Hayırlı olsun. İlk sene kullanmayı düşünmüyorum, bir sene geçtikten sonra kullanırım.
Neden mi?
Ne olur ne olmaz...
Hayırlı olsun. İlk sene kullanmayı düşünmüyorum, bir sene geçtikten sonra kullanırım.
Neden mi?
Ne olur ne olmaz...
Ülen insanın yaşı kemale gelince bir tomar siyasi çıkar rezilliği birikiyor.. Neler demediler .. Konya liman kenti olacaktan tutunda herkese çift anahtara kadar.. Çernobil patladı radyasyon yüklü bulutlar karadenize boşaldı bakanlarımız çıktı çayda radyasyon yok diye hüpür hüpür çay içtiler yıllar sonra ortaya çıktıki binlerce ton çay gömülmüş büyük kısmı piyasaya sürülmüş...Hızlı treni dünya döndükçe başımızdan eksik olmayasıca başbakanımız makinistliğini yaparak açtı aynı hızlı tren raylar bu hızlara göre olmadığından kaza yapınca(Pamukova 2004 41 ölü 80 yaralı) 2 tane garibim makiniste ceza kesildi.. Ulaştırma bakanı ne istifa etti nede görevden alındı ??.. Şimdi mühendisler facia olur diyor.. nolur canım 1500-2000 kişi boğularak ölür en fazla .. 2-3 makinist + sinyalizasyon görevlisi cezalandırılır..
Görüyorum ki gene A partisi B partisi kavgasına dönüşmüş olay... Ne partiler geldi geçti Anap, Doğruyol, chp akp........ bizler takım tutar gibi parti tutttuk .. yarın gene alkışlayacaz açılışta X partiyi .. ama kaza olduğunda ki yetkililer olur diyo.. siz daha iyisini yapın diyecek x partililer y partililere
Bi farkına varsak aynı gemide olduğumuzun .. kaptan değişir ama gemide biz varız karaya oturduğunda kaptan kabini en rahat yerdir ...olan bize olacak ..
Yarın bu geçit açıldığında mühendislerin facia olur laflarından sonra çoluk çocuğunuzu bu geçide yollayabilecek iç huzuruna sahipmisiniz... Ben değilim
marmarayın içine girmiştim. bildiğin trenin geçeceği tünele yani. normalmi bilmiyorum ama duvarlardan su sızıyordu.
Barış abi.
Eskiden İnsan bir partiye oy verirdi olur biterdi.
Şimdi artik öyle değil, X partisinin seçmeni, ayni zamanda onun için gönüllü fedai olmuş artık.
Yapılan işin yanlış olduğunu bilsin, yanlış olduğunu bile bile sırf fikirleriyle ve ideolojisiyle çelişmemek için yapılan işi destekler. Buda işine gelmez, eleştirilmekten korkar
Kısa bi örnek verelim ;
Şimdi yeni bir yasa gündem de.
Diesel araç kullananlar, Benzinlilere göre çevreyi daha fazla kirlettiği gerekçesiyle daha fazla vergi verecekmiş.
Sosyal medya da hükümet yandaşları ''Zaten dünyanın her yerinde Diesel araçlar daha fazla vergi ödüyor'' gerekçesiyle hükümeti destekliyor.
Haa birde, ''Ağaçları savunuyordunuz, hadi şimdi ödeyin bu vergileri'' diyorlar
Fakat akaryakıttan alınan vergide zaten dünya lideriyiz. Birde üzerine ekstra vergi ödeyince, Diesel aracın hiç bir ekonomik avantajı kalmayacak ki.
Şimdi bu politikanın yanlış olduğunu kendileride bal gibi biliyor.
Ama itiraz edemezler, çünkü fikirleriyle ve ideolojileriyle çelişmiş olurlar.
Bunun gibi bi durum söz konusu
Bu Arada Marmaray projesi Memleketimize hayırlı uğurlu olsun.
Umarım söylentiler gibi felaket sonuçlanmaz.
Hocam sen nerelerdesin
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
S...muşum rayına..
Bana bisiklet yolu açabilmeyi becersinler ondan sonra kaç ton kömür istediğimi de söyleyeceğim!!!
ağız/dil/ses/çene kombinasyonu gücüyle proje yapmaya çalışanlar/memleket kurtaranlar için örnek olmuş....
bu cümle o kafaları tam anlamıyla anlatabilmiş...
+1
Satacak biseyler bulunursa,ya da yeni vergi isimleri tanımlanırsa boyle guzel projeler görmeye devam ederiz hamdolsun.Atmasyon vergilerle,peskes çekilen kurum ve arazile cebi boşaltılan hemşehrim de karnımızı doyuramazken 4dakikada karşıya gececem deyip aglamakli oluyor.
