Güç Ağırlık Oranı nasıl hesaplanır?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 20:25
#21
eroceto adlı üyeden alıntı
Hocam bende 55 beygir diye biliyorum ama tam emin olmak istedim çünkü kw olarak anlamadım. Linkteki 2008-2009 model motor 50 beygir yaklaşık olarak http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Gas%20Gas/gas_gas_ec_251%2008.htm belki 2012'yi biraz daha güçlü yapmış olabilirler.
Sitedeki rakamlar %100 doğru değil gibi.Farklı model yıllarına baktım hepsine 49,8 hp yazmışlar.Sonra benim motorun farklı yıllarına baktım hepsine 30 bg yazmışlar.Benim motorun ilk çıkan modelleri 30 bg sonrasında 28-29 bg civarına düştü enjeksiyona geçtikten sonra 26 bg e düştü.49,8bg büyük ihtimalle sizin motorun ilk çıkan versiyonlarının gücü sonra bütün yıllara aynı hp yi yazmışlar.Büyük ihtimalle dediğiniz gibi sizin motor 55 bg civarı olabilir.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 20:39
#22
cenkito adlı üyeden alıntı
Arkadasin kanunisi bilmem ama bende safkan cinli mondial cross var
3,5 senedir gik demedi halen tas gibi
ama dost gibi bakar dusman gibi basarimda
Yağına tuzuna baktıktan sonra yarı yolda bırakmıyor işte. Allah kaza bela vermesin kardeşim.. Cross'la devam etmek mi istiyorsun yoksa başka motor düşüncelerin var mı tarz olarak?
shooter1 adlı üyeden alıntı
bretons 125lik modeli 2013 te sıfır aldım 125liğin üretimi kalkmış
şuan 100cc ile devam ediyor
bir ara çok takıntılıydım şuan fazla takmıyorum çinli ufak tefek dertleri olacak
param olursa wr125 ile devam etmek istiyorum aslında
Cem abi ye sorum var gasgas da son üretimde motor bloğunu zongshene mi yaptırıyor öyle bir haber görmüştüm forumda
wr125'e bende baktım ama tatmin eder mi diye durakladım. Ağır ve 15 beygir motor açıkçası az geldi. Çünkü ben racing motoru sattım cross'a dönmüştüm. En az 250 lik olmalıydı ve 4t düşünmedim 2t arayışındaydım. KTM pahalı geldi bende GASGAS aldım. Çünkü yanına küçük cc şehir içi motor almam gerekiyordu :(
Thracian adlı üyeden alıntı
Sitedeki rakamlar %100 doğru değil gibi.Farklı model yıllarına baktım hepsine 49,8 hp yazmışlar.Sonra benim motorun farklı yıllarına baktım hepsine 30 bg yazmışlar.Benim motorun ilk çıkan modelleri 30 bg sonrasında 28-29 bg civarına düştü enjeksiyona geçtikten sonra 26 bg e düştü.49,8bg büyük ihtimalle sizin motorun ilk çıkan versiyonlarının gücü sonra bütün yıllara aynı hp yi yazmışlar.Büyük ihtimalle dediğiniz gibi sizin motor 55 bg civarı olabilir.
Olabilir Şimdilik tatminkar fazlasıyla ben KTM 450'likleri nasıldır acaba dedim bu böyleyse )
-
01 Ağustos 2015, 20:52
#23
eroceto adlı üyeden alıntı
wr125'e bende baktım ama tatmin eder mi diye durakladım. Ağır ve 15 beygir motor açıkçası az geldi. Çünkü ben racing motoru sattım cross'a dönmüştüm. En az 250 lik olmalıydı ve 4t düşünmedim 2t arayışındaydım. KTM pahalı geldi bende GASGAS aldım. Çünkü yanına küçük cc şehir içi motor almam gerekiyordu :(
benim 125lik çinli ile wr125 arasında fark olacağını tahmin ediyorum bilemiyorum klx250de belki alabilirim
-
01 Ağustos 2015, 21:09
#24
Gaas gas in ec cima diye bir modeli var
Blok ayni ama uretim zongshen mi gas gasgas mi bilemiycem
Benim hayat tarzim enduro
ama ne yazik bana ki yaklasik 2 sene once belimdeki fitigi patlattim
halen iyilesme surecindeyim
Ama en kotu yuruyemez haldeyken bile hastaneye igne olmaya cross la giden kisiyim
gerisini siz dusunun
benim en buyuk engelim suan saglik sonrasinda ekonomi
ama en onemlisi saglik
yoksa benimde niyetimde exc-f yada en kotu ihtimalle apachi27bg var(gasgas cima ile ayni tek sorun tr de suan satilanlara plaka cikmiyor)
bana 2 motor fazla bana herseyime yeten joker lazim
-
01 Ağustos 2015, 22:08
#25
shooter1 adlı üyeden alıntı
benim 125lik çinli ile wr125 arasında fark olacağını tahmin ediyorum bilemiyorum klx250de belki alabilirim
