otomatik vites nasıl kullanılır?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Frene bas,P (park) den N (boş) ye al.Çalıştır,D (drive-vites)ye al,el frenini indir yürü.Geri vites için R,dur frene bas Rye tak.Fren pedalı debriyaj gibi,vites
değiştirirken frene basacaksın.
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
-
mehmettayfur adlı üyeden alıntı
Frene bas,P (park) den N (boş) ye al.Çalıştır,D (drive-vites)ye al,el frenini indir yürü.Geri vites için R,dur frene bas Rye tak.Fren pedalı debriyaj gibi,vites
değiştirirken frene basacaksın.
Teşekkür ederim
Peki calistirirken ayagim frendemi olmalı (bana gerek yok gibi geldi nasi olsa bosta vites ama hic bi sekilde hata yapmamam lazim ) ve ilk harekette frene bastim ayagimi yavasca kaldirinca arac hareket ediyodu galiba doğru mu
-
Vites P veya N deyse hareket etmemesi lazım.Belki vites tam geçmemiştir,D de kalmıştır.Bir daha D ve sonra N yap.
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
-
seni alsınlar açık bi alana götürsünler orada öğren bence direk trafiğe çıkma
bayan sürücüler gibi fren yerine gaza basarsın başın belaya girer...
-
canerol adlı üyeden alıntı
seni alsınlar açık bi alana götürsünler orada öğren bence direk trafiğe çıkma
bayan sürücüler gibi fren yerine gaza basarsın başın belaya girer...
Haklisinda daha önce kullandim üzerinden baya zaman gecti duz olsa sormazdim biraz pipirikliyimdirde bide yengemin arabayi sarstigimi veya calistiramadigimi gormemesi lazim trafigim iyidir ;)
-
otomatik araba sahibi olarak yazıyorum.
araç frene basarak P de çalıştırılır.daha sonra frene basarak D vitesine alınır,freni bırakarak gaza yeteri kadar basılır giderken ve dururken vitesle ilgilenmene gerek yok!
geri gitmek için tam anlamıyla durulur frene basılı bir şekilde R vitesine getirilir.park etmek istediğinde P vitesine al ve el frenini çek.bu kadar.
-
serkanbitez adlı üyeden alıntı
otomatik araba sahibi olarak yazıyorum.
araç frene basarak P de çalıştırılır.daha sonra frene basarak D vitesine alınır,freni bırakarak gaza yeteri kadar basılır giderken ve dururken vitesle ilgilenmene gerek yok!
geri gitmek için tam anlamıyla durulur frene basılı bir şekilde R vitesine getirilir.park etmek istediğinde P vitesine al ve el frenini çek.bu kadar.
Acaba her aracta ayni midir çünkü mehmettayfur farkli anlatti arac 2004 Civic vtech
-
-
21 Temmuz 2013, 22:53
#10
Vites p deyken çalıştır , frene bas, el frenini indir,d ye al frenden ayağını çekince kendisi yavaş yavaş gider zaten sen gaza bastıkça hızlanır . Par edeceğin zaman frene bas dur p ye al el frenini çek kapat kontağı...
-
21 Temmuz 2013, 23:58
#11
Hepinize teşekkür ederim
-
22 Temmuz 2013, 00:02
#12
Arkadaşlar haklı ,kafa karışıklığı yanlış bilgi vermişim.P parkta çalışacak.Kusura bakma panter.
-
22 Temmuz 2013, 00:33
#13
benim yeni aldığım honda jazz da s ve L var..s sport olarak daha yüksek devirlerde vites geçişi sağlıyo onu biliyoz da L ne işe yarar daha araştıramadım...
-
22 Temmuz 2013, 00:37
#14
küçük bir hatırlatmada ben yapayım..aracı kullanırken nasıl olsa iki pedal var diye sağ ayağınla gaza sol ayağınla frene basmaya kalkma...
düz vites tecrüben daha fazlaysa özellikle düşük hızlarda kafanı cama vurursun..sol ayak debriyaja sonuna kadar birdenbire basmak için programlanmış gibidir...
-
22 Temmuz 2013, 00:48
#15
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
küçük bir hatırlatmada ben yapayım..aracı kullanırken nasıl olsa iki pedal var diye sağ ayağınla gaza sol ayağınla frene basmaya kalkma...
düz vites tecrüben daha fazlaysa özellikle düşük hızlarda kafanı cama vurursun..sol ayak debriyaja sonuna kadar birdenbire basmak için programlanmış gibidir...
Katılıyorum sol ayağınız boş duracak kenarda zaten ayak yeri vardır koyarsınız oraya sadece sağ ayakla kullanılır otomatik vitesli arabalar .
-
22 Temmuz 2013, 00:57
#16
90 model mercedes 260 e otomatik. P konumunda iken marşa basılır. Ayak freni indirilir, ayağımız frende iken D konumuna alınarak gaz verilir. Sol ayağın kenarda olması gerekir fakat ilk baştan ben bun yapmadım. Sol ayağım frende sağ ayağım gazda. yaptığım yanlış ama olsun ben kendimi seviyorum P
-
22 Temmuz 2013, 00:59
#17
erro adlı üyeden alıntı
benim yeni aldığım honda jazz da s ve L var..s sport olarak daha yüksek devirlerde vites geçişi sağlıyo onu biliyoz da L ne işe yarar daha araştıramadım...
L (Lower) ağır devirle kullanım gerektiğinde lazım olur mesela sıkışık trafikte düz vitesli arabayla devamlı 1-2 gideceğiniz yolda L ye alırsanız sürücü ve şanzumanı yormadan yol almanızı sağlar en fazla 40-45 km hızlara kadar kullanılmalıdır 45 km süratden sonra tekrar D ye almanız gerekir
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
22 Temmuz 2013, 01:32
#18
Hepinize gerçekten teşekkür ederim bu forumu bu yuzden seviyorum bende dahil yardimci olmak icin elimizi klavyemize goturmekten hic usenmiyoruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)