Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

İlginç bir sahibinden.com diyaloğu

    REKLAM ALANI
  1. #41
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Mustafa Abi: siz olsanız hergün en az 5-7 kere aransanız ve motor nasıl motordur,kaç lt benzin yakar parçası varmı sorularınla bu sıklıkta karşılaşsanız inanın sizde aynı tepkiyi verirsiniz çok basit yazarsın google suzuki dr.650 diye okursunuz forumları size uygun gelirse bu motoru almaya çalışırsınız.bu kadar basit.evet siz yeni motorcusunuz bu bilgileri herkez bilir.ben 50 senedir motora binen biri olarak bıktım artık bu soruların cevabını vermekten nasılsa siz alıcı değilsiniz bırak kardeşim ne yakarsa yaksın.

    gelelim niye 4250 tl gibi komik paraya sattığıma sayın özgür ben 58 yaşında paraya ihtiyacı olmayan biriyim karar benim .istediğim paraya satarım istersem ihtiyacı olan birine hediye bile verebilirim yani durum bu gelelim benim motorumu alıp almaman konusuna hiçte önemli değil.sen yinede günahımı alma zararlı çıkarsın çünkü önyargı ile hareket ediyorsun.yinede motor alırken şansın açık olsun.

    Ben: Burada sohbet eder gibi olacak ama ben genel olarak bilgi verin derken zincir dişli seti, debriyaj balatası, motorun genel durumu (yağ eksiltme, terleme vs.) gibi bilgileri almak istemiştim, bir de uzun yıllar motor kullanmışsınız biliyorsunuzdur aynı model de olsa farklı motorlarda fabrika verisi yakıt tüketimine ulaşmak pek mümkün olmuyor hele ki neredeyse 20 yaşında bir makinadan bahsediyorsak. Yedek parça işi de aynı şekilde, kimi ulaşabilir yurtdışından vs. kimi ulaşamaz, bu konuda bir cümle yazmak çok da zor olmasa gerek diye düşünüyorum. DR650 ile ilgili çok bilgim olmadığı zaten aşikar bunu kabul ediyorum, ama biliyorsunuz ki tutarlı ve sağlıklı bilgilere ulaşmak çok da kolay olmuyor. Ancak sizi de anlayışla karşılıyorum, sorularım biraz muallak oldu ve acemice soruldu haklısınız ama böyle "sana satacak malım yok" edasını da açıkça beklemiyordum. 50 yıldır motor kullanan biri tecrübe ve bilgi paylaşmak konusunda bu kadar kapalı olmamalı diye düşünüyorum. Tekrar saygılar iyi günler

    Mustafa Abi: genç arkadaşım merhaba.

    gel geçmişte yazılanlara takılmayalım.çok uzun yıllar zincir ve dişli istemez durumu çok iyi,her 400-500 km aralığında temizleyip orj.spreyini kullanarak yağlama şartı ile zincir ve dişliler sana masraf açmaz.bu motorun makinası yarılmamış yani açılmamış,sağ ve sol yan kapaklar açılmış.yağ yakması veya eksiltmesi yok piston,silindir,krang,şanzıman filan orj.dokunulmamış,ben sadece eksantrik milini ve piyonoları değiştirdim(piyanolar siboblara basan parçalar)bu parçalar sibob kapağı söküldümü ortaya çıkıyor.yeni boya yaptırdım,yeni döşeme yeni akü,yeni lastikler aldım taktırdım.kazasız bir motor bütün etrafımdaki tamirciler aynı şeyleri söylediler yani kazasız,motoru açılmamış mayıs 2013 de muayenesini yaptırdım mayıs 2015 e kadar rahatsın,temmuz 2013 vergisini bile yatırdım .bu motoru uzun yıllar kullanmak için limitleri zorlanmamalı yani saate 150 km hızla bir saat yol yapılmamalı yağına dikkat edip yani çok sık yağ ve yağ filitresi değişip askari saatte 100-120 km aralığında yol almalı çok trafikten kaçınmalı bütün motorlar için geçerli.fren balataların yeni,bujilerin yeni bütün elektrik tesisatı gözden geçti,100 km de sakin kullanımda 4.6-5.2 lt gibi yakarsın uzun yolda 100-110 km aralığında 4.5 lt yakarsın.bu motorların krangı rulman yataklıdır katiyen arıza vermez yağsız kalmadığı müddetçe hem hava soğutmalıdır hemde yağ soğutmalıdır

    yedek parça için tarık bey suzuki parçası tel:0 532 434 69 ** arayabilirsin.türkiyede bütün büyük motorların ha deyince parçasını bulamazsın 50.000 tl verip yenide alsan arıza durumunda servis seni bekletir ne yazıkki canım ülkemde bu işler böyle yürüyor.ydk prç için

    sahibindene bakacaksın tarık beye soracaksın böyle işte.

