bedava olsa gidilecek yerde değil. çok uzak.
Buna da geçmessek bayılıyoz mu ?
Ülkeye bak. Geçersen bir, geçmessen iki posta. Ama şe pardon, dünya lideriydik, milli birlik beraberlik felan. Unutmuşum kusura bakmayın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:13 ----------
"Bana öyle bi hükümet verin ki, bize düşman görünsün ama hep bize çalışsın"
Bizim gibi hıyarları rüyasında görse inanmaz adamlar...
kanal istanbul isterük
prof lar hesaplamış 200 yılda maliyeti çıkmıyor, işgüzarlıkta son nokta
Hergün Yarımca-Değirmendere arasını gidip geliyorum.. Osman gazi köprüsünün açılışını bekledim.. Dedim ki ''zengin milletiz, her kapıda 2 şer araba, herkesin elinde ıphone 6s, herkesin kolunda 1500-2000 tl lik saatler, herkes marlboro- parliament içiyor, face-instagram da görüyorum ki herkes en iyi yerlerde tatil yapıp chivas içiyor, yetmezmiş gibi en lüx mekanlarda takılıyor..''
Özetle dedim ki; bu dünyalar kadar zengin dötelekler kesin bu köprüye 35 doları verir geçerler.. Haldır haldır sıkışık trafikte, çukurlu, bol trafik ışıklı yollarda körfezi dolanmazlar dedim ama???? Ama geçmediler.. geçemediler.. Hergün deli trafikte işe gidip gelmek için 2 buçuk saatten fazla yolda ziyan oluyor.. Ömürden gidiyor, hayattan çalıyor.. Kime sövsem bilemedim..
Kenan Sofuoğlu geçer belki arada 300-500 basmaya Ben mi? İşim olmaz.
3. köprüye kamyonları yönlendirecekler diye duyum almıştım. oda belki 1. ve 2. köprünün yoğunluğunun azalmasını sağlayabilir. bana sorarsan gerek var mıydı? vardı ama daha başka proje lazım.ulaşılabilir bir yerde olsa trafiği görünce oradan kaçardık ya da zamanımız bolsa geze geze geçerdik karşıya.Ya da denizin altından araçla geçme sistemi yoğunluğu dahada azaltabilirdi. vapur dahil 4 5 farklı alternatif olsa yoğunlukta yarı yarıya düşer diye umut ediyorum.
Dolar rezerv para birimidir. Diğer tüm para birimleri değeri 1973 den bu yana dolar ile ölçülür. Yani dolar ile iş yapmak kur riskini en aza indirir, bu yüzden anlaşmalar genelde dolarla yapılır. . ( Ek bilgi : Doların kendi gücü ise dolar endeksi denilen 6 para birinden olusan bir sepet ile ölçülür.)
Kamyon falan hikaye. Kamyonun çıktığı saatte trafik zaten akıyor. İş saatlerinde kamyonların köprüye girmesi yasak. Asıl trafik zaten iş saatlerinde yaşanıyor. Sonuç = Boşa giden dolarcıklar ve İstanbulda zaten az olan ve kesilen ağaçlar. Sarıyerde yaşıyorum ve ne kadar büyük bir alan biçildi görmeniz lazım. Haliyle ormanı da imara açıyorlar git gide. Heryer villa ve lüks site doldu, dolmaya devam ediyor. Ağaç kalmadı güzelim ilçemde.
Not: Bildiğim kadarıyla gişe olacakmış osmangazi köprüsü gibi. Kaçak geçiş işi yaş yani. Diğer köprüler ve otoban gibi direk geçiş yok. Sebebi de yap işlet devret modelidir herhalde.
Ak troller henüz savunmaya geçmedi mi?
Yatırım, alternatif güzergah, tren, yol, hava alanı, köprü iyidir arkadaş kötüsü olmaz.
Yokluğu kötü bunların. Ya hiç biri olmayaydı..
Bugün biz cefasını çekeriz belki sefasını yine bizim çocuklarımız sürecek başkası değil.
Parası olan adam garajlı tekne alır çeker bentley continental gt sini teknesine geçer karşıya, kimseye minnet etmez.
Benimde başıma geldi ve hala düzeltmelerini bekliyorum.10 kere aramama 2 kere mail atmama rağmen halan aynı maili atıp duruyorlar.Dilekçe ve ruhsat fotokopisini gönderin diye.Neymiş ogs gişesi parayı çekmiş.Kardeşim sistemde 6.sınıf olduğu görün müyor mu?Hangi akla siz 4.75 çekiyorunuz.
benim maile cevap bile yazmadılar kapa plakayı geç mallık bizde usulsuz ceza kestiklerinde o parayı fazlasıyla çıkardım geçişlerden sonra dedik adam gibi alalım uğraşmayalım diye bu seferde ogs den geçersem öyle olacakmış yapabılecekleri birşey yokmuş ozaman belirt hgs den geçelim bizde sadece kamera koymuşlar ben nerden bileceğim ogs sini hgs sini zorla sövdürüyorlar kendilerine
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Filmlerdeki holding sahiplerinin gerçek hayatta olanları,ünlüler,ünlü sanatçılar,aile mirasçıları,Almanya'da yaşayıp ülkedeki evlerinin kiralarını alan gurbetçiler.a101-bim-şok gibi marketlere dükkanlarını kiraya veren ev sahipleri kolaylıkla geçebilir.
ister bedava olsun sınapiyle istanbula kadar gidemeyeceğim için
3. Köprüyü mecburen kullanmak zorundayım. Aracımın Anadolu'dan Avrupa'ya geçiş ücreti, 47.20 tl.
Geri dönüşte yine kurallar gereği mecburen 3. Köprüyü kullandım. Bu sefer geçiş ücreti olarak 105.35 tl ödedim.
Hangi mantıkla bu ücretlendirmeyi yapıyorlar anlamış değilim.
Dünya üzerinde Transport çalışan ve bu güzergahı kullanan binlerce araç var. Ayrıca ülke içi çalışan ağır vasıtalarıda düşünürsek. Mecburen bu köprüyü kullanacakları için. Köprü parasını çok rahat çıkartır. Olan vatandaşa olur.
İstanbul'da karşıdan karşıya geçip geri gelmenin bana masrafı bu kadardı. Bence çok fazla.
Gişede ki görevliye sorduğumda, durumun böyle olduğunu söyledi. Ayrıca orada ki bir sistem aracın dingin sayısına bakıp ücretlendirme yapıyormuş. "Geçerken dingili kaldır düşük ücret ödersin." diye de ekledi.
Bir daha yolum düşerse ki mecburen düşer, aracın bütün tekerlerini yerden nasıl keserim onu düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)