YBR 125 den 200cc ye Yükseltme (Modifiye)
Reklamlar
-
27 Haziran 2013, 00:22
#1
Selam Arkadaşlar
Bugün bir motorsikletciyle görüştüm benim YBR yi 125cc den 200cc ye çıkartabileceğini söyledi. Dediğine göre piston gibi malzemeler hazır kit halinde montalanmış olarak geldiği için bir sorun çıkmadığını,2 yıl garanti verdiğini ve eski 125cc parcaları bir köşeye koymamı istediğimde geri 125cc ye indirilebileceğini söyledi. Ayrıca Kuba CG gibi motorlarda sürekli bunu yaptıklarını söyledi.( 100cc den 125 e çıkartılıyormuş)
Daha önce bir YBR ye uyguladığını ve motorun çok güçlendiğini söylüyor.
Sizce bu modifiye uygunmudur tehlikeli veya motoru çöpe atmam ,krank dagıtması gibi şeylere neden olurmu?
Bilgisi olan varsa lütfen yazsın.
teşekkürler.
Reklamlar
-
27 Haziran 2013, 00:30
#2
Boşver. YBR orijinal motoruna göre dizayn edilmiş bir modeldir, keyfi de o motor gücü ile çıkar. Motorundan tat almaya bak, maceraları boşver derim ben
-
27 Haziran 2013, 00:33
#3
sence o krank subaplar ekzantirik tam güçte çalışabilecekmi ona yağlamayı sağlabilecekmi ? uğraşma sat 250lik başka bi canavar al.
-
27 Haziran 2013, 00:44
#4
-
27 Haziran 2013, 00:47
#5
Arkadaşlar haklı.Çok gördük garanti veren tamircileri.Hiç maceraya girme.
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
-
27 Haziran 2013, 00:49
#6
ne krank ne tekerler ne egzantrk nede fren sistemi dayanmaz bu konuya gereksiz. sat ybr 250 al
-
27 Haziran 2013, 00:57
#7
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
O motosikletçi para kazanmak istemiş. Gül gibi motora yazık olur modifiye işlemi sonrası.
-
27 Haziran 2013, 01:11
#8
200cc yaptın diyelim ne olacak?
parana yazık her motorun gövdesi kendi gücüne göre dizayn edilir dediğin gibi CG yi 200cc yapıp gövdeyi ikiye ayırıp ön takımı eline alanlar var
Neden bir milim bile ilerleyemediğimi şimdi daha iyi anlıyorum. Çünkü çoğu zaman hep geri dönmek istedim.
Aşk yüz kilometrede kaç litre yakıyor?
-
27 Haziran 2013, 01:15
#9
ybr yi 126 cc yapacam randımanlı çalışacak ve uzun ömürlü olacak diyen usta varsa ben motorumu veririm
ybr kendi klasmanın da modifiye edilmeye müsait olmayan tek motodur
istersen jant ı boya ama mekanik aksama dokunduğan an elinde patlar
-
27 Haziran 2013, 01:27
#10
Parçaların birebir yamahadan olduğunuda söyledi ne kadar doğru bilmiyorum ,Yorumlarınızı görünce biraz korktum ancak bende netten bir kit buldum 140cc e cıkarıyormus sorun çıksa bunu niye satsınlar? http://www.motogiyim.com/Urun/Yamaha-YBR-125-icin-modifiye-kiti-pmu129.html
Arkadaşımın CG 100ccden 125cce cıkınca gerçekten cok fark etmiş.
YBR 200cc olunca ne olacak derseniz sollamalar daha rahat olacak çekiş gücü artacak. Belki dişli filan değişince 2 kişi giderken zırt pırt vitesle uğraşma gereği duymam diye düşünüyorum.
Yağmala hususunu bilmem ama eğer 200cc yaptırırsam performansa göre dişli-lastikleri filanda genişletmeyi düşünüyorum. Ayrıca YBR nin şasesi öyle ayrılacak gibi CGlere benzemez çok daha sağlam biliyorum?
-
27 Haziran 2013, 01:38
#11
Bak benden daha tecrübeli abilerimde çıkar genelde senin yapmak istediklerini herkes yapmak istiyor cevabimiz hep ayni arkadasim
sen lastikleri genisliticeksin disliyi degistiriceksin usta motor icin para alicak iscilik icin alicak sonra motorun oldu diyelim adamlar dusunmusler yapmislar o motoru acaba nasil yaparsak ekonamik olur sorun cikarmaz diye ayda bir tamirciye para vericeksin yagi vs.
sen surat istiyon guc istiyosan sat motorunu ustaya ona buna vericegine 250 lik al bi tane ha dersen ki cok yakar ikinci el bi cbr125 sana gider diye dusunuyorum.
Neden bir milim bile ilerleyemediğimi şimdi daha iyi anlıyorum. Çünkü çoğu zaman hep geri dönmek istedim.
Aşk yüz kilometrede kaç litre yakıyor?
