Arkadaşlar merhaba.Samsung Galaxy s4 telefona sahibim.1 hafta önce telefon şarj etmemeye başladı.Garanti dahilinde olduğu için Samsung servisine bıraktım telefonumu.Ertesi gün beni arayıp telefonunuzda darbe izleri var ve ekranınızın üst köşesinde (çok ufak) bir çatlak var.Bu yüzden telefonunuzu garanti dışı bırakıyoruz ve dokunmatiğini değistirmek ve telefonun onarılması için 630 tl talep ediyoruz dendi.Bende hayli streslendim ve sinirlendim açıkçası.Direk samsung müşteri hizmetlerini aradım.Durumu anlattım onlarda aynı şekilde onaramayacaklarını ancak yarın servise gidip onlarla konuşursam telefonu hassas bir şekilde açmalarını rica edersem ekran kırılmadan telefonumun arızasının giderilebileceğini ve bir sorun kalmayacağını belirtti.Bende bugün servise gittim veznedeki hanımefendiye durumu anlattım o da beni müdürüne yönlendirdi.Bende dün müşteri hizmetleriyle konuştuğumu telefonun tamiri sırasında hassas davranmalarını ve benimde tamir esnasında orada bulunmak istediğimi söyledim.Ancak olumsuz bir cevapla karşılaştım ve şaşırdım açıkçası.Laubali bir tavırla buraya ayda yedi bin telefon veya elektronik araç geliyor hepsini tamir esnasında başımızda tutsak iş yapamayız gibi saçma bir ifade kullandı.Peki onarım sırasında hassas davranırmısınız diye rica ettim.Onarımı yaparsam telefonu ayırırken ekran tuzla buz olur gibi birşeyler söyledi.En son sinirlenmeye başladım doğal olarak neden samsung müsterilerine yardım etmiyor dediğimde ise Samsung bir dünya markası önemsememesi normal dedi.O kadar şaşırmıştım ki dahada sinirlendim.Keşke Samsung yerine Apple alaydım dedim adama.Ve arkadaşımın başına gelen benzer bir olayda Apple'ın tam tersi bi davranış göstererk ekranını değiştirdiğini belirttim.Ayrıca ekran değiştirme talebimde yok benim.Sadece telefonum şarj olsun yeter.Ancak adam bana keşke Apple alsaydın Bizde sende uğraşmazdın dedi ve ilginç ilginç sırıttı.Deliye döndüm bu duyarsızca tavır karşısında.Samsung'dan ayrıldım ve Samsung'un verdiği fiyatı araştırmak için Turkcell teknik servise girdim.Camı 100 tl şarj soketi 50 tl ve komple dokunmatiği 400 tl.Hepsi orjinal parçalar.Adam hassas açarsam camı kırmam ve şu an şarj sorununuzu soketi değiştirerek 50 tl ye çözebilirim dedi.Samsung bana 630 lira fiyat verdi Şu an ne yapabilirim yasal haklarım nelerdir? BEn tüketici hakları mahkemesine gitmeyi planlıyorum.Önerileriniz varsa alabilirim ve çok mutlu olurum.Şimdiden herkese teşekkür ederim.Kusura bakmayın biraz uzun yazdım.
İyi forumlar dilerim.