Türkiye'de motorsiklet fabrikası ?
-
Herkese merhaba ben otomotiv mühendisliği okuyorum fakat motorsikletlere daha cok ilgi duyuyorum.Bu sene stajımız var ve ben de motorsiklet fabrikasında neden olmasın ki dedim...Var mı Türkiye'de fabrika diyebileceğimiz motorsiklet üretiminin yapıldığı bir yer ?
Reklamlar
-
Bazıları çok yalama adam
Allah için ÇALıyoruz hamdolsun..Keriz feneri derneği.
-
Kuba gaziantep
Mondial Aydın Nazilli
Motoran İzmir Çiğli
Her markanın kendi internet sitesinde iletişim bilgilerine çok rahat ulaşabilirsin oradaki fabrika telefonlarını arayıp derdini anlatırsan derman bulursun.
-
Asya motorun derme çatma cg şasesi ürettiği fabrikası.
-
-
peki bu fabrikalar motor üretimini de yapıyorlar mı ? yoksa sadece iş gücü toplama falan mı yapıyorlar ?
-
Motor üretimi değil de motosikletin motorunun montajını türkiyede yapan firmalar var mondial gibi. Her model olmasa da bazı modelleri türkiyede monte ediyolar a-dan-z'ye. Diğer markalar bildiğim kadarıyla motoru bile tek parça olarak getirtiyo çinden.
-
neredeyse tamamen el yapımı ya makina görmedim fabrikada enteresan
-
serdar37100 adlı üyeden alıntı
neredeyse tamamen el yapımı ya makina görmedim fabrikada enteresan
Boru bükme ve kesme makineleri vardır illaki. Ama onlar bile bilgisayar kontrollü değilse bu şaselerin ölçülerinin biri diğerini tutmaz.
-
mc-hot adlı üyeden alıntı
Kuba gaziantep
Mondial Aydın Nazilli
Motoran İzmir Çiğli
Her markanın kendi internet sitesinde iletişim bilgilerine çok rahat ulaşabilirsin oradaki fabrika telefonlarını arayıp derdini anlatırsan derman bulursun.
ayrıca Belderia Gaziantep/Şehitkamil
2012 Kuba CG100 1205 km(5 Vites) -------> 2013 Kuba XCG150 ...
A Rh+
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Asya motorun derme çatma cg şasesi ürettiği fabrikası.
Yanılmıyorsam motordaki her vidanın bir tork değeri var.
Ama bu adamlar bildiğin şarjlı matkapla girişiyorlar
Birde lastiği hala analog cihazla şişiriyolar !
Motosikletli Kaplumbağa...
-
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Yanılmıyorsam motordaki her vidanın bir tork değeri var.
Ama bu adamlar bildiğin şarjlı matkapla girişiyorlar
Birde lastiği hala analog cihazla şişiriyolar !
Aslında kullandıkları havalı tabancaların az da olsa pek doğru işlemeyecek olsa da tork ayarı var ama hiç uğraştıklarını sanmıyorum onla, 100 liralık aletler fazla kurcalarsan 1 haftada bozulur
-
valla montajını da gördüm ya daha başka bir şey görmeye gerek yok resmen her hangi bir motosiklet servisi yani fabrika denecek yeri yok personel fazla çalıştığı ve stok yeri çok olduğundan fabrika denmiş sanırım bana hiç güven vermedi üretim aşaması açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Boru bükme ve kesme makineleri vardır illaki. Ama onlar bile bilgisayar kontrollü değilse bu şaselerin ölçülerinin biri diğerini tutmaz.
şasiler belkide yurt dışından ithal geliyordur büyük ihtimalle de öyledir sanırım
-
Videoda kaynak yapıyolar ya orada şaseyi yapıyorlar işte, eleştirdiğim yer de orası çinden getirseler daha sağlam olacak çinde çoğu fabrikada kaynak robotları yapıyor kaynakları.
-
En iyisi Caponyaya git ..;-)
-
Süper Moderatör
Şaseye şase numarası vuruldu değil mi 1.05 de?
Peki Türk malı olarak mı vuruldu acaba?
Şase numarası Türkiyeye mi ait yani?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
Türkiye'de ki üretim yapan yerler fabrika değil atölyedir.İşleten adamlarında kar etmek dışında hiçbir vizyonu olmadıklarından ortaya çıkan iş ve mal bellidir.Mühendisliğini yapabileceğin teknoloji ve bilimi doğru kullanabileceğin başka sektörler öneriyorum sana.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
irfan abinin yanında yap
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
ramzey fabrikasında %100 türk patetli moped ve cup motor üretiliyor onun dışında %100 yerli üretim yok diye biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Videoda kaynak yapıyolar ya orada şaseyi yapıyorlar işte, eleştirdiğim yer de orası çinden getirseler daha sağlam olacak çinde çoğu fabrikada kaynak robotları yapıyor kaynakları.
Robotla kaynak yapmak seri üretimi hızlandırmak için yapılır. Yoksa robotun yaptığı kaynağın kalitesi daha yüksek değildir. Hasas parçalar yurtdışındaki büyük fabrikalarda da elle kaynaklanır. Hala insanınel-göz koordinasyonuna ve beyninin veri işleme ve karar verme kapasitesine sahip bir robot üretilebilmiş değil.
-
tr deki fabrika ancak cinden konteynır içinde parcaları getirir montajını yapar şaşe yapsada anca scuter yada mobilet şasesi yapar
çok cevher var cok mucit insan var su güzelim memleketimizde ama malesef imkan yok misal ben bilgisayar ve mekanik uzmanıyım ama gıda sektöründe çalışıyorum adaletini...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)