Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

YBR 125 den 200cc ye Yükseltme (Modifiye)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    blacklord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2011
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    YBR 125 2010
    Selam Arkadaşlar
    Bugün bir motorsikletciyle görüştüm benim YBR yi 125cc den 200cc ye çıkartabileceğini söyledi. Dediğine göre piston gibi malzemeler hazır kit halinde montalanmış olarak geldiği için bir sorun çıkmadığını,2 yıl garanti verdiğini ve eski 125cc parcaları bir köşeye koymamı istediğimde geri 125cc ye indirilebileceğini söyledi. Ayrıca Kuba CG gibi motorlarda sürekli bunu yaptıklarını söyledi.( 100cc den 125 e çıkartılıyormuş)

    Daha önce bir YBR ye uyguladığını ve motorun çok güçlendiğini söylüyor.

    Sizce bu modifiye uygunmudur tehlikeli veya motoru çöpe atmam ,krank dagıtması gibi şeylere neden olurmu?
    Bilgisi olan varsa lütfen yazsın.
    teşekkürler.
    http://www.flashokey.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    forevermore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 (2013 Kırmızı)
    Boşver. YBR orijinal motoruna göre dizayn edilmiş bir modeldir, keyfi de o motor gücü ile çıkar. Motorundan tat almaya bak, maceraları boşver derim ben

  3. #3
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    sence o krank subaplar ekzantirik tam güçte çalışabilecekmi ona yağlamayı sağlabilecekmi ? uğraşma sat 250lik başka bi canavar al.

  4. #4
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    YBR iyidir hoştur fakat orjinal binilince tad veren bi motordur dediğin 200 cclik kitler iyi güzelde YBR nin grangı 125 cc ye göre diyazn edildiği için kısa zamanda grang la alakalı problemler yaşamanız muhtemeldir orjinal binin derim
    SULH bunu beğendi.

  5. #5
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    Arkadaşlar haklı.Çok gördük garanti veren tamircileri.Hiç maceraya girme.
    Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.

  6. #6
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    ne krank ne tekerler ne egzantrk nede fren sistemi dayanmaz bu konuya gereksiz. sat ybr 250 al

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    O motosikletçi para kazanmak istemiş. Gül gibi motora yazık olur modifiye işlemi sonrası.
    Sokollu bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    27 Haziran 2013
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Kanuni breton 125
    200cc yaptın diyelim ne olacak?
    parana yazık her motorun gövdesi kendi gücüne göre dizayn edilir dediğin gibi CG yi 200cc yapıp gövdeyi ikiye ayırıp ön takımı eline alanlar var
    Neden bir milim bile ilerleyemediğimi şimdi daha iyi anlıyorum. Çünkü çoğu zaman hep geri dönmek istedim.
    Aşk yüz kilometrede kaç litre yakıyor?

  9. #9
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ybr yi 126 cc yapacam randımanlı çalışacak ve uzun ömürlü olacak diyen usta varsa ben motorumu veririm
    ybr kendi klasmanın da modifiye edilmeye müsait olmayan tek motodur
    istersen jant ı boya ama mekanik aksama dokunduğan an elinde patlar
    Orkun35 bunu beğendi.

  10. #10
    blacklord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2011
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    YBR 125 2010
    Parçaların birebir yamahadan olduğunuda söyledi ne kadar doğru bilmiyorum ,Yorumlarınızı görünce biraz korktum ancak bende netten bir kit buldum 140cc e cıkarıyormus sorun çıksa bunu niye satsınlar? http://www.motogiyim.com/Urun/Yamaha-YBR-125-icin-modifiye-kiti-pmu129.html

    Arkadaşımın CG 100ccden 125cce cıkınca gerçekten cok fark etmiş.
    YBR 200cc olunca ne olacak derseniz sollamalar daha rahat olacak çekiş gücü artacak. Belki dişli filan değişince 2 kişi giderken zırt pırt vitesle uğraşma gereği duymam diye düşünüyorum.