    şimdi gelelim sana satacak malım yok tavrına,daha evvel yazdınya senden günahını bile almam diye onun için yazıldı bu sözler.inan bu motoru para için satmıyorum inan ihtiyacımda yok,dedimya bmw r-80 gs aldım ona binecem 2 motorun biri fazla inş.seni yeteri kadar aydınlatmışı mdır.selamlar....


    Diyaloğun devamı böyle gelişti işte, buradan da anlaşıldığı üzere saygı çerçevesinde iletişimi devam ettirdiğimiz müddetçe sağlıklı iletişim kurabiliriz Kendisinden izin almadan burada mesajları paylaşıyorum umarım kızmaz Mustafa Abi Kendisi ile prensipte anlaştık kısmetse eylülün başında gidip alacağım motorunu... Buradan selam ve saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mustafa Abi: siz olsanız hergün en az 5-7 kere aransanız ve motor nasıl motordur,kaç lt benzin yakar parçası varmı sorularınla bu sıklıkta karşılaşsanız inanın sizde aynı tepkiyi verirsiniz çok basit yazarsın google suzuki dr.650 diye okursunuz forumları size uygun gelirse bu motoru almaya çalışırsınız.bu kadar basit.evet siz yeni motorcusunuz bu bilgileri herkez bilir.ben 50 senedir motora binen biri olarak bıktım artık bu soruların cevabını vermekten nasılsa siz alıcı değilsiniz bırak kardeşim ne yakarsa yaksın.

    gelelim niye 4250 tl gibi komik paraya sattığıma sayın özgür ben 58 yaşında paraya ihtiyacı olmayan biriyim karar benim .istediğim paraya satarım istersem ihtiyacı olan birine hediye bile verebilirim yani durum bu gelelim benim motorumu alıp almaman konusuna hiçte önemli değil.sen yinede günahımı alma zararlı çıkarsın çünkü önyargı ile hareket ediyorsun.yinede motor alırken şansın açık olsun.

    Ben: Burada sohbet eder gibi olacak ama ben genel olarak bilgi verin derken zincir dişli seti, debriyaj balatası, motorun genel durumu (yağ eksiltme, terleme vs.) gibi bilgileri almak istemiştim, bir de uzun yıllar motor kullanmışsınız biliyorsunuzdur aynı model de olsa farklı motorlarda fabrika verisi yakıt tüketimine ulaşmak pek mümkün olmuyor hele ki neredeyse 20 yaşında bir makinadan bahsediyorsak. Yedek parça işi de aynı şekilde, kimi ulaşabilir yurtdışından vs. kimi ulaşamaz, bu konuda bir cümle yazmak çok da zor olmasa gerek diye düşünüyorum. DR650 ile ilgili çok bilgim olmadığı zaten aşikar bunu kabul ediyorum, ama biliyorsunuz ki tutarlı ve sağlıklı bilgilere ulaşmak çok da kolay olmuyor. Ancak sizi de anlayışla karşılıyorum, sorularım biraz muallak oldu ve acemice soruldu haklısınız ama böyle "sana satacak malım yok" edasını da açıkça beklemiyordum. 50 yıldır motor kullanan biri tecrübe ve bilgi paylaşmak konusunda bu kadar kapalı olmamalı diye düşünüyorum. Tekrar saygılar iyi günler

    Mustafa Abi: genç arkadaşım merhaba.