Gezi den sonra iyice kabaran Bayram coşkusu gündemini değiştirmeyi bizden öğrenecek değiller elbet;ki marmarayda yarin bir gun oluşacak bir hasar gündeme gelirse ya 'cok biliyorsanız siz yapsaydiniz' olacak,ya da hemen bir 'vergi affi'yla gönüller bir olacak.iste bunlar hep sosyoloji..
dünyanın en önemli projesi ve gerçekten çok faydalı olacak bir de şu yüzer tüp projesi hayata geçerse o zaman marmaray-metro ve yüzertüp istanbulun her iki yakasını da içine alacak bir çember oluşturmuş olacak ve asıl o zaman rahatlama daha belirgin olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
bu haberdeki iddialar cevaplandı ve çürütüldü
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
TOKİ gerçeği adlı bir başlık aç ve bizi aydınlat
anlayana sivrisinek saz anlamayana sazı sokmasan da olur (imza istek üzerine değiştirilmiştir).
Bakın burada Londra Metrosu nasıl başlamış gösteriyor, Thames Nehri'nin altı. Ne zaman mı? Abdülhamit doğmadan 12 yıl önce !! Kendimizi kandırıyoruz, zamanında metro ve Demiryolu diye kendini yırtanları "Pis solcu, Komunist" diye süründürenler şimdi yumurta kapıya gelince birbir artistlikle iş yapıyoruz havalarına girmişler. 40 yıldır İstanbul aynı zihniyetin elinde, bu millet bu kafayla daha çoook sürünür.
Benim de yazacaklarımı ne güzel biri özetlemiş..
Çorbada tuzum olsun...
Elin oğlu şunu yapmış bunu yapmış diye yazmaya başlasam aylar sürer yine bitmez. O yüzden böyle saçma sapan projelerle siz kandırın kendinizi bakalım...
trafiği rahatlatmaya zerre kadar katkısı olmaz aksine trafik daha da sıkışabilir. istasyon lokasyonları ve metro metrobüs bağlantılarının trafiği düzgün değil ki. Avrupa yakasını iyi bilmem ama Anadolu yakasını avcumun içi gibi bilirim. Burda yapılan metronun e5 in altından gitmesi zaten bir hata. e5 trafiği rahatladı mı? hayır. İnsanların yoğun olduğu bölgelere demiryolu ulaşım var mı hayır? Sahilyolu-minibüs yolu, e5, tem bağlantıları düzgün mü ? tek kelime ile berbat. Araç trafiğini geçtim. Bir yayanın Zincirlikuyu'dan Bostancı'ya gitmesi için 3 kere hat değiştirmesi gerekiyor. metrobüse bindin uzunçayırda indin metroya binmek için yer altından ünalan istasyonuna 15dk yürüyorsun. Yoğun saatlerde kadıköyden kalkan metro tıklım tıkış dolu. Hadi bindin bostancı durağında indin. Sahile inmek için mecbur yine minibüse bineceksin. Bu mu çağdaş ulaşım şekli.
Banliyoyü yenilemek için çalışma yapıyorsun yine eskisinin aynısı. Madem yenileyeceksin kaz orayı göm yer altından gitsin. Üstünden de sahil yoluna adam gibi karayolu bağlantılarını yap direkt e5 e çıkış yap. Minibüs yolu altına veya üstüne raylı sistem yap minibüsleri kaldır veya ara hatlara ver mahallelere yolla. Daha söylenecek çok şey var. Ama şehir planlamayı mühendislerin yerine siyasetçi yapınca anca bu kadar. Millet de şakşak alkışlar, gözü başka bişey görmez çünkü akıllı değil.
ben bikac ay binmeyi dusunmuyorum zira bırılerıne hıc guvenmıyorum.
hatırlayınız...
Pamukova Faciası veya Pamukova Tren Kazası, 22 Temmuz 2004 günü Sakarya’nın Pamukova ilçesinde meydana gelen tren kazası. Ankara-İstanbul arasında hızlandırılmış tren seferini yapan Yakup Kadri Karaosmanoğlu adlı tren aşırı hızdan dolayı raydan çıkmış, toplam 230 yolcudan 41[1]’inin ölümüne, 80’inin de yaralanmasına sebep olmuştur. Kaza Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) bünyesinde sürmekte olan özelleştirilme süreci ve yeni hayata geçirilen hızlı tren projesinin ilk adımında meydana gelmiştir. Yolcu sayısı olarak en yoğun hat olan Ankara-İstanbul tren hattı arasında hızlı tren uygulamasına yetersiz altyapıya rağmen aceleyle yapılan geçiş yüzünden[2] meydana gelen kazadan sonra dönemin Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım yoğun kamuoyu tepkisine[3] rağmen istifa etmemiş ve görevden alınmamıştır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)