    Yağmala hususunu bilmem ama eğer 200cc yaptırırsam performansa göre dişli-lastikleri filanda genişletmeyi düşünüyorum. Ayrıca YBR nin şasesi öyle ayrılacak gibi CGlere benzemez çok daha sağlam biliyorum?

  11. #11

    Üyelik
    27 Haziran 2013
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Kanuni breton 125
    Bak benden daha tecrübeli abilerimde çıkar genelde senin yapmak istediklerini herkes yapmak istiyor cevabimiz hep ayni arkadasim
    sen lastikleri genisliticeksin disliyi degistiriceksin usta motor icin para alicak iscilik icin alicak sonra motorun oldu diyelim adamlar dusunmusler yapmislar o motoru acaba nasil yaparsak ekonamik olur sorun cikarmaz diye ayda bir tamirciye para vericeksin yagi vs.
    sen surat istiyon guc istiyosan sat motorunu ustaya ona buna vericegine 250 lik al bi tane ha dersen ki cok yakar ikinci el bi cbr125 sana gider diye dusunuyorum.
    Neden bir milim bile ilerleyemediğimi şimdi daha iyi anlıyorum. Çünkü çoğu zaman hep geri dönmek istedim.
    Aşk yüz kilometrede kaç litre yakıyor?

  12. #12
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    200 cc olunca ne olacağa bi ilave daha yapmak isterim bu arada 2 kişi 200 cc yaptığın YBR lenle sollamalarda zırt pırt vites değiştirmeden keyifle uzun yol yaparken bir anda şaaaakkkk diye bi ses duyacaksın muhtemelen arka tekerleğin kilitleyecek vede (inş olmaz ama) bir anda kendinizi asfaltla samimi bi pozisyonda bulacaksın (%100 demiyorum ama %50-%60 bu böyle)

    Bu bahsettiğimiz kitler YBR nin çıktığı tarihle hemen hemen aynı zamanlarda çıktı ve sen düşündünmü hiç millet neden YBR ye orjinal biniyor
    Orkun35 bunu beğendi.

  13. #13
    blacklord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2011
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    YBR 125 2010
    egelim hiç düşünmedim bilmediğimden açtım konuyu zaten. O kitlenme sadece Modifiyelerdemi oluyor ? Yada bir açıklaması varmı?

  14. #14
    forevermore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 (2013 Kırmızı)
    Alıntı blacklord adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parçaların birebir yamahadan olduğunuda söyledi ne kadar doğru bilmiyorum ,Yorumlarınızı görünce biraz korktum ancak bende netten bir kit buldum 140cc e cıkarıyormus sorun çıksa bunu niye satsınlar? http://www.motogiyim.com/Urun/Yamaha-YBR-125-icin-modifiye-kiti-pmu129.html

    Arkadaşımın CG 100ccden 125cce cıkınca gerçekten cok fark etmiş.
    YBR 200cc olunca ne olacak derseniz sollamalar daha rahat olacak çekiş gücü artacak. Belki dişli filan değişince 2 kişi giderken zırt pırt vitesle uğraşma gereği duymam diye düşünüyorum.

    Yağmala hususunu bilmem ama eğer 200cc yaptırırsam performansa göre dişli-lastikleri filanda genişletmeyi düşünüyorum. Ayrıca YBR nin şasesi öyle ayrılacak gibi CGlere benzemez çok daha sağlam biliyorum?
    taktır bilader ne diyelimn, motorunu elinde çin çan öon haline getirip tamirciye abone olacaksın. Yamaha bu kadar bir farkı 50-100 liraya sorunsuz yapabilecek olsa emin ol ybr200 yapar piyasanın tozunu alırdı. Her şasinin her yürüyen aksamın belli limitleri vardr
    Aptallık En Büyük Günahtır !

