanım: 2015 yılı sonunda kapattığım internet aboneliği için 2016 ağustos ayına cayma bedeli faturası çıkaran ve bunu bana bildirmeyen, telekom online işlemlerde kaydı olmayan 215,00 TL tutarındaki fatura bedeli için 2018 nisan ayında Şenol Hukuk bürosu aracılığıyla hacze kalkışan kurumsal hırsızlık şirketi.
-
08 Haziran 2018, 22:19
#8
Hocam sadece Türk Telekom da olmuyor bunlar ;
Vodafona geçtiğim ilk 2 ay fatura fazla geldi dedim ne oldu acaba ? Aradım sordum yok film paketine abone olmuşsunuz dedi iptal ettirdim. Sonra 1 ay sonra gene fatura fazla geldi bu sefer de oyun paketi almışsınız dedi. (Dedim kardeş hayırdır) Satın alma işlem saatlerini aldım gece 01.00 ve sabah öğlen 12:00 bizim okulda telefon topluyorlar 16:00'a kadar yok ve gece 1'de manyakmıyım da gidim oyun paketi alayım ? Adam diyor aldığın şirketin telefon numarası bu ara iptal ettir (oldu başka ?) Dedim ki satın almayı kapattırdım telefondan ve eğer bu ücretler yansırsa tüketici hakları hakem heyetinde görüşürüz dedim. Adam füze gibi halletti işlemleri (ilk başta siz iptal ettirin diyordu kendileri ilgilendiler) üç kağıtcı pez½$#ler.
-
08 Haziran 2018, 23:26
#9
Galiba asıl sıkıntı artık gerçekten vatandaşın itiraz ile bir şey elde edemeyeceği kadar saçma bir sistemde olmamız. Buna güvenerek afedersiniz düdüklüyorlar önlerine geleni. Ben de mecbur ödeyeceğim gibi görünüyor.
-
08 Haziran 2018, 23:37
#10
Hocam diğer operatörlerde de durum farklı değil.
-
08 Haziran 2018, 23:49
#11
zamanında bana soktular normaldir.tt bunu hep yapıyor kurtulmamdan 4. senem hala işim olmaz olamaz.kimseye tavsiye etmiyorum etmem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)