Change.org , destek verir misiniz
Reklamlar
-
Merhaba anneme doğum günü hediyesi olarak aldığım bir ürün kusurlu çıktı ve Arçelik ayıplı mal satışı hakkında destek sağlamıyor.
Bu konu hakkında etkili olabilir düşüncesiyle change.org 'a yazma düşüncesi geldi aklıma.
Uzun uzun yazıp yazı kirliliği yapmamak adına direk change.org linkini paylaşıyorum. Orada herşey geniş geniş anlatışmıştır.
Destek olmanızı rica ediyorum.
https://www.change.org/p/ar%C3%A7elik-anneleri-%C3%BCzme-ar%C3%A7elik
Destek olan olmayan herkese teşekkürler
Reklamlar
-
Selam bu bağlantıdan ulaşılmıyor !!!
-
Changeorg bir ise yaramaz iyi niyetli uye insanlari arayip bagis falan istiyorlar dolandirici bir kurumun ellerinde tr tarafi
-
Motosiklet Eğitmeni
Hiç olmazsa bi link vereydin de yardımcı olmak isteyenler tıklayıp destek olsaydı.
Hani adamın biri sabahtan akşama Allah'ım noolur piyangodan büyük ikramiye bana çıksın diye dua eder yalvarırmış.
5 yıl
10 yıl
20 yıl
Böyle sürüp gitmiş.
Ama tık yok.
Artık melekler bile dayanamamış, Allah'ın huzuruna çıkıp
"Senin herşeye gücün yeter. Ne olur kabul et artık şu garibin duasını"
demişler.
Edicem etmesine de
demiş Allah.
Bari bir kere bilet alsa.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
https://www.change.org/p/arçelik-anneleri-üzme-arçelik
Link yanlis olmuş kusuruma bakmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------
Ek olarak link doğruymuş :/
-
bu change.org işe yarıyor mu? yani burada yapılan kampanyaları kim gözden geçiriyor yada bir kişi sınırı var mı sorunların kaale alınması için?
-
Tüketici hakem heyetine başvursanız daha kesin sonuç alırsınız.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Tüketici hakem heyetine başvursanız daha kesin sonuç alırsınız.
başvuruyu ileticektim fakat her gelen servis bozuk deyip firmaya raporu kusursuz diye bildirince erteledim
bugun itibari ile genel müdürlük personeli olduğunu söyleyen fabrikadan geldiğini belirten kibar bir teknisyen ekibi geldi.
ürünün bozuk olduğunu ve değişimi kesin yapacaklarını, diğer servisler gibi değişim yada iade yapmama kotaları olmadığını sıkıntı yaşatmayacaklarını söylediler ve özür dilediler. Yalnız yine form bırakılmadığı için net olarak güvenemiyorum. Sözde yarın yeni makine gelecekmiş. Yarını beklemeyi tercih ediyorum.
Ayrıca bu tür itibarı zedeleyici yaklaşımlar işe yarıyor mu bilmem ama bugün arçelik tarafından 12-13 kez arandım farklı numara ve birimlerce & neden bu kadar farklı platformlarda dile getirdiğimi de merak ediyorlarmış :O
Yardımcı olan, destek veren ve fikir beyan eden herkese sonsuz teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)