Tercihin cross olması güzel. Şunu söyleyebilirim racing'den çok daha zor geldi cross. Alışkın değilim birde henüz 1 hafta bile olmadı alalı ama harika bir şeymiş
cenkito adlı üyeden alıntı
Gaas gas in ec cima diye bir modeli var
Blok ayni ama uretim zongshen mi gas gasgas mi bilemiycem
Benim hayat tarzim enduro
ama ne yazik bana ki yaklasik 2 sene once belimdeki fitigi patlattim
halen iyilesme surecindeyim
Ama en kotu yuruyemez haldeyken bile hastaneye igne olmaya cross la giden kisiyim
gerisini siz dusunun
benim en buyuk engelim suan saglik sonrasinda ekonomi
ama en onemlisi saglik
yoksa benimde niyetimde exc-f yada en kotu ihtimalle apachi27bg var(gasgas cima ile ayni tek sorun tr de suan satilanlara plaka cikmiyor)
bana 2 motor fazla bana herseyime yeten joker lazim
Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Sağlık olduktan sonra para kazanılır. EXC-F güzel seçim Allah en kısa sürede nasip eder inş. Bende joker motoru "cup" olarak tercih edeceğim Yakıt olarak çok iyi şehir içi ideal bir şey :D
-
01 Ağustos 2015, 22:33
#26
Yakit olayi bambaska birsey
dogrudur piyasadaki cogu cup yakitta cok cimridir
Ancak sunu da ekleyeyim sehir icinde gaz kesmeden,ekonomi dusunmeden,
babamin orjinal honda ps150i scoterindan az yakiyor ellerimle yaptigim 150den bozma modifiye 210cc cross um ki scoteri dusuk hiz duzgun kullanmama ragmen
Duzelince insallah sahalara geri donebilecem
Yoksa su siralar altimdaki canavari ancak caddede vespa suren kizlar gibi kullanabiliyorum
-
01 Ağustos 2015, 22:49
#27
cenkito adlı üyeden alıntı
Yakit olayi bambaska birsey
dogrudur piyasadaki cogu cup yakitta cok cimridir
Ancak sunu da ekleyeyim sehir icinde gaz kesmeden,ekonomi dusunmeden,
babamin orjinal honda ps150i scoterindan az yakiyor ellerimle yaptigim 150den bozma modifiye 210cc cross um ki scoteri dusuk hiz duzgun kullanmama ragmen
Duzelince insallah sahalara geri donebilecem
Yoksa su siralar altimdaki canavari ancak caddede vespa suren kizlar gibi kullanabiliyorum
Kesinlikle öyle cup tam ideal Benzini katıyorsun bir daha ne zaman nasip olursa artık:D 10-12 kuruş yakmıyor sanıım. Cross ne kadar yakıyor hocam uzun yolda denediniz mi?
-
01 Ağustos 2015, 23:03
#28
Benim motor su anki haliyle gaz kolu hesabi yapmadan sehir ici 100 km de 3,1 litre yakiyorum uzun yol deneme sansim olmadi belimden dolayi :(
-
01 Ağustos 2015, 23:20
#29
eroceto adlı üyeden alıntı
Kesinlikle öyle cup tam ideal
Benzini katıyorsun bir daha ne zaman nasip olursa artık:D 10-12 kuruş yakmıyor sanıım. Cross ne kadar yakıyor hocam uzun yolda denediniz mi?
şehir içi 2.8lt/100km yakıyor yaklaşık 13kuruşa tekabül ediyor ve 6-8k devir arası kullanıyorum çoğunlukla
-
01 Ağustos 2015, 23:31
#30
shooter1 adlı üyeden alıntı
şehir içi 2.8lt/100km yakıyor yaklaşık 13kuruşa tekabül ediyor ve 6-8k devir arası kullanıyorum çoğunlukla
Gayet iyi yakıtı ideal Kazasız belasız sürüşler, acil şifalar kardeşim..
-
02 Ağustos 2015, 00:55
#31
eroceto adlı üyeden alıntı
Gayet iyi yakýtý ideal
Kazasýz belasýz sürüþler, acil þifalar kardeþim..
Dualar karismasin
Dualar arkadasa gitsin
amma sorunlu olan benim bel
Sifa oncelikli bana ugrasin
(umarim shooter sende de sorun yoktur)
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
02 Ağustos 2015, 10:50
#32
cenkito adlı üyeden alıntı
Dualar karismasin
Dualar arkadasa gitsin
amma sorunlu olan benim bel
Sifa oncelikli bana ugrasin
(umarim shooter sende de sorun yoktur)
bel fıtığı zordur abi
ben de yok
sana geçmiş olsun en kısa zamanda düzelde sahalarda hoplamalı zıplamalı enduroya çık
-
02 Ağustos 2015, 21:13
#33
shooter1 adlı üyeden alıntı
bel fıtığı zordur abi
ben de yok
sana geçmiş olsun en kısa zamanda düzelde sahalarda hoplamalı zıplamalı enduroya çık
insallah, tesekkürler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)