    gel geçmişte yazılanlara takılmayalım.çok uzun yıllar zincir ve dişli istemez durumu çok iyi,her 400-500 km aralığında temizleyip orj.spreyini kullanarak yağlama şartı ile zincir ve dişliler sana masraf açmaz.bu motorun makinası yarılmamış yani açılmamış,sağ ve sol yan kapaklar açılmış.yağ yakması veya eksiltmesi yok piston,silindir,krang,şanzıman filan orj.dokunulmamış,ben sadece eksantrik milini ve piyonoları değiştirdim(piyanolar siboblara basan parçalar)bu parçalar sibob kapağı söküldümü ortaya çıkıyor.yeni boya yaptırdım,yeni döşeme yeni akü,yeni lastikler aldım taktırdım.kazasız bir motor bütün etrafımdaki tamirciler aynı şeyleri söylediler yani kazasız,motoru açılmamış mayıs 2013 de muayenesini yaptırdım mayıs 2015 e kadar rahatsın,temmuz 2013 vergisini bile yatırdım .bu motoru uzun yıllar kullanmak için limitleri zorlanmamalı yani saate 150 km hızla bir saat yol yapılmamalı yağına dikkat edip yani çok sık yağ ve yağ filitresi değişip askari saatte 100-120 km aralığında yol almalı çok trafikten kaçınmalı bütün motorlar için geçerli.fren balataların yeni,bujilerin yeni bütün elektrik tesisatı gözden geçti,100 km de sakin kullanımda 4.6-5.2 lt gibi yakarsın uzun yolda 100-110 km aralığında 4.5 lt yakarsın.bu motorların krangı rulman yataklıdır katiyen arıza vermez yağsız kalmadığı müddetçe hem hava soğutmalıdır hemde yağ soğutmalıdır

    yedek parça için tarık bey suzuki parçası tel:0 532 434 69 ** arayabilirsin.türkiyede bütün büyük motorların ha deyince parçasını bulamazsın 50.000 tl verip yenide alsan arıza durumunda servis seni bekletir ne yazıkki canım ülkemde bu işler böyle yürüyor.ydk prç için

    sahibindene bakacaksın tarık beye soracaksın böyle işte.

    şimdi gelelim sana satacak malım yok tavrına,daha evvel yazdınya senden günahını bile almam diye onun için yazıldı bu sözler.inan bu motoru para için satmıyorum inan ihtiyacımda yok,dedimya bmw r-80 gs aldım ona binecem 2 motorun biri fazla inş.seni yeteri kadar aydınlatmışı mdır.selamlar....


    Diyaloğun devamı böyle gelişti işte, buradan da anlaşıldığı üzere saygı çerçevesinde iletişimi devam ettirdiğimiz müddetçe sağlıklı iletişim kurabiliriz Kendisinden izin almadan burada mesajları paylaşıyorum umarım kızmaz Mustafa Abi Kendisi ile prensipte anlaştık kısmetse eylülün başında gidip alacağım motorunu... Buradan selam ve saygılar

    hadi hayırlı olsun...millet bi drz görsün

  3. #43
    Oldjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mustafa Abi: siz olsanız hergün en az 5-7 kere aransanız ve motor nasıl motordur,kaç lt benzin yakar parçası varmı sorularınla bu sıklıkta karşılaşsanız inanın sizde aynı tepkiyi verirsiniz çok basit yazarsın google suzuki dr.650 diye okursunuz forumları size uygun gelirse bu motoru almaya çalışırsınız.bu kadar basit.evet siz yeni motorcusunuz bu bilgileri herkez bilir.ben 50 senedir motora binen biri olarak bıktım artık bu soruların cevabını vermekten nasılsa siz alıcı değilsiniz bırak kardeşim ne yakarsa yaksın.

    gelelim niye 4250 tl gibi komik paraya sattığıma sayın özgür ben 58 yaşında paraya ihtiyacı olmayan biriyim karar benim .istediğim paraya satarım istersem ihtiyacı olan birine hediye bile verebilirim yani durum bu gelelim benim motorumu alıp almaman konusuna hiçte önemli değil.sen yinede günahımı alma zararlı çıkarsın çünkü önyargı ile hareket ediyorsun.yinede motor alırken şansın açık olsun.

    Ben: Burada sohbet eder gibi olacak ama ben genel olarak bilgi verin derken zincir dişli seti, debriyaj balatası, motorun genel durumu (yağ eksiltme, terleme vs.) gibi bilgileri almak istemiştim, bir de uzun yıllar motor kullanmışsınız biliyorsunuzdur aynı model de olsa farklı motorlarda fabrika verisi yakıt tüketimine ulaşmak pek mümkün olmuyor hele ki neredeyse 20 yaşında bir makinadan bahsediyorsak. Yedek parça işi de aynı şekilde, kimi ulaşabilir yurtdışından vs. kimi ulaşamaz, bu konuda bir cümle yazmak çok da zor olmasa gerek diye düşünüyorum. DR650 ile ilgili çok bilgim olmadığı zaten aşikar bunu kabul ediyorum, ama biliyorsunuz ki tutarlı ve sağlıklı bilgilere ulaşmak çok da kolay olmuyor. Ancak sizi de anlayışla karşılıyorum, sorularım biraz muallak oldu ve acemice soruldu haklısınız ama böyle "sana satacak malım yok" edasını da açıkça beklemiyordum. 50 yıldır motor kullanan biri tecrübe ve bilgi paylaşmak konusunda bu kadar kapalı olmamalı diye düşünüyorum. Tekrar saygılar iyi günler

    Mustafa Abi: genç arkadaşım merhaba.

    gel geçmişte yazılanlara takılmayalım.çok uzun yıllar zincir ve dişli istemez durumu çok iyi,her 400-500 km aralığında temizleyip orj.spreyini kullanarak yağlama şartı ile zincir ve dişliler sana masraf açmaz.bu motorun makinası yarılmamış yani açılmamış,sağ ve sol yan kapaklar açılmış.yağ yakması veya eksiltmesi yok piston,silindir,krang,şanzıman filan orj.dokunulmamış,ben sadece eksantrik milini ve piyonoları değiştirdim(piyanolar siboblara basan parçalar)bu parçalar sibob kapağı söküldümü ortaya çıkıyor.yeni boya yaptırdım,yeni döşeme yeni akü,yeni lastikler aldım taktırdım.kazasız bir motor bütün etrafımdaki tamirciler aynı şeyleri söylediler yani kazasız,motoru açılmamış mayıs 2013 de muayenesini yaptırdım mayıs 2015 e kadar rahatsın,temmuz 2013 vergisini bile yatırdım .bu motoru uzun yıllar kullanmak için limitleri zorlanmamalı yani saate 150 km hızla bir saat yol yapılmamalı yağına dikkat edip yani çok sık yağ ve yağ filitresi değişip askari saatte 100-120 km aralığında yol almalı çok trafikten kaçınmalı bütün motorlar için geçerli.fren balataların yeni,bujilerin yeni bütün elektrik tesisatı gözden geçti,100 km de sakin kullanımda 4.6-5.2 lt gibi yakarsın uzun yolda 100-110 km aralığında 4.5 lt yakarsın.bu motorların krangı rulman yataklıdır katiyen arıza vermez yağsız kalmadığı müddetçe hem hava soğutmalıdır hemde yağ soğutmalıdır

    yedek parça için tarık bey suzuki parçası tel:0 532 434 69 ** arayabilirsin.türkiyede bütün büyük motorların ha deyince parçasını bulamazsın 50.000 tl verip yenide alsan arıza durumunda servis seni bekletir ne yazıkki canım ülkemde bu işler böyle yürüyor.ydk prç için

    sahibindene bakacaksın tarık beye soracaksın böyle işte.

    şimdi gelelim sana satacak malım yok tavrına,daha evvel yazdınya senden günahını bile almam diye onun için yazıldı bu sözler.inan bu motoru para için satmıyorum inan ihtiyacımda yok,dedimya bmw r-80 gs aldım ona binecem 2 motorun biri fazla inş.seni yeteri kadar aydınlatmışı mdır.selamlar....


    Diyaloğun devamı böyle gelişti işte, buradan da anlaşıldığı üzere saygı çerçevesinde iletişimi devam ettirdiğimiz müddetçe sağlıklı iletişim kurabiliriz Kendisinden izin almadan burada mesajları paylaşıyorum umarım kızmaz Mustafa Abi Kendisi ile prensipte anlaştık kısmetse eylülün başında gidip alacağım motorunu... Buradan selam ve saygılar
    Daha önce de söyledim bu adam tok satıcı birşey almak istiyorsan limitleri zorlaman gerek .

  4. #44
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    1. Ben şu anki arabamı almadan önce bir forum sitesinde 94 sayfa okudum. Arabanın olabilecek kronik sıkıntılarının çözümlerini daha arabayı alıp ta sıkıntıyla karşılaşmadan önce biliyordum. Ben bu kadar araştırıp dikkatli sorular soruyorsam, satıcı da elbette üşenmeden cevap verecek. sahibinden.com'da aracı gördüm, yazılı olmayan benim aradığım kriterleri sordum, karşı taraftan kabullenebileceğim ufak tefek kusurlarını öğrendim. Satıcı senelik izindeymiş. 10 gün sonrası için telefonda sözlü akit yaptık. 10 gün sonra trene atlayıp arabayı alıp döndüm.