  15. #15
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı blacklord adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egelim hiç düşünmedim bilmediğimden açtım konuyu zaten. O kitlenme sadece Modifiyelerdemi oluyor ? Yada bir açıklaması varmı?
    Evet sadece modifiyelerde oluyor yani gene yüzde verecek olursak %95 modifiyelerde oluyor %5 yağsız bırakılmış orjinallerde oluyor nedeni ise basit taktırdığın kit sadece silindir piston ve sekman takımından ibaret grang ise orjinal kalıyor ve YBR 125 grangı ise 125 cc performansına göre dizayn edildiği için ona göre bi yağlama yapıyor ve sen 200 lük yaptığın motorla üst devirlere çıktığında yağlama yetersiz oluyor dolasıyla ve.......... şakkk sesini duyma ihtimalin çoğalıyor

    Milletde sırf bunun için o kiti takıp 200 lük yapmıyor orjinal biniyor canı çok güç isterse YBR yi satıp 200 cc 250 cc lik motor alıyor
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  16. #16
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    iyi güzel de 200 cc değil 140 ccye çıkarıyor?

    aroranın ybr çakması zaten 140 cc.

    ybrye yapılacak en güzel modifiye; michelin lastik seti, açık hava filtresi, güzel bi hava ayarı ve performans ateşleme sistemiyle beraber iridyum buji uygulaması.

    140 cc yaparken açık hava filtresi, karbüratör memelerini büyütme, egzoz çıkışını rahatlatma ve ateşleme sistemini güçlendirmeden sadece piston gömlek değiştirerek olan gücü de kaybedersin. üst kapakta işlem yapmak da gerekir.

  17. #17
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    200 cc yaptırırsan 1 aya motoru kucaklayacağına garanti veririm. 150 cc yaptırırsan max 2-3 ay gider. Standart ybr yle bile hep kesicide dip gaz gidersen 1 yıl gider. İşin garibi adam gibi kullanılırsa 100-150 bin km kadar tık demeden gider. Öyle bi enterasan motordur ybr.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hiçbir sorun çıkmasa bile titreşim sorunu çıkacağını garanti edebilirim. Ustalar motor parçalarının lego gibi sök tak yapabilabileceğini ve hiç sorun çıkmayacağını sanıyorlar herhalde.

  19. #19
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    sadece titresim artısı oldu benim motorumda
    tabi ki benim motorum cg motorlu, 150 cc den 210 cc ye cıkarttım, gayette memnunum,
    tamirciye abone olma konusun da ise zaten bütün işlemlerini kendim yaptıgım için sorun yok.
    modifiyeden sonra tek bir parca bile kırmadı arıza vermedi,yolda kalmadım. güç artısıda muhtesem oldu.
    arazide eskiden birinci vites de stop ettiği cekmediği rampalarda artık ikinci vites patinaj atarak cıkıyorum.
    ben son durumdan cok memnunum
    ama dediğim gibi cg alt motorlu mondial x treme max 150 de yaptım bunları,
    egzantirik zincirli ybr de işler nasıl olur bilemem.
    -

    -
    -
    olayın birde parca boyutu var, dişliler krank vs hersey safety faktor denilen güvenlik katsayılarına göre imal edilir, bu da parcanın mevcut üretim bandından yaklasık iki üç kata kadar yüklere dayanabilmesi anlamına gelir, çinli olsun japon olsun dünya geneline satılan bütün parcalar bu gereksinimleri karsılamak zorundadır
    bu da işin mühendislik boyutudur

  20. #20
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşlar CG,,,AGK tarzı motorların zaten hali hazırda yüksek cc silindir,,subap kablası (silindir üst kapak) satılmaktadır,
    bunu tüm cg..agk kullanıcıları bıraz dıkkatlı yaparsa kendılerıde yapar,

    fakat YBR bu iş için pek uygun değildir,
    ybr,,apache bu modellerin bir üst serisi yok,
    APACHE'nin var sadece oda türkiyede yok,

    BİNİN GÜZEL GÜZEL sorunsuz şekilde...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)