Güç Ağırlık Oranı nasıl hesaplanır?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 13:09
#1
Araştırmama rağmen bunun nasıl hesaplandığını bulamadım. Öncellikle 101 kg olan motor ruhsatta 115 kg olarak yazılmış.
Motor Gücü: 5 kw, Ağırlık: 115 Güç Ağırlık Oranı: 0,966 kw bu motor kaç HP oluyor?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 13:15
#2
8 bg civari olmasi lazim.
-
01 Ağustos 2015, 13:16
#3
5 kw yi hp cinsine çevireceksin abi şimdi mobilim.
-
01 Ağustos 2015, 13:18
#4
mecho86 adlı üyeden alıntı
8 bg civari olmasi lazim.
Hocam 125 liği 36 beygir. 250 lik bu motor 8 beygir imkanı yok olmaz ) Nette bulamadım kaç hp olduğunu :( Direk 5 kw'yı hp'yi çevirmiyoruz bir formulu var sanırım
-
01 Ağustos 2015, 13:21
#5
1kw * 1.36 = x bg
yani 5kw * 1.36 = 6,8bg
-
01 Ağustos 2015, 13:23
#6
kw-hp çevrimi ağırlıktan bağımsız bir olaydır.kw x 1,3404 = hp formülünden hp bulunur.Başka formülü yok.Güç ağırlık oranını da basitçe motosikletin hp yada kw cinsinden gücünü ağırlığına bölünerek bulunur.Güç konusunda şüpheleriniz varsa belkide ruhsata yanlış yazılmıştır.
-
01 Ağustos 2015, 13:24
#7
-
01 Ağustos 2015, 13:34
#8
Bu arada sanırım motosiklet bu;49,8 hp
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...c_251%2008.htm
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Motor:49,8 hp = 37,2 kw Ağırlık 102 kg
Güç/Ağırlık oranları;
kw/kg 37,2 / 102 = 0,3647 kw/kg
hp/kg 49,8 / 102 = 0,04882 hp/kg
Sanırım olay ruhsatınızı hazırlayan süper zekalar ruhsatı hazırlarken sı.çmışlar batırmışlar.
-
01 Ağustos 2015, 13:41
#9
Thracian adlı üyeden alıntı
Bu arada sanırım motosiklet bu;49,8 hp
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...c_251%2008.htm
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Motor:49,8 hp = 37,2 kw Ağırlık 102 kg
Güç/Ağırlık oranları;
kw/kg 37,2 / 102 = 0,3647 kw/kg
hp/kg 49,8 / 102 = 0,04882 hp/kg
Sanırım olay ruhsatınızı hazırlayan süper zekalar ruhsatı hazırlarken sı.çmışlar batırmışlar.
Aynen hocam bu motor yazan herkese teşekkür ettim Ben geçen gün başka bir model gördüm KTM'in 250 EXC adam ruhsatı çekmiş oda 5 KW yazıyordu.
-
01 Ağustos 2015, 13:59
#10
Yurt disinca olsa vergiden yirtmak icin yaparlar derdimde burda niye yapmislar anlamadim yurt disindan kastim bulgaristan. Orada cc onemli degil. Hp si belirler vergiyi.
-
01 Ağustos 2015, 14:09
#11
kilowatt gibi moderen bir birim varken "beygir gücü" kullanılmasını çok primitif buluyorum.
oldu olacak kilometre yerine de "mızrak boyu" filan kullanın.
türkiye okkalar, endazeler, beygir güçleri ülkesi olmamalı!
-
01 Ağustos 2015, 14:21
#12
mecho86 adlı üyeden alıntı
Yurt disinca olsa vergiden yirtmak icin yaparlar derdimde burda niye yapmislar anlamadim
yurt disindan kastim bulgaristan. Orada cc onemli degil. Hp si belirler vergiyi.
Bende anlamadım zaten kg bile doğru yazılmamış :D
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
kilowatt gibi moderen bir birim varken "beygir gücü" kullanılmasını çok primitif buluyorum.
oldu olacak kilometre yerine de "mızrak boyu" filan kullanın.
türkiye okkalar, endazeler, beygir güçleri ülkesi olmamalı!
Teşekkür ederim yorumun için
-
01 Ağustos 2015, 14:21
#13
Bence cokta onemli degil kilowatt veya beygir gucu. Bana daha gercekci geliyor beygir gucu demek.
-
01 Ağustos 2015, 15:25
#14
sizin motorun gücünü 57 yada 60 bg diye okudugumu hatırlıyorum yabancı bir kaynakta
-
01 Ağustos 2015, 16:55
#15
cenkito adlı üyeden alıntı
sizin motorun gücünü 57 yada 60 bg diye okudugumu hatırlıyorum yabancı bir kaynakta
Hocam bende 55 beygir diye biliyorum ama tam emin olmak istedim çünkü kw olarak anlamadım. Linkteki 2008-2009 model motor 50 beygir yaklaşık olarak http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Gas%20Gas/gas_gas_ec_251%2008.htm belki 2012'yi biraz daha güçlü yapmış olabilirler.
-
01 Ağustos 2015, 17:53
#16
eroceto adlı üyeden alıntı
Hocam bende 55 beygir diye biliyorum ama tam emin olmak istedim çünkü kw olarak anlamadım. Linkteki 2008-2009 model motor 50 beygir yaklaşık olarak http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Gas%20Gas/gas_gas_ec_251%2008.htm belki 2012'yi biraz daha güçlü yapmış olabilirler.
ruhsatta yazan kw olayına takılmayın
arkadas sayılırız aramızda 3 ün 5 in lafı olmaz değil mi?
zevkine bakın, gerisi önemli değil
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Ağustos 2015, 18:17
#17
bizim çinli bile daha güçlü be ruhsata kim yazdıysa motosikletin arkasına bağlayıp çekmek lazım
-
01 Ağustos 2015, 19:51
#18
cenkito adlı üyeden alıntı
ruhsatta yazan kw olayına takılmayın
arkadas sayılırız aramızda 3 ün 5 in lafı olmaz değil mi?
zevkine bakın, gerisi önemli değil
Kesinlikle öyle.. Ben 52 bionik ile başladım motor işine yıllar önce ) Sadece merak ettim o yüzden sormak istedim :D
shooter1 adlı üyeden alıntı
bizim çinli bile daha güçlü be
ruhsata kim yazdıysa motosikletin arkasına bağlayıp çekmek lazım
Ahaha ) Allah'tan ayakta yolcu sayısı kısmı doğru Bu arada Kanuni ne var hocam sizde? Bende 150 Seyhan var köyde kullanıyorum 25.000 km'den fazladır ufak tefek sorunları dışında taş gibi motor :D
-
01 Ağustos 2015, 20:00
#19
Arkadasin kanunisi bilmem ama bende safkan cinli mondial cross var
3,5 senedir gik demedi halen tas gibi
ama dost gibi bakar dusman gibi basarimda
-
01 Ağustos 2015, 20:24
#20
eroceto adlı üyeden alıntı
Kesinlikle öyle.. Ben 52 bionik ile başladım motor işine yıllar önce
) Sadece merak ettim o yüzden sormak istedim :D
Ahaha
) Allah'tan ayakta yolcu sayısı kısmı doğru
Bu arada Kanuni ne var hocam sizde? Bende 150 Seyhan var köyde kullanıyorum 25.000 km'den fazladır ufak tefek sorunları dışında taş gibi motor :D
bretons 125lik modeli 2013 te sıfır aldım 125liğin üretimi kalkmış şuan 100cc ile devam ediyor
bir ara çok takıntılıydım şuan fazla takmıyorum çinli ufak tefek dertleri olacak
param olursa wr125 ile devam etmek istiyorum aslında
Cem abi ye sorum var gasgas da son üretimde motor bloğunu zongshene mi yaptırıyor öyle bir haber görmüştüm forumda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)