-
27 Haziran 2013, 01:38
#12
-
27 Haziran 2013, 01:46
#13
egelim hiç düşünmedim bilmediğimden açtım konuyu zaten. O kitlenme sadece Modifiyelerdemi oluyor ? Yada bir açıklaması varmı?
-
27 Haziran 2013, 01:46
#14
blacklord adlı üyeden alıntı
Parçaların birebir yamahadan olduğunuda söyledi ne kadar doğru bilmiyorum ,Yorumlarınızı görünce biraz korktum ancak bende netten bir kit buldum 140cc e cıkarıyormus sorun çıksa bunu niye satsınlar? http://www.motogiyim.com/Urun/Yamaha-YBR-125-icin-modifiye-kiti-pmu129.html
Arkadaşımın CG 100ccden 125cce cıkınca gerçekten cok fark etmiş.
YBR 200cc olunca ne olacak derseniz sollamalar daha rahat olacak çekiş gücü artacak. Belki dişli filan değişince 2 kişi giderken zırt pırt vitesle uğraşma gereği duymam diye düşünüyorum.
Yağmala hususunu bilmem ama eğer 200cc yaptırırsam performansa göre dişli-lastikleri filanda genişletmeyi düşünüyorum. Ayrıca YBR nin şasesi öyle ayrılacak gibi CGlere benzemez çok daha sağlam biliyorum?
taktır bilader ne diyelimn, motorunu elinde çin çan öon haline getirip tamirciye abone olacaksın. Yamaha bu kadar bir farkı 50-100 liraya sorunsuz yapabilecek olsa emin ol ybr200 yapar piyasanın tozunu alırdı. Her şasinin her yürüyen aksamın belli limitleri vardr
Aptallık En Büyük Günahtır !
-
27 Haziran 2013, 02:10
#15
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
27 Haziran 2013, 05:16
#16
iyi güzel de 200 cc değil 140 ccye çıkarıyor?
aroranın ybr çakması zaten 140 cc.
ybrye yapılacak en güzel modifiye; michelin lastik seti, açık hava filtresi, güzel bi hava ayarı ve performans ateşleme sistemiyle beraber iridyum buji uygulaması.
140 cc yaparken açık hava filtresi, karbüratör memelerini büyütme, egzoz çıkışını rahatlatma ve ateşleme sistemini güçlendirmeden sadece piston gömlek değiştirerek olan gücü de kaybedersin. üst kapakta işlem yapmak da gerekir.
-
27 Haziran 2013, 06:20
#17
200 cc yaptırırsan 1 aya motoru kucaklayacağına garanti veririm. 150 cc yaptırırsan max 2-3 ay gider. Standart ybr yle bile hep kesicide dip gaz gidersen 1 yıl gider. İşin garibi adam gibi kullanılırsa 100-150 bin km kadar tık demeden gider. Öyle bi enterasan motordur ybr.
-
27 Haziran 2013, 09:00
#18
Hiçbir sorun çıkmasa bile titreşim sorunu çıkacağını garanti edebilirim. Ustalar motor parçalarının lego gibi sök tak yapabilabileceğini ve hiç sorun çıkmayacağını sanıyorlar herhalde.
-
27 Haziran 2013, 10:25
#19
sadece titresim artısı oldu benim motorumda
tabi ki benim motorum cg motorlu, 150 cc den 210 cc ye cıkarttım, gayette memnunum,
tamirciye abone olma konusun da ise zaten bütün işlemlerini kendim yaptıgım için sorun yok.
modifiyeden sonra tek bir parca bile kırmadı arıza vermedi,yolda kalmadım. güç artısıda muhtesem oldu.
arazide eskiden birinci vites de stop ettiği cekmediği rampalarda artık ikinci vites patinaj atarak cıkıyorum.
ben son durumdan cok memnunum
ama dediğim gibi cg alt motorlu mondial x treme max 150 de yaptım bunları,
egzantirik zincirli ybr de işler nasıl olur bilemem.
-
-
-
olayın birde parca boyutu var, dişliler krank vs hersey safety faktor denilen güvenlik katsayılarına göre imal edilir, bu da parcanın mevcut üretim bandından yaklasık iki üç kata kadar yüklere dayanabilmesi anlamına gelir, çinli olsun japon olsun dünya geneline satılan bütün parcalar bu gereksinimleri karsılamak zorundadır
bu da işin mühendislik boyutudur
-
27 Haziran 2013, 10:41
#20
arkadaşlar CG,,,AGK tarzı motorların zaten hali hazırda yüksek cc silindir,,subap kablası (silindir üst kapak) satılmaktadır,
bunu tüm cg..agk kullanıcıları bıraz dıkkatlı yaparsa kendılerıde yapar,
fakat YBR bu iş için pek uygun değildir,
ybr,,apache bu modellerin bir üst serisi yok,
APACHE'nin var sadece oda türkiyede yok,
BİNİN GÜZEL GÜZEL sorunsuz şekilde...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)