Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

İlerleyen yaş

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    @shadowmaster benim aslında anlamak istediğim fakat nedenini bir türlü kesin öğrenemediğim bir konu başlığıdır mutlaka ayrı tartışılması gerekli Neden o kadar büyük cc'yi son kullanıcıya surpress ediyorlar bayilerin satışından kazandıkları kâr daha mı çoktur nedendir? niçindir?

    "Acabağ alım gücü kısıtlı olan insanlar borçsuz harçsız alıp köle kalmasını" engellemek midir genel amaçları??????
    Büyük cc büyük maddiyat sonuçta...
    serviside, gidişide, barındırmasıda, aksesuarıda cc ye uygun fiyatlandırılıyordur diye düşünüyorum vs.vs...

    Yıllarca kredi ödemenin ne anlamı var ulaşabilecekken istenilen motosiklete daha düşük maliyetlere diye ister istemez soruyor insan....NEDEN
    Yukarıda yazdıklarım sınırlı bütçesi olan ama sürebilmemeye gönül vermiş insanlar içindir.
    İmkanı olan zaten gidip istediğini seçiyor ama hatta onlar için de tehlikeli olabiliyor büyük cc.

    Umuyorum ki bunların kendi düşüncelerim olduğunu ve kimseyi eleştirmek yada fikrini değiştirmek amacı içermediği iyi niyetimden anlaşılıyordur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Yaşım 36, evli ve bir çocukluyum 40 gibi emekli olabilirsem cc sini hala araştırdığım ve karar veremediğim bir motorla bir avrupa turu yapmak gibi bir fikrim var, bu durumu eşe, oğlana anlatmak bir hayli zor olacak ancak bu duyguyu gerçekten yaşamak istiyorum belki gerçekleştirmek istediğim son hayalim bu.

  3. #23

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    @kahvee, sattiklar makinanin cc yükseldikçe evet kar payının arttgini varsayiyorum. " Parayi kazandıran ekipman, daha sonra yüksek cc makinalar , (honda winggoyu gosterip ) kucuk cc makinalardan 100 tl bile kar almiyorum " seklinde yorumlamisti honda bayii isleteni
    kahve bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    25 yıl ara verdiğim motosiklet hayatıma, Duke 200'ü görmem ve aşık olmamla, 2014 yılında tekrar başladım.

    Benim için motosiklet sürerken aldığım zevk önemli. Sevdiğim, beğendiğim motosikleti sürmeliyim. İlla 1000 cc, veya süpersport olması gerekmiyor.

    Ama maalesef yaş ilerleyince bir çoğumuz, küçük cc motosiklet kullanmayı gururumuza yediremeyip, büyük cc ye yöneliyoruz.
    kahve ve GP500-1st bunu beğendiler.

  5. #25

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    @Gurnarsson Emeklili olmayı planladığınız yaş çok iyi geliyor kulağa ben çekindiğimden hesaplamadım bile henüz...siz düşünün ne kadar vahim durum
    Siz plana başlamışsınız umarım dilediğiniz seyahate çıktığınızda gelecek nesiliniz için not tutabilme fırsatınız da olur.
    Sevdiklerden uzakta seyahatin amacı daha da kuvvetlenir bence eve başarmış olarak dönüş hedefin tamamlanışı şeklinde canlandırdırm kafamda...
    Naçizane düşüncem ama bir gün "baba sen ne kullanıyorsun?" "bu iki tekerli aracı ben de acabağ deneyebilirmiyim?"
    cümleleri gümbür gümbür geliyor gibi ve tabiki hayaliniz gerçekleştirmeniz dileği ile.
    koşalım peşlerinden iyi geliyor bize

    @oluroyle maalesef bunlar da alışverişte karşılaştığımız durumlar haklısınız görmezden gelmemek olmaz...
    Bu şekilde bir yaklaşıma izin vermeyen bilinçli kullanıcı eminim zamanla bu gibi düşünüen tüccarlarımızın kortexlerinde girinti çıkıntı yaratarak daha akılcı yollar bulmaya doğru zorlayacaktır onları. evrimleri için zamana ihtiyaç olacak ama :(

    Berk@nt sizin tekrar Duke 200 ile aramızda olmanız bence çok güzel 25 Yıl dile kolay..
    Gerçekten Hoşgeldiniz ve bu kadar süre sabırla barındırdırnız "sürmekten alacağınız keyfi" ve
    bunula beraber önemli bir nokta da bize hatırlatma yaptınız Gösterişe ne kadar bağlıyız sorusu bizimle yine!

