Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Arabaya Motosikletin motorunu takmak

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 classic
    Olmasına olur ama çok uğraşırsın. Arabanın dişli kutusu orijinal motor için üretilmiş. Senin koyacağın motor ki güçleri yakın olsa bile, torkları tutmayacak. Araya bir devir düşürme grubu daha koyman gerekecek. Harcayacağın paray arabanın motoruna harcasan daha iyi olur. Ha dersen ki elimde zzr 1100 motoru var o zaman ortaya ilginç bir şey çıkar. Örnekleri de var ve çok güzel şeyler yapmışlar. Ama 200 ccc motorla değmez.
    İmportant bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    fazla paran gitmeyecekse dene arkadaşım. en kötü ne olur? hem araba hem motor bi işe yaramıyor...

    radyatör ve fren olayına mutlaka çözüm bulmalısın.

  3. #23

    Üyelik
    30 Ocak 2014
    arkadasım cok guzel düşünmüssün bisteki sanzıman ekliyebilirsen eger motorunu ceker cok rahatlıkla lamborgını dıye arac var cıft şanzuman kullanılıo ortalama 13 hp motoru var ama 15 ton yuk cekıolar yokus yukarı tavsiyem dene ama sanzımanı birleştirmeden olmaz ama (araçlar el yapımı)

  4. #24
    Pangea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha WR 125 X
    Hocam her şey beygir demek değil bunun torku var motorun kaldırabileceği yük miktarı belli.Ozaman tanklardaki 2000 beygirlik motorları arabalara takalım arabalar uçsun böyle bir dünya yok

  5. #25
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010

  6. #26

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    tork ile beygir gücü karmaşası var. motor gücü demek tork demektir. Beygir gücü bir hesaplamadır ve torkun devirle carpımıdır. Tork sabittir. Beygir gücünü kullanmak için o yüzden deviri yükseltmek gerekir. o arabanın torku neredeyse 3 kat daha fazladır. motosiklet motoruyla o araba kalmaz gibi. ne yapacaksınız, kalkarken deviri 8bin e getirip mi kalkacaksınız? İstediği kadar beygir gücü olsun, tork olmadıkca yuksek devire çıkamazsınız beygir gücünu de kullanamazsınız.

  7. #27
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    200 kiloyu taşıması için yapılmış tek silindirli bir motosikletin herşeyi taşısa "krank ve krank mili" o yükü taşımaz. Piston ateşler, krank aşağı inemediği için kırılır. Tecrübe edilmiştir.

  8. #28
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    en güzeli go kart tarzı bi projeye başlamanız bis projesi bence başarısız olur ayrıca 2 zamanlı motor fazla tork veremez pişman olursun zamanını boşuna harcama...

  9. #29

    Üyelik
    19 Ekim 2013
    Şehir
    Samsun
    r1 motorlu Fiat 126

  10. #30

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Ybr 125(satıldı) yamaha xmax ABS
    Bis için çamaşır makinesi motoru ile akü bul elektrikli araba yap

  11. #31
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    arabaya takmakla ugrasmaktansa bır buggy yapman daha basıt ve daha kullanıslı olur . demirden bir şasi arabanın tekerleri fren merkezi koltugu dıreksıyonu derken zatan arac 500 kg sa sen buggy yi 300 kg yaparsın buda motorun daha verımlı calısmasını saglar he baktın kısın sıkıntı oldu hemen etrafına seffaf branda cekıp onune bır cam koyarsın onnumara olur

  12. #32
    berketan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Henüz yok
    Suzuki GSXR 1000 motorlu Ford Ka

    cenkito bunu beğendi.

  13. #33
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Kesinlikle uymaz...
    Varyatörü akislere bağlayabilmen için ayrıca flanş yapacaksın....
    O flanş motorun yarı gücünü zaten alır...
    Kaldı ki Bis in kendi motorunun torku runnerın torkundan kat kat fazla...
    Yerinden kıpırdayamadan debriyaj balatalaın bitecektir...

  14. #34
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    kardesım konuyla alakasız olacak ama motosıklete kaskoyu kaca yaptırmıstın ben daha cok onu merak ettım :D

  15. #35
    cici0042 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    YBR ESD '12
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardesım konuyla alakasız olacak ama motosıklete kaskoyu kaca yaptırmıstın ben daha cok onu merak ettım :D
    Dostum burdan bakabilirsin ;http://www.sigortakaskoburada.com/de...ar&markaid=600

  16. #36
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    tork yetmez ... torku arttırsan bi hız yapmaz yerinden anca kalkar.

    boşa uğraşma...

  17. #37

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Buggy fikri benimde kafama yattı. Araba atv melezi zaten. Sonuç ne olursa olsun bunları düşünmen bile çok güzel. Son kararını sabırsızlıkla bekliyorum.
    LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!

  18. #38
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    youtube'da görmüştüm, smart arabaya motosiklet motoru takmış eleman, drift yapıyodu insafsız. Olur neden olmasın. Ama ciddi ciddi proje hazırlamak lazım.

  19. #39

    Üyelik
    18 Şubat 2014
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    kanuni 125 t seyhan
    bence ugraşın güzel pilanına gre yap uygun olmayan bölgenin üzerinde çalışırsın sonuçta başarırsın .benim düşünceme bakarsan şanzıman üzerinde yogun çalışma yapmalısın ..


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)