Mayıs 2013 yılında teknosadan aldığım samsung galaxy s4 telefonumun yanında 39.90 tl bedelle cepkask cep telefonu hizmet paketi aldım. Su anda telefonumun ekranı catlak ve teknosa hiç bir sorumluluk kabul etmiyor. Cepkask ile kendimizin baglanti kurmamız gerektiğini söylüyorlar. Cepkaskin aker plazadaki genel müdürlük binasına gittiğimde güvenlik girişte önünüzü kesiyor ve tek yetkili kendisinin olduğunu ve sadece kargo ile telefon ve evrakları gonderebileceğimi söylüyor. Telefonla zar zor ulaştığım cep kask yetkiliside ayni şeyi savunmakta. Şu anda yüzyüze görüsebileceğim hiç kimse yok. Peki kargoyla gönderdiğim zaman benim hangi evrakları gönderdiğimi kim onaylayacak benim elimde nasıl bir belge olacak. Bana deselerki bu belge gelmedi kasko dışı diye gönderdiğimi nasıl ispatlayabilirim. Teknosa sattığı malın geri hizmetini Vermek zorunda değilmidir. cepkaskın sığındığı 3 madde; 5.9 sigortalı kısmi hasarlarda hasarlı cep telefonu ile birlikte hasarlı cep telefonunun fatura aslını, imzalı beyanını, vergi ve vatandaşlık numarasını, kimlik fotokopisini poliçe aslını cepkask A.Ş Genel Müdürlüğü ne gönderecektir. 5.8. Cepkaskta islemler sigortalının gerekli evrakları doğru ve eksiksiz olarak ibraz etmesi sonucu başlar. Aksi halde sigortalı adına herhangi bir hasar işlemi yapılmaz. 5.9 hasar ve iadelerde kargo ücreti sigortalıya aittir.
Sigortalının evrakları elden verme hakkı nasıl olmaz. Başka türlü nasıl hangi belgelr olduğunu ispatlayabilirim. Burada tuketici tamamen eli kolu bağlanmış olmuyor mu?