Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Samsung Şikayet(Öneri)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    PamirGt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir,Güzelyalı/Ankara Anıttepe
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Arkadaşlar merhaba.Samsung Galaxy s4 telefona sahibim.1 hafta önce telefon şarj etmemeye başladı.Garanti dahilinde olduğu için Samsung servisine bıraktım telefonumu.Ertesi gün beni arayıp telefonunuzda darbe izleri var ve ekranınızın üst köşesinde (çok ufak) bir çatlak var.Bu yüzden telefonunuzu garanti dışı bırakıyoruz ve dokunmatiğini değistirmek ve telefonun onarılması için 630 tl talep ediyoruz dendi.Bende hayli streslendim ve sinirlendim açıkçası.Direk samsung müşteri hizmetlerini aradım.Durumu anlattım onlarda aynı şekilde onaramayacaklarını ancak yarın servise gidip onlarla konuşursam telefonu hassas bir şekilde açmalarını rica edersem ekran kırılmadan telefonumun arızasının giderilebileceğini ve bir sorun kalmayacağını belirtti.Bende bugün servise gittim veznedeki hanımefendiye durumu anlattım o da beni müdürüne yönlendirdi.Bende dün müşteri hizmetleriyle konuştuğumu telefonun tamiri sırasında hassas davranmalarını ve benimde tamir esnasında orada bulunmak istediğimi söyledim.Ancak olumsuz bir cevapla karşılaştım ve şaşırdım açıkçası.Laubali bir tavırla buraya ayda yedi bin telefon veya elektronik araç geliyor hepsini tamir esnasında başımızda tutsak iş yapamayız gibi saçma bir ifade kullandı.Peki onarım sırasında hassas davranırmısınız diye rica ettim.Onarımı yaparsam telefonu ayırırken ekran tuzla buz olur gibi birşeyler söyledi.En son sinirlenmeye başladım doğal olarak neden samsung müsterilerine yardım etmiyor dediğimde ise Samsung bir dünya markası önemsememesi normal dedi.O kadar şaşırmıştım ki dahada sinirlendim.Keşke Samsung yerine Apple alaydım dedim adama.Ve arkadaşımın başına gelen benzer bir olayda Apple'ın tam tersi bi davranış göstererk ekranını değiştirdiğini belirttim.Ayrıca ekran değiştirme talebimde yok benim.Sadece telefonum şarj olsun yeter.Ancak adam bana keşke Apple alsaydın Bizde sende uğraşmazdın dedi ve ilginç ilginç sırıttı.Deliye döndüm bu duyarsızca tavır karşısında.Samsung'dan ayrıldım ve Samsung'un verdiği fiyatı araştırmak için Turkcell teknik servise girdim.Camı 100 tl şarj soketi 50 tl ve komple dokunmatiği 400 tl.Hepsi orjinal parçalar.Adam hassas açarsam camı kırmam ve şu an şarj sorununuzu soketi değiştirerek 50 tl ye çözebilirim dedi.Samsung bana 630 lira fiyat verdi Şu an ne yapabilirim yasal haklarım nelerdir? BEn tüketici hakları mahkemesine gitmeyi planlıyorum.Önerileriniz varsa alabilirim ve çok mutlu olurum.Şimdiden herkese teşekkür ederim.Kusura bakmayın biraz uzun yazdım.
    İyi forumlar dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Yanlış anlamadıysam 100+400+50=550 TL türkcelin verdiği fiyatlar. Samsungun değiştireceğim dediği parçalar için. Samsung bunun için 630 TL istemiş 80 tl'de işçilik sayalım.

    Sizin olayınızda Samsung herhangi bir risk almak istememiş. Türkcell deki ise risk alıyor. Açarken cam bu parçalar elinde kalırsa kendi ödeyecek.

    Tüketici Mahkemesi bu konuda ne yapabilir?

    Davaranış anlatıldığı kadarıyla hoş değil tabi. Ama nette iphone şikayet yazın buna benzer onlarca yazı da Iphone servisleri için çıkıyor.ya da tam tersine ikisi hakkında da övgüler...

  3. #3
    ergunbilgeha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ledow cxm 250
    İyi günler şuan pek müsait olmadigim için yazının tamamını okuyamadim ama Samsung servisi görünce yaziyim dedim.telefonunu Samsung servisine gotureceksen İstanbul avcılar da ki Samsung servisine ver her türlü yardımcı oluyorlar.konuyu bilmiyorum ama yardimim olursa ne mutlu
    mterayes26 bunu beğendi.

  4. #4
    PamirGt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir,Güzelyalı/Ankara Anıttepe
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Alıntı ergunbilgeha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler şuan pek müsait olmadigim için yazının tamamını okuyamadim ama Samsung servisi görünce yaziyim dedim.telefonunu Samsung servisine gotureceksen İstanbul avcılar da ki Samsung servisine ver her türlü yardımcı oluyorlar.konuyu bilmiyorum ama yardimim olursa ne mutlu
    Maalesef şu an Ankara'dayım.Kızılay'da ki Samsung servisine vermiştim telefonumu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlamadıysam 100+400+50=550 TL türkcelin verdiği fiyatlar. Samsungun değiştireceğim dediği parçalar için. Samsung bunun için 630 TL istemiş 80 tl'de işçilik sayalım.

    Sizin olayınızda Samsung herhangi bir risk almak istememiş. Türkcell deki ise risk alıyor. Açarken cam bu parçalar elinde kalırsa kendi ödeyecek.

    Tüketici Mahkemesi bu konuda ne yapabilir?

    Davaranış anlatıldığı kadarıyla hoş değil tabi. Ama nette iphone şikayet yazın buna benzer onlarca yazı da Iphone servisleri için çıkıyor.ya da tam tersine ikisi hakkında da övgüler...
    Haklısınız tabi ki tüketici hakları ne yapabilir diyorsunuz.Ama telefonun camının yukarısındaki çatlakla şarjın ne alakası var ben onu anlayabilmiş değilim.Ekran Değiştirme talebim olsa haklılar ama şarj sorunumu gidermeleri gerektiğini düşünüyorum.Ayrıca Samsung'un çıkarttığı fiyat sadece dokunmatik fiyatı.yani arada 230 lira fark var.Turkcellde riske giriyor demişsiniz ama Turkcell sadece şarj soketini değiştirirse riske girer.Diğer türlü hepsi değişse hiç bir risk olmaz cam çıkartırken kırılsa bile nasıl olsa yenisi takılacak.Fakat ben Samsung'u hala anlayabilmiş değilim.Cevabınız için teşekkür ederim.

  5. #5
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Demek istediğim, samsungun deiklerinden anladığım o soketin değişmesi için camın çıkarılması cihazın sökülmesi gerektiği. Bu durumda sizin camınız zaten kırık olduğu için bunun riskine girmek istememişler. Tamam sizin cam değiştirme gibi bir talebiniz yok. Ama bilemiyorum belki sökerken esnetmek gerekiyor bu esnada cam tamamen kırılırsa ne olacak? Risk dediğim buydu.
    Türkceldeki kişinin "Adam hassas açarsam camı kırmam ve şu an şarj sorununuzu soketi değiştirerek 50 tl ye çözebilirim" dediğini yazdığınız için Türkcell riske girmeyi kabul etmiş dedim.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250
    sizin şikayetiniz fiyatlandırma ile ilgili. sonuç olarak problemin çözümü var. tüketici mahkemesinden birşey çıkmaz. Garanti dışı onarım yaptıracaksınız, dediğiniz gibi en uygun fiyat veren güvendiğiniz bir yere yaptırın gitsin. Ekran kırılma riski varsa bunu söylemişler sonuçta bunu siz göze alacaksınız.

  7. #7
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Hocam Telefonun sorununun sarj söketi olduğunu ve Şarj soketi tamiri için Ekran hasar alırsa yetkili servis sorumlu olacağını ve gereken yapılmazsa Tüketici hakları şikayet edeceğinizi ihbar name ile yetkili firmaya fax çekin telefonun aldığınız fiyat 1000 altı ise kaymakamlıklardaki tüketici hakları bölümüne 1000 TL üstü ise Tüketici Hakları Mahkemesine şikayette bulabilirsiniz. Kızılay'da Başarı sevisi mi söyledi size.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250
    Alıntı tubejh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam Telefonun sorununun sarj söketi olduğunu ve Şarj soketi tamiri için Ekran hasar alırsa yetkili servis sorumlu olacağını ve gereken yapılmazsa Tüketici hakları şikayet edeceğinizi ihbar name ile yetkili firmaya fax çekin telefonun aldığınız fiyat 1000 altı ise kaymakamlıklardaki tüketici hakları bölümüne 1000 TL üstü ise Tüketici Hakları Mahkemesine şikayette bulabilirsiniz. Kızılay'da Başarı sevisi mi söyledi size.
    Şarj etmememe nedeni telefonun darbe almış olması büyük ihtimalle; ekranın köşesinde çatlak da bunu destekliyor. Belki de şarjda iken telefon düştü veya kablo takılıyken bir yere çarptı, bu mikro usb konnektörleri çok hassas en ufak bir darbede kırılabiliyorlar. Servis yanlış birşey yapmamış bu sebeple tüketici mahkemesine giderseniz hiçbir şey kazanamazsınız. Fax çekmek falan bunlar boş. Garanti dışı ise yetkili servislere soyulmayın merdiven altı tamirciler 30-40TL yaparlar. hiç öyle sinir bozmayın.

  9. #9
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Pamir dostum benim telefonu biliyorsun samsung mega. 6.3 inç.

    İnanmazsın geçen güncelleme geldi güncelleme yaptım ve dokunmatik ekran bozuldu. dokunmatik şuan çalışmıyor benim ekran içinde 650tl istediler. Ve kronik bir arıza bu başka megası olan arkadaşarlada konuştum onlarında başına gelmiş.


    Samsung mega kullanıcı klübüne üye oldum ordada araştırdım 2-3 kişinin daha başına gelmiş samsung pişmanlıktır bu kadar basit.

    1.5 milyara aldıgım telefon vitrine koydum süs diye. 650tl yaptırana kadar yeni telefon alırım samsung belasından kurtulurumm.


    Buda benim durumun başka bir forumda arkadaşların başınada gelmiş.

    Orijinalden alıntı: SADXASD35

    Telefona uzun zaman önce android yazılım güncellemesi gelmişti ama ben halimden memnun olduğum için yapmıyordum.Geçen gün dosyayı otomatik olarak indirmişken kurıyım dedim. Her şey tamam güncelleme yüklendi uygulamalar falan fakat ana ekran menüsünde dokunmatik işlemiyor telefonu çok kapatıp açtım home ses açma vb. tuşlar işliyor ama dokunmatik işlemiyor ne yapmam gerekir. Telefonu sıfırlasam düzelir mi ?

    Aynı sorun bendede oldu. Garantiye gittim. Daha önceden telefonun ekrarini değiştirdigim icin haliyle kapsam dışı oldugu icin yapmadilar. Benimde megamin dokumatigi guncellemeden sonra calismiyordu. Garantide yinede format atmayi denediler. Ise yaramadi. Dokumatiginin bozuk oldugunu ancak 500 liraya değiştirebilecegimi soylediler. Guncellemeden sonra olmasinin tamanen tesaduf oldugunu soylediler. Inanmadim. Telefonumu alip normal telefoncuya goturdum. Format vb. herseyi yaptilar olmadi. Sorun ekranda dediler. En son baska yere goturdum yine olmadi. Ve telefonumun ekranini 230 liraya bir tanıdığım araciligya değiştirttim.Baska caresi yok. Ugrasma derim. Ve bir kisinin daha ayni sey olmus. Nasil böyle guncellenmeden sonra 3 kisinin ayni sey oluyor bilmiyorum. Teknik hata...
    Alıntıdır.

    Kısacası pamir dostum şahsi fikrim samsung alana kadar severdim kullandıktan sonra pişman oldum.

    Bana japon telefon lazım. yamaha yapsa gözümü kırpmadan alırım bak çinçonlarla ugraşmasak.

  10. #10
    PamirGt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir,Güzelyalı/Ankara Anıttepe
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Alıntı yeknet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şarj etmememe nedeni telefonun darbe almış olması büyük ihtimalle; ekranın köşesinde çatlak da bunu destekliyor. Belki de şarjda iken telefon düştü veya kablo takılıyken bir yere çarptı, bu mikro usb konnektörleri çok hassas en ufak bir darbede kırılabiliyorlar. Servis yanlış birşey yapmamış bu sebeple tüketici mahkemesine giderseniz hiçbir şey kazanamazsınız. Fax çekmek falan bunlar boş. Garanti dışı ise yetkili servislere soyulmayın merdiven altı tamirciler 30-40TL yaparlar. hiç öyle sinir bozmayın.
    Hocam telefonun sarj olmama nedeni ekran değil buna eminim.Çünkü telefondaki çatlak oluştuktan yaklaşık5 ay sonra ortaya çıktı sarj sorunu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pamir dostum benim telefonu biliyorsun samsung mega. 6.3 inç.

    İnanmazsın geçen güncelleme geldi güncelleme yaptım ve dokunmatik ekran bozuldu. dokunmatik şuan çalışmıyor benim ekran içinde 650tl istediler. Ve kronik bir arıza bu başka megası olan arkadaşarlada konuştum onlarında başına gelmiş.


    Samsung mega kullanıcı klübüne üye oldum ordada araştırdım 2-3 kişinin daha başına gelmiş samsung pişmanlıktır bu kadar basit.

    1.5 milyara aldıgım telefon vitrine koydum süs diye. 650tl yaptırana kadar yeni telefon alırım samsung belasından kurtulurumm.


    Buda benim durumun başka bir forumda arkadaşların başınada gelmiş.



    Alıntıdır.

    Kısacası pamir dostum şahsi fikrim samsung alana kadar severdim kullandıktan sonra pişman oldum.

    Bana japon telefon lazım. yamaha yapsa gözümü kırpmadan alırım bak çinçonlarla ugraşmasak.
    Aynen katılıyorum noktası virgülüne kadar.Samsung almayın arkadaşlar burdan bunu duyurmak istiyorum.Alıcaksanız Iphone alın yada kaliteli bişeyler alın.Samsung tamamiyle pişmanlıktır.Telefonumun yokluğunda 3310 a kaldım ve eziyet çekiyorum.

  11. #11
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    apple çok mu farklı ? üstelik güncelledinmi uyuz hızıyla çalışıyor. 800 TL telefonlar daha ideal. Yok ben güç istiyorum diyorsanız OnePlus one ( Türkiyede satılmıyor) 800 TL o da yurd dışında.
    Bu arada Apple denen firma DonanimHaber Editörlerinden birine ürünün kötü yönlerini söyledi diye yapılmıyacak şeyi yaptı bu bile ne kadar kalitesiz olduğunu gösterir.
    Ekran ile Ana kart arasında uzaklık çok yakın değil hani ekran kırılsa çatlasa bu sarj soketini etkilemez, kolay kolay ki samsung'un sarj kablosu yumusak bir şekilde giriyor yerine, bazı firmaların cihazlarına biraz güç gerektiriyor.

  12. #12
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Samsun Note kullanmıştım bir ara 7 inchlik. Bir gün sarz cihazının ucu ıslak bir yere değdi, kuruladım. önemsememiştim başta. Ama sonra sanırım paslandı ve sarz etmemeye başladı. Şarz cihazını değiştirince düzelmişti.

    Samsungun bence tek dezavantajı güncellemelerinin türkiye için çok geç yayınlanmasıydı. En azından benim kullandığım modellerde hep öyle oldu. (galaxy Tab ve Ace II) 1 yıldır Lumia kullanıyorum. 3-4 kere de yarım metrenin üzerinden düşürdüm yere. Sadece kalınca bir çizik var kasada.

  13. #13
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    arkadaşlar ilk akıllı telefonum samsungtu. o zamanlar 4s ve galaxy s2 en iyi telefonlardı. samsungu tercih ettim. biraz çevremdeki arkadaşlarımı dinledim. dinlemeseydim keşke. 3. ayda garantiye gitti. şarj arızası. tabi çizikler vardı. fakat garanti kapsamından çıkartmadılar. 6. ayda aynı hatadan yine gitti. 13. ayda yine gitti. bu zaman zarfında yavaşladı, rom attım eski hızını hiç yakalayamadım, parça kalitesi çok kötüydü. sürekli telefonla ilgili problemler yaşamaya başladım yazılımsal ve donanımsal. tam 1 sene önce appleın yeni çıkan cihazını aldım. steve jobs babamın oğlu değil yanlış anlamayın sakın. fakat 1 sene içerisinde telefon daha tık demedi. ve ben siri de dahil olmak üzere tüm özelliklerini dibine kadar kullanan birisiyim.

    özetle samsung "dünya markası" ise bu dünyada ben mi yaşamıyorum.. kusura bakmasın arkadaşlarım ama apple gerçekten bu işiş hakkıyla yapıyor

  14. #14

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul/sisli
    Motosikleti
    suzuki gw250 inazuma
    bu memlekette telefon alirsaniz hiç garantiyi düşünmeyin en ucuz veren yerden alın. başina bir sey gelirse paşalar gibi aradaki fiyat farkiyla tamiratı yaptirirziniz. mahkeme isiyle ugrasacaksaniz bende de problem oldu cepkaskla alakalı verdim tuketici mahkemesine ayrıca 140 lira dosya masrafi bayiliyorsun 6 ay oldu hala birsey yok

  15. #15
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Galaxy S4 aldım. 15. günde ekran morardı. Yasal hakkım olarak ücret iadesi istedim. Tamam dediler 2 ay oyaladıktan sonra ücret iadesinin yapılmayacağını yerine yeni cihaz vereceklerini söylediler. Kabul etmedim büyük forumlarda sorunumu yazdım ve müşteri hizmetlerine mail olarak ilgili forum linklerini yolladım. 3gün sonra para hesabıma yatmıştı.

    Bir daha samsung mu?? ASLA ...

  16. #16
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    7-8 ay s3 kullanmıştım ekranın fazla ısınması arka kapağın kiyat gibi olması Olgun amcaların ,ufacık çocukların elinde bile s3-s4 olması beni Samsungdan uzaklaştırdı zamanında Samsungdan şaşmıyacaksın diyen akıllılardandım

    Sonra Lg g2 aldım s4 ile aynı fiyata olmasına rağmen s4 ile karşılaştırılmakdan çekinilen zirvede z1 ile kapışan bir telefona sahip olmuş oldum


  17. #17
    PamirGt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir,Güzelyalı/Ankara Anıttepe
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilk akıllı telefonum samsungtu. o zamanlar 4s ve galaxy s2 en iyi telefonlardı. samsungu tercih ettim. biraz çevremdeki arkadaşlarımı dinledim. dinlemeseydim keşke. 3. ayda garantiye gitti. şarj arızası. tabi çizikler vardı. fakat garanti kapsamından çıkartmadılar. 6. ayda aynı hatadan yine gitti. 13. ayda yine gitti. bu zaman zarfında yavaşladı, rom attım eski hızını hiç yakalayamadım, parça kalitesi çok kötüydü. sürekli telefonla ilgili problemler yaşamaya başladım yazılımsal ve donanımsal. tam 1 sene önce appleın yeni çıkan cihazını aldım. steve jobs babamın oğlu değil yanlış anlamayın sakın. fakat 1 sene içerisinde telefon daha tık demedi. ve ben siri de dahil olmak üzere tüm özelliklerini dibine kadar kullanan birisiyim.

    özetle samsung "dünya markası" ise bu dünyada ben mi yaşamıyorum.. kusura bakmasın arkadaşlarım ama apple gerçekten bu işiş hakkıyla yapıyor
    Hocam ben mi yanlış anladım yoksa telefon 3 kez aynı hatadan garantiye mi gitti? Eğer doğru anladıysam benim bildiğim bir cihazaynı hatadan 3 kere servise ggidiyorsa ayıpli mal olmuyor mu?Ve sSamsung bunun değiştirilmesinden sorumlu değil mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

    Evet arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim görmüş oldum ki Samsung cidden abarttılan kadar ahım şahım bir firma değilmiş herkes yaka silkmiş.Dosya masrafına 140 TL vereceğime üzerine 10 lira verip telefonunu tamir ettiririm.Ama bir daha Samsung mu? Aman benden uzak olsun.

  18. #18
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    servis şarj arızasını ekranın üstündeki çatlak ile bağdaştırıp telefonu garantiye sokmak istememiş ve de camı sökerken kırılabileceği için sorumluluk almaktan kaçmış...

    benim de daha evvel motorola ile ilgili bir problemim olmuştu. dokunmatiği bozuldu. parça bulamadıkları ve telefon serviste 2 ay beklediği için bana bir üst model sıfır bi telefon hediye (motorola moto G) ettiler tabi bende ambalajını bile açmayıp 550TL'ye telefonu hemen okuttum telefon servisteykende galaxy S3 almıştım...

    bence samsung burada anlatıldığı kadar kötü bir telefon değil. servisler sıkıntılı olabilir evet, ama bir iphone 5 düşünün... telefon ile oyun vs hiç bir şey yapmasanız bile gün içinde yaptığınız telefon konuşmalarıyla bile günde 2 kere şarj etmeniz gerekiyor. onu geçtim, telefonun bataryasını değiştiremediğin için eşşek gibi şarjlı kılıf takmak zorunda kalıyosun.. nerde kaldı telefonun zarifliği, hafifliği, küçük boyutu...

  19. #19
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    telefon aldıktan 24 ay geçtikten sonra bak sen o telefona dokunmatiği hemen bozuluyor. forumdakiler hadi yanlı diyelim bizim ofisde 2 tane s3 dokunmatiği birden bozuldu

  20. #20
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    kesinlikle desteklediğim konu ne televizyonu iyi çıktı ne telefonu bu markanın oldum olası android'e karşıydım zaten.

    Ama apple kusursuz mu tabiki değil şu anda iphone 4-4s kullanan arkadaşlar bilir son güncellemelerle herkesin cihazlar minimum 8gb hafızası olmasına rağmen kasılıyor şarj zaten bu aletlerin hepsinin problemi o yüzden kötünün iyisi bence apple ha üstü var mı bence yok ama bugün iphone 6 ya 2 maaşından fazlasını veren adam 2,5 yıl sonra bu telefonun takılması ile yavaş çalışması ile şıkıntı yaşayacaktır.

    Bu cihazlar hassas elektronik aletlerdir kesinlikle evladiyelik ürünler değildir.
    Tamir için hele hiç uğraşılmaz astarı yüzünden pahalı olur hemen yenisini alıcan atıcan çöpe başka yapabileceğin hiçbirşey yok.

    Bu yüzden 2000 lira vereceğine 1000 lira ver ama aklın kalmasın telefonda koy cebine bin motoruna düşerse düşer kırılır kopar arızalanır.
    https://www.facebook.com/cenk.toker.3
    Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)