    Keyifli sürüşler

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    GB
    Yaş 42 Acemi bir sürücü olarak icimdeki Tutku'yu söndürme adına 250cc bir naket ile bu tutkuya giriştim zamanla Çoluk çocuk hanım da alıştı bu işe Şimdi hepsini arkama atıp tek tek gezdiriyorum hatta hanim arabayı bırakta motorla şöyle bir tur atalım demeleri çok çok arttı buda beni sevindiryor. Rüzgar hissetmek çok hoşuma gidiyor ve bunu da kızlarıma aşılamak istiyorum . tercihime gelirsek naket motorlar spor görünüşü beni etkiliyordu ama beni asıl etkileyen motosiklet türünün endru olduğuna karar verdim.tecrübemi biraz daha arttırdıktan sonra bir Enduro almak istiyorum onunla dağ bayır Gezmek dolaşmak Doğan içinde yuvarlanmak istiyorum
    kahve ve potasyum bunu beğendiler.

  7. #27

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    @Zsrvc bizler ile paylaştıklarnız bence mükemmel yakıştı konuya içtenlikle söylüyorum, insanın hoşuna giden bir hobisi ve/veya tutkusu olması
    ve bunun çevresindekiler ile etkileşerek paylaşması güzel olsa gerek
    Tekeriniz hep düz bassın Zsrvc
    Keyifli Sürüşler
    скиталец

  8. #28
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    37 yaşındayım, 29-30 kadar ss ler tek tutkuydu benim için, sonra sport turingler daha bi hoş gelmeye başladı gözüme, son 2-3 yıldır ise endurolar ilk tercihim. Eskiden motora binmemdeki ana amaç, daha ne kadar hızlı gidebilirimdi. Şimdi ise ne kadar uzun sürebilirim, boynum,belim ağrımadan.
    kesinlikle yaş ve sosyal durum motor seçiminda çok önemli bir etken.
    kahve bunu beğendi.

  9. #29
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @kahve ; bu iş tabii uzun bir kahve sohbetinde anlatılacak uzunlukta. Elbette yüksek cc segmentinde kar marjı yüksek. O makineler diğerlerine göre benzini içiyor. Bu tarafı ile özetle vahşi kapitalizm diyelim Diğer taraftan tüm o SS makineler Avrupa'da satılırken mutlaka beygir ayarı yapılıyor. Yasalar tecrübesiz birinin o motorları almasına engel olacak şekilde düzenlenmiş. Alsalar bile bizdeki gibi çılgın beygir güçlerinde değiller. Çünkü bir Avrupsa ülkesi için, yaralanmalı ve ölümlü bir motor kazası ülke ptestijini düşürür diye önemsenir. Malum ki, bu güzel topraklarda insana verilen değer azdır. Çok parametreli bir denklem yani ... Konu bir miktar dağılmış gibi oluyor ama yaşa bakmaksızın aslında sürücünün bilinçli olması çok önemli. Bu bilinç de elbette eğitimle olacak bir şey. Gerek temel eğitimin toplumu getirdiği seviye ve gerekse temel motosiklet eğitiminin çok zayıf bir seviyede kalması bu işin gelişmesini engeller nitelikte. 100-150 CC bir motorla gencecik bir kişiyi 250m sürüş yaptırıp, bir 8 çizip 10m platform üstünde gidince, tamam diyerek bu vahşi trafiğin içine salan aptal bir sistemimiz var ne yazık ki ...

  10. #30

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    @shadowmaster bu konuda düşüncelerinize katılmamak elde değil firmaların satış politikalarından tutunda sürücülere, onların farkındalıklarına, hatta ve hatta bunun perde arkasına kadar konuşulacak,üstünde kafa yoracak alanı geniş konularımız var.
    belki birgün burada benim fikrim ve sorularım üzerine yorumlarını düşüncelerini esirgemeyen sizler ile hoş bir kahve sohbetinde denk geliriz kim bilir dünya küçük.
    Feribotta, ışıklarda, sollarken içinde bulunduğumuz saniyede, yani mümkün olan bir çok yerde denk zaten gelmekteyiz

    Buradan fırsat bulmuşken herkese selamlar biliyorum ki yol var bir çoğumuz için.
    Açık olsun sürücüler yollarınız ulaşın sevdiklerinize
    Hepinize iyi bayramlar ola sürücüler
    Yoldan haber ederim size...
    скиталец

  11. #31
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    konu dağılmış başka yerlere kaymış bende ona göre yorumumu güncelleyim. şuan bizlerin genel bütçesine göre fiyat performans ürünü olarak da bakınca almaya değecek, parasının hakkını verecek bi motor yok. ilerleyen yaşla göz nasıl görür bilinmez. (gözlemlerim hiç görmediği yönünde) o yüzden ilerleyen yaşla birikmiş yatırımlarınızın bir kısmını çocuklarınıza ayırın. tamam belki bazılarımızın babası bencildi ama artık devirle beraber kafa yapısı değişmeli. insan dünyaya bir kez geliyor ! zamanında olmayan şeyler, olduğu zaman da artık bir anlam ifade etmiyor. (ilerleyen yaşı özetleyen tek şeyin bu cümle olduğunu düşünüyorum)

  12. #32
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    http://www.motosiklet.net/forum/memb..._guy-1224.html

    2004 te ben
    Bi baktım kendimi tanıyamadım 😀

    O zamanlar (yaş 20 iken) Hayabusa derdim başka bişey demezdim hatta Hayabusa olmazsa radbusa olsun derdim

    12 sene sonra Honda Forza 300 cc maxi scooter sahibi oldum

    O kadar kabadayılık olsun scooter değil maxi scooter, abs li değil abs siz aldım
    coldboy35 ve kahve bunu beğendiler.