    2. Motoru ilanda gördükten bir hafta sonra satıcıyı arayıp ilanın geçerliliğini sordum. Başka birisiyle anlaştığını fakat ödeme için yaptığı planların bozulması sebebiyle satışın kaldığını söyledi. O kişiye vermiş olduğu uygun satış fiyatı ve şartları üzerinden anlaştık. Ciddiyetimi belirten ve akit oluşturan cüzi bir kapora havale yaptım. 1 hafta sonra motoru alıp döndüm.. Belki de bana hep anlayışlı satıcılar denk gelmiştir
    ozgur325 bunu beğendi.

  5. #45
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    sahibinden.com üzerinden yapılan satışlarda çok ilginç durumlar yaşanabiliyor. Alicı veya satıcı kişinin sabır sınırları sık sık test ediliyor. Bu nedenle hiç bir şeye şaşırmamak lazım. Öyle saçma sapan mesaj yada telefonlar geliyor ki insan arızaya geçebiliyor. Ben olsan hiç kimseye kızmam. Neler çekti bilemeyiz.
    Arabama müşteri olan bir kişi sık sık telefonla arıyordu. Sonunda arabayı göstermek için ikimize de eşit mesafede bir yerde randevulaştık. Randevuya gelmedi. Aradığımda İşim çıktı v.s. şeyler söyledi. İkinci randevuya da gelmedi. Aynı mazeretleri söyledi. Tabii benim sigortalarım ısınmaya başladı. Yine de her gün iki üç kere arıyordu. Gelip bakmak istiyorum diye. Sonunda ilanı kaldırdım. Ama adam aramayı kesmedi. En son araba pazarındayken bir daha aradı. Bulunduğum yeri tarif ettim. Gelmesini rica ettim. İtinayla ağzını burnunu dağıtmak istediğimi, saygı, hürmet v.s. saydım. Gelmedi. Araba o gün satıldı. Ne hikmetse araba satıldıktan sonra tek bir kere aramadı. Araba satılana kadar haftalarca aramıştı.

  6. #46

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Motosikleti
    Cat 428c :D
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sahibinden.com üzerinden yapılan satışlarda çok ilginç durumlar yaşanabiliyor. Alicı veya satıcı kişinin sabır sınırları sık sık test ediliyor. Bu nedenle hiç bir şeye şaşırmamak lazım. Öyle saçma sapan mesaj yada telefonlar geliyor ki insan arızaya geçebiliyor. Ben olsan hiç kimseye kızmam. Neler çekti bilemeyiz.
    Arabama müşteri olan bir kişi sık sık telefonla arıyordu. Sonunda arabayı göstermek için ikimize de eşit mesafede bir yerde randevulaştık. Randevuya gelmedi. Aradığımda İşim çıktı v.s. şeyler söyledi. İkinci randevuya da gelmedi. Aynı mazeretleri söyledi. Tabii benim sigortalarım ısınmaya başladı. Yine de her gün iki üç kere arıyordu. Gelip bakmak istiyorum diye. Sonunda ilanı kaldırdım. Ama adam aramayı kesmedi. En son araba pazarındayken bir daha aradı. Bulunduğum yeri tarif ettim. Gelmesini rica ettim. İtinayla ağzını burnunu dağıtmak istediğimi, saygı, hürmet v.s. saydım. Gelmedi. Araba o gün satıldı. Ne hikmetse araba satıldıktan sonra tek bir kere aramadı. Araba satılana kadar haftalarca aramıştı.
    Belki arayaan kişi geldi aldı
    zaferkarizma bunu beğendi.
    Pşşştt Unutma ! Sen Bu Yazıyı Okurken Birileri 299 + da Adrenalin Patlaması Yaşıyor

  7. #47

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    olaya satıcı gözüylede bakmak gerek. yurdum insanı o kadar saçma hareketler yapabiliyorki. arkadaşın biriside motosikletini satıyordu. bir gün oturuyoruz işyerinde bir numara sürekli çağrı atıyor bizim arkadaşa. müşterilerimden birimi acaba diye aradı. elemanın birisi motosiklet için arıyor. senin cebinde kontör alacak paran yok kardeşim sana satılacak malım yok dedi ve kapadı yüzüne. bence çokta haklıydı.

  8. #48

    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    İki tarafta haklı sayılır aslında soruları cevaplaması lazım fakat ne kadar mesaj aldıysa adam sinirle yazmış olabilir motorununda eksozunundq diyerekten


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)