Honda TR CBF 150 leri Geri Çağırıyor (Yağ Yakma)
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
-
CBF150'leri geri çağırsalar ne olacak. Fakat bugünkü şartlarda bir sürü seçenek varken CBF150'ye 6 bin küsür lira verenler varsa asıl onların geri çağırılması lazım...
-
motorcu48 adlı üyeden alıntı
honda bunca sene çağırmadığına göre bajaj nasıl çağıracak onu merak ediyorum
Bajaj bence hem teknoloji anlamında hemde başka açılardan cbfden kat kat üstün...şu ana kadar bir kronik sorunu olmadı bildiğim kadarıyla...
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Amin kardeşim sağolasın
Metehan abi gibi bizde inşaallah 8 yıl cbf mahkumu olmayız .
Bende öyle düşünüyorum abi , şuan 15 16 bin tl'ye kadar bir şeyler alabilirim ama bekliyorum işte mal gibi .
Zaten ekipman olarak derdim yok . Sadece cbf'ten daha iyi bir motor almam lazım . Sürekli 90-100 gitmek bıktırıyor adamı .
Cbf'e 4700 veren olduda ben satmadım Metehan abi , araştırma aşamasındayım hala .
nacizane tavsiyem şudur cbf dursun onu satsan en fazla edeceği 4500...gücün yeterse ikinci makinayıda al büyük makinayı yazın ve hafta sonları keyfe keder özel gezilerde ...cbfyide sürekli kullanırsın...
acemi60 adlı üyeden alıntı
CBF150'leri geri çağırsalar ne olacak. Fakat bugünkü şartlarda bir sürü seçenek varken CBF150'ye 6 bin küsür lira verenler varsa asıl onların geri çağırılması lazım...
Acemi usta inan evimin balkonunu kırdım cbfme garaj yaptım ama diğer motorlar sığmıyor bir türlü...ağır olmaları bir yana tek hareketle sokarım ama çıkarırken bel fıtığı olma ihtimali var..kilo fazla korkuyorum..aklıma şu geldi...cbf dursun o gidince ben stres yaşıyorum...o da olsun diğer üst cc de olsun diyorum artık...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
@mete_han
Aslında CBF nin durmasına hiç gerek yok 250cc bir motor aldın mı, hem şehir içi hem şehir dışı hiç bir sıkıntı olmaz. Fakat büyük motor alınacaksa şehir içine ayrı motor olabilir.
-
abicim valla şu lanet olası ınazuma eşşek kadar olmasa ve çift egsoz olmasa çok uygun ama 200 kilo sanki 600 lük makina..balkon çok dar...geri geri yanlamasına sokuyorum yan ayak açık ama aynı şekilde çekemiyorum kendime çünkü gücü alabileceğim yerde motorun yanında olamıyorum darlıktan e kendimede çekemediğim için ınazuma da sıkıntılı..150 kilo olan bir 250 lik olsa keşke...
-
metehan abi sen cbf mahkumu olarak kalacaksın hele ki zamlar böyle giderse cbf aldığına sukredeceksin
-
CBF 150 GERÇEKTEN Honda prestijini zedeleyen bir ürün oldu. Yazık.
İlk defa motosiklete başlayanları görüyorum, sözgelimi YBR ile başlıyorsa yine Yamaha ile devam ediyor, marka sempatisi bu ilk motosikletin başarısı ile başlıyor, ve marka kalıcı müşteri kazanıyor. Bu açıdan da CBF 150 Honda'ya müşteri kaybettirdi.
Bu sınıfta bir motosiklet alınacaksa tercih kesinlikle Yamaya YBR 125'ten yana olmalı. Lakin onlar da üçüncü dünya ülkelerine gönderdikleri yakıt enjeksiyon sistemi olmayan ürünleri satmaya ısrar ediyorlar.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
bu Metehan stockholm sendromu olmuş
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Kocaeli İl Temsilcisi
mete_han adlı üyeden alıntı
abicim valla şu lanet olası ınazuma eşşek kadar olmasa ve çift egsoz olmasa çok uygun ama 200 kilo sanki 600 lük makina..balkon çok dar...geri geri yanlamasına sokuyorum yan ayak açık ama aynı şekilde çekemiyorum kendime çünkü gücü alabileceğim yerde motorun yanında olamıyorum darlıktan e kendimede çekemediğim için ınazuma da sıkıntılı..150 kilo olan bir 250 lik olsa keşke...
Kawasaki 250 SL 151 kg abi . Z 250 modelide 148 kg . Ama bu motorlar senin totoya olmaz .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Yılın başlığı
-
aynen benim totoş bedenimin neredeyse dörtte biri 250 sl seleside yalan çıktı ...1.50 lik arkadaş bana uymadı dediyse ben 1.90 artık zor gibi o da yalan oldu...
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Abi benim boy 1.73 kilo 67 . Ona rağmen 250 sl'de sığamadım rahat bir şekilde . Tahtadan selesi var incecik .
Adamda toto falan bırakmaz uzun yolda .
Senin cüsseye anca Dl-650 vstorm tarzı endurolar gider abi . 250'likte sana yaramaz .