  13. #33

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Bir büyüğüm (saygıdan) anahtarıni, yasca küçük motor tutkunu kızlarla arkadaşlık yapmak icin kullanan mi dersin yoksa daha yeni motorla tanışmış bir arkadaş tanıdım cbr125 biniyor su an. "Kasawaki alcam" seneye diyeni mi... yoksa sadece akşamları cafe de oturmak maksadı ile ulaşım aracı (?) olarak kullanani mi
    Bende mi sorun var acaba .. ilk vitesli 125 cc motoruma arka çanta , yan çanta, sis fari ile şahane oldu, gez gez doyamamistim.

    Yaş değil bence kesinlikle karakter meselesi. Bakıyoruz yaşı ilerlemiş ama tek derdi kız ayarlamak. Bakıyoruz yaşı ilerlemiş ama tek derdi eski günlerindeki gibi hala begenilmek ,ilgi görmek .

    Kocaeli den arkadas, instagramda paylasmis. Hız sınırı 50 km olan caddede,140 km yapmış , resmi cekmis altına yapıştırmış "f*** the rules" ne zorun var ruleslarla değil mi ...
    Sen koskoca adam ol, bilmem nerenin bilmem ne bölümünde güzel işler yap . Yaptigin ise bak.. kurallar bu kadar sorunsa is hayatında cigne bakalım, ne oluyor..

    Zaman insanları olgunlastirsaydi armutlar adam olurdu derler.. önemli olan"ilerleyen yas" değil.. zamanla olgunluk kazanmak veyahut kazanamamakla ilgili...

    Zevkin ss motordur. Hız tutkunusundur. Buna ancak saygı duyulur. Sen iki teker tutkunusundur,her tür tarzda iki teker candir. Amenna...Bu tutkuyu caddede ,sokakta yaşamaya kalkiyorsan orda dur.. başkalarının canini hice seviyorsan ,sen daha olmamissin...

    Kırmızı ışıkta bekliyorum, yol sola ayriliyor ve duz akiyor.. sola döneceğim.. yesil yandi duz devam edenlere, reyzinkcinin teki onumden yanladi gitti . Sen niye ben dururken benim önüme yanlayip beni riske ediyorsun arkadaş? Etmeyin sinirlendim..
    kahve bunu beğendi.

  14. #34
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Yaşım 27. İki commuter motor eskitmiş biri olarak;

    Oturuş pozisyonu itibariyle commuter sonrası naked motor tercih ettim.

    Racing makinalar bana göre değil hem oturuş pozisyonunu sevmiyorum hemde hız tutkunu biri değilim.

    Şimdi ise naked bir motorum var.

    Bir sonraki motorum enduro olur herhalde.
    kahve bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    @oluroyle maalesef Dediklerinde çok fazla haklılık payı var. İnsanların genel eğilimleri önce kötü bir olaydan bahsetmek üzerine.
    sizi ışıklarda geçen arkadaş keşke kurallara uyabilseymiş fakat yanlarkenen düşseydi ki olmamış şans eseri... o zaman biz sürücüler yine kötü sürücülerdik.
    İyiki mümkün olduğunca kurallara uygunsunuz bahsettiğiniz okuyan araştıran insanlara örnek olacaktır.
    @coldboy35 insanın zamanda ne istediğini sindirerek bilmesi kadar güzel bişi yok.
    Bende gençken zaman çok hızlı akmış sanki...
    şimdi daha yavaş akıyor yada öyle gibi geliyor
    galibağ daha fazla anın değerini bilmeyi öğreniyorum.
    скиталец

  16. #36
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    33 yaşındayım genel amaç motosikletle kamp dağ bayır temiz hava bol gıda
    tercihler belli rüzgar koruması iyi olan az araziye gelen zır pırt arıza vermeyen oturuş pozisyonu rahat yakıt ı üzmeyecek
    yani hız hava civa ile bi alakamız yok
    en son bunları yan yana yazınca =enduro..

  17. #37

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    @F54 genel olarak konuda şekillenen kategoriyi işaret ediyorsunuz.Ama bilemediğim bir konu;
    Endu.lar ın işletmesi nasıl, saklama, bakım, yakım, takım aksesuar vs.vs?
    Muhtamel küçük cc olanlarından bahsediyor olabilirsiniz"yakıtı üzmez derken"
    Hatalı anladıysam düzeltin.
    скиталец


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler