Samsung Galaxy S4 - Samsung'a yaklaşmayın.
Reklamlar
-
13 Aralık 2013, 00:04
#21
suan kullanıyorum günde 100-150 arası mesaj attığım halde 3 gun şarj gidiyo. ekran zaten oalyı bitirmiş. 1080p çözünürlük inanamayacağınız görüntü kalitesi var. antutu puanlamalarında note3 ü sollamış bir telefon. 2.26 ghz de çalışan 4 çekirdek işlemci 2 gb ram 13 mp kamera 5.2 inç hd ıps ekran daha ne olsun
http://img.donanimhaber.com/upfiles/...e6b46ac0b7.png
Reklamlar
-
13 Aralık 2013, 00:06
#22
Birde internet sitelerinden elektronik cihaz sipariş etmeyin. Önceki mesajımda söylediğim konular o sayfalarda da geçerli
-
13 Aralık 2013, 00:57
#23
bence apple dan da uzak durun(aypon 5) 08.11.2013 ten beri serviste sadece aç kapa tuşu değişmesi için bekliyor daha haber yok
-
13 Aralık 2013, 01:02
#24
-
13 Aralık 2013, 01:27
#25
F54 adlı üyeden alıntı
bence apple dan da uzak durun(aypon 5) 08.11.2013 ten beri serviste sadece aç kapa tuşu değişmesi için bekliyor daha haber yok
Benim ses ile ilgili sıkıntı vardı , gönderdim .
1 hafta sonra aradılar gelin yeni cihazınızı alın dediler.
İphone 4s
-
13 Aralık 2013, 01:42
#26
Arkadaşımda note2 vardı bahsettiğiniz ekran arızası onda da olmuştu. Babaya s4 aldık çok şükür bi sıkıntısı yok şuan.
LG G2 şu an fiyat performans anlamında çok iyi ama özellik olarak note3 daha iyi sanıyorum.
Ben sony xperia s kullanıyorum ilk çıktığından beri ve gayet memnunum. Eğer değiştirmeyi düşünsem hiç düşünmeden z1 alırım (marka bağımlılığı tv olarak da sony kullanıyorum). Benim telefonun kutusundan Hdmi kablosu çıkmıştı samsung ve apple da bu yok.mesela. Küçük bi ayrıntı gibi görünebilir ama bi ton verip full hd destekli telefon alıp bi de ek parçalara para vermek saçma bi durum.
Bu arada tv olarak samsung ve lg de kullandım onlarda gayet iyiler.
-
13 Aralık 2013, 02:21
#27
blackberr 8520 curve.....2011 den gunumuze.....super otesı makına......tavsıye.
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
-
13 Aralık 2013, 02:28
#28
-
13 Aralık 2013, 02:45
#29
Türk insanına samsung'un aslında kötü bir firma olduğunu bir türlü anlatamıyorum.Bir ton para verilen s4 ün kasası ve yazılımı kesinlikle çok kötü.Birde samsung tv mağduru olarak leş gibi bir sevsleri var yaşasın lg.Eğer telefon almayı düşünüyorsanız htc markasını tek geçerim.Htc yi p 4350 modeli ile zamanında tanıdım.O telefon ile biramı açtım gazozumu açtım duvara çivi çaktım hala yaşıyor böyle bir telefon olamaz.Keşke param olsada htc one alsam.Tek parça aliminyumdan üretlilen bir telefon + beats var ekranı zaten s4 ten daha iyi renk anlamında ve canlılıkta hatta parlaklıkta bile.Eğer dünyanın en iyi teknik özelliklerini arıyorsanız da kesinlikle lg g2.
---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------
VOLkann adlı üyeden alıntı
Arkadaşımda note2 vardı bahsettiğiniz ekran arızası onda da olmuştu. Babaya s4 aldık çok şükür bi sıkıntısı yok şuan.
LG G2 şu an fiyat performans anlamında çok iyi ama özellik olarak note3 daha iyi sanıyorum.
Ben sony xperia s kullanıyorum ilk çıktığından beri ve gayet memnunum. Eğer değiştirmeyi düşünsem hiç düşünmeden z1 alırım (marka bağımlılığı tv olarak da sony kullanıyorum). Benim telefonun kutusundan Hdmi kablosu çıkmıştı samsung ve apple da bu yok.mesela. Küçük bi ayrıntı gibi görünebilir ama bi ton verip full hd destekli telefon alıp bi de ek parçalara para vermek saçma bi durum.
Bu arada tv olarak samsung ve lg de kullandım onlarda gayet iyiler.
Note 3 teknik anlam olarak kesinlikle g2 nin gerisinde.
-
13 Aralık 2013, 02:57
#30
-
13 Aralık 2013, 03:14
#31
Beyler yorumlar için teşekkür ederim. Yarın hakem heyetine gidicem bakalım ne olacak.
-
13 Aralık 2013, 03:32
#32
cousinecruis adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Senden paketlemeye dair bütün herşeyi istiyorlar çünkü tamir edip yeniden paketleyip diğer büyük mağaza zincirlerine satacaklar. Arkadaşım çok bilindik bir mağaza zincirinden htc one v almıştı çalıştırır çalıştırmaz ekranda sarı mercimek kadar bir leke. Ve macerası başladı.
Yine bende aynı mağaza zincirinden nokia c5 mi ne almıştım. Bluetoothu bozuk çıktı. Ertesi gün gidip bütün pakette çıkan ne varsa verdim (aman diyim jelatini çılarmayın yoksa almayabiliyorlar) para iadesini papazlanarak aldım.
Mantık şu, cihazı arızalı sattıklarını biliyorlar. ( orada yardımcı olan elaman bilmiyor hangi cihaz)
Sen geri verdiğinde tamir edip, sıfırmış gibi yeniden satıyorlar.
Yada yedek parça olarak piyasaya karışıyor.
Yine büyük bir mağaza zincirinden tv almıştı teyzem. Teşhirde üründen beğenip eve gönderilmek üzere anlaştılar. Eve geldi kutulu sıfır ürün. Eve gelen ekip açtı. Aaa o da ne teşhirdeki ürün!( teyzem teşhirde ürünü incelerken tvnin köşesinde bir yerinde şekilli ufak bir çizik görmüş) veryansın edip televizyonu geri göndertmiş elemanlarla. Genel müdüründe .zına .ıçıp parasını geri almıştı.
Ben çok dikkat ediyorum elektronik birşey alırken. Mümkünse bütün kontrolleri servis elemanlarının önünde yaptırıyorum. Depoya bile beraber gittiğimiz oldu. Ses kayıt cihazı da götürücem artık sorular sorup kaydedeceğim.
Dediğiniz olay refurbished olarak geçiyor. Tüm dünyada uygulanan bir sistem. ''Kusurlu malı servis alır. Gerekli donanımları yenilenir. Piyasaya yeniden sürülür.'' Ancak piyasaya sürerken malın refurbished olduğu kutu üzerinde belirtilir ve fiyat daha uygun olur. Garanti süresi de normalin yarı süresidir. Bir anlamda servis garantili ikinci el denilebilir.Türkiye' de tırnak içinde yazdığım kısım mükemmel işliyor ama sonrası sıkıntılı. Ürünü eski kutusuna koyup tekrar piyasaya sıfır ürün olarak sunuyorlar. Benim bildiğim bunu en çok yapan da Evkur. O yüzden ürün alırken dikkat. Cousinecruis kardeşim sen en doğrusunu yapıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
blamir adlı üyeden alıntı
Samsung maceram 4 Eylül 2013 de başladı ve Samsung marka telefon almakla ne kadar büyük bir hata yaptığımı şu günler de anlamış oldum.
Kliksa'dan Samsung Türkiye garantili Galaxy S4 aldım ve alır almaz silikon kılıf vs taktım. Telefonu ne 1 kere düşürdüm nede bir darbe aldırdım. 20 Gün sonra ekranın ortasında mor pembe mavi gibi renkler belirdi. Bostancı'daki servise gittim ve ücret iadesi istedim. Herşey normal rutin şekilde yapıldı. 1 hafta sonra aradılar iade talebim kabul edilmiş aksesuarları kutusunu vs vs istediler. Hepsini götürdüğüm de ilgilenen bayana tekrar ettim ben yeni cihaz değil ücret iadesi istiyorum dedim not düşüyorum dedi. Tamam dedim.
1 hafta 10 gün sonra müşteri hizmetleri aradı, - Cihazınıcı tamir edelim hediye bluetooth kulaklık verelim diyor. Bunu kabul etmediğimi belirttim ve zaten ücret iadesi istediğimi de söyledim. Not alıyorum dendi ve görüşme sonlandı.
10-15 gün sonrasında servis tarafından arandım ve yeni cihazımın geldiğini gelip teslim alabileceğimi söylediler. Kan beynime sıçradı bir anda. İlk aşamadan bu yana ücret iadesi istediğimi sürekli belirtmeme ve tamam denilmesine rağmen bu saçmalıkta neyin nesiydi. Servisdeki kişiye olanları anlattım ve ilgilenip geri döneceğiz dediler. Ne arayan var ne soran. Müşteri hizmetlerini aradım servis ile görüşmemi söylediler, servisi arıyorum müşteri hizmetleri ile görüşün diyorlar. Fazla uzatmak istemiyorum servis ve müş. hiz. ile 8-10 defa telefon ile iletişime geçtim ve her seferinde araştırıp dönücez dediler.
Son olarak servise bizzat gittiğim de ya telefonu al yada yasal haklarını kullan dediler peki dedim ve hemen bir ihbarname gönderdim. Bu gün genel merkezden arandım ve;
Genel merkezin cihaz değişimine karar verdiğini bunun geri dönüşü olmadığını söylediler. Benim bir hatamın olmadığını en başından bu yana zaten sürekli cihaz değişimi için arandığımı elimde belgelerin olduğunu, servisin yada genel merkezin yaptığı hatanın beni ilgilendirmediğini söyledim. Yasal hakkım olan para iadesini yapmalarını istedim fakat kadın papağın gibi aynı şeyi takrarladı durdu. Cihazı gidip alabilirsiniz, isterseniz alabilirsin vs. Genel merkezin böyle bir yetkisi mi var? Hukuken 30 gün için de bozulan telefonu iade edip paramı geri almak istiyorum.
Madem para iadesi yapılmıyacak aylarca beni oyalamarının amacı nedir? Ben aptalmıyım bir dünya para verip Samsung Türkiye garantili cihaz alayım. Ben aramasam zaten arayan soran yok. Bu kadar ilgisizlik ve vurdumduymazlık olamaz. Herşey parasını verip cihazı alana kadar, sonrasında ne halin varsa gör sistemi almış başını gitmiş.
Son olarak şunu söyleyeyim. Ben fazla bir şey kaybetmem fakat bir yazılım mühendisi olarak çevremdekilere yapacağım telkinlerle elimden geldiğince insanları Samsung'dan uzak tutmaya çalışıcam.
Kardeş ayıplı veya kusurlu mal durumlarının tespitinde mağdur olan taraf hak tercihi yapar. Malın birebir yenisini isteyebilirsin, muadilini isteyebilirsin, para iadesi isteyebilirsin. Hediye çeki, alış veriş çeki falan teklif ederlerse kabul etme. Nakdi olarak zararını karşılamak zorundalar. (Eğer kredi kartı ile alış veriş yaptısan ücret iadesini karta yapmak zorundalar. Kerdi kartı slibini ibraz etmek zorunluluğun yok. Alış veriş tarihinden onlar gerekeni yaparlar.
Hemen yarın tüketici hakem heyetine git. Tüm ilçe kaymakamlıklarında var. Yüzde doksan tüketici lehine karar veririler. Çok da güzel ilgileniyorlar. Hem haklarını öğrenmiş olursun hem yapabileceklerini. Erteleme bu işi derim çünkü belli bir süre sonra durumu kabullenmiş sayılıyorsun.
Sonucu burada paylaşırsan biz de seninle seviniriz.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
-
13 Aralık 2013, 03:49
#33
xawa adlı üyeden alıntı
htc one v turkcell den aldım batarya şişti garantiye yolladım .batarya şiştiğinden dolayı ön cam sol taraftan yukarı kalkmış diye garanti dışı saydılar bende tüketici mahkemesi başvurdum para iadesi diye bu ayın 18 inde dört ay olacak bekliyorum.
Neyi bekliyorsunuz? Hakkınızda karar çıkmıştır. Muhakkak gidin alın. Para iadeniz var ise alın. Yok vermiyoruz derlerse icra yolu ile alabilirsiniz. Ben aldım.
-
13 Aralık 2013, 09:29
#34
Olayın Samsung ile bir alakası yok. Samsung marka cep telefonu satan bir yerin işi yokuşa sürmesi hadisesi bu. Bu tarz problemler her yerde yaşanıyor. Samsung Türkiye çıkıp bu konudan ötürü konuyu açan hakkında dava bile açabilir marka itibarımızı zedeliyor diye. Sonuçta "şöyle oldu, böyle oldu" diyerek burda anlatılan şeyler gerçek dahi olmayabilir. Bunu da unutmamak lazım.
1150 TL üzeri alışverişlerde (rakam doğru olmayabilir ancak buna yakın) yaşanan sıkıntılara Tüketici Hakem Heyeti bakmıyor. "Arkamda dağ gibi Hakem Heyeti var, beni koruyor" diye umutlara kapılmayın. Bu limit üzerindeki alışverişlerde firma ile sorun yaşıyorsanız bildiğiniz eski usül dava açmanız gerekmekte mahkemede şahsi olarak. Ortalama davalar da ne yazık ki öyle bir iki haftada çözüme kavuşmuyor, uğraşıp duruyorsunuz. Ayrıca ücretin geri ödenmesi 'hakkı' uzaktan yapılan alımlar için geçerli. Mağazadan gidip elden aldığınız ürünler için böyle bir zorunluluk yok. Öyle bir alışveriş sonrası sorun yaşamanız durumunda insiyatif mağaza yetkilileri/firmada. "Hayır geri ödeme yapmıyoruz" diyebilir, ki zaten genelde de öyle yapalar. Farklı bir ürün almanızı isterler veya mağazada kullanılabilecek bir çek falan verirler.
İnternet üzerinden havale yaparak X marka monitor almıştım. Kategorisindeki en iyi ürün idi yanlız aldıktan 4 gün sonra kişisel bir sorun yaşadım ve ürünü geri vermek istedim. Firma kabul etmedi ve sanki böyle bir hak yokmuş ayağına yattı. Bundan ötürü buraya gelip X'den uzak durun diye konu açmak saçma olurdu elbet. Sorun monitörde değil zira; 10 numara alet. Sorun satıcı firmanın malı sattıktan sonra bambaşka bir şekle bürünmesi. Limitten 200-300 lira fazla diye konuyu Hakem Heyetine taşıyamadım. Ürünü 2. el olarak satmak dava açmaktan daha mantıklı geldiğinden o tarz bir yol izlemeyi düşündüm.. ta ki monitörle ilgili yaşadığım sorun düzelene kadar. Şuan kendim kullanıyorum zaten.
S4 güzel telefondur. Ekranı güzeldir, pili çıkartılabilir, ekstra hafıza kartı takılabilir vs. Her üründe sorun çıkabilir. Bu yaşanan sorun Samsung'u kötü yapmaz. Bilgisayarınıza takabileceğiniz en sorunsuz SSD'leri üretiyor adamlar... Böyle konular açmadan önce daha sakince düşünmek gereklidir.
-
13 Aralık 2013, 09:40
#35
Tamamen sans işi bu telefon olayı 3.samsungum bu S3 mini ile 1 yıldır beraberiz,Eziyet demiyelimde cok düştü ya sayamadım valla,Ki ben jelatin,kılıf takmayıda sevmem telefona 1 o süre zarfında hala ekranda cizik yok,Yere düşürken düşmeyi yavaslatsın diye ayagımla elledigimde duvara yapıstı,baktım gene bişi yok,En son masadan düşürdüm betona,sarj cihazı takılan yerin üstünde uzak bi cizik meydana geldi (Kronik bu) Dikkat edin, Simdi elimde cesit cesit kılıf var hergün degiştiriyorum Takasa giricem ıphone 4S le
-
13 Aralık 2013, 11:15
#36
Sen şimdi bu telefonu kullandın bozuldu ve ücret iadesi istiyorsun. Gerçekte böyle bir hakkın varmı ? Bunun kanuni prosedürü nedir ? Ben bunu ilk kez burda duydum. Böyle bir hak bildiğim kadarıyla yok. Aynı arızadan 3.kez servise girerse ücret iadesi yada yeni cihaz veriyorlar.
Ayrıca telefon iadeleri her iki taraf içinde sorun. Bana kalırsa sen S4 hevesin geçtiği için paranı kurtarmaya çalışıyorsun. Ben satıcı olsam 20 günlükken arızalanan telefonu tamir etmek yada yenisini vererek müşteriyi memnun etmek yolunu seçerim. Para iadesi koşullarını yeniden araştırmakta fayda var.
-
13 Aralık 2013, 11:16
#37
Olay Samsung'dan ziyade ülkemiz zihniyeti ile ilgili...
Kazaya karışırsın, sigorta parayı vermemek, az vermek ya da parçaları orijinal olmayanla değiştirmek için elinden geleni yapar...
Bayan memur süt iznini kullanmak ister, amiri kullanamazsın der. Hakkım var dediğinde kullan madem hakkını ama döndüğünde burnundan getiririm der...
Ürünü garantiye gönderirsin, %80 kullanıcı hatası olur. Yasal hakkını kullanmak istediğini söylersin, ukala ukala "git şikayet et" derler...
Laptop'un hoparlörü arızalanır, gönderirsin, 1 ay sonra gelir, üstünde bir not. "arıza bulunamadı, format atılıp fan temizliği yapıldı." Benim hoparlörüm hala arızalı
Say say bitmez... Memleket manzaraları...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
13 Aralık 2013, 12:51
#38
Neredeyse tüm firmalar böyle ki
Ford yetkili servisine arabamı tamir ettiremedim. 1 ay her gün aradım ulaşamadım zar zor fiyat alabildim. Çekici ile saniyiye götürdüm 2 günde arabamı yarı parasına teslim aldım.
şu cep kask varya o da tam bela 2 ayda ancak geri dönüyorlar. şikayetvarda bakarsanız neler yaşamış millet. kavga bela zor yaptırdım telefonu. benimde camı kırılmıştı.
-
13 Aralık 2013, 13:35
#39
esc adlı üyeden alıntı
Dediğiniz olay refurbished olarak geçiyor. Tüm dünyada uygulanan bir sistem. ''Kusurlu malı servis alır. Gerekli donanımları yenilenir. Piyasaya yeniden sürülür.'' Ancak piyasaya sürerken malın refurbished olduğu kutu üzerinde belirtilir ve fiyat daha uygun olur. Garanti süresi de normalin yarı süresidir. Bir anlamda servis garantili ikinci el denilebilir.Türkiye' de tırnak içinde yazdığım kısım mükemmel işliyor ama sonrası sıkıntılı. Ürünü eski kutusuna koyup tekrar piyasaya sıfır ürün olarak sunuyorlar. Benim bildiğim bunu en çok yapan da Evkur. O yüzden ürün alırken dikkat. Cousinecruis kardeşim sen en doğrusunu yapıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
Kardeş ayıplı veya kusurlu mal durumlarının tespitinde mağdur olan taraf hak tercihi yapar. Malın birebir yenisini isteyebilirsin, muadilini isteyebilirsin, para iadesi isteyebilirsin. Hediye çeki, alış veriş çeki falan teklif ederlerse kabul etme. Nakdi olarak zararını karşılamak zorundalar. (Eğer kredi kartı ile alış veriş yaptısan ücret iadesini karta yapmak zorundalar. Kerdi kartı slibini ibraz etmek zorunluluğun yok. Alış veriş tarihinden onlar gerekeni yaparlar.
Hemen yarın tüketici hakem heyetine git. Tüm ilçe kaymakamlıklarında var. Yüzde doksan tüketici lehine karar veririler. Çok da güzel ilgileniyorlar. Hem haklarını öğrenmiş olursun hem yapabileceklerini. Erteleme bu işi derim çünkü belli bir süre sonra durumu kabullenmiş sayılıyorsun.
Sonucu burada paylaşırsan biz de seninle seviniriz.
Verdiğiniz aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. Malesef yırtıcı olmayı öğrenmek zorundayız. Burada işler çoğu zaman böyle işliyor.
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
-
13 Aralık 2013, 13:56
#40
Samsungun malzeme kalitesini herzaman apple'dan eksik görmüşümdür,
lakin bende telefonuna yahut diğer eşyalarına çok ehemmiyet göstermeyen biri olarak herhangi bir kılıf olmadan kullandığım Samsung galaxy s II telefonumu 4.kat yangın merdivenlerinden ilk 2 kat merdiven vasıtasıyla kalan 2 katı da direk beton zemin üzerine düşmesi neticesinde
"bu sefer kesin kırıldı.."
diyerekten merdivenlerden inerken 3. katta batarya kapağı,
2.katta batarya ve zeminde de telefona ulaşarak topladım,
işin garibi ekran üzerine düşmüş cihaz belkide köşesi üstüne düşüp sonradan o şekilde kalmış olabilir,
sıkıntısız bir şekilde çalıştı,
aradan 1-2 saat geçince hafıza kartını okumadığını farkettim,
arka kapağı açınca hafıza kartının olmadığını görüp düştüğü yerde hafıza kartınıda bularak kullanıma devam ettim,
yani uzun lafın kısası benden geçer not aldı bu telefon,
daha da bu şekilde kırılmadıysa ne yapalım üzerinden arabayla mı geçelim?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)