Yada cbf mete-handro hastalığı ile yaşamaya devam edeceksin . Allah şifa versin abi
yanlış yazmışım 1.80 lik argadaş bana uymadı demişti...bizim ilacımız cbfde galiba aga...cbf dursun ikinci bir makinada alıcaz ganga...kaçarı koçoru yok yaz geldimi zaten döt baş oynuyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
hacı geyiğe vurduk yine ben modlara diyimde başlığı konu dışına aldırayım...
-
Honda Türk tüketicisinin psikolojisini çözmüş. ne versen yiyor. terli merli fark etmiyor
-
9 yıldır yağ yakan bir motoru 8,5 yıl kullanıp sonrada isyan etmek nedir ben onu anlamadım?
honda son yıllarda japon mondial'i olmuştur diye boşuna yırtınmıyoruz burada.
-
Enjeksiyon gelse ne olacak ki, bana göte olmazsa olmaz değil. Ekonomik olması beklenen bir motorda karbüratörlü sistem daha sorunsuz, maliyetsiz ve daha ucuz tamir edilebilirdir. Mesela 50 binlerde bir ybr nin karbüratörü tıkanmış. Açıldı, tamizlendi ve düzeldi. Enjeksiyonda durum ne olacaktı, maliyeti ne olacaktı
-
cool113 adlı üyeden alıntı
Honda Türk tüketicisinin psikolojisini çözmüş. ne versen yiyor. terli merli fark etmiyor
aynen önümüze ne koysa eyvallah ediyoz... ama ben aynı samandan sıkıldım artık... ve saman artık çok pahalı eskiden ucuzdu...6000 liralık saman...
celikat adlı üyeden alıntı
9 yıldır yağ yakan bir motoru 8,5 yıl kullanıp sonrada isyan etmek nedir ben onu anlamadım?
honda son yıllarda japon mondial'i olmuştur diye boşuna yırtınmıyoruz burada.
valla bizimkide psikoloncik anlamda bir nevi dışavurum... böyle stres atıyorus...
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Enjeksiyon gelse ne olacak ki, bana göte olmazsa olmaz değil. Ekonomik olması beklenen bir motorda karbüratörlü sistem daha sorunsuz, maliyetsiz ve daha ucuz tamir edilebilirdir. Mesela 50 binlerde bir ybr nin karbüratörü tıkanmış. Açıldı, tamizlendi ve düzeldi. Enjeksiyonda durum ne olacaktı, maliyeti ne olacaktı
bizimkiler birde enjeksiyon gibi ama enjeksiyonla alakalı olmayan böyle top gibin ibne gibin bişey...birde bu yeni makyajlı kasalardda kronik sorun vardı yıllarca yine kabullenmediler TEKLEME vardı...sonra gerçek şöyle ortaya çıktı...karbüratörde bulunan hava parçanın olması gerekenden fazla olması sonucu hava-benzin karışımını ayarlayamamasından kaynaklanıyormuş vesaire...ACEMİ60 ın açtığı konuyu halen hatırlarım...2-3 yıl sonra konuya bir açıklama yaptılar ve hatalı üretimi kabul ettiler...
Kasım 2011 de şu mesajı yazmışım yine kitliyomuşum Hondaya
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...sorunu-16.html
.......
ama dostum bu sıkıntının normal teknisyen ve mekanikerlerinin anlamayacağı bir durum olduğu belliydi...bu durumda aslında şapa oturdular denilsede işin özünde onlarıda aşan mevzular...servisler refleks olarak beceriksiz damgası yememek için motor o an yürüyorsa tamam bi sıkıntı yok derler...ya da varlığını ispat edemiyorsan veya servisin bunu çözmek için bir çabası yoksa topu sana atmayı tercih eder...
...........
Hondada yapılanma şu şekilde...olayları önce kabullenmeme gerçekleri görmeme üzerini kapama...sonrası bu sorunlar çığ olup kafalarına binince ay pardon demek...
sonrasıda yine evlere şenlik...ne bir basın açıklaması ne bir kullanıcılara telefon mail özür falan hepsi lakayıt adamlar...eh fuarda ben bunlara yapacağımı bilirim...geçen fuarda birine coşkuyu vermiştim zaten ayaküstü üzerine yürüdüm kaçtı standın arkasına...
üzerine yürüdüğüm şahıs Honda Motosiklet Müdürü Hakan Bey imiş...elimde kalıyodu valla...artiz artiz konuştu zati...olm ben magandayım bana trip atma..tribini gördüm bende floş rua var..
-
Doğru tekleme işi vardı bir de. Cbf i tam o zamanlarda almıştım ben de... Benimki fabrika çıkışı tahliye hortumu ufağından gelmişti
Başlığı görünce önce kimin açtığına baktım, sonra inanmadım, sonra acaba dedim ve girdim. Bolca da güldüm Şaka maka bir kişi de açıklama getirmedi şu konuya yıllardır. 200 km yolu 100 km hızın üstünde gidip geldim mi yağ kontrolü şart oluyordu
-
Hadi hiç değişiklik yapmıyosun şu motora anladık bari bitir artık şu motoru üretme de memleket rahatlasın
( cbf 150 sahibiyim )
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------
bu arada bajaj 150 cc nekadar benziyo bizim motora
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)